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アジア太平洋地域のBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会データブック 2024年第1四半期最新版


Asia Pacific Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities Databook 1Q 2024 Update

PayNXT360によると、同地域のBNPL決済は年率17.3%成長し、2024年には2,325億米ドルに達すると予想されている。 同地域におけるBNPL業界の中長期的な成長ストーリーは依然として力強い。BNPL決済の導入は予測... もっと見る

 

 

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PayNXT360
ペイネクスト360
2024年2月5日 US$9,900
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サマリー

PayNXT360によると、同地域のBNPL決済は年率17.3%成長し、2024年には2,325億米ドルに達すると予想されている。

同地域におけるBNPL業界の中長期的な成長ストーリーは依然として力強い。BNPL決済の導入は予測期間中に着実に成長し、2024~2029年のCAGRは12.3%を記録すると予想される。同地域のBNPL商品総額は、2023年の1,982億米ドルから増加し、2029年には4,145億米ドルに達するだろう。消費とクレジット需要の高まりは、中期的にアジア太平洋地域のBuy Now Pay Later業界の成長を促進すると予想される。企業は、アジア太平洋地域におけるBNPL商品の需要拡大に対応するため、戦略的パートナーシップを結んで新商品を発売している。2024年、PayNXT360は、新興企業がベンチャーキャピタルやプライベートエクイティ会社から資金を調達し、製品提供の規模を拡大すると予想している。

インドや東南アジアのような市場で盛んなeコマース部門も、中期的にBuy Now Pay Later業界の成長軌道を支えるだろう。アジア太平洋地域では、決済ソリューションの導入が進む中、インドが同地域の市場成長をリードすると予想される。全体として、PayNXT360は今後3~4年の市場成長見通しをポジティブなものとしている。

Visaとスタンダード・チャータード銀行は、アジア太平洋地域の市場にBNPLを導入するためにパートナーシップを締結しました。

Buy Now Pay Laterのようなクレジット商品に対する需要が高まる中、企業は戦略的提携を結んで新市場に参入し、今後3~4年間でより高い商品総額を目指している。
- Visaは2023年12月、スタンダード・チャータード銀行とパートナーシップを締結し、アジア太平洋地域の同行のVisaクレジットカード会員へのBNPLソリューションの提供を加速する。この提携により、対象となる消費者は、加盟店やEコマース加盟店でVisaの分割払いソリューションを利用できるようになる。当初は、マレーシアとシンガポールのクレジットカード会員がこの決済サービスを利用できるようになる。この提携は、BNPLソリューションに対する認識がアジア太平洋地域で急速に高まっている時に実現した。

BNPLの新興企業は、インドで技術を向上させ、普及を促進するために、資金調達を行っている。

インドでは消費者の間でクレジット需要が急速に伸びている。インフレ率の上昇と可処分所得の減少がクレジット需要を牽引している。その結果、より多くの消費者を獲得するために、BNPL企業はベンチャーキャピタルやプライベートエクイティ企業から資金調達ラウンドを調達している。
- BNPLに特化した金融サービスアプリのSalarySeは、2024年1月の資金調達ラウンドで525万米ドルを調達したと発表した。この資本ラウンドはSurge Venturesが主導し、Pravega Venturesのような他の投資家も参加した。SalarySeはこの資金を技術の強化に充てるとともに、インド市場での製品採用の拡大を目指す。
- 今後、SalarySeはサラリーマン向けのクレジット・オン・UPIシステムの立ち上げも目指している。その結果、同社は銀行機関、HR SaaSプラットフォーム、雇用主との戦略的提携を進めている。注目すべきは、インド国家決済公社(NPCI)が2023年にインドでUPIクレジットラインを開始したことである。

2024年、PayNXT360はインドのBNPLセクターへのベンチャーキャピタルやプライベートエクイティからの資金参入が増えると予想している。これにより、今後3~4年間はBNPL市場のイノベーションと競争環境が促進される。

消費と信用需要の高まりが東南アジア全域のBNPL産業の成長を支える

スマートフォンやインターネット利用の急増は、電子商取引市場の繁栄や銀行口座を持たない人口の割合の増加と相まって、東南アジアにおけるBuy Now Pay Later市場の成長に肥沃な土壌を提供している。インドネシアが市場の成長を牽引している一方で、マレーシアやフィリピンといった他の国々でも、後払い方式が積極的に採用されている。その結果、この分野では新商品の発売や戦略的提携が進んでいる。
- 例えば、Atome Financialは、HSBCシンガポールと提携して1億米ドルの借入枠を更新することを明らかにした。この動きは、フィリピン市場での存在感を高めることを目的としている。この提携は、アトムの事業拡大努力を支援するだけでなく、HSBCシンガポールの世界的ネットワーク、地域的プレゼンス、銀行知識を活用し、フィリピン市場におけるアトムの影響力とアウトリーチを強化するものである。
- Fundiinは2023年11月、ベトナムのPharmacityと戦略的パートナーシップを締結した。全国に約1000店舗を展開する大手薬局チェーンであるPharmacityにFundiinが進出することで、BNPLはより多くの顧客を開拓できるようになる。これはまた、BNPLプロバイダーにとって、同社の商品総額と取扱高を押し上げることになる。ベトナムでは、Fundiinは映画、ファッション、化粧品、旅行など、さまざまな業種でBNPLサービスを提供している。
同分野におけるこうした戦略的提携は、中期的に東南アジア全域のBuy Now Pay Later市場の成長を支えると同時に、競争環境を促進すると予想される。

アジア太平洋地域のBNPL決済業界は、電子商取引の普及率上昇に支えられ、過去4四半期にわたって力強い成長を記録している。

本レポートは、BNPL(Buy Now Pay Later)業界の詳細なデータ中心の分析を提供し、さまざまな小売カテゴリーにおける市場機会とリスクを網羅しています。国別に75以上のKPIを掲載し、BNPL市場のダイナミクス、市場規模および予測、市場シェア統計を包括的に把握することができます。

ビジネスモデルのタイプ、販売チャネル(オフラインとオンライン)、流通モデル別に市場機会を分類しています。さらに、消費者行動と小売支出動向のスナップショットも提供しています。金額ベースと数量ベースの両方のKPIは、最終市場のダイナミクスを深く理解するのに役立ちます。

PayNXT360の調査手法は、業界のベストプラクティスに基づいています。その偏りのない分析は、独自の分析プラットフォームを活用し、新たなビジネスや投資市場機会の詳細なビューを提供します。

PayNXT360の本タイトルは、以下の11のレポート(660の表と840のグラフ)をバンドルしたものです:

1.アジア太平洋地域のBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
2.オーストラリアにおけるBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
3.中国における後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
4.インドにおける後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
5.インドネシア:後払いビジネスと投資機会(2020-2029)データブック
6.日本の後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
7.マレーシア バイ・ナウ・ペイ・レターのビジネスと投資機会(2020-2029) データブック
8.フィリピン:後払いビジネスと投資機会(2020-2029)データブック
9.シンガポール データブック:後払いビジネスと投資機会(2020-2029年
10.韓国の今すぐ購入できる後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
11.タイの今すぐ購入できる後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック


- Buy Now Pay Laterの市場ダイナミクスを包括的に把握:市場機会の特定、主要動向、予測(2020-2029年)。商品総額、取引量、取引単価などの重要なKPIを通じて市場動向を把握し、時代を先取りする。

- 最終用途分野別の洞察:BNPL市場の最新動向や今後の展開を素早くキャッチアップするために、複数の最終用途部門にわたる新たな機会を評価し、最終用途部門別の市場ダイナミクスを把握します。

- 市場別戦略:定量的予測と革新的洞察の独自の融合により、特定の機会に焦点を当てた成長セグメントを特定し、BNPLセクターにおける市場特有のリスクと重要なトレンドを分析します。

- 消費者の意識と行動に関する知識を得る:本レポートでは、独自の調査データを用いて、年齢別、性別、所得水準別の消費額など、Buy Now Pay Laterの重要なKPIを特定・解釈します。

- アジア太平洋地域におけるBNPL市場の支出額と主なビジネスチャンスに関するマーケットインテリジェンスと将来を見据えた分析を通じて、積極的かつ有利なビジネス戦略を策定する。

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目次

PayNXT360の本タイトルは、638の表と825の図を含む以下の11のレポートをバンドルしたものです:

1.アジア太平洋地域のBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
2.オーストラリアのBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
3.中国における後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
4.インドにおける後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
5.インドネシア:後払いビジネスと投資機会(2020-2029)データブック
6.日本の後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
7.マレーシア バイ・ナウ・ペイ・レターのビジネスと投資機会(2020-2029) データブック
8.フィリピン:後払いビジネスと投資機会(2020-2029)データブック
9.シンガポール データブック:後払いビジネスと投資機会(2020-2029年
10.韓国の今すぐ購入できる後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
11.タイの今すぐ購入できる後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック

上記のグローバル、リージョナル、カントリーレポートはすべて、以下の目次で構成されています:

1 本レポートについて
1.1 概要
1.2 方法論
1.3 BNPLの定義
1.4 免責事項

2 Buy Now Pay Later業界の魅力
2.1 Buy Now Pay Later - 商品総額のトレンド分析、2020年~2029年
2.2 Buy Now Pay Later - 1トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020-2029 年
2.3 Buy Now Pay Later-取引量トレンド分析、2020-2029年

3 Buy Now Pay Laterの運営KPI
3.1 Buy Now Pay Laterの収益、2020-2029年
3.2 Buy Now Pay Laterの収益セグメント別シェア、2020-2029年
3.2.1 Buy Now Pay Laterの加盟店手数料別収益(2020-2029年
3.2.2 バイ・ナウ ペイ・レート(Buy Now Pay Later)の未払い手数料別収益(2020-2029年
3.2.3 Buy Now Pay Laterのペイナウ・その他収入別収益(2020-2029年
3.3 「バイ・ナウ ペイ・レート」のアクティブ消費者ベース、2020-2029年
3.4 Buy Now Pay Laterの不良債権、2020年~2024年~2029年

4 Buy Now Pay Laterのビジネスモデル別支出分析、2020年~2029年
4.1 Buy Now Pay Laterの二者間ビジネスモデル、2020-2029年
4.2 Buy Now Pay Laterの3者間ビジネスモデル、2020-2029年

5 Buy Now Pay Laterの目的別支出分析、2020-2029年
5.1 Buy Now Pay Laterの利便性、2020-2029年
5.2 Buy Now Pay Later クレジット、2020-2029年

6 機能属性別後払い購入支出分析、2020-2029年
6.1 オープンループシステムによる後払い購入、2020-2029年
6.2 クローズド・ループ・システムによる後払い購入、2020-2029年

7 流通モデル別後払い購入支出分析、2020~2029年
7.1 スタンドアローンによる後払い購入、2020~2029年
7.2 銀行・決済サービス事業者による後払い購入、2020-2029年
7.3 マーケットプレイスによる後払い購入、2020-2029年

8 販売チャネル別Buy Now Pay Later支出分析
8.1 Buy Now Pay Laterの販売チャネル別市場シェア、2020-2029年
8.2 Buy Now Pay Laterオンラインチャネルの市場規模と予測、2020-2029年
8.3 Buy Now Pay Later POSチャネルの市場規模と予測、2020-2029年

9 Buy Now Pay Laterのエンドユーザー分野別スナップショット(2020-2029年
9.1 Buy Now Pay Laterのエンドユーザー分野別市場シェア、2023年
9.2 Buy Now Pay Laterのエンドユーザーセグメント別売上高上昇率(2023年

10 小売ショッピングにおけるBuy Now Pay Later:2020-2029年の市場規模と予測
10.1 Buy Now Pay Later Retail Shopping:商品総額の動向分析、2020-2029年
10.2 Buy Now Pay Later Retail Shopping:トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020-2029年
10.3 Buy Now Pay Later Retail Shopping:取引量トレンド分析、2020-2029年

11 Buy Now Pay Laterの小売製品カテゴリー別市場規模および予測
11.1 Buy Now Pay Laterの小売商品カテゴリー別シェア(2023年
11.2 Buy Now Pay Later Retail Shopping(アパレル、フットウェア、アクセサリー):商品総額動向分析、2020-2029年
11.3 Buy Now Pay Later(後払い)小売:家電製品-商品総額のトレンド分析、2020-2029年
11.5 Buy Now Pay Later Retail Shopping - 玩具、キッズ、ベビー - 商品総額のトレンド分析、2020-2029年
11.6 Buy Now Pay Later Retail Shopping:宝飾品-商品総額トレンド分析、2020-2029年
11.7 Buy Now Pay Later Retail Shopping - スポーツ用品 - 商品総額のトレンド分析、2020-2029年
11.8 Buy Now Pay Later Retail Shopping - エンターテインメント&ゲーム - 商品総額トレンド分析、2020-2029年
11.9 Buy Now Pay Later Retail Shopping - その他 - 商品総額のトレンド分析、2020-2029年

12 ホームセンターにおけるBuy Now Pay Later:市場規模と予測、2020-2029年
12.1 Buy Now Pay Laterホームセンター:商品総額のトレンド分析、2020-2029年
12.2 Buy Now Pay Laterホームインプルーブメント:平均取引単価動向分析、2020-2029年
12.3 Buy Now Pay Later Home Improvement:取引量トレンド分析、2020-2029年

13 旅行のBuy Now Pay Later:後払い旅行:市場規模推移と予測、2020-2029年
13.1 Buy Now Pay Later Travel:商品総額のトレンド分析、2020-2029年
13.2 Buy Now Pay Later Travel:トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020-2029年
13.3 Buy Now Pay Later Travel:取引量トレンド分析、2020-2029年

14 メディアとエンターテインメントにおけるBuy Now Pay Later:市場規模と予測、2020-2029年
14.1 Buy Now Pay Later メディアとエンターテインメント:商品総額動向分析、2020-2029年
14.2 Buy Now Pay Laterメディアとエンタテインメント:トランザクションあたりの平均価値動向分析、2020-2029年
14.3 Buy Now Pay Laterメディアとエンタテインメント:取引量トレンド分析、2020-2029年

15 サービスにおけるBuy Now Pay Later:後払いサービスの市場規模推移と予測:2020-2029年
15.1 Buy Now Pay Laterサービス:商品総額のトレンド分析、2020-2029年
15.2 Buy Now Pay Laterサービス:トランザクション単価トレンド分析、2020-2029年
15.3 Buy Now Pay Laterサービス:取引量トレンド分析、2020-2029年

16 自動車業界におけるBuy Now Pay Later:後払いサービスの市場規模推移と予測、2020-2029年
16.1 Buy Now Pay Later Automotive:商品総額トレンド分析、2020-2029年
16.2 自動車のBuy Now Pay Later:1トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020-2029年
16.3 自動車の後払い購入-取引量トレンド分析、2020-2029年

17 ヘルスケアとウェルネスにおけるBuy Now Pay Later:市場規模と予測、2020-2029年
17.1 Buy Now Pay Laterヘルスケア&ウェルネス:商品総額動向分析、2020-2029年
17.2 Buy Now Pay Later ヘルスケアとウェルネス:トランザクションあたりの平均価値動向分析、2020-2029年
17.3 Buy Now Pay Later ヘルスケアとウェルネスの取引量トレンド分析、2020-2029年

18 その他分野のBuy Now Pay Later:市場規模推移と予測、2020-2029年
18.1 Buy Now Pay Later その他:商品総額のトレンド分析、2020-2029年
18.2 Buy Now Pay Later(後払い)その他:トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020年~2029年
18.3 Buy Now Pay Later その他:取引量トレンド分析、2020-2029年

19 バイナウ・ペイレイター:消費者態度・行動別分析、2020-2029年
19.1 Buy Now Pay Laterの年齢層別支出シェア(2023年
19.1.1 年齢層別Buy Now Pay Later-Z世代(15-27歳)-商品総額動向分析、2020-2029年
19.1.2 ミレニアル世代(28-44歳)の年齢層別Buy Now Pay Later商品総額動向分析、2020-2029年
19.1.3 バイ・ナウ・ペイ・後払い:X世代(45~60歳)年齢層別商品総額動向分析、2020~2029年
19.1.4 Buy Now Pay Laterの年齢層別-ベビーブーマー(60歳以上)-商品総額のトレンド分析、2020-2029年
19.2 「バイ・ナウ・ペイ・レター」の年齢層別デフォルト率別支出シェア(2023年
19.3 「バイ・ナウ ペイ・レター」の所得別シェア(2023年
19.3.1 収入レベル別後払い購入 - ティア1 - 商品総額の動向分析、2020-2029年
19.3.2 収入レベル別Buy Now Pay Later - Tier 2 - 商品総額のトレンド分析、2020-2029年
19.3.3 「バイ・ナウ・ペイ・レター」所得階層別商品総額動向分析(2020-2029年
19.4 Buy Now Pay Laterの男女別商品総額シェア(2023年
19.5 Buy Now Pay Laterの採用理由(2023年
19.6 Buy Now Pay Later市場-平均月間支出額セグメント別支出額、2023年

20 参考資料
20.1 PayNXT360について
20.2 関連調査

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図表リスト

このバンドル商品には、11の地域および国別レポートに58の表が含まれている。すべての地域および国別レポートには以下の表が含まれます:

表1: Buy Now Pay Later - 商品総額のトレンド分析(百万米ドル)、2020-2029年
表2:Buy Now Pay Later - 1トランザクションあたりの平均価値トレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表3:Buy Now Pay Later - トランザクション量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表4:Buy Now Pay Later - 売上高(百万米ドル)、2020年~2029年
表5:Buy Now Pay Later - 加盟店手数料(百万米ドル)、2020-2029年
表6:Buy Now Pay Later - 支払い漏れ手数料収入(百万米ドル)、2020-2029年
表7:Buy Now Pay Later - その他の収入(百万米ドル)、2020-2029年
表8:Buy Now Pay Later - アクティブ消費者ベース(千人)、2020年~2029年
表9: Buy Now Pay Later - 不良債権(百万米ドル)、2022-2024-2029年
表10:Buy Now Pay Later - 二者間ビジネスモデル(百万米ドル)、2020-2029年
表11:Buy Now Pay Later - 3者間ビジネスモデル(百万米ドル)、2020-2029年
表12:Buy Now Pay Later - 利便性(百万米ドル)、2020-2029年
表13:Buy Now Pay Later - クレジット(百万米ドル)、2020-2029年
表14:Buy Now Pay Later - オープンループシステム(百万米ドル)、2020-2029年
表15:後払い購入-クローズドループシステム(百万米ドル)、2020-2029年
表16: Buy Now Pay Later - スタンドアロン(百万米ドル)、2020-2029年
表17:Buy Now Pay Later - 銀行・決済サービスプロバイダー(百万米ドル)、2020年~2029年
表18:Buy Now Pay Later - マーケットプレイス(百万米ドル)、2020年~2029年
表19:Buy Now Pay Later - オンラインチャネル別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表20:Buy Now Pay Later - POSチャネル別商品総額(百万米ドル)、2020年~2029年
表21:Buy Now Pay Laterの小売-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表22:Buy Now Pay Later Retail Shopping - 1トランザクション当たりの平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表23:Buy Now Pay Later Retail Shopping - 取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表24: Buy Now Pay Later Retail Shopping - アパレル、フットウェア、アクセサリー - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表25:Buy Now Pay Later Retail Shopping - コンシューマー・エレクトロニクス - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表26:Buy Now Pay Later Retail Shopping - 玩具、キッズ、ベビー - 商品総額トレンド分析(百万米ドル)、2020-2029年
表27:バイナウ・ペイレイター・リテール・ショッピング:宝飾品-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 28:Buy Now Pay Later Retail Shopping - スポーツ用品の商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 29:Buy Now Pay Later Retail Shopping - エンターテインメント&ゲーム - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 30:Buy Now Pay Later Retail Shopping - その他 - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 31:Buy Now Pay Laterホームセンター-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表32:バイナウ・ペイレイター・ホームインプルーブメント-トランザクション当たり平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表33:Buy Now Pay Laterのホームセンター-取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表34:Buy Now Pay Later トラベル - 商品総額の動向分析(百万米ドル)、2020年~2029年
表35:Buy Now Pay Later Travel - 1トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表36:Buy Now Pay Later Travel - トランザクション量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表37:Buy Now Pay Later Media and Entertainment - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020年~2029年
表38:Buy Now Pay Laterメディアとエンターテイメント-トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表39:バイナウ・ペイレイター・メディアとエンターテインメント - 取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表40:Buy Now Pay Laterサービス-商品総額の動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表41:Buy Now Pay Laterサービス-トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表42:Buy Now Pay Laterサービス-取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表43:Buy Now Pay Later Automotive - 商品総額の動向分析(百万米ドル)、2020年~2029年
表44:Buy Now Pay Later Automotive - 1取引あたりの平均金額の動向分析(米ドル)、2020年~2029年
表45:Buy Now Pay Later Automotive - 取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表46:Buy Now Pay Later ヘルスケア&ウェルネス - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表47:Buy Now Pay Later ヘルスケア&ウェルネス - 1取引当たりの平均金額の動向分析(米ドル)、2020年~2029年
表 48:Buy Now Pay Later ヘルスケア&ウェルネスの取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表49:Buy Now Pay Later その他 - 商品総額の動向分析(百万米ドル)、2020年~2029年
表50: Buy Now Pay Later Others - 1取引あたりの平均金額の動向分析(米ドル)、2020-2029年
表51:Buy Now Pay Later Others - 取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表52:Buy Now Pay Laterの年齢層別-Z世代(15~27歳)-商品総額の動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表53:ミレニアル世代(28-44歳)年齢層別Buy Now Pay Later商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表54:年齢層別バイ・ナウ・ペイ・レター-X世代(45~60歳)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表55:年齢層別バイ・ナウ・ペイ・レター-ベビーブーマー(60歳以上)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 56:バイナウ・ペイレイター:所得レベル別-ティア1-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 57:所得レベル別Buy Now Pay Later-ティア2-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 58:所得レベル別Buy Now Pay Later - Tier 3 - 商品総額のトレンド分析(百万米ドル)、2020-2029年

 

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Summary

According to PayNXT360, BNPL payments in the region are expected to grow by 17.3% on an annual basis to reach US$232.5 billion in 2024.

The medium to long-term growth story of the BNPL industry in the region remains strong. BNPL payment adoption is expected to grow steadily over the forecast period, recording a CAGR of 12.3% during 2024-2029. The BNPL gross merchandise value in the region will increase from US$198.2 billion in 2023 to reach US$414.5 billion by 2029.The rising consumption and demand for credit are expected to drive the growth of the buy now pay later industry across Asia Pacific over the medium term. Firms are entering into strategic partnerships to launch new products to cater to the growing demand for BNPL products in Asia Pacific. In 2024, PayNXT360 expects startups to raise funding from venture capital and private equity firms to scale their product offerings.

The thriving e-commerce sector, in markets like India and Southeast Asia, will also support the growth trajectory of the buy now pay later industry over the medium term. In Asia Pacific, India is expected to lead the regional market growth amid rising adoption of the payment solution. Overall, PayNXT360 maintains a positive growth outlook for the market over the next three to four years.

Visa and Standard Chartered Bank entered into a partnership to bring BNPL to markets across Asia Pacific

Amid the growth demand for credit products like buy now pay later, firms are entering into strategic collaborations to enter new markets, targeting higher gross merchandise value over the next three to four years.
• Visa, in December 2023, entered into a partnership with Standard Chartered Bank to accelerate the delivery of BNPL solutions to the bank's Visa credit cardholders across the Asia Pacific region. The partnership will enable targeted consumers to make use of Visa's installment payment solution at participating stores and e-commerce merchants. Initially, the collaboration will enable credit cardholders in Malaysia and Singapore to make use of the payment service. Going forward, the firms are planning to launch in other markets across the Asia Pacific.The partnership comes at a time when awareness about BNPL solutions is growing rapidly in Asia Pacific.

BNPL startups are raising funding rounds to ramp up technology and drive adoption in India

The credit demand is growing at a rapid rate among consumers in India. The higher inflation and decline in disposable income are driving the credit demand. Consequently, to reach more consumers, BNPL firms are raising funding rounds from venture capital and private equity firms.
• SalarySe, the BNPL-focused financial services app, announced that the firm had raised US$5.25 million in a funding round in January 2024. The capital round was led by Surge Ventures and included participation from other investors like Pravega Ventures. The firm is planning to use the capital for ramping up its technology, while also targeting higher adoption of its product in the Indian market.
• Going forward, SalarySe is also aiming to launch a credit-on-UPI system for salaried employees. Consequently, the firm is entering into strategic collaborations with banking institutions, HR SaaS platforms, and employers. Notably, the National Payments Corporation of India (NPCI), launched the credit line on UPI facility in 2023 in India.

In 2024, PayNXT360 expects more venture capital and private equity funding to enter the BNPL sector in India. This will support innovation and a competitive landscape in the BNPL market over the next three to four years.

Rising consumption and credit demand supporting BNPL industry growth across Southeast Asia

The soaring smartphone and internet usage, coupled with the thriving e-commerce market and a higher percentage of the unbanked population, are offering a fertile ground for the growth of the buy now pay later market in Southeast Asia. While Indonesia is leading the growth of the market, other countries such as Malaysia and the Philippines are also experiencing strong adoption of buy now pay later schemes. This has resulted in new product launches and strategic partnerships in the sector.
• Atome Financial, for instance, revealed that it is renewing a US$100 million debt facility in partnership with HSBC Singapore. This move is aimed at growing its presence in the Philippine market. The collaboration not only supports Atome's expansion efforts but also takes advantage of HSBC Singapore's worldwide network, regional presence, and banking knowledge to enhance Atome's influence and outreach in the Philippine market.
• Fundiin, in November 2023, entered into a strategic partnership with Pharmacity in Vietnam. Fundiin’s presence at Pharmacity, one of the leading retail pharmacy chains having approximately 1000 stores across the country, will enable the BNPL firm to tap into more customers. This will also drive the firm’s gross merchandise value and volume for the BNPL provider. In Vietnam, Fundiin is offering BNPL services across different industry verticals including cinema, fashion, cosmetics, and travel among many others.
These strategic collaborations in the sector are expected to drive the competitive landscape while supporting the growth of the buy now pay later market across Southeast Asia over the medium term.

The BNPL payment industry in Asia Pacific has recorded strong growth over the last four quarters, supported by increased e-commerce penetration.

This report provides a detailed data-centric analysis of the Buy Now Pay Later (BNPL) industry, covering market opportunities and risks across a range of retail categories. With over 75 KPIs at the country level, this report provides a comprehensive understanding of BNPL market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

It breaks down market opportunities by type of business model, sales channels (offline and online), and distribution models. In addition, it provides a snapshot of consumer behaviour and retail spending dynamics. KPIs in both value and volume terms help in getting an in-depth understanding of end market dynamics.

PayNXT360’s research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view of emerging business and investment market opportunities.

This title from PayNXT360 is a bundled offering, combining the following 11 reports (660 tables and 840 charts):

1. Asia Pacific Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
2. Australia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
3. China Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
4. India Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
5. Indonesia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
6. Japan Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
7. Malaysia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
8. Philippines Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
9. Singapore Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
10. South Korea Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
11. Thailand Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook


• Get a comprehensive understanding of market dynamics for Buy Now Pay Later: Identify market opportunities, major trends, and forecasting (2020-2029). Understand market trends through crucial KPIs like Gross Merchandise Value, Volume, and Average Value per Transaction, to stay ahead of the curve.

• Insights by end-use sectors: Evaluate new opportunities across multiple end-use sectors, and obtain market dynamics by end-use sectors in order to swiftly catch up with the latest and upcoming developments in BNPL markets.

• Market-specific strategies: Identify growth segments focused on specific opportunities, and analysing market-specific risks and important trends in the BNPL sector with our exclusive blend of quantitative forecasting and innovative insights.

• Gain knowledge of consumer attitudes and actions: This report identifies and interprets important Buy Now Pay Later KPIs, such as spend by age, gender, and income level, using data from a proprietary survey.

• Develop proactive and lucrative business strategies through market intelligence and forward-looking analysis of BNPL market spend and major opportunities in Asia Pacific.



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Table of Contents

This title from PayNXT360 is a bundled offering, combining the following 11 reports, covering 638 tables and 825 figures:

1. Asia Pacific Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
2. Australia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
3. China Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
4. India Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
5. Indonesia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
6. Japan Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
7. Malaysia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
8. Philippines Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
9. Singapore Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
10. South Korea Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
11. Thailand Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook

All global, regional, and country reports mentioned above will have the following tables of contents:

1 About this Report
1.1 Summary
1.2 Methodology
1.3 BNPL Definitions
1.4 Disclaimer

2 Buy Now Pay Later Industry Attractiveness
2.1 Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
2.2 Buy Now Pay Later – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
2.3 Buy Now Pay Later—Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

3 Buy Now Pay Later Operational KPIs
3.1 Buy Now Pay Later Revenues, 2020-2029
3.2 Buy Now Pay Later Share by Revenue Segments, 2020-2029
3.2.1 Buy Now Pay Later Revenue by Merchant Commission, 2020-2029
3.2.2 Buy Now Pay Later Revenue by Missed Payment Fee Revenue, 2020-2029
3.2.3 Buy Now Pay Later Revenue by Pay Now & Other Income, 2020-2029
3.3 Buy Now Pay Later Active Consumer Base, 2020-2029
3.4 Buy Now Pay Later Bad Debt, 2020 – 2024 – 2029

4 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Business Model, 2020-2029
4.1 Buy Now Pay Later Two-Party Business Model, 2020-2029
4.2 Buy Now Pay Later Three-Party Business Model, 2020-2029

5 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Purpose, 2020-2029
5.1 Buy Now Pay Later Convenience, 2020-2029
5.2 Buy Now Pay Later Credit, 2020-2029

6 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Functional Attribute, 2020-2029
6.1 Buy Now Pay Later by Open Loop System, 2020-2029
6.2 Buy Now Pay Later by Closed Loop System, 2020-2029

7 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Distribution Model, 2020-2029
7.1 Buy Now Pay Later by Standalone, 2020-2029
7.2 Buy Now Pay Later by Banks & Payment Service Providers, 2020-2029
7.3 Buy Now Pay Later by Marketplaces, 2020-2029

8 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Sales Channel
8.1 Buy Now Pay Later Market Share by Sales Channel, 2020-2029
8.2 Buy Now Pay Later Online Channel Market Size and Forecast, 2020-2029
8.3 Buy Now Pay Later POS Channel Market Size and Forecast, 2020-2029

9 Buy Now Pay Later Snapshot by End-Use Sector, 2020-2029
9.1 Buy Now Pay Later Market Share by End-Use Sector, 2023
9.2 Buy Now Pay Later Sales Uplift by End-Use Segment, 2023

10 Buy Now Pay Later in Retail Shopping: Market Size and Forecast, 2020-2029
10.1 Buy Now Pay Later Retail Shopping – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.2 Buy Now Pay Later Retail Shopping – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
10.3 Buy Now Pay Later Retail Shopping – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

11 Buy Now Pay Later Market Size and Forecast by Retail Product Categories
11.1 Buy Now Pay Later Share by Retail Product Category, 2023
11.2 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Apparel, Footwear & Accessories – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.3 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Consumer Electronics – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.5 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Toys, Kids, and Babies – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.6 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Jewellery – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.7 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Sporting Goods – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.8 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Entertainment & Gaming – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.9 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Others – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

12 Buy Now Pay Later in Home Improvement: Market Size and Forecast, 2020-2029
12.1 Buy Now Pay Later Home Improvement – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.2 Buy Now Pay Later Home Improvement – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
12.3 Buy Now Pay Later Home Improvement – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

13 Buy Now Pay Later in Travel: Market Size and Forecast, 2020-2029
13.1 Buy Now Pay Later Travel – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
13.2 Buy Now Pay Later Travel – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
13.3 Buy Now Pay Later Travel – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

14 Buy Now Pay Later in Media and Entertainment: Market Size and Forecast, 2020-2029
14.1 Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
14.2 Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
14.3 Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

15 Buy Now Pay Later in Service: Market Size and Forecast, 2020-2029
15.1 Buy Now Pay Later Service – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
15.2 Buy Now Pay Later Service – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
15.3 Buy Now Pay Later Service – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

16 Buy Now Pay Later in Automotive: Market Size and Forecast, 2020-2029
16.1 Buy Now Pay Later Automotive – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
16.2 Buy Now Pay Later Automotive – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
16.3 Buy Now Pay Later Automotive – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

17 Buy Now Pay Later in Healthcare and Wellness: Market Size and Forecast, 2020-2029
17.1 Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
17.2 Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
17.3 Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

18 Buy Now Pay Later in Others: Market Size and Forecast, 2020-2029
18.1 Buy Now Pay Later Others – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
18.2 Buy Now Pay Later Others – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
18.3 Buy Now Pay Later Others – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

19 Buy Now Pay Later Analysis by Consumer Attitude and Behaviour, 2020-2029
19.1 Buy Now Pay Later Spend Share by Age Group, 2023
19.1.1 Buy Now Pay Later by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.1.2 Buy Now Pay Later by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.1.3 Buy Now Pay Later by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.1.4 Buy Now Pay Later by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.2 Buy Now Pay Later Spend Share by Default Rate by Age Group, 2023
19.3 Buy Now Pay Later Share by Income, 2023
19.3.1 Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 1 – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.3.2 Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 2 – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.3.3 Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 3 – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.4 Buy Now Pay Later Gross Merchandise Value Share by Gender, 2023
19.5 Buy Now Pay Later Adoption Rationale, 2023
19.6 Buy Now Pay Later Market – Spend by Average Monthly Expense Segments, 2023

20 Further Reading
20.1 About PayNXT360
20.2 Related Research

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List of Tables/Graphs

This bundled offering has 58 tables across 11 regional and country reports. All regional and country reports will have the following tables:

Table 1: Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 2: Buy Now Pay Later – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 3: Buy Now Pay Later – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 4: Buy Now Pay Later – Revenues (US$ Million), 2020-2029
Table 5: Buy Now Pay Later – Merchant Commission (US$ Million), 2020-2029
Table 6: Buy Now Pay Later – Missed Payment Fee Revenue (US$ Million), 2020-2029
Table 7: Buy Now Pay Later Pay Now – Other Income (US$ Million), 2020-2029
Table 8: Buy Now Pay Later – Active Consumer Base (Thousand), 2020-2029
Table 9: Buy Now Pay Later – Bad Debt (US$ Million), 2022-2024-2029
Table 10: Buy Now Pay Later – Two-Party Business Model (US$ Million), 2020-2029
Table 11: Buy Now Pay Later – Three-Party Business Model (US$ Million), 2020-2029
Table 12: Buy Now Pay Later – Convenience (US$ Million), 2020-2029
Table 13: Buy Now Pay Later – Credit (US$ Million), 2020-2029
Table 14: Buy Now Pay Later – Open Loop System (US$ Million), 2020-2029
Table 15: Buy Now Pay Later – Closed Loop System (US$ Million), 2020-2029
Table 16: Buy Now Pay Later – Standalone (US$ Million), 2020-2029
Table 17: Buy Now Pay Later – Banks & Payment Service Providers (US$ Million), 2020-2029
Table 18: Buy Now Pay Later – Marketplaces (US$ Million), 2020-2029
Table 19: Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value by Online Channel (US$ Million), 2020-2029
Table 20: Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value by POS Channel (US$ Million), 2020-2029
Table 21: Buy Now Pay Later Retail Shopping – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 22: Buy Now Pay Later Retail Shopping – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 23: Buy Now Pay Later Retail Shopping – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 24: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Apparel, Footwear & Accessories – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 25: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Consumer Electronics – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 26: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Toys, Kids, and Babies – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 27: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Jewellery – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 28: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Sporting Goods – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 29: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Entertainment & Gaming – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 30: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Others – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 31: Buy Now Pay Later Home Improvement – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 32: Buy Now Pay Later Home Improvement – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 33: Buy Now Pay Later Retail Shopping Home Improvement – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 34: Buy Now Pay Later Travel – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 35: Buy Now Pay Later Travel – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 36: Buy Now Pay Later Travel – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 37: Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 38: Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 39: Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 40: Buy Now Pay Later Service – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 41: Buy Now Pay Later Service– Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 42: Buy Now Pay Later Service – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 43: Buy Now Pay Later Automotive – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 44: Buy Now Pay Later Automotive – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 45: Buy Now Pay Later Automotive – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 46: Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 47: Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 48: Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 49: Buy Now Pay Later Others – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 50: Buy Now Pay Later Others – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 51: Buy Now Pay Later Others – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 52: Buy Now Pay Later by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 53: Buy Now Pay Later by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 54: Buy Now Pay Later by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 55: Buy Now Pay Later by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 56: Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 1 – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 57: Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 2 – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 58: Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 3 – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029

 

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