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欧州のBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会データブック 2024年第1四半期最新版


Europe Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities Databook 1Q 2024 Update

PayNXT360によると、同地域のBNPL決済は年率15.2%成長し、2024年には2,192億米ドルに達すると予想されている。 同地域におけるBNPL業界の中長期的な成長ストーリーは依然として力強い。BNPL決済の導入は予測... もっと見る

 

 

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PayNXT360
ペイネクスト360
2024年2月5日 US$9,900
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サマリー

PayNXT360によると、同地域のBNPL決済は年率15.2%成長し、2024年には2,192億米ドルに達すると予想されている。

同地域におけるBNPL業界の中長期的な成長ストーリーは依然として力強い。BNPL決済の導入は予測期間中安定的に成長し、2024~2029年のCAGRは10.1%を記録すると予想される。同地域におけるBNPLの商品総額は、2023年の1,902億米ドルから増加し、2029年には3,543億米ドルに達する。年齢層を問わず、消費者の間で普及が進んでいることが、欧州における業界の成長を牽引するだろう。若い世代の買い物客だけでなく、高齢者層でさえも、インフレが家計を圧迫し続ける中、日常の買い物資金を調達するために決済ソリューションを利用するようになっている。

金利上昇とインフレ環境によるマージンのピンチにより、欧州での事業を停止するグローバル・プロバイダーも出てきた。しかし、その結果、他の企業にとっては成長のチャンスとなり、成長率を加速させるために、欧州市場で積極的に事業を拡大することが期待されている。全体として、PayNXT360は今後3~4年の欧州のBNPL業界の成長見通しをポジティブなものとしている。

企業は欧州市場で利用を拡大し、同地域の成長を促進している。

欧州では今後3~4年間で市場が成長すると予測されており、企業は未開拓の市場を開拓するため、同地域での事業拡大を進めている。この拡大戦略は、この分野における戦略的提携の傾向も後押ししている。
- Marqetaは2023年10月、Scalapayと戦略的パートナーシップを締結し、欧州におけるBuy Now Pay Laterの利用を推進する。提携の一環として、両社はScalapayのBNPLユーザーに対し、オンラインおよび店舗での取引用のバーチャルカードを発行する。Marqetaが提供するスケーラブルなプラットフォームは、Scalapayがユーザーにより良いショッピング体験を提供できるようサポートする。
- 一方、Klarna社もまた、欧州全域でのプレゼンス拡大を計画している。同社は、年齢層を超えて消費者の間で拡大しているBNPL製品の利用から利益を得るため、店舗での提携を求めている。欧州地域で積極的に事業を拡大する動きは、いくつかの企業がコスト削減策を講じている時に出てきた。
例えばZipは、2023年に英国を含む14市場のうち10市場を放棄した。クリアペイも2023年、イタリア、フランス、スペインを含む多くのヨーロッパ諸国での事業を停止した。このことは、需要の高まりを背景にヨーロッパでの成長率を加速させる好位置にあるKlarnaのような企業に成長機会を提供している。

英国では、今すぐ購入する後払い制度を利用する英国人が増えている。

インフレ環境は消費者の消費力を圧迫しており、大多数の英国人は請求書の支払いさえ困難な状況にある。その結果、何百万人もの買い物客が、購入資金や日々の生活資金を調達するために、後払い方式のような決済ソリューションを利用するようになった。

- Citizens Adviceの報告によると、食料品の買い物にこの支払い方法を利用したことがある消費者は11%である。この割合は、BNPLを頻繁に利用する消費者では35%に達する。金融行動監視機構(Financial Conduct Authority)が発表した別のレポートでは、2023年1月までの6ヶ月間に、約1400万人の英国人がBNPLスキームを使って買い物をしたという。
2024年、PayNXT360は英国市場でこの傾向がさらに続くと予想している。BNPLスキームの高い利用率は、プロバイダーの商品総額と数量の成長に寄与している。しかし、その結果、多くのユーザーがタイムリーな返済ができず、延滞が増加している。

BNPL新興企業は、イタリアで革新的な決済ソリューションを提供するため、資金調達ラウンドを実施している。

イタリア全土で分割払いソリューションの需要が高まる中、成長市場を開拓しようと、複数の新興企業がこの分野に参入している。これらの新興企業はまた、同地域でより多くの顧客を獲得するために資金調達を行っている。

- イタリアを拠点とする決済アグリゲーターのQomodoは、2023年11月のプレシード資金調達ラウンドで3450万ユーロを調達したと発表した。同社が提供するBNPLサービスは、特に店舗内小売業者向けであり、中期的に欧州全域のBNPL業界の次の成長段階を牽引すると期待されている。
今後、PayNXT360は、このような新興企業がさらに資金調達ラウンドに参加し、このセクターの競争環境を促進すると予想している。さらに、PayNXT360は、店舗セグメントにおけるBNPL製品の流通拡大を目指す企業が戦略的パートナーシップを結ぶと予想している。

欧州のBNPL決済業界は、電子商取引の普及拡大に支えられ、過去4四半期に力強い成長を記録している。

本レポートでは、Buy Now Pay Later(BNPL)業界についてデータ中心の詳細な分析を行い、さまざまな小売カテゴリーにおける市場機会とリスクを取り上げています。国別に75以上のKPIを掲載し、BNPL市場のダイナミクス、市場規模および予測、市場シェア統計を包括的に把握することができます。

ビジネスモデルのタイプ、販売チャネル(オフラインとオンライン)、流通モデル別に市場機会を分類しています。さらに、消費者行動と小売支出動向のスナップショットも提供しています。金額ベースと数量ベースの両方のKPIは、最終市場のダイナミクスを深く理解するのに役立ちます。

PayNXT360の調査手法は、業界のベストプラクティスに基づいています。その偏りのない分析は、独自の分析プラットフォームを活用し、新たなビジネスや投資市場機会の詳細なビューを提供します。

PayNXT360の本タイトルは、以下の16のレポート(935の表と1190のグラフ)をバンドルしたものです:

1.欧州のBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
2.オーストリアのBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
3.ベルギー:後払いビジネスと投資機会(2020-2029)データブック
4.デンマークの今すぐ購入・後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
5.フィンランド データブック:後払いビジネスと投資機会(2020-2029年
6.フランス 今すぐ購入・後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
7.ドイツ 今すぐ支払う後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
8.ギリシャ バイ・ナウ・ペイ・レターのビジネスと投資機会(2020-2029) データブック
9.イタリア 今すぐ購入・後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
10.オランダ 今すぐ購入・後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
11.ノルウェー:後払いビジネスと投資機会(2020-2029年
12.ポーランド 今すぐできる後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
13.スペインの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
14.スウェーデン 今すぐ購入・後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
15.スイスの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
16.イギリスの今すぐ購入できる後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック


- Buy Now Pay Laterの市場ダイナミクスを包括的に把握:市場機会、主要動向、予測を特定 (2020-2029年)。商品総額、取引量、取引単価などの重要なKPIを通じて市場動向を把握し、時代を先取りする。

- 最終用途分野別の洞察:BNPL市場の最新動向や今後の展開を素早くキャッチアップするために、複数の最終用途部門にわたる新たな機会を評価し、最終用途部門別の市場ダイナミクスを把握します。

- 市場別戦略:定量的予測と革新的洞察の独自の融合により、特定の機会に焦点を当てた成長セグメントを特定し、BNPLセクターにおける市場特有のリスクと重要なトレンドを分析します。

- 消費者の意識と行動に関する知識を得る:本レポートでは、独自の調査データを用いて、年齢別、性別、所得水準別の消費額など、Buy Now Pay Laterの重要なKPIを特定・解釈します。

- 欧州におけるBNPL市場の支出額と主なビジネスチャンスに関するマーケットインテリジェンスと将来を見据えた分析を通じて、積極的かつ有利なビジネス戦略を策定する。

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目次

PayNXT360の本タイトルは、928の表と1,200の図を含む以下の17のレポートをバンドルしています:

1.欧州のBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
2.オーストリアのBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
3.ベルギー:後払いビジネスと投資機会(2020-2029)データブック
4.デンマークの今すぐ購入・後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
5.フィンランド データブック:後払いビジネスと投資機会(2020-2029年
6.フランス 今すぐ購入・後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
7.ドイツ 今すぐ支払う後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
8.ギリシャ バイ・ナウ・ペイ・レターのビジネスと投資機会(2020-2029) データブック
9.イタリア 今すぐ購入・後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
10.オランダ 今すぐ購入・後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
11.ノルウェー:後払いビジネスと投資機会(2020-2029年
12.ポーランド 今すぐできる後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
13.スペインの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
14.スウェーデン 今すぐ購入・後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
15.スイスの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
16.イギリスの今すぐ購入できる後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック

上記のグローバル、リージョナル、カントリーレポートはすべて、以下の目次で構成されています:

1 本レポートについて
1.1 概要
1.2 方法論
1.3 BNPLの定義
1.4 免責事項

2 Buy Now Pay Later業界の魅力
2.1 Buy Now Pay Later - 商品総額のトレンド分析、2020年~2029年
2.2 Buy Now Pay Later - 1トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020-2029 年
2.3 Buy Now Pay Later-取引量トレンド分析、2020-2029年

3 Buy Now Pay Laterの運営KPI
3.1 Buy Now Pay Laterの収益、2020-2029年
3.2 Buy Now Pay Laterの収益セグメント別シェア、2020-2029年
3.2.1 Buy Now Pay Laterの加盟店手数料別収益(2020-2029年
3.2.2 バイ・ナウ ペイ・レート(Buy Now Pay Later)の未払い手数料別収益(2020-2029年
3.2.3 Buy Now Pay Laterのペイナウ・その他収入別収益(2020-2029年
3.3 「バイ・ナウ ペイ・レート」のアクティブ消費者ベース、2020-2029年
3.4 Buy Now Pay Laterの不良債権、2020年~2024年~2029年

4 Buy Now Pay Laterのビジネスモデル別支出分析、2020年~2029年
4.1 Buy Now Pay Laterの二者間ビジネスモデル、2020-2029年
4.2 Buy Now Pay Laterの3者間ビジネスモデル、2020-2029年

5 Buy Now Pay Laterの目的別支出分析、2020-2029年
5.1 Buy Now Pay Laterの利便性、2020-2029年
5.2 Buy Now Pay Later クレジット、2020-2029年

6 機能属性別後払い購入支出分析、2020-2029年
6.1 オープンループシステムによる後払い購入、2020-2029年
6.2 クローズド・ループ・システムによる後払い購入、2020-2029年

7 流通モデル別後払い購入支出分析、2020~2029年
7.1 スタンドアローンによる後払い購入、2020~2029年
7.2 銀行・決済サービス事業者による後払い購入、2020-2029年
7.3 マーケットプレイスによる後払い購入、2020-2029年

8 販売チャネル別Buy Now Pay Later支出分析
8.1 Buy Now Pay Laterの販売チャネル別市場シェア、2020-2029年
8.2 Buy Now Pay Laterオンラインチャネルの市場規模と予測、2020-2029年
8.3 Buy Now Pay Later POSチャネルの市場規模と予測、2020-2029年

9 Buy Now Pay Laterのエンドユーザー分野別スナップショット(2020-2029年
9.1 Buy Now Pay Laterのエンドユーザー分野別市場シェア、2023年
9.2 Buy Now Pay Laterのエンドユーザーセグメント別売上高上昇率(2023年

10 小売ショッピングにおけるBuy Now Pay Later:2020-2029年の市場規模と予測
10.1 Buy Now Pay Later Retail Shopping:商品総額の動向分析、2020-2029年
10.2 Buy Now Pay Later Retail Shopping:トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020-2029年
10.3 Buy Now Pay Later Retail Shopping:取引量トレンド分析、2020-2029年

11 Buy Now Pay Laterの小売製品カテゴリー別市場規模および予測
11.1 Buy Now Pay Laterの小売商品カテゴリー別シェア(2023年
11.2 Buy Now Pay Later Retail Shopping(アパレル、フットウェア、アクセサリー):商品総額動向分析、2020-2029年
11.3 Buy Now Pay Later(後払い)小売:家電製品-商品総額のトレンド分析、2020-2029年
11.5 Buy Now Pay Later Retail Shopping - 玩具、キッズ、ベビー - 商品総額のトレンド分析、2020-2029年
11.6 Buy Now Pay Later Retail Shopping:宝飾品-商品総額トレンド分析、2020-2029年
11.7 Buy Now Pay Later Retail Shopping - スポーツ用品 - 商品総額のトレンド分析、2020-2029年
11.8 Buy Now Pay Later Retail Shopping - エンターテインメント&ゲーム - 商品総額トレンド分析、2020-2029年
11.9 Buy Now Pay Later Retail Shopping - その他 - 商品総額のトレンド分析、2020-2029年

12 ホームセンターにおけるBuy Now Pay Later:市場規模と予測、2020-2029年
12.1 Buy Now Pay Laterホームセンター:商品総額のトレンド分析、2020-2029年
12.2 Buy Now Pay Laterホームインプルーブメント:平均取引単価動向分析、2020-2029年
12.3 Buy Now Pay Later Home Improvement:取引量トレンド分析、2020-2029年

13 旅行のBuy Now Pay Later:後払い旅行:市場規模推移と予測、2020-2029年
13.1 Buy Now Pay Later Travel:商品総額のトレンド分析、2020-2029年
13.2 Buy Now Pay Later Travel:トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020-2029年
13.3 Buy Now Pay Later Travel:取引量トレンド分析、2020-2029年

14 メディアとエンターテインメントにおけるBuy Now Pay Later:市場規模と予測、2020-2029年
14.1 Buy Now Pay Later メディアとエンターテインメント:商品総額動向分析、2020-2029年
14.2 Buy Now Pay Laterメディアとエンタテインメント:トランザクションあたりの平均価値動向分析、2020-2029年
14.3 Buy Now Pay Laterメディアとエンタテインメント:取引量トレンド分析、2020-2029年

15 サービスにおけるBuy Now Pay Later:後払いサービスの市場規模推移と予測:2020-2029年
15.1 Buy Now Pay Laterサービス:商品総額のトレンド分析、2020-2029年
15.2 Buy Now Pay Laterサービス:トランザクション単価トレンド分析、2020-2029年
15.3 Buy Now Pay Laterサービス:取引量トレンド分析、2020-2029年

16 自動車業界におけるBuy Now Pay Later:後払いサービスの市場規模推移と予測、2020-2029年
16.1 Buy Now Pay Later Automotive:商品総額トレンド分析、2020-2029年
16.2 自動車のBuy Now Pay Later:1トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020-2029年
16.3 自動車の後払い購入-取引量トレンド分析、2020-2029年

17 ヘルスケアとウェルネスにおけるBuy Now Pay Later:市場規模と予測、2020-2029年
17.1 Buy Now Pay Laterヘルスケア&ウェルネス:商品総額動向分析、2020-2029年
17.2 Buy Now Pay Later ヘルスケアとウェルネス:トランザクションあたりの平均価値動向分析、2020-2029年
17.3 Buy Now Pay Later ヘルスケアとウェルネスの取引量トレンド分析、2020-2029年

18 その他分野のBuy Now Pay Later:市場規模推移と予測、2020-2029年
18.1 Buy Now Pay Later その他:商品総額のトレンド分析、2020-2029年
18.2 Buy Now Pay Later(後払い)その他:トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020年~2029年
18.3 Buy Now Pay Later その他:取引量トレンド分析、2020-2029年

19 バイナウ・ペイレイター:消費者態度・行動別分析、2020-2029年
19.1 Buy Now Pay Laterの年齢層別支出シェア(2023年
19.1.1 年齢層別Buy Now Pay Later-Z世代(15-27歳)-商品総額動向分析、2020-2029年
19.1.2 ミレニアル世代(28-44歳)の年齢層別Buy Now Pay Later商品総額動向分析、2020-2029年
19.1.3 バイ・ナウ・ペイ・後払い:X世代(45~60歳)年齢層別商品総額動向分析、2020~2029年
19.1.4 Buy Now Pay Laterの年齢層別-ベビーブーマー(60歳以上)-商品総額のトレンド分析、2020-2029年
19.2 「バイ・ナウ・ペイ・レター」の年齢層別デフォルト率別支出シェア(2023年
19.3 「バイ・ナウ ペイ・レター」の所得別シェア(2023年
19.3.1 収入レベル別後払い購入 - ティア1 - 商品総額の動向分析、2020-2029年
19.3.2 収入レベル別Buy Now Pay Later - Tier 2 - 商品総額のトレンド分析、2020-2029年
19.3.3 「バイ・ナウ・ペイ・レター」所得階層別商品総額動向分析(2020-2029年
19.4 Buy Now Pay Laterの男女別商品総額シェア(2023年
19.5 Buy Now Pay Laterの採用理由(2023年
19.6 Buy Now Pay Later市場-平均月間支出額セグメント別支出額、2023年

20 参考資料
20.1 PayNXT360について
20.2 関連調査

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図表リスト

このバンドル商品には、16の地域および国別レポートに58の表が含まれている。すべての地域および国別レポートには以下の表が含まれます:

表1: Buy Now Pay Later - 商品総額トレンド分析(百万米ドル)、2020-2029年
表2:Buy Now Pay Later - 1トランザクションあたりの平均価値トレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表3:Buy Now Pay Later - トランザクション量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表4:Buy Now Pay Later - 売上高(百万米ドル)、2020年~2029年
表5:Buy Now Pay Later - 加盟店手数料(百万米ドル)、2020-2029年
表6:Buy Now Pay Later - 支払い漏れ手数料収入(百万米ドル)、2020-2029年
表7:Buy Now Pay Later - その他の収入(百万米ドル)、2020-2029年
表8:Buy Now Pay Later - アクティブ消費者ベース(千人)、2020年~2029年
表9: Buy Now Pay Later - 不良債権(百万米ドル)、2022-2024-2029年
表10:Buy Now Pay Later - 二者間ビジネスモデル(百万米ドル)、2020-2029年
表11:Buy Now Pay Later - 3者間ビジネスモデル(百万米ドル)、2020-2029年
表12:Buy Now Pay Later - 利便性(百万米ドル)、2020-2029年
表13:Buy Now Pay Later - クレジット(百万米ドル)、2020-2029年
表14:Buy Now Pay Later - オープンループシステム(百万米ドル)、2020-2029年
表15:後払い購入-クローズドループシステム(百万米ドル)、2020-2029年
表16: Buy Now Pay Later - スタンドアロン(百万米ドル)、2020-2029年
表17:Buy Now Pay Later - 銀行・決済サービスプロバイダー(百万米ドル)、2020年~2029年
表18:Buy Now Pay Later - マーケットプレイス(百万米ドル)、2020年~2029年
表19:Buy Now Pay Later - オンラインチャネル別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表20:Buy Now Pay Later - POSチャネル別商品総額(百万米ドル)、2020年~2029年
表21:Buy Now Pay Laterの小売-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表22:Buy Now Pay Later Retail Shopping - 1トランザクション当たりの平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表23:Buy Now Pay Later Retail Shopping - 取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表24: Buy Now Pay Later Retail Shopping - アパレル、フットウェア、アクセサリー - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表25:Buy Now Pay Later Retail Shopping - コンシューマー・エレクトロニクス - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表26:Buy Now Pay Later Retail Shopping - 玩具、キッズ、ベビー - 商品総額トレンド分析(百万米ドル)、2020-2029年
表27:バイナウ・ペイレイター・リテール・ショッピング:宝飾品-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 28:Buy Now Pay Later Retail Shopping - スポーツ用品の商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 29:Buy Now Pay Later Retail Shopping - エンターテインメント&ゲーム - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 30:Buy Now Pay Later Retail Shopping - その他 - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 31:Buy Now Pay Laterホームセンター-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表32:バイナウ・ペイレイター・ホームインプルーブメント-トランザクション当たり平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表33:Buy Now Pay Laterのホームセンター-取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表34:Buy Now Pay Later トラベル - 商品総額の動向分析(百万米ドル)、2020年~2029年
表35:Buy Now Pay Later Travel - 1トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表36:Buy Now Pay Later Travel - トランザクション量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表37:Buy Now Pay Later Media and Entertainment - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020年~2029年
表38:Buy Now Pay Laterメディアとエンターテイメント-トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表39:バイナウ・ペイレイター・メディアとエンターテインメント - 取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表40:Buy Now Pay Laterサービス-商品総額の動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表41:Buy Now Pay Laterサービス-トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表42:Buy Now Pay Laterサービス-取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表43:Buy Now Pay Later Automotive - 商品総額の動向分析(百万米ドル)、2020年~2029年
表44:Buy Now Pay Later Automotive - 1取引あたりの平均金額の動向分析(米ドル)、2020年~2029年
表45:Buy Now Pay Later Automotive - 取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表46:Buy Now Pay Later ヘルスケア&ウェルネス - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表47:Buy Now Pay Later ヘルスケア&ウェルネス - 1取引当たりの平均金額の動向分析(米ドル)、2020年~2029年
表 48:Buy Now Pay Later ヘルスケア&ウェルネスの取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表49:Buy Now Pay Later その他 - 商品総額の動向分析(百万米ドル)、2020年~2029年
表50: Buy Now Pay Later Others - 1取引あたりの平均金額の動向分析(米ドル)、2020-2029年
表51:Buy Now Pay Later Others - 取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表52:Buy Now Pay Laterの年齢層別-Z世代(15~27歳)-商品総額の動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表53:ミレニアル世代(28-44歳)年齢層別Buy Now Pay Later商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表54:年齢層別バイ・ナウ・ペイ・レター-X世代(45~60歳)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表55:年齢層別バイ・ナウ・ペイ・レター-ベビーブーマー(60歳以上)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 56:バイナウ・ペイレイター:所得レベル別-ティア1-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 57:所得レベル別Buy Now Pay Later-ティア2-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 58:所得レベル別Buy Now Pay Later - Tier 3 - 商品総額のトレンド分析(百万米ドル)、2020-2029年

 

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Summary

According to PayNXT360, BNPL payments in the region are expected to grow by 15.2% on an annual basis to reach US$219.2 billion in 2024.

The medium to long-term growth story of the BNPL industry in the region remains strong. BNPL payment adoption is expected to grow steadily over the forecast period, recording a CAGR of 10.1% during 2024-2029. The BNPL gross merchandise value in the region will increase from US$190.2 billion in 2023 to reach US$354.3 billion by 2029.The buy now pay later sector is poised for accelerated growth in the European market over the medium term. The rising adoption among consumers, across age groups, will drive the growth of the industry in Europe. Not just young generation shoppers, but even older cohort is turning to the payment solution to fund their everyday purchases, as inflation continues to bite their household income.

The margin pinch, caused by higher interest rates and an inflationary environment, resulted in a few global providers shutting down their operations in Europe. However, this resulted in growth opportunities for other firms, who are expected to expand aggressively across the European market, to accelerate growth rate. Overall, PayNXT360 maintains a positive growth outlook for the BNPL industry in Europe over the next three to four years.

Firms are expanding in the European market to boost usage and drive growth in the region

With the market projected to grow over the next three to four years in Europe, businesses are expanding in the region to tap into untapped markets. The expansion strategy is also driving the trend of strategic collaborations in the sector.
• Marqeta, in October 2023, entered into a strategic partnership with Scalapay to drive the buy now pay later usage in Europe. As part of the collaboration, the two firms will issue virtual cards for online and in-store transactions to Scalapay’s BNPL users. The scalable platform offered by Marqeta will support Scalapay to drive better shopping experiences for its users.
• Klarna, on the other hand, is also planning to expand its presence across the European region. The firm is seeking in-store partnerships to benefit from the growing usage of BNPL products among consumers across age groups. The move to expand aggressively in the European region comes at a time when a few firms have taken measures to cut down costs.
Zip, for instance, abandoned 10 of the 14 markets it operated in, including the United Kingdom in 2023. Clearpay, in 2023, also ceased operations in many European nations, including Italy, France, and Spain. This is offering growth opportunities for firms like Klarna, who are well-positioned to accelerate growth rate in Europe on the back of rising demand.

An increasing number of Brits are turning to buy now pay later schemes in the United Kingdom

The inflationary environment has put a strain on consumer spending power, with a vast majority of the Brits struggling to even pay their bills. As a result, millions of shoppers have turned to payment solutions like buy now pay later schemes to fund their purchases and daily lifestyle.

• According to a report from Citizens Advice, 11% of consumers have used the payment method for grocery shopping. This percentage increases to 35% among frequent BNPL users. In another report, published by the Financial Conduct Authority, nearly 14 million Brits were using the BNPL schemes to make purchases in six months, leading to January 2023.
In 2024, PayNXT360 expects the trend to further continue in the United Kingdom market. The higher uptake of the BNPL schemes is aiding the gross merchandise value and volume growth for providers. However, this is also resulting in higher delinquencies, with many users not able to make timely repayments.

BNPL startups are raising funding rounds to offer innovative payment solutions in Italy

Amid the rising demand for installment payment solutions across the region, several startups have entered into the sector to tap into the growth market. These startups are also raising funding to reach more customers in the region.

• Qomodo, the Italy-based payment aggregator, announced that the firm had raised €34.5 million in its pre-seed funding round in November 2023. The BNPL service offered by the firm is specifically directed towards in-store retailers, which is expected to drive the next growth phase of the BNPL industry across Europe over the medium term.
Going forward, PayNXT360 expects more such startups to raise funding rounds, driving the competitive landscape in the sector. Furthermore, PayNXT360 expects firms to enter into strategic partnerships, as they seek to widen the distribution of their BNPL product in the in-store segment.

The BNPL payment industry in Europe has recorded strong growth over the last four quarters, supported by increased e-commerce penetration.

This report provides a detailed data-centric analysis of the Buy Now Pay Later (BNPL) industry, covering market opportunities and risks across a range of retail categories. With over 75 KPIs at the country level, this report provides a comprehensive understanding of BNPL market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

It breaks down market opportunities by type of business model, sales channels (offline and online), and distribution models. In addition, it provides a snapshot of consumer behaviour and retail spending dynamics. KPIs in both value and volume terms help in getting an in-depth understanding of end market dynamics.

PayNXT360’s research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view of emerging business and investment market opportunities.

This title from PayNXT360 is a bundled offering, combining the following 16 reports (935 tables and 1190 charts):

1. Europe Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
2. Austria Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
3. Belgium Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
4. Denmark Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
5. Finland Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
6. France Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
7. Germany Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
8. Greece Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
9. Italy Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
10. Netherlands Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
11. Norway Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
12. Poland Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
13. Spain Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
14. Sweden Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
15. Switzerland Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
16. United Kingdom Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook


• Get a comprehensive understanding of market dynamics for Buy Now Pay Later: Identify market opportunities, major trends, and forecasting (2020-2029). Understand market trends through crucial KPIs like Gross Merchandise Value, Volume, and Average Value per Transaction, to stay ahead of the curve.

• Insights by end-use sectors: Evaluate new opportunities across multiple end-use sectors, and obtain market dynamics by end-use sectors in order to swiftly catch up with the latest and upcoming developments in BNPL markets.

• Market-specific strategies: Identify growth segments focused on specific opportunities, and analysing market-specific risks and important trends in the BNPL sector with our exclusive blend of quantitative forecasting and innovative insights.

• Gain knowledge of consumer attitudes and actions: This report identifies and interprets important Buy Now Pay Later KPIs, such as spend by age, gender, and income level, using data from a proprietary survey.

• Develop proactive and lucrative business strategies through market intelligence and forward-looking analysis of BNPL market spend and major opportunities in Europe.



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Table of Contents

This title from PayNXT360 is a bundled offering, combining the following 17 reports, covering 928 tables and 1200 figures:

1. Europe Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
2. Austria Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
3. Belgium Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
4. Denmark Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
5. Finland Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
6. France Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
7. Germany Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
8. Greece Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
9. Italy Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
10. Netherlands Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
11. Norway Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
12. Poland Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
13. Spain Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
14. Sweden Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
15. Switzerland Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
16. United Kingdom Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook

All global, regional, and country reports mentioned above will have the following tables of contents:

1 About this Report
1.1 Summary
1.2 Methodology
1.3 BNPL Definitions
1.4 Disclaimer

2 Buy Now Pay Later Industry Attractiveness
2.1 Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
2.2 Buy Now Pay Later – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
2.3 Buy Now Pay Later—Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

3 Buy Now Pay Later Operational KPIs
3.1 Buy Now Pay Later Revenues, 2020-2029
3.2 Buy Now Pay Later Share by Revenue Segments, 2020-2029
3.2.1 Buy Now Pay Later Revenue by Merchant Commission, 2020-2029
3.2.2 Buy Now Pay Later Revenue by Missed Payment Fee Revenue, 2020-2029
3.2.3 Buy Now Pay Later Revenue by Pay Now & Other Income, 2020-2029
3.3 Buy Now Pay Later Active Consumer Base, 2020-2029
3.4 Buy Now Pay Later Bad Debt, 2020 – 2024 – 2029

4 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Business Model, 2020-2029
4.1 Buy Now Pay Later Two-Party Business Model, 2020-2029
4.2 Buy Now Pay Later Three-Party Business Model, 2020-2029

5 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Purpose, 2020-2029
5.1 Buy Now Pay Later Convenience, 2020-2029
5.2 Buy Now Pay Later Credit, 2020-2029

6 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Functional Attribute, 2020-2029
6.1 Buy Now Pay Later by Open Loop System, 2020-2029
6.2 Buy Now Pay Later by Closed Loop System, 2020-2029

7 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Distribution Model, 2020-2029
7.1 Buy Now Pay Later by Standalone, 2020-2029
7.2 Buy Now Pay Later by Banks & Payment Service Providers, 2020-2029
7.3 Buy Now Pay Later by Marketplaces, 2020-2029

8 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Sales Channel
8.1 Buy Now Pay Later Market Share by Sales Channel, 2020-2029
8.2 Buy Now Pay Later Online Channel Market Size and Forecast, 2020-2029
8.3 Buy Now Pay Later POS Channel Market Size and Forecast, 2020-2029

9 Buy Now Pay Later Snapshot by End-Use Sector, 2020-2029
9.1 Buy Now Pay Later Market Share by End-Use Sector, 2023
9.2 Buy Now Pay Later Sales Uplift by End-Use Segment, 2023

10 Buy Now Pay Later in Retail Shopping: Market Size and Forecast, 2020-2029
10.1 Buy Now Pay Later Retail Shopping – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.2 Buy Now Pay Later Retail Shopping – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
10.3 Buy Now Pay Later Retail Shopping – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

11 Buy Now Pay Later Market Size and Forecast by Retail Product Categories
11.1 Buy Now Pay Later Share by Retail Product Category, 2023
11.2 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Apparel, Footwear & Accessories – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.3 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Consumer Electronics – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.5 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Toys, Kids, and Babies – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.6 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Jewellery – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.7 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Sporting Goods – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.8 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Entertainment & Gaming – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.9 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Others – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

12 Buy Now Pay Later in Home Improvement: Market Size and Forecast, 2020-2029
12.1 Buy Now Pay Later Home Improvement – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.2 Buy Now Pay Later Home Improvement – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
12.3 Buy Now Pay Later Home Improvement – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

13 Buy Now Pay Later in Travel: Market Size and Forecast, 2020-2029
13.1 Buy Now Pay Later Travel – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
13.2 Buy Now Pay Later Travel – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
13.3 Buy Now Pay Later Travel – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

14 Buy Now Pay Later in Media and Entertainment: Market Size and Forecast, 2020-2029
14.1 Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
14.2 Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
14.3 Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

15 Buy Now Pay Later in Service: Market Size and Forecast, 2020-2029
15.1 Buy Now Pay Later Service – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
15.2 Buy Now Pay Later Service – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
15.3 Buy Now Pay Later Service – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

16 Buy Now Pay Later in Automotive: Market Size and Forecast, 2020-2029
16.1 Buy Now Pay Later Automotive – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
16.2 Buy Now Pay Later Automotive – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
16.3 Buy Now Pay Later Automotive – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

17 Buy Now Pay Later in Healthcare and Wellness: Market Size and Forecast, 2020-2029
17.1 Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
17.2 Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
17.3 Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

18 Buy Now Pay Later in Others: Market Size and Forecast, 2020-2029
18.1 Buy Now Pay Later Others – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
18.2 Buy Now Pay Later Others – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
18.3 Buy Now Pay Later Others – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

19 Buy Now Pay Later Analysis by Consumer Attitude and Behaviour, 2020-2029
19.1 Buy Now Pay Later Spend Share by Age Group, 2023
19.1.1 Buy Now Pay Later by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.1.2 Buy Now Pay Later by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.1.3 Buy Now Pay Later by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.1.4 Buy Now Pay Later by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.2 Buy Now Pay Later Spend Share by Default Rate by Age Group, 2023
19.3 Buy Now Pay Later Share by Income, 2023
19.3.1 Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 1 – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.3.2 Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 2 – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.3.3 Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 3 – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.4 Buy Now Pay Later Gross Merchandise Value Share by Gender, 2023
19.5 Buy Now Pay Later Adoption Rationale, 2023
19.6 Buy Now Pay Later Market – Spend by Average Monthly Expense Segments, 2023

20 Further Reading
20.1 About PayNXT360
20.2 Related Research

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List of Tables/Graphs

This bundled offering has 58 tables across 16 regional and country reports. All regional and country reports will have the following tables:

Table 1: Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 2: Buy Now Pay Later – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 3: Buy Now Pay Later – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 4: Buy Now Pay Later – Revenues (US$ Million), 2020-2029
Table 5: Buy Now Pay Later – Merchant Commission (US$ Million), 2020-2029
Table 6: Buy Now Pay Later – Missed Payment Fee Revenue (US$ Million), 2020-2029
Table 7: Buy Now Pay Later Pay Now – Other Income (US$ Million), 2020-2029
Table 8: Buy Now Pay Later – Active Consumer Base (Thousand), 2020-2029
Table 9: Buy Now Pay Later – Bad Debt (US$ Million), 2022-2024-2029
Table 10: Buy Now Pay Later – Two-Party Business Model (US$ Million), 2020-2029
Table 11: Buy Now Pay Later – Three-Party Business Model (US$ Million), 2020-2029
Table 12: Buy Now Pay Later – Convenience (US$ Million), 2020-2029
Table 13: Buy Now Pay Later – Credit (US$ Million), 2020-2029
Table 14: Buy Now Pay Later – Open Loop System (US$ Million), 2020-2029
Table 15: Buy Now Pay Later – Closed Loop System (US$ Million), 2020-2029
Table 16: Buy Now Pay Later – Standalone (US$ Million), 2020-2029
Table 17: Buy Now Pay Later – Banks & Payment Service Providers (US$ Million), 2020-2029
Table 18: Buy Now Pay Later – Marketplaces (US$ Million), 2020-2029
Table 19: Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value by Online Channel (US$ Million), 2020-2029
Table 20: Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value by POS Channel (US$ Million), 2020-2029
Table 21: Buy Now Pay Later Retail Shopping – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 22: Buy Now Pay Later Retail Shopping – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 23: Buy Now Pay Later Retail Shopping – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 24: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Apparel, Footwear & Accessories – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 25: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Consumer Electronics – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 26: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Toys, Kids, and Babies – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 27: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Jewellery – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 28: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Sporting Goods – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 29: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Entertainment & Gaming – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 30: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Others – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 31: Buy Now Pay Later Home Improvement – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 32: Buy Now Pay Later Home Improvement – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 33: Buy Now Pay Later Retail Shopping Home Improvement – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 34: Buy Now Pay Later Travel – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 35: Buy Now Pay Later Travel – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 36: Buy Now Pay Later Travel – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 37: Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 38: Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 39: Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 40: Buy Now Pay Later Service – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 41: Buy Now Pay Later Service– Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 42: Buy Now Pay Later Service – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 43: Buy Now Pay Later Automotive – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 44: Buy Now Pay Later Automotive – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 45: Buy Now Pay Later Automotive – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 46: Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 47: Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 48: Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 49: Buy Now Pay Later Others – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 50: Buy Now Pay Later Others – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 51: Buy Now Pay Later Others – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 52: Buy Now Pay Later by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 53: Buy Now Pay Later by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 54: Buy Now Pay Later by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 55: Buy Now Pay Later by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 56: Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 1 – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 57: Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 2 – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 58: Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 3 – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029

 

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