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ラテンアメリカのBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会データブック 2024年第1四半期最新版


Latin America Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities Databook 1Q 2024 Update

PayNXT360によると、同地域のBNPL決済は年率32.8%成長し、2024年には220億米ドルに達すると予想されている。 同地域におけるBNPL業界の中長期的な成長ストーリーは依然として力強い。BNPL決済の導入は予測期... もっと見る

 

 

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PayNXT360
ペイネクスト360
2024年2月5日 US$6,900
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サマリー

PayNXT360によると、同地域のBNPL決済は年率32.8%成長し、2024年には220億米ドルに達すると予想されている。

同地域におけるBNPL業界の中長期的な成長ストーリーは依然として力強い。BNPL決済の導入は予測期間中に着実に成長し、2024~2029年のCAGRは23.6%を記録すると予想される。同地域のBNPL商品総額は2023年の166億米ドルから増加し、2029年には634億米ドルに達するだろう。Buy Now Pay Later市場は、ラテンアメリカで中期的に力強い成長を記録する見通しである。この成長の原動力となるのは、銀行口座を持たない消費者や銀行口座を持たない消費者の間での強い普及である。消費の高まりも、今後3~4年間の同地域全体の業界の成長を支えるだろう。

旺盛な需要の中、BNPLプロバイダーは力強い成長を記録しており、この傾向は2024年もさらに続くと予測される。BNPL企業はまた、中期的に事業を拡大し、規模を拡大するために、ベンチャーキャピタルやプライベートエクイティからの資金調達を行うことが予想される。全体として、PayNXT360は、今後3~4年間のこのセクターの成長見通しをポジティブに維持している。

ラテンアメリカでは、銀行口座を持たない消費者や銀行口座を持たない消費者がBNPLスキームの導入を促進している。

ラテンアメリカでは、銀行口座を持たない消費者や銀行口座を持たない消費者がかなりの割合を占めている。こうした消費者の間で信用需要が高まっていることが、同地域全体でBNP制度の普及を後押ししており、この傾向は中期的にもさらに続くと予測される。この高成長市場に参入するため、新規参入企業も革新的な商品を提供して業界に参入しており、この分野の競争環境を促進している。

市場の成長は、ラテンアメリカにおけるeコマース産業の成長によっても牽引される。スマートフォンの普及とインターネットへのアクセスの急増により、オンライン・チャネルを利用する消費者が増えており、同地域全体でデジタル決済ソリューションの導入が進んでいる。さらに、人口の大部分は販売時に現金で買い物をするようになっている。これは、BNPLプロバイダーが流通を拡大し、店舗内取引を利用することで、中期的に商品総額の成長を促進する成長機会を提供する。

BNPLプロバイダーは、クレジット商品に対する需要が旺盛な中、ベネズエラ市場で力強い成長を報告している。

ラテンアメリカ全域でBNPLスキームに対する需要が急増しており、ベネズエラでも状況は変わらない。市場は力強い成長を報告しており、プロバイダーはBNPLサービスの力強い採用を経験している。
- 同国の大手BNPLサービスの1つであるCasheaは、2023年12月現在、ベネズエラでわずか1年余りで120万人以上のユーザーを獲得している。インフレに対抗するため、政府は対策を実施したが、これは伝統的な銀行会社の融資能力にも影響を与えた。その結果、大半のクレジットカードの限度額は約60米ドルとなっている。このため、BNPL市場にとって完璧な成長環境となり、銀行と比較してより高い与信限度額を、よりシンプルなプロセスで提供できるようになった。

Casheaの採用を促進する要因のひとつは、以前はクレジット商品を利用できなかった層にサービスを提供しているという事実である。特筆すべきは、総ユーザーの95%以上がこのカテゴリーに属していることだ。今後、同社はラテンアメリカのさらに2カ国で事業を拡大し、今後3~4年でさらに高い成長率を目指す計画だ。

メキシコ市場でのクレジット・アクセスを促進するため、企業は負債および株式ラウンドを通じて資金を調達している。

世界銀行の報告書によると、メキシコ人の90%はクレジット商品を利用できず、50%は銀行口座を持っていない。そのため、こうした層に信用サービスを提供するため、革新的な新興企業が市場に参入している。これらの企業は現在、メキシコでのクレジット・アクセスを促進するために、ベンチャー・キャピタルやプライベート・エクイティによる資金調達を目指している。
- メキシコを拠点とするフィンテック企業Klarは、2023年下半期にVictory Park Capitalから1億米ドルの負債枠を調達したと発表した。同社は、銀行口座を持たない消費者や銀行口座を持たない消費者に、今すぐ支払う、給与前払い、ローンなど、さまざまなクレジット商品を提供している。
- 2023年8月現在、同社は240万人の顧客にサービスを提供しており、短期的・中期的な観点から、ユーザーベースのさらなる拡大を計画している。Klarは現在、1,000ペソから30,000ペソまでの融資枠を提供しているが、同社は融資枠を拡大し、40,000ペソに達する可能性のある実験の可能性を模索している。
今後、PayNXT360は、このようなフィンテック企業が資金調達を行い、提供する商品を拡大することを期待している。これは競争環境を促進すると同時に、今後3~4年間の地域BNPL業界の成長を支えるだろう。

ラテンアメリカのBNPL決済業界は、電子商取引の普及率上昇に支えられ、過去4四半期にわたって力強い成長を記録している。

本レポートは、Buy Now Pay Later(BNPL)業界の詳細なデータ中心の分析を提供し、さまざまな小売カテゴリーにおける市場機会とリスクを網羅しています。国別に75以上のKPIを掲載し、BNPL市場のダイナミクス、市場規模および予測、市場シェア統計を包括的に把握することができます。

ビジネスモデルのタイプ、販売チャネル(オフラインとオンライン)、流通モデル別に市場機会を分類しています。さらに、消費者行動と小売支出動向のスナップショットも提供しています。金額ベースと数量ベースの両方のKPIは、最終市場のダイナミクスを深く理解するのに役立ちます。

PayNXT360の調査手法は、業界のベストプラクティスに基づいています。その偏りのない分析は、独自の分析プラットフォームを活用し、新たなビジネスや投資市場機会の詳細なビューを提供します。

PayNXT360の本タイトルは、以下の6つのレポート(385の表と490のグラフ)をバンドルしたものです:

1.ラテンアメリカのBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
2.アルゼンチン:後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
3.ブラジルの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
4.チリの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
5.コロンビアの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
6.メキシコの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック


- Buy Now Pay Laterの市場ダイナミクスを包括的に把握:市場機会、主要動向、予測を特定 (2020-2029年)。商品総額、取引量、取引単価などの重要なKPIを通じて市場動向を把握し、時代を先取りします。

- 最終用途分野別の洞察:BNPL市場の最新動向や今後の展開を素早くキャッチアップするために、複数の最終用途部門にわたる新たなビジネスチャンスを評価し、最終用途部門別の市場ダイナミクスを把握します。

- 市場別戦略:定量的予測と革新的洞察の独自の融合により、特定の機会に焦点を当てた成長セグメントを特定し、BNPLセクターにおける市場特有のリスクと重要なトレンドを分析します。

- 消費者の意識と行動に関する知識を得る:本レポートでは、独自の調査データを用いて、年齢別、性別、所得水準別の消費額など、Buy Now Pay Laterの重要なKPIを特定・解釈します。

- ラテンアメリカにおけるBNPL市場の支出額と主なビジネスチャンスに関するマーケットインテリジェンスと将来を見据えた分析を通じて、積極的かつ有利なビジネス戦略を策定する。

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目次

PayNXT360の本タイトルは、以下の7つのレポートがバンドルされており、348の表と450の図表で構成されています:

1.ラテンアメリカのBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
2.アルゼンチンの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
3.ブラジルの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
4.チリの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
5.コロンビアの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
6.メキシコの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック

上記のグローバル、リージョナル、カントリーレポートはすべて、以下の目次で構成されています:

1 本レポートについて
1.1 概要
1.2 方法論
1.3 BNPLの定義
1.4 免責事項

2 Buy Now Pay Later業界の魅力
2.1 Buy Now Pay Later - 商品総額トレンド分析、2020年~2029年
2.2 Buy Now Pay Later - 1トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020-2029 年
2.3 Buy Now Pay Later-取引量トレンド分析、2020-2029年

3 Buy Now Pay Laterの運営KPI
3.1 Buy Now Pay Laterの収益、2020-2029年
3.2 Buy Now Pay Laterの収益セグメント別シェア、2020-2029年
3.2.1 Buy Now Pay Laterの加盟店手数料別収益(2020-2029年
3.2.2 バイ・ナウ ペイ・レート(Buy Now Pay Later)の未払い手数料別収益(2020-2029年
3.2.3 Buy Now Pay Laterのペイナウ・その他収入別収益(2020-2029年
3.3 「バイ・ナウ ペイ・レート」のアクティブ消費者ベース、2020-2029年
3.4 Buy Now Pay Laterの不良債権、2020年~2024年~2029年

4 Buy Now Pay Laterのビジネスモデル別支出分析、2020年~2029年
4.1 Buy Now Pay Laterの二者間ビジネスモデル、2020-2029年
4.2 Buy Now Pay Laterの3者間ビジネスモデル、2020-2029年

5 Buy Now Pay Laterの目的別支出分析、2020-2029年
5.1 Buy Now Pay Laterの利便性、2020-2029年
5.2 Buy Now Pay Later クレジット、2020-2029年

6 機能属性別後払い購入支出分析、2020-2029年
6.1 オープンループシステムによる後払い購入、2020-2029年
6.2 クローズド・ループ・システムによる後払い購入、2020-2029年

7 流通モデル別後払い購入支出分析、2020~2029年
7.1 スタンドアローンによる後払い購入、2020~2029年
7.2 銀行・決済サービス事業者による後払い購入、2020-2029年
7.3 マーケットプレイスによる後払い購入、2020-2029年

8 販売チャネル別Buy Now Pay Later支出分析
8.1 Buy Now Pay Laterの販売チャネル別市場シェア、2020-2029年
8.2 Buy Now Pay Laterオンラインチャネルの市場規模と予測、2020-2029年
8.3 Buy Now Pay Later POSチャネルの市場規模と予測、2020-2029年

9 Buy Now Pay Laterのエンドユーザー分野別スナップショット(2020-2029年
9.1 Buy Now Pay Laterのエンドユーザー分野別市場シェア、2023年
9.2 Buy Now Pay Laterのエンドユーザーセグメント別売上高上昇率(2023年

10 小売ショッピングにおけるBuy Now Pay Later:2020-2029年の市場規模と予測
10.1 Buy Now Pay Later Retail Shopping:商品総額の動向分析、2020-2029年
10.2 Buy Now Pay Later Retail Shopping:トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020-2029年
10.3 Buy Now Pay Later Retail Shopping:取引量トレンド分析、2020-2029年

11 Buy Now Pay Laterの小売製品カテゴリー別市場規模および予測
11.1 Buy Now Pay Laterの小売商品カテゴリー別シェア(2023年
11.2 Buy Now Pay Later Retail Shopping(アパレル、フットウェア、アクセサリー):商品総額動向分析、2020-2029年
11.3 Buy Now Pay Later(後払い)小売:家電製品-商品総額のトレンド分析、2020-2029年
11.5 Buy Now Pay Later Retail Shopping - 玩具、キッズ、ベビー - 商品総額のトレンド分析、2020-2029年
11.6 Buy Now Pay Later Retail Shopping:宝飾品-商品総額トレンド分析、2020-2029年
11.7 Buy Now Pay Later Retail Shopping - スポーツ用品 - 商品総額のトレンド分析、2020-2029年
11.8 Buy Now Pay Later Retail Shopping - エンターテインメント&ゲーム - 商品総額トレンド分析、2020-2029年
11.9 Buy Now Pay Later Retail Shopping - その他 - 商品総額のトレンド分析、2020-2029年

12 ホームセンターにおけるBuy Now Pay Later:市場規模と予測、2020-2029年
12.1 Buy Now Pay Laterホームセンター:商品総額のトレンド分析、2020-2029年
12.2 Buy Now Pay Laterホームインプルーブメント:平均取引単価動向分析、2020-2029年
12.3 Buy Now Pay Later Home Improvement:取引量トレンド分析、2020-2029年

13 旅行のBuy Now Pay Later:後払い旅行:市場規模推移と予測、2020-2029年
13.1 Buy Now Pay Later Travel:商品総額のトレンド分析、2020-2029年
13.2 Buy Now Pay Later Travel:トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020-2029年
13.3 Buy Now Pay Later Travel:取引量トレンド分析、2020-2029年

14 メディアとエンターテインメントにおけるBuy Now Pay Later:市場規模と予測、2020-2029年
14.1 Buy Now Pay Later メディアとエンターテインメント:商品総額動向分析、2020-2029年
14.2 Buy Now Pay Laterメディアとエンタテインメント:トランザクションあたりの平均価値動向分析、2020-2029年
14.3 Buy Now Pay Laterメディアとエンタテインメント:取引量トレンド分析、2020-2029年

15 サービスにおけるBuy Now Pay Later:後払いサービスの市場規模推移と予測:2020-2029年
15.1 Buy Now Pay Laterサービス:商品総額のトレンド分析、2020-2029年
15.2 Buy Now Pay Laterサービス:トランザクション単価トレンド分析、2020-2029年
15.3 Buy Now Pay Laterサービス:取引量トレンド分析、2020-2029年

16 自動車業界におけるBuy Now Pay Later:後払いサービスの市場規模推移と予測、2020-2029年
16.1 Buy Now Pay Later Automotive:商品総額トレンド分析、2020-2029年
16.2 自動車のBuy Now Pay Later:1トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020-2029年
16.3 自動車の後払い購入-取引量トレンド分析、2020-2029年

17 ヘルスケアとウェルネスにおけるBuy Now Pay Later:市場規模と予測、2020-2029年
17.1 Buy Now Pay Laterヘルスケア&ウェルネス:商品総額動向分析、2020-2029年
17.2 Buy Now Pay Later ヘルスケアとウェルネス:トランザクションあたりの平均価値動向分析、2020-2029年
17.3 Buy Now Pay Later ヘルスケアとウェルネスの取引量トレンド分析、2020-2029年

18 その他分野のBuy Now Pay Later:市場規模推移と予測、2020-2029年
18.1 Buy Now Pay Later その他:商品総額のトレンド分析、2020-2029年
18.2 Buy Now Pay Later(後払い)その他:トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020年~2029年
18.3 Buy Now Pay Later その他:取引量トレンド分析、2020-2029年

19 バイナウ・ペイレイター:消費者態度・行動別分析、2020-2029年
19.1 Buy Now Pay Laterの年齢層別支出シェア(2023年
19.1.1 年齢層別Buy Now Pay Later-Z世代(15-27歳)-商品総額動向分析、2020-2029年
19.1.2 ミレニアル世代(28-44歳)年齢層別Buy Now Pay Later商品総額動向分析、2020-2029年
19.1.3 バイ・ナウ・ペイ・後払い:X世代(45~60歳)年齢層別商品総額動向分析、2020~2029年
19.1.4 Buy Now Pay Laterの年齢層別-ベビーブーマー(60歳以上)-商品総額のトレンド分析、2020-2029年
19.2 「バイ・ナウ・ペイ・レター」の年齢層別デフォルト率別支出シェア(2023年
19.3 「バイ・ナウ ペイ・レター」の所得別シェア(2023年
19.3.1 収入レベル別後払い購入 - ティア1 - 商品総額の動向分析、2020-2029年
19.3.2 収入レベル別Buy Now Pay Later - Tier 2 - 商品総額のトレンド分析、2020-2029年
19.3.3 「バイ・ナウ・ペイ・レター」所得階層別商品総額動向分析(2020-2029年
19.4 Buy Now Pay Laterの男女別商品総額シェア(2023年
19.5 Buy Now Pay Laterの採用理由(2023年
19.6 Buy Now Pay Later市場-平均月間支出額セグメント別支出額、2023年

20 参考資料
20.1 PayNXT360について
20.2 関連調査

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図表リスト

このバンドル商品には、6つの地域および国別レポートに58の表が含まれています。すべての地域および国別レポートには以下の表が含まれます:

表1: Buy Now Pay Later - 商品総額トレンド分析(百万米ドル)、2020-2029年
表2:Buy Now Pay Later - 1トランザクションあたりの平均価値トレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表3:Buy Now Pay Later - トランザクション量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表4:Buy Now Pay Later - 売上高(百万米ドル)、2020年~2029年
表5:Buy Now Pay Later - 加盟店手数料(百万米ドル)、2020-2029年
表6:Buy Now Pay Later - 支払い漏れ手数料収入(百万米ドル)、2020-2029年
表7:Buy Now Pay Later - その他の収入(百万米ドル)、2020-2029年
表8:Buy Now Pay Later - アクティブ消費者ベース(千人)、2020年~2029年
表9: Buy Now Pay Later - 不良債権(百万米ドル)、2022-2024-2029年
表10:Buy Now Pay Later - 二者間ビジネスモデル(百万米ドル)、2020-2029年
表11:Buy Now Pay Later - 3者間ビジネスモデル(百万米ドル)、2020-2029年
表12:Buy Now Pay Later - 利便性(百万米ドル)、2020-2029年
表13:Buy Now Pay Later - クレジット(百万米ドル)、2020-2029年
表14:Buy Now Pay Later - オープンループシステム(百万米ドル)、2020-2029年
表15:後払い購入-クローズドループシステム(百万米ドル)、2020-2029年
表16: Buy Now Pay Later - スタンドアロン(百万米ドル)、2020-2029年
表17:Buy Now Pay Later - 銀行・決済サービスプロバイダー(百万米ドル)、2020年~2029年
表18:Buy Now Pay Later - マーケットプレイス(百万米ドル)、2020年~2029年
表19:Buy Now Pay Later - オンラインチャネル別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表20:Buy Now Pay Later - POSチャネル別商品総額(百万米ドル)、2020年~2029年
表21:Buy Now Pay Laterの小売-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表22:Buy Now Pay Later Retail Shopping - 1トランザクション当たりの平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表23:Buy Now Pay Later Retail Shopping - 取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表24: Buy Now Pay Later Retail Shopping - アパレル、フットウェア、アクセサリー - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表25:Buy Now Pay Later Retail Shopping - コンシューマー・エレクトロニクス - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表26:Buy Now Pay Later Retail Shopping - 玩具、キッズ、ベビー - 商品総額トレンド分析(百万米ドル)、2020-2029年
表27:バイナウ・ペイレイター・リテール・ショッピング:宝飾品-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 28:Buy Now Pay Later Retail Shopping - スポーツ用品の商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 29:Buy Now Pay Later Retail Shopping - エンターテインメント&ゲーム - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 30:Buy Now Pay Later Retail Shopping - その他 - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 31:Buy Now Pay Laterホームセンター-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表32:バイナウ・ペイレイター・ホームインプルーブメント-トランザクション当たり平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表33:Buy Now Pay Laterのホームセンター-取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表34:Buy Now Pay Later トラベル - 商品総額の動向分析(百万米ドル)、2020年~2029年
表35:Buy Now Pay Later Travel - 1トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表36:Buy Now Pay Later Travel - トランザクション量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表37:Buy Now Pay Later Media and Entertainment - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020年~2029年
表38:Buy Now Pay Laterメディアとエンターテイメント-トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表39:バイナウ・ペイレイター・メディアとエンターテインメント - 取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表40:Buy Now Pay Laterサービス-商品総額の動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表41:Buy Now Pay Laterサービス-トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表42:Buy Now Pay Laterサービス-取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表43:Buy Now Pay Later Automotive - 商品総額の動向分析(百万米ドル)、2020年~2029年
表44:Buy Now Pay Later Automotive - 1取引あたりの平均金額の動向分析(米ドル)、2020年~2029年
表45:Buy Now Pay Later Automotive - 取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表46:Buy Now Pay Later ヘルスケア&ウェルネス - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表47:Buy Now Pay Later ヘルスケア&ウェルネス - 1取引当たりの平均金額の動向分析(米ドル)、2020年~2029年
表 48:Buy Now Pay Later ヘルスケア&ウェルネスの取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表49:Buy Now Pay Later その他 - 商品総額の動向分析(百万米ドル)、2020年~2029年
表50: Buy Now Pay Later Others - 1取引あたりの平均金額の動向分析(米ドル)、2020-2029年
表51:Buy Now Pay Later Others - 取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表52:Buy Now Pay Laterの年齢層別-Z世代(15~27歳)-商品総額の動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表53:ミレニアル世代(28-44歳)年齢層別Buy Now Pay Later商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表54:年齢層別バイ・ナウ・ペイ・レター-X世代(45~60歳)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表55:年齢層別バイ・ナウ・ペイ・レター-ベビーブーマー(60歳以上)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 56:バイナウ・ペイレイター:所得レベル別-ティア1-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 57:所得レベル別Buy Now Pay Later-ティア2-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 58:所得レベル別Buy Now Pay Later - Tier 3 - 商品総額のトレンド分析(百万米ドル)、2020-2029年

 

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Summary

According to PayNXT360, BNPL payments in the region are expected to grow by 32.8% on an annual basis to reach US$22.0 billion in 2024.

The medium to long-term growth story of the BNPL industry in the region remains strong. BNPL payment adoption is expected to grow steadily over the forecast period, recording a CAGR of 23.6% during 2024-2029. The BNPL gross merchandise value in the region will increase from US$16.6 billion in 2023 to reach US$63.4 billion by 2029.The buy now pay later market is poised to record strong growth over the medium term in Latin America. The growth will be driven by strong adoption among underbanked and unbanked consumers. The rising consumption will also support the growth of the industry across the region over the next three to four years.

Amid the pent-up demand, BNPL providers are recording strong growth and the trend is projected to continue further in 2024. BNPL firms are also expected to venture capital and private equity funding to expand and scale their business offering over the medium term. Overall, PayNXT360 maintains a positive growth outlook for the sector over the next three to four years.

The unbanked and underbanked consumers are driving the adoption of BNPL schemes in Latin America

A significant population proportion falls under the unbanked or underbanked category in Latin America. The rising credit demand among these consumers has aided the adoption of the buy now pay later schemes across the region and this trend is projected to continue further over the medium term. To tap into the high-growth market, new players are also entering the industry with their innovative product offerings, driving the competitive landscape in the sector.

The market growth will be also driven by the growing e-commerce industry in Latin America. The surge in smartphone penetration and internet access is driving more consumers towards online channels, leading to the adoption of digital payment solutions across the region. Furthermore, a large portion of the population is also making purchases through cash at the point of sale. This provides a growth opportunity for BNPL providers to widen their distribution and tap into the in-store transactions to drive gross merchandise value growth over the medium term.

BNPL providers are reporting strong growth in the Venezuela market amid pent-up demand for credit products

Across Latin America, the demand for BNPL schemes is on the surge, and things are no different in Venezuela. The market is reporting strong growth and providers are experiencing strong adoption of their BNPL services.
• Cashea, one of the leading BNPL services in the country, has garnered more than 1.2 million users in just over a year in Venezuela, as of December 2023. To combat the inflation, the government implemented measures, which also impacted the lending capabilities of traditional banking firms. As a result, the majority of credit cards have a limit of approximately US$60. This has created a perfect growth environment for the BNPL market, with firms offering higher credit limits in comparison to banking firms, with simpler processes.

One of the factors driving the adoption of Cashea is the fact that it serves a demographic who previously did not have access to credit products. Notably, more than 95% of its total user base falls under this category. Going forward, the firm is planning to expand its presence in two more Latin American nations, targeting a higher growth rate over the next three to four years.

Firms are funding through debt and equity rounds to drive credit access in the Mexican market

According to a report from the World Bank, 90% of the Mexicans do not have access to credit products, while 50% lack a bank account. Consequently, to offer credit services to these demographics, innovative startups have entered the market. These firms are now seeking venture capital and private equity funding to drive credit access in Mexico.
• Klar, a fintech firm based in Mexico, announced that the firm had raised US$100 million in debt facility from Victory Park Capital in H2 2023. The firm provides a range of credit products to underbanked and unbanked consumers, including buy now pay later, salary advances, and loans.
• As of August 2023, the firm is serving 2.4 million customers and is planning to further expand its user base from the short to medium-term perspective. Klar, currently, offers credit lines starting at 1,000 pesos and going up to 30,000 pesos However, the company aims to explore potential experiments that may extend the range, potentially reaching up to 40,000 pesos.
Going forward, PayNXT360 expects more such fintech firms to raise funding rounds and expand their product offerings. This will drive the competitive landscape, while also supporting the growth of the regional BNPL industry over the next three to four years.

The BNPL payment industry in Latin America has recorded strong growth over the last four quarters, supported by increased e-commerce penetration.

This report provides a detailed data-centric analysis of the Buy Now Pay Later (BNPL) industry, covering market opportunities and risks across a range of retail categories. With over 75 KPIs at the country level, this report provides a comprehensive understanding of BNPL market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

It breaks down market opportunities by type of business model, sales channels (offline and online), and distribution models. In addition, it provides a snapshot of consumer behaviour and retail spending dynamics. KPIs in both value and volume terms help in getting an in-depth understanding of end market dynamics.

PayNXT360’s research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view of emerging business and investment market opportunities.

This title from PayNXT360 is a bundled offering, combining the following 6 reports (385 tables and 490 charts):

1. Latin America Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
2. Argentina Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
3. Brazil Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
4. Chile Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
5. Colombia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
6. Mexico Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook


• Get a comprehensive understanding of market dynamics for Buy Now Pay Later: Identify market opportunities, major trends, and forecasting (2020-2029). Understand market trends through crucial KPIs like Gross Merchandise Value, Volume, and Average Value per Transaction, to stay ahead of the curve.

• Insights by end-use sectors: Evaluate new opportunities across multiple end-use sectors, and obtain market dynamics by end-use sectors in order to swiftly catch up with the latest and upcoming developments in BNPL markets.

• Market-specific strategies: Identify growth segments focused on specific opportunities, and analysing market-specific risks and important trends in the BNPL sector with our exclusive blend of quantitative forecasting and innovative insights.

• Gain knowledge of consumer attitudes and actions: This report identifies and interprets important Buy Now Pay Later KPIs, such as spend by age, gender, and income level, using data from a proprietary survey.

• Develop proactive and lucrative business strategies through market intelligence and forward-looking analysis of BNPL market spend and major opportunities in Latin America.



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Table of Contents

This title from PayNXT360 is a bundled offering, combining the following 7 reports, covering 348 tables and 450 figures:

1. Latin America Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
2. Argentina Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
3. Brazil Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
4. Chile Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
5. Colombia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
6. Mexico Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook

All global, regional, and country reports mentioned above will have the following tables of contents:

1 About this Report
1.1 Summary
1.2 Methodology
1.3 BNPL Definitions
1.4 Disclaimer

2 Buy Now Pay Later Industry Attractiveness
2.1 Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
2.2 Buy Now Pay Later – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
2.3 Buy Now Pay Later—Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

3 Buy Now Pay Later Operational KPIs
3.1 Buy Now Pay Later Revenues, 2020-2029
3.2 Buy Now Pay Later Share by Revenue Segments, 2020-2029
3.2.1 Buy Now Pay Later Revenue by Merchant Commission, 2020-2029
3.2.2 Buy Now Pay Later Revenue by Missed Payment Fee Revenue, 2020-2029
3.2.3 Buy Now Pay Later Revenue by Pay Now & Other Income, 2020-2029
3.3 Buy Now Pay Later Active Consumer Base, 2020-2029
3.4 Buy Now Pay Later Bad Debt, 2020 – 2024 – 2029

4 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Business Model, 2020-2029
4.1 Buy Now Pay Later Two-Party Business Model, 2020-2029
4.2 Buy Now Pay Later Three-Party Business Model, 2020-2029

5 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Purpose, 2020-2029
5.1 Buy Now Pay Later Convenience, 2020-2029
5.2 Buy Now Pay Later Credit, 2020-2029

6 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Functional Attribute, 2020-2029
6.1 Buy Now Pay Later by Open Loop System, 2020-2029
6.2 Buy Now Pay Later by Closed Loop System, 2020-2029

7 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Distribution Model, 2020-2029
7.1 Buy Now Pay Later by Standalone, 2020-2029
7.2 Buy Now Pay Later by Banks & Payment Service Providers, 2020-2029
7.3 Buy Now Pay Later by Marketplaces, 2020-2029

8 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Sales Channel
8.1 Buy Now Pay Later Market Share by Sales Channel, 2020-2029
8.2 Buy Now Pay Later Online Channel Market Size and Forecast, 2020-2029
8.3 Buy Now Pay Later POS Channel Market Size and Forecast, 2020-2029

9 Buy Now Pay Later Snapshot by End-Use Sector, 2020-2029
9.1 Buy Now Pay Later Market Share by End-Use Sector, 2023
9.2 Buy Now Pay Later Sales Uplift by End-Use Segment, 2023

10 Buy Now Pay Later in Retail Shopping: Market Size and Forecast, 2020-2029
10.1 Buy Now Pay Later Retail Shopping – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.2 Buy Now Pay Later Retail Shopping – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
10.3 Buy Now Pay Later Retail Shopping – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

11 Buy Now Pay Later Market Size and Forecast by Retail Product Categories
11.1 Buy Now Pay Later Share by Retail Product Category, 2023
11.2 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Apparel, Footwear & Accessories – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.3 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Consumer Electronics – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.5 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Toys, Kids, and Babies – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.6 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Jewellery – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.7 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Sporting Goods – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.8 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Entertainment & Gaming – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.9 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Others – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

12 Buy Now Pay Later in Home Improvement: Market Size and Forecast, 2020-2029
12.1 Buy Now Pay Later Home Improvement – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.2 Buy Now Pay Later Home Improvement – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
12.3 Buy Now Pay Later Home Improvement – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

13 Buy Now Pay Later in Travel: Market Size and Forecast, 2020-2029
13.1 Buy Now Pay Later Travel – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
13.2 Buy Now Pay Later Travel – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
13.3 Buy Now Pay Later Travel – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

14 Buy Now Pay Later in Media and Entertainment: Market Size and Forecast, 2020-2029
14.1 Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
14.2 Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
14.3 Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

15 Buy Now Pay Later in Service: Market Size and Forecast, 2020-2029
15.1 Buy Now Pay Later Service – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
15.2 Buy Now Pay Later Service – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
15.3 Buy Now Pay Later Service – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

16 Buy Now Pay Later in Automotive: Market Size and Forecast, 2020-2029
16.1 Buy Now Pay Later Automotive – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
16.2 Buy Now Pay Later Automotive – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
16.3 Buy Now Pay Later Automotive – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

17 Buy Now Pay Later in Healthcare and Wellness: Market Size and Forecast, 2020-2029
17.1 Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
17.2 Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
17.3 Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

18 Buy Now Pay Later in Others: Market Size and Forecast, 2020-2029
18.1 Buy Now Pay Later Others – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
18.2 Buy Now Pay Later Others – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
18.3 Buy Now Pay Later Others – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

19 Buy Now Pay Later Analysis by Consumer Attitude and Behaviour, 2020-2029
19.1 Buy Now Pay Later Spend Share by Age Group, 2023
19.1.1 Buy Now Pay Later by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.1.2 Buy Now Pay Later by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.1.3 Buy Now Pay Later by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.1.4 Buy Now Pay Later by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.2 Buy Now Pay Later Spend Share by Default Rate by Age Group, 2023
19.3 Buy Now Pay Later Share by Income, 2023
19.3.1 Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 1 – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.3.2 Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 2 – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.3.3 Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 3 – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.4 Buy Now Pay Later Gross Merchandise Value Share by Gender, 2023
19.5 Buy Now Pay Later Adoption Rationale, 2023
19.6 Buy Now Pay Later Market – Spend by Average Monthly Expense Segments, 2023

20 Further Reading
20.1 About PayNXT360
20.2 Related Research

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List of Tables/Graphs

This bundled offering has 58 tables across 6 regional and country reports. All regional and country reports will have the following tables:

Table 1: Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 2: Buy Now Pay Later – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 3: Buy Now Pay Later – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 4: Buy Now Pay Later – Revenues (US$ Million), 2020-2029
Table 5: Buy Now Pay Later – Merchant Commission (US$ Million), 2020-2029
Table 6: Buy Now Pay Later – Missed Payment Fee Revenue (US$ Million), 2020-2029
Table 7: Buy Now Pay Later Pay Now – Other Income (US$ Million), 2020-2029
Table 8: Buy Now Pay Later – Active Consumer Base (Thousand), 2020-2029
Table 9: Buy Now Pay Later – Bad Debt (US$ Million), 2022-2024-2029
Table 10: Buy Now Pay Later – Two-Party Business Model (US$ Million), 2020-2029
Table 11: Buy Now Pay Later – Three-Party Business Model (US$ Million), 2020-2029
Table 12: Buy Now Pay Later – Convenience (US$ Million), 2020-2029
Table 13: Buy Now Pay Later – Credit (US$ Million), 2020-2029
Table 14: Buy Now Pay Later – Open Loop System (US$ Million), 2020-2029
Table 15: Buy Now Pay Later – Closed Loop System (US$ Million), 2020-2029
Table 16: Buy Now Pay Later – Standalone (US$ Million), 2020-2029
Table 17: Buy Now Pay Later – Banks & Payment Service Providers (US$ Million), 2020-2029
Table 18: Buy Now Pay Later – Marketplaces (US$ Million), 2020-2029
Table 19: Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value by Online Channel (US$ Million), 2020-2029
Table 20: Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value by POS Channel (US$ Million), 2020-2029
Table 21: Buy Now Pay Later Retail Shopping – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 22: Buy Now Pay Later Retail Shopping – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 23: Buy Now Pay Later Retail Shopping – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 24: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Apparel, Footwear & Accessories – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 25: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Consumer Electronics – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 26: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Toys, Kids, and Babies – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 27: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Jewellery – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 28: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Sporting Goods – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 29: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Entertainment & Gaming – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 30: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Others – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 31: Buy Now Pay Later Home Improvement – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 32: Buy Now Pay Later Home Improvement – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 33: Buy Now Pay Later Retail Shopping Home Improvement – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 34: Buy Now Pay Later Travel – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 35: Buy Now Pay Later Travel – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 36: Buy Now Pay Later Travel – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 37: Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 38: Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 39: Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 40: Buy Now Pay Later Service – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 41: Buy Now Pay Later Service– Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 42: Buy Now Pay Later Service – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 43: Buy Now Pay Later Automotive – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 44: Buy Now Pay Later Automotive – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 45: Buy Now Pay Later Automotive – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 46: Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 47: Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 48: Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 49: Buy Now Pay Later Others – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 50: Buy Now Pay Later Others – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 51: Buy Now Pay Later Others – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 52: Buy Now Pay Later by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 53: Buy Now Pay Later by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 54: Buy Now Pay Later by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 55: Buy Now Pay Later by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 56: Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 1 – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 57: Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 2 – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 58: Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 3 – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029

 

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