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ドイツ ロイヤリティプログラム市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス データブック 2024年第1四半期最新版


Germany Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook 1Q 2024 Update

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率10.5%の成長を遂げ、2024年には63億6,950万米ドルに達すると予想されている。 金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場は2019年から2023年にかけて11.7%のC... もっと見る

 

 

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PayNXT360
ペイネクスト360
2024年2月5日 US$1,500
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サマリー

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率10.5%の成長を遂げ、2024年には63億6,950万米ドルに達すると予想されている。

金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場は2019年から2023年にかけて11.7%のCAGRを記録している。同国のロイヤルティ市場は予測期間中も成長を続け、2024~2028年のCAGRは9.0%を記録すると予測される。同国のロイヤルティ市場は、2023年の57億6,570万米ドルから増加し、2028年には89億8,810万米ドルに達する。

ドイツのロイヤリティ・プログラムではイノベーションが急成長しており、この傾向は中期的にも続くと予測される。企業は、ドイツにおける会員体験とエンゲージメントを高めるために、ロイヤリティ・プログラムをWeb3と統合しようとしている。小売業者もドイツでプログラムを刷新しており、この傾向はヨーロッパ地域全体に広がっている勢いである。

さらに、買い物客の間で人気が高まる中、ドイツの小売業者は他の地域市場でもロイヤルティプログラムを開始している。PayNXT360は、ドイツにおける業界の成長とともに、中期的には、各地域のプレーヤーがドイツでロイヤリティ・プログラムを開始すると予想している。全体として、PayNXT360は今後3~4年のこの分野の成長見通しをポジティブに維持している。

企業はロイヤルティプログラムとNFTを統合し、会員に革新的な体験を提供しようとしている。

過去2年間、多くの大手企業がNFT(non-fungible tokens)とロイヤリティを統合してきました。この傾向はドイツ市場でも加速しており、企業はNFTとロイヤリティ・プログラムを活用して顧客に革新的な体験を提供しようとしている。
- ドイツの航空会社ルフトハンザは、2023年9月にポリゴンと戦略的パートナーシップを締結しました。この提携の一環として、ルフトハンザはNFTを活用したロイヤリティ・プログラムを開始し、利用者のフライト体験をゲーム化することを目指しています。特筆すべきは、この航空会社は、利用者がNFTを集められるようにすることで、マイルを貯めたり、ラウンジを利用したりといった特典に活用できるようにする。ルフトハンザは、そのスピードと手数料の安さからポリゴン・ブロックチェーンと提携した。

PayNXT360は、短中期的な観点から、ドイツ市場において、NFTやその他のWeb3アプリケーションを利用してロイヤルティプログラムを強化する企業が増えると予想している。これにより、今後3~4年間は安定したペースで成長すると予想されるこの分野のイノベーションが促進されるだろう。

ドイツでは、小売企業が消費者のニーズの変化に対応するため、ロイヤリティ・スキームを変化させています。

消費者の要求が常に進化する中、小売業者もヨーロッパ全土でロイヤリティ・スキームに大幅な変更を加えており、ドイツのロイヤリティ・プログラム市場でも同様の傾向が見られる。
- ドイツの大手スーパーマーケット・チェーンの一つであるリドルは、2023年にロイヤリティ・プログラムの大幅な変更を発表した。例えば、この格安スーパーマーケットでは、ベーカリー商品の無料提供や10%オフのインセンティブが盛り込まれた。ロイヤリティ・プログラムの会員は、1ヶ月の利用額が50ポンドに達すると、店内のベーカリー無料クーポンをもらえるようになった。さらに、月に250ポンドの買い物をした消費者は、次回の買い物が10%オフになる。今回の変更は、ドイツ市場における食品インフレの上昇を念頭に置いたものである。
今後、PayNXT360は、スーパーマーケットを含むより多くの小売業者が、消費者の要望によりよく応えるためにロイヤリティ・スキームを変更すると予想している。これにより、この分野での競争環境が促進され、今後3~4年間の業界の成長を支えることになるだろう。

ドイツ企業は、欧州の他の地域市場でもロイヤルティプログラムを開始し、エンゲージメントを高めている。

ロイヤリティ・プログラムに対する需要は、欧州市場全体の消費者の間で急速に高まっている。高まる需要を取り込むため、ドイツ企業は地域市場で新しく革新的なスキームを立ち上げている。
- 例えばアルディは、スポーツとエクササイズに特化した絵文字ブランドのロイヤリティ・プログラムを開始した。このロイヤリティ・プログラムは、ベルギーの全440店舗で開始された。開始以来、絵文字ブランド・コレクション・キャンペーンは買い物客の間で成功を収めている。同社は、ベルギー市場での新しいキャンペーンで同様の結果を達成したいと考えている。このプログラムでは、アルディ・ベルギーはスポーツ愛好家により高いエンゲージメントを築くことを目標としている。
PayNXT360は、アルディが2024年にこのような革新的なロイヤルティ制度をさらに導入すると予想している。これは、短中期的な視点でロイヤリティ・プログラム業界の成長を支えるだろう。

本レポートでは、様々な業界カテゴリーにわたるロイヤルティ市場の機会とリスクについて、データ中心の詳細な分析を提供しています。国レベルで50以上のKPIを掲載し、ロイヤルティ市場のダイナミクス、市場規模・予測、市場シェア統計を包括的に把握できます。

PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。その偏りのない分析は、独自の分析プラットフォームを活用し、新たなビジネスや投資市場機会の詳細なビューを提供します。


- ドイツのロイヤルティ消費市場を洞察当レポートは、市場規模、成長促進要因、動向など、ドイツのロイヤルティ消費市場の包括的な概要を提供しています。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略について十分な情報に基づいた意思決定を行う上で役立ちます。

- 競合他社との比較当レポートは、ドイツのロイヤルティ消費市場の競合分析を提供し、競合他社に対する自社の強みと弱みを特定するのに役立ちます。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略を改善し、競争上の優位性を獲得するのに役立ちます。

- ロイヤルティ消費市場の最新動向を把握できます:本レポートでは、モバイルベースのロイヤルティプログラムの人気の高まりや、消費者のロイヤルティプログラムのメリットに対する意識の高まりなど、ロイヤルティ消費市場の最新動向の概要を提供しています。これらの情報は、企業が競争に勝ち残り、ロイヤルティプログラム戦略を改善するのに役立ちます。

- ロイヤルティプログラムについて、十分な情報に基づいた意思決定を行いましょう:本レポートでは、ターゲット層、特典・ベネフィット、マーケティング・コミュニケーション戦略など、ロイヤリティ・プログラムを開発する際に考慮すべき要素を包括的に紹介しています。この情報は、企業が効果的で成功するロイヤリティ・プログラムを開発するのに役立ちます。

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目次

1 本レポートについて
1.1 概要
1.2 方法論
1.3 ロイヤリティ・プログラムの定義
1.4 免責事項

2 ドイツ小売業界の市場規模分析
2.1 ドイツ小売業界の市場規模、2019年~2028年
2.2 ドイツのeコマース市場規模、2019年~2028年
2.3 ドイツのPOS支出動向分析、2019年~2028年

3 ドイツのロイヤリティ支出市場規模推移と今後の成長動向
3.1 ドイツのロイヤリティ支出市場規模および今後の成長動向(2019年~2028年
3.2 ドイツのスキームに対するロイヤリティ支出額(累積金額別、金額償還率別):2023年
3.3 ドイツの機能ドメイン別ロイヤリティ支出額シェア(2019年~2028年
3.4 ドイツ ロイヤリティ制度別ロイヤリティ支出額、2019-2028年
3.5 ドイツ ロイヤリティ・プラットフォーム別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

4 ドイツ ロイヤリティスキーム支出額市場規模推移と今後の成長動向(ロイヤリティプログラムタイプ別
4.1 2023年 ロイヤリティプログラムタイプ別ドイツロイヤリティ支出額シェア
4.2 ドイツのポイント制ロイヤリティプログラム別支出額(2019年~2028年
4.3 段階的ロイヤリティ・プログラム別ドイツ支出額、2019-2028年
4.4 ドイツのミッション型ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.5 ドイツの支出ベースのロイヤリティプログラム別支出額、2019年-2028年
4.6 ドイツ ゲームロイヤルティプログラム別支出額、2019-2028年
4.7 ドイツ 無料特典ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.8 ドイツ サブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.9 ドイツ コミュニティ・ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.1 ドイツ 友人紹介ロイヤリティプログラム別支出額(2019〜2028年
4.11 ドイツ 有料ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.12 ドイツ キャッシュバック・ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年

5 ドイツのチャネル別ロイヤリティスキーム市場規模推移と今後の成長動向
5.1 ドイツ ロイヤリティスキームのチャネル別支出額シェア(2019年~2028年
5.2 ドイツ ロイヤリティ支出額(店舗別):2019-2028年
5.3 ドイツ ロイヤリティ支出額(オンライン別):2019-2028年
5.4 ドイツのモバイル別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

6 ドイツのビジネスモデル別ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
6.1 ドイツ ロイヤリティスキーム支出額のビジネスモデル別シェア(2019年~2028年
6.2 ドイツ ロイヤリティ支出額(販売者主導型):2019-2028年
6.3 ドイツ 支払い手段別ロイヤリティ支出額、2019-2028年
6.4 ドイツ その他のセグメント別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

7 ドイツ ロイヤリティスキーム支出額の主要部門別市場規模推移と今後の成長動向
7.1 ドイツ主要部門別ロイヤリティスキーム支出額シェア(2019年~2028年
7.2 ドイツの小売業におけるロイヤリティスキーム支出額(2019年~2028年
7.3 ドイツの金融サービス業におけるロイヤリティ・スキーム利用額(2019年~2028年
7.4 ドイツのヘルスケア&ウェルネスにおけるロイヤリティ・スキーム利用額(2019-2028年
7.5 ドイツのレストラン・フードデリバリーにおけるロイヤリティスキーム支出額(2019-2028年
7.6 ドイツ 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
7.7 ドイツの通信事業におけるロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
7.8 ドイツのメディア・娯楽におけるロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
7.9 ドイツ ロイヤリティ・スキーム支出額(その他)、2019-2028年

8 ドイツ 主要セクターのオンライン・チャネル別ロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
8.1 ドイツ 小売部門におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.2 ドイツ 金融サービス部門におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.3 ドイツ 医療・福祉分野のオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.4 ドイツのレストラン・フードデリバリーにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019〜2028年
8.5 ドイツ 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)のオンライン・ロイヤルティ支出額(2019〜2028年
8.6 ドイツの通信事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.7 ドイツ メディア・娯楽産業のオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.8 ドイツ その他のセグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年

9 ドイツ 主要セクターの店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.1 ドイツ 小売セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019-2028年
9.2 ドイツのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019~2028年
9.3 ドイツ レストラン・フードデリバリーセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.4 ドイツ 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019-2028年
9.5 ドイツ メディア・娯楽セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額、2019-2028年
9.6 ドイツ その他のセクターの店舗内ロイヤルティ支出額、2019-2028年

10 ドイツ 主要セクターのモバイルアプリ・ロイヤルティ制度支出額(2019-2028年
10.1 ドイツ 小売業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.2 ドイツ 金融サービスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年-2028年
10.3 ドイツ 医療・福祉セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.4 ドイツ レストラン・フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.5 ドイツ 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年〜2028年
10.6 ドイツの通信事業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.7 ドイツ メディア・娯楽セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.8 ドイツ その他のセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年

11 ドイツ小売セクターのロイヤリティスキーム支出額市場規模推移と今後の成長動向
11.1 ドイツ小売業セグメント別ロイヤリティスキーム支出額シェア(2019年~2028年
11.2 ドイツ 多角化小売企業別ロイヤリティ小売スキーム支出額(2019年~2028年
11.3 ドイツ ロイヤリティ小売スキーム支出額:百貨店(2019-2028年
11.4 ドイツ 専門店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(2019-2028年
11.5 ドイツ ロイヤリティ小売スキーム支出額(衣料品、履物、アクセサリー別):2019-2028年
11.6 ドイツ ロイヤリティ小売スキーム消費額(玩具・ホビーショップ別)、2019-2028年
11.7 ドイツ ロイヤリティ小売スキーム支出額:スーパーマーケット・コンビニエンスストア別、2019-2028年
11.8 ドイツ ロイヤリティ小売スキーム支出額(家庭用品別)、2019-2028年
11.9 ドイツ ロイヤリティ小売スキーム支出額:その他(2019-2028年

12 ドイツのロイヤリティ・スキーム利用額市場規模および今後の成長ダイナミクス(アクセシビリティ別
12.1 ドイツのアクセシビリティ別ロイヤリティ・スキーム支出額シェア(2023年対2028年
12.2 ドイツのカードベースのアクセス別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
12.3 ドイツのデジタルアクセス別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

13 ドイツ ロイヤリティ制度利用額の消費者タイプ別市場規模推移と今後の成長動向
13.1 ドイツのロイヤリティスキーム支出額の消費者タイプ別シェア(2023年対2028年
13.2 ドイツのB2B消費者別ロイヤリティスキーム支出額(2019年~2028年
13.3 ドイツのB2C消費者別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年

14 ドイツ ロイヤリティ・スキーム支出額市場規模および会員タイプ別今後の成長動向
14.1 ドイツの会員種別ロイヤリティ支出額シェア(2019~2028年
14.2 ドイツの無料会員制度別ロイヤリティ支出額(2019~2028年
14.3 ドイツのロイヤリティ会員制度利用額(無料+プレミアム):2019-2028年
14.4 ドイツのロイヤリティ会員制度のプレミアム別支出額(2019~2028年

15 ドイツ ロイヤルティプラットフォーム支出額市場規模および今後の成長動向(ソフトウェア利用ケース別
15.1 ドイツ ロイヤリティ・プラットフォーム支出額ソフトウェアユースケース別シェア(2023年対2028年
15.2 ドイツ ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額:分析・AI主導型(2019年~2028年
15.3 ドイツ ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額:管理プラットフォーム別、2019-2028年

16 ドイツ ロイヤリティプラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長動向:ベンダー/ソリューションパートナー別
16.1 ドイツ ロイヤリティプラットフォーム支出額 ベンダー/ソリューションパートナー別シェア(2023年対2028年
16.2 ドイツ ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナー インハウス別プラットフォーム支出額(2019年~2028年
16.3 ドイツ ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別)、2019年~2028年

17 ドイツ ロイヤリティ・プラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長動向(デプロイメント別
17.1 ドイツ ロイヤリティ・プラットフォーム支出額のデプロイメント別シェア(2023年対2028年
17.2 ドイツ ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(クラウド別)、2019年~2028年
17.3 ドイツ ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(オンプレミス):2019-2028年

18 ドイツ ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向:ソフトウェア・サービス別
18.1 ドイツのロイヤリティ支出額のソフトウェアとサービス別シェア(2023年対2028年
18.2 ドイツのソフトウェア別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
18.3 ドイツのサービス別ロイヤリティ支出額、2019年~2028年

19 ドイツ ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向(カスタム/市販ソフトウェアプラットフォーム別
19.1 ドイツ ロイヤリティ支出額シェア(カスタム/オフザシェルフソフトウェアプラットフォーム別):2023年対2028年
19.2 ドイツ ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(カスタム構築プラットフォーム別):2019年~2028年
19.3 ドイツ ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(棚なしプラットフォーム別)、2019年~2028年

20 ドイツ ロイヤリティ支出額市場規模推移と予測:消費者属性・行動別
20.1 ドイツ ロイヤリティ支出額の年齢層別シェア(2023年
20.2 ドイツのロイヤリティ支出額の所得階層別シェア(2023年
20.3 ドイツのロイヤリティ支出額の男女別シェア、2023年

21 追加情報
21.1 PayNXT360について
21.2 関連リサーチ

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図表リスト

表1:ドイツの小売業市場規模(百万米ドル)、2019年~2028年
表2:ドイツのEコマース市場規模(百万米ドル)、2019-2028年
表3:ドイツのPOS支出額市場規模(百万米ドル)、2019年-2028年
表4:ドイツ ロイヤリティ支出総額(百万米ドル)、2019年-2028年
表5:ドイツ ロイヤリティ制度別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表6:ドイツ ロイヤリティプラットフォーム別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表7:ドイツ ポイントベースのロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表8:ドイツの階層型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表9:ドイツ:ミッション型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表10:ドイツ 消費型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表11:ドイツ ゲームロイヤルティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表12:ドイツ 無料特典ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表13:ドイツ サブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表14:ドイツ コミュニティ・ロイヤルティ・プログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表15:ドイツ 友人紹介ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表16:ドイツ 有料ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表17:ドイツ キャッシュバック型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表18:ドイツの店舗内ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表19:ドイツ ロイヤリティ支出額(オンライン別)(百万米ドル)、2019-2028年
表20:ドイツのモバイル別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表21:ドイツ ロイヤリティビジネスモデルスキーム販売者主導別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表22:ドイツ ロイヤリティビジネスモデルスキーム支出(支払手段主導型)(百万米ドル)、2019-2028年
表23:ドイツ ロイヤリティビジネスモデルスキーム支出額(その他セグメント別)(百万米ドル)、2019-2028年
表24:ドイツの小売業におけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表25:ドイツの小売業におけるロイヤリティ・スキーム支出(百万米ドルドイツの金融サービスにおけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 26:ドイツのヘルスケア&ウェルネスにおけるロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 27:ドイツのレストラン・フードデリバリーにおけるロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 28:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるドイツのロイヤリティ制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表29:ドイツのロイヤルティ制度支出(百万米ドルドイツのテレコムにおけるロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表30:ドイツのロイヤリティ制度支出(百万米ドルドイツのメディア・娯楽におけるロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 31:ドイツのその他におけるロイヤリティスキーム支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 32:ドイツの小売業セグメントにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表33:ドイツドイツの金融サービスにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表34:ドイツのヘルスケア&ウェルネスにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 35:ドイツのレストラン・フードデリバリーにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 36:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるドイツのオンラインロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表 37:ドイツの通信業におけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表 38:ドイツのメディア・娯楽におけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表 39:ドイツのその他セグメントにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 40:ドイツ 小売セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 41:ドイツのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表42:ドイツのレストラン・フードデリバリーセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表43:ドイツの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるドイツの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表44:ドイツの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドルドイツのメディア・娯楽セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表45:ドイツのその他部門における店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表46:ドイツのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルドイツの小売業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表47:ドイツドイツの金融サービス部門におけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 48:ドイツのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表49:ドイツのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルドイツのレストラン・フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表50:ドイツ 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表51:ドイツドイツの電気通信セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表52:ドイツのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルドイツのメディア・娯楽セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表53:ドイツのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルドイツのその他セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 54:ドイツ 多角化小売企業別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表55:ドイツのロイヤルティ小売スキーム支出(百万米ドルドイツの百貨店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表56:ドイツのロイヤルティ小売スキーム支出(百万米ドルドイツの専門店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 57:ドイツの衣料品、履物、アクセサリー別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 58:ドイツの玩具・ホビーショップ別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 59:ドイツ スーパーマーケット・コンビニエンスストア別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表60:ドイツ家庭用品別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表61:ドイツのロイヤリティ小売スキーム支出(百万米ドルドイツ ロイヤリティ小売スキーム支出:その他(百万米ドル)、2019-2028年
表62:ドイツのカードベースのアクセス別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表63:ドイツのデジタルアクセス別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 64:ドイツのB2B消費者別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 65:ドイツのB2C消費者別ロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 66:ドイツの無料会員型スキーム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 67:ドイツのロイヤリティ会員制度別支出(無料+プレミアム)(百万米ドル)、2019-2028年
表 68:ドイツのプレミアム別ロイヤリティ会員制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 69:ドイツ ロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出:分析・AI主導(百万米ドル)、2019-2028年
表70:ドイツ ロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額(管理プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019年-2028年
表71:ドイツドイツ ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出額:インハウス(百万米ドル)別、2019年-2028年
表 72:ドイツ ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別)(百万米ドル)、2019年-2028年
表 73:ドイツ ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(クラウド別)(百万米ドル)、2019年-2028年
表74:ドイツのロイヤリティ展開プラットフォーム支出(百万米ドルドイツ ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(オンプレミス別)(百万米ドル)、2019-2028年
表 75:ドイツのソフトウェア別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表 76:ドイツ ロイヤリティ支出額(サービス別)(百万米ドル)、2019-2028年
表77:ドイツドイツ ロイヤルティソフトウェアプラットフォーム支出額(カスタム構築プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年
表 78:ドイツ ロイヤルティソフトウェアプラットフォーム支出額(棚落ちプラットフォーム別)(百万米ドル)、2019年-2028年

 

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Summary

According to PayNXT360, the loyalty market in the country is expected to grow by 10.5% on an annual basis to reach US$6,369.5 million in 2024.

In value terms, the loyalty market in the country has recorded a CAGR of 11.7% during 2019–2023. The loyalty market in the country will continue to grow over the forecast period and is expected to record a CAGR of 9.0% during 2024-2028. The loyalty market in the country will increase from US$5,765.7 million in 2023 to reach US$8,988.1 million by 2028.

Innovation is fast-growing in the German loyalty program and the trend is projected to continue over the medium term. Businesses are seeking to integrate loyalty programs with Web3 to boost member experience and engagement in Germany. Retailers are also revamping their programs in Germany, a trend which has been a widespread momentum across the European region.

Furthermore, German retailers are also launching loyalty programs in other regional markets, amid the growing popularity among shoppers. With the industry growing in Germany, PayNXT360 also expects regional players to launch their loyalty schemes in the country over the medium term. Overall, PayNXT360 maintains a positive growth outlook for the sector over the next three to four years.

Firms are looking to integrate loyalty programs and NFTs to create innovative experiences for members

Many leading corporations have integrated NFTs (non-fungible tokens) and loyalty over the last two years. The trend is also picking up pace in the German market, with businesses seeking to leverage NFTs and loyalty programs to drive innovative experiences for customers.
• Lufthansa, the German airline carrier, entered into a strategic partnership with Polygon in September 2023. As part of the collaboration, the airline aims to launch an NFT-powered loyalty program, which will gamify the flight experience for flyers. Notably, the airline carrier will enable flyers to collect NFTs, which can be utilized for rewards like accumulating miles and accessing the lounge. Lufthansa has partnered with Polygon Blockchain for its speed and low fees.

From the short to medium-term perspective, PayNXT360 expects more firms in the German market to power their loyalty programs using NFTs and other Web3 applications. This will drive innovation in the sector, which is expected to grow at a steady pace over the next three to four years.

Retailers are changing their loyalty schemes to meet ever-evolving consumer demands in Germany

Amid the ever-evolving consumer demands, retailers are also making significant changes to loyalty schemes across Europe, and similar trends are seen in the German loyalty program market too.
• Lidl, one of the leading supermarket chains in Germany, announced significant changes to its loyalty program in 2023. The budget supermarket, for instance, has included free bakery items and a 10% off incentive. Members of the loyalty programs are now entitled to a free in-store bakery coupon when their spending reaches £50 in a month. Furthermore, consumers spending £250 in a month will receive 10% off on their next purchase. The changes have been made keeping in mind the rising food inflation in the German market.
Going forward, PayNXT360 expects more retailers including supermarkets to change their loyalty schemes to better meet consumer demands. This will drive the competitive landscape in the sector, thereby supporting the growth of the industry over the next three to four years.

German firms are launching loyalty programs in other regional European markets to boost engagement

The demand for loyalty programs is growing rapidly among consumers across European markets. To tap into the growing demand, German firms are launching new and innovative schemes in regional markets.
• Aldi, for instance, launched an emoji brand loyalty program dedicated to sport and exercise. The loyalty program has been launched across all of its 440 stores in Belgium. Since the launch, the emoji brand collection campaign has been a success among shoppers. The firm is hoping to achieve a similar result with its new campaign in the Belgium market. With this program, Aldi Belgium is targeting to build higher engagement with sports enthusiasts.
PayNXT360 expects the firm to launch more such innovative loyalty schemes for shoppers in 2024. This will support the growth of the loyalty programs industry over the short to medium-term perspective.

This report provides a detailed data-centric analysis of the loyalty market opportunities and risks across a range of industry categories. With over 50 KPIs at the country level, this report provides a comprehensive understanding of loyalty market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

PayNXT360 research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view of emerging business and investment market opportunities.


• Gain insights into the Germany loyalty spend market: The report provides a comprehensive overview of the Germany loyalty spend market, including market size, growth drivers, and trends. This information can help businesses to make informed decisions about their loyalty program strategies.

• Benchmark your business against competitors: The report provides a competitive analysis of the Germany loyalty spend market, which can help businesses to identify their strengths and weaknesses relative to their competitors. This information can help businesses to improve their loyalty program strategies and gain a competitive advantage.

• Stay up-to-date on the latest trends in the loyalty spend market: The report provides an overview of the latest trends in the loyalty spend market, such as the growing popularity of mobile-based loyalty programs and the increasing awareness of the benefits of loyalty programs among consumers. This information can help businesses to stay ahead of the competition and improve their loyalty program strategies.

• Make informed decisions about your loyalty program: The report provides a comprehensive overview of the factors to consider when developing a loyalty program, such as the target audience, the rewards and benefits, and the marketing and communication strategy. This information can help businesses to develop a loyalty program that is effective and successful.



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Table of Contents

1 About this Report
1.1 Summary
1.2 Methodology
1.3 Loyalty Programs Definitions
1.4 Disclaimer

2 Germany Retail Sector Market Size Analysis
2.1 Germany Retail Industry Market Size, 2019-2028
2.2 Germany Ecommerce Market Size, 2019-2028
2.3 Germany POS Spend Trend Analysis, 2019-2028

3 Germany Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics
3.1 Germany Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics, 2019-2028
3.2 Germany Loyalty Spend on Schemes by Value Accumulated and Value Redemption Rate, 2023
3.3 Germany Loyalty Spend Share by Functional Domains, 2019-2028
3.4 Germany Loyalty Spend by Loyalty Schemes, 2019-2028
3.5 Germany Loyalty Spend by Loyalty Platforms, 2019-2028

4 Germany Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Loyalty Program Type
4.1 Germany Loyalty Schemes Spend Share by Loyalty Program Type, 2023
4.2 Germany Spend by Point-based Loyalty Program, 2019-2028
4.3 Germany Spend by Tiered Loyalty Program, 2019-2028
4.4 Germany Spend by Mission-driven Loyalty Program, 2019-2028
4.5 Germany Spend by Spend-based Loyalty Program, 2019-2028
4.6 Germany Spend by Gaming Loyalty Program, 2019-2028
4.7 Germany Spend by Free Perks Loyalty Program, 2019-2028
4.8 Germany Spend by Subscription Loyalty Program, 2019-2028
4.9 Germany Spend by Community Loyalty Program, 2019-2028
4.1 Germany Spend by Refer a Friend Loyalty Program, 2019-2028
4.11 Germany Spend by Paid Loyalty Program, 2019-2028
4.12 Germany Spend by Cashback Loyalty Program, 2019-2028

5 Germany Loyalty Schemes Market Size and Future Growth Dynamics by Channel
5.1 Germany Loyalty Schemes Spend Share by Channel, 2019-2028
5.2 Germany Loyalty Spend by In-Store, 2019-2028
5.3 Germany Loyalty Spend by Online, 2019-2028
5.4 Germany Loyalty Spend by Mobile, 2019-2028

6 Germany Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Business Model
6.1 Germany Loyalty Schemes Spend Share by Business Model, 2019-2028
6.2 Germany Loyalty Spend by Seller Driven, 2019-2028
6.3 Germany Loyalty Spend by Payment Instrument Driven, 2019-2028
6.4 Germany Loyalty Spend by Other Segment, 2019-2028

7 Germany Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Key Sectors
7.1 Germany Loyalty Schemes Spend Share by Key Sectors, 2019-2028
7.2 Germany Loyalty Schemes Spend in Retail, 2019-2028
7.3 Germany Loyalty Schemes Spend in Financial Services, 2019-2028
7.4 Germany Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
7.5 Germany Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
7.6 Germany Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
7.7 Germany Loyalty Schemes Spend in Telecoms, 2019-2028
7.8 Germany Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
7.9 Germany Loyalty Schemes Spend in Other, 2019-2028

8 Germany Loyalty Schemes Spend in Key Sectors by Online Channel, 2019-2028
8.1 Germany Online Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
8.2 Germany Online Loyalty Spend in Financial Services, 2019-2028
8.3 Germany Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
8.4 Germany Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
8.5 Germany Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
8.6 Germany Online Loyalty Spend in Telecoms, 2019-2028
8.7 Germany Online Loyalty Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
8.8 Germany Online Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

9 Germany In-Store Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
9.1 Germany In-Store Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
9.2 Germany In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
9.3 Germany In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
9.4 Germany In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
9.5 Germany In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
9.6 Germany In-Store Loyalty Spend in Other Sector, 2019-2028

10 Germany Mobile App Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
10.1 Germany Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
10.2 Germany Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment, 2019-2028
10.3 Germany Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
10.4 Germany Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
10.5 Germany Mobile App Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
10.6 Germany Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment, 2019-2028
10.7 Germany Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
10.8 Germany Mobile App Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

11 Germany Retail Sector Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics
11.1 Germany Loyalty Schemes Spend Share by Retail Segments, 2019-2028
11.2 Germany Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers, 2019-2028
11.3 Germany Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores, 2019-2028
11.4 Germany Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores, 2019-2028
11.5 Germany Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories, 2019-2028
11.6 Germany Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops, 2019-2028
11.7 Germany Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store, 2019-2028
11.8 Germany Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise, 2019-2028
11.9 Germany Loyalty Retail Schemes Spend by Other, 2019-2028

12 Germany Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Accessibility
12.1 Germany Loyalty Schemes Spend Share by Accessibility, 2023 Vs 2028
12.2 Germany Loyalty Spend by Card Based Access, 2019-2028
12.3 Germany Loyalty Spend by Digital Access, 2019-2028

13 Germany Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Consumer Type
13.1 Germany Loyalty Schemes Spend Share by Consumer Type, 2023 Vs 2028
13.2 Germany Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers, 2019-2028
13.3 Germany Loyalty Spend by B2C Consumers, 2019-2028

14 Germany Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Membership Type
14.1 Germany Loyalty Schemes Spend Share by Membership Type, 2019-2028
14.2 Germany Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free, 2019-2028
14.3 Germany Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium, 2019-2028
14.4 Germany Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium, 2019-2028

15 Germany Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software Use case
15.1 Germany Loyalty Platform Spend Share by Software Use Case, 2023 Vs 2028
15.2 Germany Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven, 2019-2028
15.3 Germany Loyalty Software Platform Spend by Management Platform, 2019-2028

16 Germany Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Vendor/Solution Partner
16.1 Germany Loyalty Platform Spend Share by Vendor/Solution Partner, 2023 Vs 2028
16.2 Germany Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In House, 2019-2028
16.3 Germany Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor, 2019-2028

17 Germany Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Deployment
17.1 Germany Loyalty Platform Spend Share by Deployment, 2023 Vs 2028
17.2 Germany Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud, 2019-2028
17.3 Germany Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise, 2019-2028

18 Germany Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software vs. Services
18.1 Germany Loyalty Spend Share by Software vs. Services, 2023 Vs 2028
18.2 Germany Loyalty Spend by Software, 2019-2028
18.3 Germany Loyalty Spend by Services, 2019-2028

19 Germany Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms
19.1 Germany Loyalty Spend Share by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms, 2023 Vs 2028
19.2 Germany Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform, 2019-2028
19.3 Germany Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform, 2019-2028

20 Germany Loyalty Spend Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour
20.1 Germany Loyalty Spend Share by Age Group, 2023
20.2 Germany Loyalty Spend Share by Income Level, 2023
20.3 Germany Loyalty Spend Share by Gender, 2023

21 Further Reading
21.1 About PayNXT360
21.2 Related Research

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List of Tables/Graphs

Table 1: Germany Retail Industry Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 2: Germany Ecommerce Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 3: Germany POS Spend Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 4: Germany Total Loyalty Spend (US$ Million), 2019-2028
Table 5: Germany Loyalty Spend by Loyalty Schemes (US$ Million), 2019-2028
Table 6: Germany Loyalty Spend by Loyalty Platforms (US$ Million), 2019-2028
Table 7: Germany Spend by Point-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 8: Germany Spend by Tiered Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 9: Germany Spend by Mission-driven Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 10: Germany Spend by Spend-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 11: Germany Spend by Gaming Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 12: Germany Spend by Free Perks Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 13: Germany Spend by Subscription Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 14: Germany Spend by Community Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 15: Germany Spend by Refer a Friend Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 16: Germany Spend by Paid Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 17: Germany Spend by Cashback Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 18: Germany Loyalty Spend by In-Store (US$ Million), 2019-2028
Table 19: Germany Loyalty Spend by Online (US$ Million), 2019-2028
Table 20: Germany Loyalty Spend by Mobile (US$ Million), 2019-2028
Table 21: Germany Loyalty Business Model Schemes Spend by Seller Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 22: Germany Loyalty Business Model Schemes Spend by Payment Instrument Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 23: Germany Loyalty Business Model Schemes Spend by Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 24: Germany Loyalty Schemes Spend in Retail (US$ Million), 2019-2028
Table 25: Germany Loyalty Schemes Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 26: Germany Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 27: Germany Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 28: Germany Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 29: Germany Loyalty Schemes Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 30: Germany Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 31: Germany Loyalty Schemes Spend in Others (US$ Million), 2019-2028
Table 32: Germany Online Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 33: Germany Online Loyalty Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 34: Germany Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 35: Germany Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 36: Germany Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 37: Germany Online Loyalty Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 38: Germany Online Loyalty Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 39: Germany Online Loyalty Spend in Other Segments (US$ Million), 2019-2028
Table 40: Germany In-Store Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 41: Germany In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 42: Germany In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 43: Germany In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 44: Germany In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 45: Germany In-Store Loyalty Spend in Other Sector (US$ Million), 2019-2028
Table 46: Germany Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 47: Germany Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 48: Germany Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 49: Germany Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 50: Germany Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 51: Germany Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 52: Germany Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 53: Germany Mobile App Loyalty Spend in Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 54: Germany Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers (US$ Million), 2019-2028
Table 55: Germany Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 56: Germany Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 57: Germany Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories (US$ Million), 2019-2028
Table 58: Germany Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops (US$ Million), 2019-2028
Table 59: Germany Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store (US$ Million), 2019-2028
Table 60: Germany Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise (US$ Million), 2019-2028
Table 61: Germany Loyalty Retail Schemes Spend by Other (US$ Million), 2019-2028
Table 62: Germany Loyalty Spend by Card Based Access (US$ Million), 2019-2028
Table 63: Germany Loyalty Spend by Digital Access (US$ Million), 2019-2028
Table 64: Germany Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 65: Germany Loyalty Schemes Spend by B2C Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 66: Germany Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free (US$ Million), 2019-2028
Table 67: Germany Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 68: Germany Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 69: Germany Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 70: Germany Loyalty Software Platform Spend by Management Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 71: Germany Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In-House (US$ Million), 2019-2028
Table 72: Germany Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor (US$ Million), 2019-2028
Table 73: Germany Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud (US$ Million), 2019-2028
Table 74: Germany Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise (US$ Million), 2019-2028
Table 75: Germany Loyalty Spend by Software (US$ Million), 2019-2028
Table 76: Germany Loyalty Spend by Services (US$ Million), 2019-2028
Table 77: Germany Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 78: Germany Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform (US$ Million), 2019-2028

 

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