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米国のカンバセーショナル・コマース市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス データブック 2023年第2四半期


United States Conversational Commerce Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook 2Q 2023

PayNXT360によると、米国の会話型コマース産業は年率26.3%成長し、2023年には3,579億米ドルに達すると予想されている。 会話型コマース産業は予測期間中に安定した成長が見込まれ、2022~2028年のCAGRは23.7... もっと見る

 

 

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PayNXT360
ペイネクスト360
2023年8月23日 US$1,500
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サマリー

PayNXT360によると、米国の会話型コマース産業は年率26.3%成長し、2023年には3,579億米ドルに達すると予想されている。

会話型コマース産業は予測期間中に安定した成長が見込まれ、2022~2028年のCAGRは23.7%を記録する。国内における会話型コマースの取引額は、2023年の3,579億米ドルから増加し、2028年には1,0374億米ドルに達する。

会話型コマースは米国で強い勢いを増しており、この傾向は2023年もさらに続くと予測されている。インタラクティブなマーケティング・メッセージの台頭が業界の成長を後押ししている。北米市場でも消費者は会話型コマースに傾いている。
消費者はより高い価値と引き換えに個人情報を共有することを望んでおり、会話型商取引は今後3~4年の間に米国市場で力強い成長を記録する見通しである。

グローバル企業は米国の会話型コマース・プロバイダーと提携し、顧客エンゲージメントを促進している。

顧客エンゲージメントと収益を促進するために、会話型コマースの機能を活用しようとする企業が増えている。このような機能を組み込むために、企業は米国を拠点とする会話型コマース・プロバイダーと戦略的提携を結んでいる。
- 2022年11月、ゲーマー向けライフスタイル・ブランドの大手であるRazer社は、同社の会話型コマース・アプリケーションであるJumper.aiを利用するため、Vonage社と戦略的提携を結んだと発表した。Jumper.aiを通じて、Razerはアジア太平洋地域の顧客を取り込もうとしている。さらに、Vonageとの協業を通じて、ソーシャルメディア・プラットフォーム上でゲーミングギアやアクセサリーの購入を促進することも計画している。

業種を問わず、ブランドや企業の間で会話型コマースの注目度が高まっていることから、PayNXT360は、グローバル企業と米国に拠点を置く会話型コマース・プロバイダーとの間で、このような戦略的提携がさらに進むと予想している。これは、短期的・中期的な観点から市場の成長を促進し続けるだろう。

会話型コマースが米国のクイックサービスレストランのデジタル顧客基盤を促進

デジタル化の進展に伴い、米国ではクイックサービス・レストランも新時代のコマース機能を活用して収益と売上の成長を促進している。このため、ここ数年、会話型コマース分野への投資が拡大している。この分野への投資は、クイックサービス・レストラン大手に好結果をもたらしている。例えば
- KFC、ピザハット、タコベル、ザ・ハビット・バーガー・グリルを運営する親会社のヤム・ブランズは、同社の会話型コマース・プラットフォームTictukがデジタル顧客ベースと売上を牽引していると発表した。2022年には数百万件の注文が処理され、同社は世界中のより多くの店舗で会話型コマース機能をさらに立ち上げる計画だ。2022年末時点で、この技術は49市場の3,200以上の店舗で稼動している。

PayNXT360は、短中期的な観点から、クイックサービス・レストラン業界のより多くのプレーヤーが、収益と売上高の成長を促進し、顧客とのエンゲージメントを強化するために、会話型コマース戦略をマーケティング・ミックスに導入することを期待している。

業界大手の戦略的提携が米国での会話型コマースの成長を後押し

米国では商取引が急速に変化しており、企業は顧客にさらなる価値を提供するため、製品やサービスを常に革新している。提供する価値を高めるため、企業は会話型コマースの分野で戦略的提携も進めている。
- 2022年9月、MetaとSalesforceは、それぞれの分野で業界をリードする2つの企業であり、顧客により多くの価値を提供し、ビジネスの成長を促進するために戦略的提携を結んだ。この提携の一環として、セールスフォースのプラットフォームを利用する全ての企業は、WhatsApp Businessメッセージを利用してマーケティングキャンペーンを実施したり、顧客からの質問に答えたり、メッセージを通じて商品を販売したりできるようになる。
この業界大手2社の提携は、セールスフォースの顧客により多くの価値を提供し、メタの成長を促進するだけでなく、短期的・中期的な観点から、米国におけるカンバセーショナル・コマース業界の成長を支援するものです。

本レポートは、会話型コマース産業の詳細なデータ中心の分析を提供し、市場機会とリスクを網羅しています。国別の50以上のKPIを掲載し、会話型コマース市場のダイナミクス、市場規模や予測、市場シェアの統計などを包括的に把握することができます。

PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。独自の分析プラットフォームを活用した偏りのない分析により、新たなビジネスおよび投資市場機会に関する詳細な見解を提供します。


- 米国のカンバセーショナルコマース市場のダイナミクスを深く理解:米国における市場機会と主要動向を予測とともに把握します。
- 最終用途分野別の機会に関する洞察:エンドユースセクター別の市場ダイナミクスを把握し、さまざまなエンドユースセクターにおける新たな機会を評価します。
- 製品別の機会に関する洞察:会話型商取引の主要製品別の市場ダイナミクスを把握します。
- 市場に特化した戦略の策定成長セグメントを特定し、特定の機会を狙います。
- 米国における会話型商取引の市場機会に関するマーケットインテリジェンスと将来を見据えた分析を通じて、積極的かつ有利なビジネス戦略を策定します。

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目次

1.本レポートについて
1.1.概要
1.2.方法論
1.3.会話型商取引の定義
1.4.免責事項

2.米国のカンバセーショナルコマース産業の市場規模と主要業績指標による今後の成長ダイナミクス
2.1.米国のカンバセーショナルコマース:取引額動向分析、2019年〜2028年
2.2.米国のカンバセーショナルコマース:取引量動向分析、2019年-2028年
2.3.米国のカンバセーショナルコマース:トランザクションあたりの平均価値動向分析、2019年-2028年

3.米国のカンバセーショナルコマース産業:仮想アシスタントタイプ別市場規模・予測
3.1.米国のカンバセーショナルコマース市場:仮想アシスタントタイプ別シェア-トランザクション金額(%)、2022年対2028年
3.1.1.米国の会話型コマースAIベースの仮想アシスタント - 取引額推移分析、2019年-2028年
3.1.2.米国の会話型商取引非知能チャットボット-取引額動向分析、2019年-2028年
3.2.米国のカンバセーショナルコマース市場:仮想アシスタントタイプ別シェア-取引量(%)、2022年対2028年
3.2.1.米国のAIベースの会話型商取引仮想アシスタント - 取引量動向分析、2019年-2028年
3.2.2.米国の会話型商取引 非知能チャットボット - 取引量動向分析、2019年-2028年

4.米国のカンバセーショナルコマース産業:製品別市場規模および予測
4.1.米国のカンバセーショナルコマース市場:製品提供別シェア - 取引額(%)、2022年対2028年
4.1.1.米国のチャットボットによるカンバセーショナルコマース - 取引額動向分析、2019年-2028年
4.1.2.デジタル音声アシスタントによる米国のカンバセーショナルコマース - 取引額動向分析、2019年-2028年
4.1.3.米国 OTTメッセージングによるカンバセーショナルコマース:取引額トレンド分析、2019-2028年
4.1.4.米国のRCSメッセージングによるカンバセーショナルコマース:取引額トレンド分析、2019-2028年
4.2.米国のカンバセーショナルコマース:製品別取扱高シェア(%)、2022年対2028年
4.2.1.米国のチャットボットによるカンバセーショナルコマース:取引量動向分析、2019年~2028年
4.2.2.デジタル音声アシスタントによる米国のカンバセーショナルコマース - 取引量動向分析、2019年~2028年
4.2.3.米国のOTTメッセージングによるカンバセーショナルコマース:取引量動向分析、2019-2028年
4.2.4.米国のRCSメッセージングによる会話型コマース - 取引量動向分析、2019-2028年
4.3.米国のカンバセーショナルコマース:製品別トランザクション当たり平均金額(%)、2022年対2028年
4.3.1.米国のチャットボットによるカンバセーショナルコマース:トランザクション当たり平均価値動向分析、2019年~2028年
4.3.2.デジタル音声アシスタントによる米国のカンバセーショナルコマース:トランザクション当たり平均価値動向分析、2019年~2028年
4.3.3.米国のOTTメッセージングによるカンバセーショナルコマース-トランザクション当たりの平均価値動向分析、2019-2028年
4.3.4.米国のRCSメッセージングによる会話型コマース-トランザクション当たり平均価値動向分析、2019-2028年

5.米国のカンバセーショナルコマース産業市場規模・予測:チャットボット別
5.1.チャットボットによる米国のカンバセーショナルコマース - トランザクション額推移分析、2019年-2028年
5.1.1.米国チャットボットによるカンバセーショナルコマース:取引額動向分析、2019年~2028年
5.1.2.米国アプリベース別会話型コマースチャットボット-取引額トレンド分析、2019年-2028年
5.2.米国 チャットボットによるカンバセーショナルコマース - 取引額トレンド分析、2019年-2028年
5.2.1.米国のWebベース別会話型コマースチャットボット-取引額動向分析、2019年-2028年
5.2.2.米国アプリベース別会話型コマースチャットボット-取引量動向分析、2019年-2028年
5.3.米国チャットボット別会話型コマース-トランザクション当たり平均価値動向分析、2019年~2028年
5.3.1.米国のアプリベース別会話型コマースチャットボット-トランザクション当たり平均価値動向分析、2019年~2028年
5.3.2.米国のアプリベース別会話型コマースチャットボット-トランザクション当たり平均価値動向分析、2019年~2028年

6.米国のカンバセーショナルコマース産業の市場規模・分野別予測
6.1.米国のカンバセーショナルコマース市場分野別シェア-トランザクション金額(%)、2022年対2028年
6.2.米国の小売ショッピング別カンバセーショナルコマース-取引額動向分析、2019年-2028年
6.3.米国の旅行・ホスピタリティ別カンバセーショナルコマース-取引額動向分析、2019-2028年
6.4.米国のオンラインフードサービス別会話型コマース-取引額動向分析、2019-2028年
6.5.米国のメディア・エンタテインメント別会話型コマース-取引額動向分析、2019-2028年
6.6.米国のヘルスケア・ウェルネス別会話型コマース-取引額動向分析、2019-2028年
6.7.米国の金融サービス別カンバセーショナルコマース-取引額動向分析、2019-2028年
6.8.米国の技術製品・サービス別カンバセーショナルコマース-取引額動向分析、2019-2028年
6.9.米国のカンバセーショナルコマース:その他の分野別取引額動向分析、2019年-2028年

7.米国のカンバセーショナルコマース産業:主要部門別製品提供市場規模および予測
7.1.小売ショッピングにおける米国のカンバセーショナルコマース:製品提供別取引額動向分析、2019年-2028年
7.1.1.米国のチャットボットによる小売ショッピングにおけるカンバセーショナルコマース - 取引額動向分析、2019年-2028年
7.1.2.米国デジタル音声アシスタントによる小売ショッピングにおけるカンバセーショナルコマース-取引額動向分析、2019-2028年
7.1.3.米国 OTTメッセージングによる小売ショッピングにおける会話型コマース-取引額動向分析、2019-2028年
7.1.4.米国のRCSメッセージングによる小売店での会話型コマース-取引額動向分析、2019-2028年
7.2.米国の旅行・ホスピタリティにおけるカンバセーショナルコマース(製品提供別)-取引額動向分析、2019-2028年
7.2.1.米国 旅行・ホスピタリティにおけるチャットボットによるカンバセーショナルコマース - 取引額トレンド分析、2019年-2028年
7.2.2.デジタル音声アシスタントによる米国旅行・ホスピタリティ分野のカンバセーショナルコマース-取引額動向分析、2019年-2028年
7.2.3.米国 OTTメッセージングによる旅行・ホスピタリティ分野のカンバセーショナルコマース:取引額動向分析、2019-2028年
7.2.4.米国のRCSメッセージングによる旅行・ホスピタリティ分野のカンバセーショナルコマース:取引額トレンド分析、2019年~2028年
7.3.米国のオンラインフードサービスにおけるカンバセーショナルコマース(製品提供別)-取引額動向分析、2019-2028年
7.3.1.米国のチャットボットによるオンラインフードサービスにおけるカンバセーショナルコマース - 取引額動向分析、2019年~2028年
7.3.2.米国のデジタル音声アシスタントによるオンラインフードサービスにおける会話型コマース-取引額動向分析、2019年~2028年
7.3.3.米国のOTTメッセージングによるオンラインフードサービスにおける会話型コマース-取引額動向分析、2019年~2028年
7.3.4.米国のRCSメッセージングによるオンライン外食のカンバセーショナルコマース:取引額トレンド分析、2019年~2028年
7.4.米国のメディアとエンターテイメントにおけるカンバセーショナルコマース(製品提供別)-取引額動向分析、2019-2028年
7.4.1.米国のチャットボットによるメディア・娯楽分野のカンバセーショナルコマース:取引額トレンド分析、2019年~2028年
7.4.2.米国のデジタル音声アシスタントによるメディア・娯楽分野の会話型コマース - 取引額動向分析、2019年-2028年
7.4.3.米国のOTTメッセージングによるメディア・娯楽分野の会話型コマース - 取引額動向分析、2019-2028年
7.4.4.米国のRCSメッセージングによるメディア・娯楽分野のカンバセーショナルコマース:取引額トレンド分析、2019年~2028年
7.5.米国のヘルスケアとウェルネスにおけるカンバセーショナルコマース(製品提供別)-取引額動向分析、2019-2028年
7.5.1.米国のヘルスケアとウェルネスにおけるチャットボットによる会話型コマース - 取引額動向分析、2019-2028年
7.5.2.デジタル音声アシスタントによる米国のヘルスケアとウェルネスにおける会話型コマース - 取引額動向分析、2019-2028年
7.5.3.米国のヘルスケアとウェルネスにおけるOTTメッセージングによる会話型コマース-取引額動向分析、2019-2028年
7.5.4.米国のRCSメッセージングによるヘルスケアとウェルネスのカンバセーショナルコマース:取引額動向分析、2019年~2028年
7.6.米国の金融サービスにおけるカンバセーショナルコマース(製品提供別)-取引額動向分析、2019年~2028年
7.6.1.米国のチャットボット別金融サービスにおけるカンバセーショナルコマース - 取引額トレンド分析、2019年~2028年
7.6.2.デジタル音声アシスタントによる米国の金融サービスにおける会話型コマース-取引額動向分析、2019年-2028年
7.6.3.米国のOTTメッセージングによる金融サービスにおける会話型コマース-取引額動向分析、2019-2028年
7.6.4.米国のRCSメッセージングによる金融サービスのカンバセーショナルコマース:取引額トレンド分析、2019年~2028年
7.7.技術製品・サービスにおける米国のカンバセーショナルコマース(製品提供別)-取引額動向分析、2019年~2028年
7.7.1.技術製品・サービスにおける米国のチャットボット別会話型コマース - 取引額動向分析、2019年~2028年
7.7.2.技術製品・サービスにおける米国の会話型コマース:デジタル音声アシスタント別-取引額動向分析、2019-2028年
7.7.3.技術製品・サービスにおける米国の会話型コマース:OTTメッセージング別-取引額動向分析、2019-2028年
7.7.4.技術製品・サービスにおける米国の会話型コマース:RCSメッセージング別-取引額動向分析、2019-2028年
7.8.米国:その他の分野におけるカンバセーショナルコマース(製品提供別)-取引額動向分析、2019-2028年
7.8.1.米国のチャットボット別その他分野のカンバセーショナルコマース - 取引額トレンド分析、2019年~2028年
7.8.2.米国のデジタル音声アシスタントによるその他分野のカンバセーショナルコマース-取引額動向分析、2019年-2028年
7.8.3.米国のOTTメッセージングによるその他分野の会話型コマース - 取引額動向分析、2019年~2028年
7.8.4.米国のRCSメッセージング別その他分野のカンバセーショナルコマース:取引額トレンド分析、2019年~2028年

8.米国のカンバセーショナルコマース産業の組織規模別市場規模推移と予測
8.1.米国のカンバセーショナルコマース市場:組織規模別取引額シェア(%)、2022年対2028年
8.2.米国の大企業別カンバセーショナルコマース-取引額推移分析、2019年〜2028年
8.3.米国の中堅企業別カンバセーショナルコマース-取引額動向分析、2019-2028年
8.4.米国の小規模企業別会話型コマース-取引額動向分析、2019-2028年

9.米国のカンバセーショナルコマースへの総支出額

10.米国のカンバセーショナルコマース産業市場規模・予測:用途別支出額、2019-2028年
10.1.米国のカンバセーショナルコマース市場:用途別支出額シェア(%)、2022年対2028年
10.2.米国のカンバセーショナルコマース支出額(ソフトウェアアプリケーション別)-取引額動向分析、2019年-2028年
10.3.米国のITサービスにおけるカンバセーショナルコマース決済支出額-取引額動向分析、2019-2028年
10.4.米国 コンサルティングサービスへの会話型商取引支出-取引額動向分析、2019-2028年

11.米国の主要部門における会話型商取引支出(2019-2028年
11.1.米国の主要部門におけるカンバセーショナルコマース支出額(%)、2022年対2028年
11.2.米国の小売ショッピングにおけるカンバセーショナルコマース支出額-取引額動向分析、2019年-2028年
11.3.米国の旅行・接客業におけるカンバセーショナル・コマース支出額-取引額動向分析、2019-2028年
11.4.米国のオンラインフードサービスにおけるカンバセーショナルコマース支出額-取引額動向分析、2019-2028年
11.5.米国のメディアとエンターテイメントに関するカンバセーショナルコマース支出額-取引額動向分析、2019-2028年
11.6.米国のヘルスケアとウェルネスに対するカンバセーショナル・コマース支出-取引額動向分析、2019-2028年
11.7.米国の金融サービスにおけるカンバセーショナル・コマース支出-取引額動向分析、2019-2028年
11.8.米国の技術製品・サービスに対するカンバセーショナルコマース支出額-取引額動向分析、2019-2028年
11.9.米国のその他のセクターに対するカンバセーショナルコマース支出額-取引額動向分析、2019-2028年

12.参考資料
12.1.PayNXT360について
12.2.関連リサーチ

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図表リスト

表1:米国のカンバセーショナルコマース-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表2:米国の会話型商取引AIベースの仮想アシスタント - 取引額(百万米ドル)、2019年-2028年
表3:米国の会話型商取引 非インテリジェントチャットボット - 取引額(百万米ドル)、2019年-2028年
表4:米国の会話型商取引AIベースのバーチャルアシスタント - 取引量(百万件)、2019年-2028年
表5:米国の会話型商取引 非インテリジェントチャットボット - 取引量(百万件)、2019年-2028年
表6:米国のチャットボットによる会話型コマース-取引額(百万米ドル)、2019年-2028年
表7:米国のデジタル音声アシスタントによる会話型商取引-取引額(百万米ドル)、2019年-2028年
表8:米国のOTTメッセージングによる会話型コマース-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表9:米国のRCSメッセージング別会話型コマース-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表10:米国のチャットボット別会話型コマース-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表11:米国のデジタル音声アシスタントによる会話型商取引-取引量(百万件)、2019-2028年
表12:米国のOTTメッセージング別会話型コマース-取引量(百万件)、2019年-2028年
表13:米国のRCSメッセージング別会話型コマース-取扱高(百万件)、2019-2028年
表14:米国のチャットボット別会話型コマース-トランザクション当たり平均金額(米ドル)、2019年-2028年
表15:米国のデジタル音声アシスタントによる会話型コマース-トランザクション当たりの平均価値(米ドル)、2019年-2028年
表16:米国のOTTメッセージング別会話型コマース-トランザクション当たり平均価値(米ドル)、2019-2028年
表17:米国のRCSメッセージング別会話型コマース:トランザクション当たり平均金額(US$)、2019-2028年
表18:米国のウェブベース別会話型コマースチャットボット-取引額(百万米ドル)、2019年-2028年
表19:米国のアプリベース別会話型コマースチャットボット-取引額(百万米ドル)、2019年-2028年
表20:米国のウェブベース別会話型コマースチャットボット-取引量(百万件)、2019年-2028年
表21:米国のアプリベース別会話型コマースチャットボット-取引量(百万件)、2019年-2028年
表22:米国のウェブベース別会話型コマースチャットボット-トランザクション当たり平均金額(米ドル)、2019年-2028年
表23:米国のアプリベース別会話型コマースチャットボット-トランザクション当たり平均価値(米ドル)、2019年-2028年
表24:米国の小売ショッピング別会話型コマース-取引額(百万米ドル)、2019年-2028年
表25:米国旅行・ホスピタリティ別会話型コマース-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表26:米国オンラインフードサービス別会話型コマース-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表27:米国メディア・エンタテインメント別会話型コマース-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表28:米国ヘルスケア・ウェルネス別会話型コマース-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表29:米国の金融サービス別会話型コマース-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表30:米国の技術製品・サービス別会話型コマース-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表31:米国のカンバセーショナルコマース:その他の部門別-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表32:米国 チャットボットによる小売ショッピングにおけるカンバセーショナルコマース - 取引額(百万米ドル)、2019年-2028年
表33:デジタル音声アシスタントによる米国の小売ショッピングにおける会話型コマース-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表34:OTTメッセージングによる米国の小売ショッピングにおける会話型コマース:取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表35:米国のRCSメッセージング別小売ショッピングにおける会話型コマース-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表36:チャットボットによる米国旅行・ホスピタリティのカンバセーショナルコマース:取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表37:米国におけるチャットボットによる会話型コマースデジタル音声アシスタントによる米国旅行・ホスピタリティ分野の会話型コマース-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表38:米国のOTTメッセージングによる旅行・ホスピタリティのカンバセーショナルコマース:取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表39:米国の旅行・ホスピタリティにおける会話型コマース(RCSメッセージング別):取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表 40:チャットボットによるオンラインフードサービスの米国会話型コマース:取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表 41:デジタル音声アシスタントによるオンラインフードサービスの米国会話型コマース-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表42:OTTメッセージングによる米国のオンラインフードサービスにおける会話型コマース-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表43:米国のオンラインフードサービスにおける会話型コマース(RCSメッセージング別):取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表44:チャットボットによる米国メディア・娯楽分野のカンバセーショナルコマース:取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表45:デジタル音声アシスタントによる米国のメディア・娯楽分野の会話型商取引-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表46:米国のOTTメッセージングによるメディア・娯楽分野のカンバセーショナルコマース:取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表47:米国のメディアと娯楽における会話型コマース(RCSメッセージング別):取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表 48:米国のチャットボットによるヘルスケアとウェルネスのカンバセーショナルコマース:取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表49:米国におけるチャットボットによる会話型コマース米国のヘルスケアとウェルネスにおける会話型商取引:デジタル音声アシスタント別-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表50:米国のヘルスケアとウェルネスにおける会話型コマース(OTTメッセージング別):取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表51:米国のヘルスケアとウェルネスにおける会話型コマース(RCSメッセージング別):取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表 52: 米国におけるRCSメッセージングによる会話型コマース米国のチャットボットによる金融サービスのカンバセーショナルコマース:取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表53:米国のチャットボット別金融サービスにおける会話型コマースデジタル音声アシスタントによる米国の金融サービスにおける会話型コマース - 取引額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 54:米国のOTTメッセージングによる金融サービスの会話型コマース:取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表55:米国のRCSメッセージング別金融サービスにおける会話型コマース-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表56:米国の技術製品・サービスにおけるチャットボットによる会話型コマース-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表57:技術製品・サービスにおける米国の会話型商取引:デジタル音声アシスタント別-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表58:技術製品・サービスにおける米国の会話型商取引:OTTメッセージング別-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表59:技術製品・サービスにおける米国の会話型コマース(RCSメッセージング別):取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表60:チャットボットによるその他の分野における米国のカンバセーショナルコマース:取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表61:米国のデジタル音声アシスタントによるその他分野の会話型商取引-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表62:米国のOTTメッセージングによるその他分野の会話型商取引-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表63:米国のRCSメッセージング別その他部門の会話型コマース:取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表64:米国の大企業別カンバセーショナルコマース:取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表65:米国の中堅企業別会話型コマース-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表 66:米国の小規模企業別会話型コマース-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表67:米国のカンバセーショナルコマースへの総支出-取引額(百万米ドル)、2019年-2028年
表68:米国のカンバセーショナルコマースのソフトウェアアプリケーションへの支出-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表69:米国のITサービスに対するカンバセーショナルコマース支出-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表70:米国のコンサルティングサービスに対するカンバセーショナルコマース支出-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表71:米国の小売ショッピングに対するカンバセーショナルコマース支出-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表72:米国の旅行・接客業におけるカンバセーショナルコマース支出-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表73:米国のオンラインフードサービスに関する会話型商取引支出-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表74:米国のメディアと娯楽に関する会話型商取引支出-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表75:米国のヘルスケアとウェルネスに対するカンバセーショナルコマース支出-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表76:米国の金融サービスに関する会話型商取引支出-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表77:米国の技術製品・サービスに対するカンバセーショナルコマース支出-取引額(百万米ドル)、2019-2028年
表78:米国のその他の部門に対するカンバセーショナルコマース支出額-取引額(百万米ドル)、2019-2028年

 

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Summary

According to PayNXT360, conversational commerce industry in United States is expected to grow by 26.3% on annual basis to reach US$357.9 billion in 2023.

The conversational commerce industry is expected to grow steadily over the forecast period, recording a CAGR of 23.7% during 2022-2028. The conversational commerce transaction value in the country will increase from US$357.9 billion in 2023 to reach US$1037.4 billion by 2028.

Conversational commerce is gaining strong momentum in the United States and the trend is projected to further continue in 2023. The rise of interactive marketing messages is driving the growth of the industry. Consumers are also inclined towards conversational commerce in the North American market.
With consumers willing to share their personal information in exchange for higher-value, conversational commerce is poised to record strong growth in the United States market over the next three to four years.

Global firms are partnering with US-based conversational commerce providers to drive customer engagement

More and more businesses are seeking to leverage conversational commerce capabilities to drive customer engagement and revenue. To incorporate such capabilities, businesses are forging strategic alliances with United States-based conversational commerce providers.
• In November 2022, Razer, one of the leading lifestyle brands for gamers, announced that the firm had entered into a strategic collaboration with Vonage to access its conversational commerce application, Jumper.ai. Through Jumper.ai, Razer is seeking to engage its customers in the Asia Pacific region. Furthermore, it also plans to drive purchases of gaming gear and accessories on social media platforms through its collaboration with Vonage.

With the prominence of conversational commerce growing among brands and businesses across industry verticals, PayNXT360 expects more such strategic collaborations between global firms and United States-based conversational commerce providers. This will keep driving the growth of the market from the short to medium-term perspective.

Conversational commerce is driving the digital customer base for quick-service restaurants in the United States

With growing digitalization, quick-service restaurants are also leveraging new-age commerce capabilities to drive their revenue and sales growth in the United States. This has led to growing investment in the conversational commerce space over the last few years. This investment in the space is driving positive results for quick-service restaurant giants. For instance,
• Yum Brands, the parent firm that operates KFC, Pizza Hut, Taco Bell, and The Habit Burger Grill, announced that its conversational commerce platform Tictuk is driving the digital customer base and sales. With millions of orders processed in 2022, the firm is planning to further launch conversational commerce capabilities in more stores worldwide. At the end of 2022, the technology was live in more than 3,200 stores across 49 markets.

From the short to medium-term perspective, PayNXT360 expects more players in the quick-service restaurant industry to implement conversational commerce strategy into their marketing mix to drive revenue and sales growth, while also enhancing engagement with customers.

Strategic collaborations between industry giants to boost conversational commerce growth in the United States

With commerce changing at a rapid rate in the United States, firms are constantly innovating with their products and services to deliver more value for their customers. To enhance their value offering, firms are also entering into strategic collaborations in the conversational commerce space.
• In September 2022, Meta and Salesforce, two of the leading businesses in their verticals, entered into a strategic collaboration to deliver more value for their customers and drive their business growth. As part of the partnership, all businesses that make use of Salesforce’s platform will be able to use WhatsApp Business messages to run marketing campaigns, answer customer questions, and sell products through messages.
The collaboration between the two industry giants will not only deliver more value for Salesforce’s customers and drive growth for Meta, but the partnership will also aid the growth of the conversational commerce industry in the United States from the short to medium-term perspective.

This report provides a detailed data centric analysis of conversational commerce industry, covering market opportunities and risks. With over 50+ KPIs at country level, this report provides a comprehensive understanding of conversational commerce market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

PayNXT360’s research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view on emerging business and investment market opportunities.


• In-depth Understanding of United States Conversational Commerce Market Dynamics: Understand market opportunities and key trends along with forecast in United States.
• Insights into Opportunity by end-use sectors: Get market dynamics by end-use sectors to assess emerging opportunity across various end-use sectors.
• Insights into Opportunity by products: Get market dynamics by key products of conversational commerce.
• Develop Market Specific Strategies: Identify growth segments and target specific opportunities.
• Develop proactive and lucrative business strategies through market intelligence and forward-looking analysis of conversational market opportunities in United States.



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Table of Contents

1. About this Report
1.1. Summary
1.2. Methodology
1.3. Conversational Commerce Definitions
1.4. Disclaimer

2. United States Conversational Commerce Industry Market Size and Future Growth Dynamics by Key Performance Indicators
2.1. United States Conversational Commerce - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
2.2. United States Conversational Commerce - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028
2.3. United States Conversational Commerce - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028

3. United States Conversational Commerce Industry Market Size and Forecast by Virtual Assistant Type
3.1. United States Conversational Commerce Market Share by Virtual Assistant Type - Transaction Value (%), 2022 Vs. 2028
3.1.1. United States Conversational Commerce AI-Based Virtual Assistants - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
3.1.2. United States Conversational Commerce Non-Intelligent Chatbot - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
3.2. United States Conversational Commerce Market Share by Virtual Assistant Type - Transaction Volume (%), 2022 Vs. 2028
3.2.1. United States Conversational Commerce AI-Based Virtual Assistants - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028
3.2.2. United States Conversational Commerce Non-Intelligent Chatbot - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

4. United States Conversational Commerce Industry Market Size and Forecast by Product Offering
4.1. United States Conversational Commerce Market Share by Product Offering - Transaction Value (%), 2022 Vs. 2028
4.1.1. United States Conversational Commerce by Chatbots - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
4.1.2. United States Conversational Commerce by Digital Voice Assistants - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
4.1.3. United States Conversational Commerce by OTT Messaging - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
4.1.4. United States Conversational Commerce by RCS Messaging - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
4.2. United States Conversational Commerce Volume Share by Product Offering (%), 2022 Vs. 2028
4.2.1. United States Conversational Commerce by Chatbots - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028
4.2.2. United States Conversational Commerce by Digital Voice Assistants - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028
4.2.3. United States Conversational Commerce by OTT Messaging - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028
4.2.4. United States Conversational Commerce by RCS Messaging - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028
4.3. United States Conversational Commerce by Product Offering Average Value Per Transaction (%), 2022 Vs. 2028
4.3.1. United States Conversational Commerce by Chatbots - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
4.3.2. United States Conversational Commerce by Digital Voice Assistants - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
4.3.3. United States Conversational Commerce by OTT Messaging - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
4.3.4. United States Conversational Commerce by RCS Messaging - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028

5. United States Conversational Commerce Industry Market Size and Forecast by Chatbots
5.1. United States Conversational Commerce by Chatbots - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
5.1.1. United States Conversational Commerce Chatbots by Web-Based - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
5.1.2. United States Conversational Commerce Chatbots by App-Based - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
5.2. United States Conversational Commerce by Chatbots - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028
5.2.1. United States Conversational Commerce Chatbots by Web-Based - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028
5.2.2. United States Conversational Commerce Chatbots by App-Based - Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028
5.3. United States Conversational Commerce by Chatbots - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
5.3.1. United States Conversational Commerce Chatbots by App-Based - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
5.3.2. United States Conversational Commerce Chatbots by App-Based - Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028

6. United States Conversational Commerce Industry Market Size and Forecast by Sector
6.1. United States Conversational Commerce Market Share by Sector - Transaction Value (%), 2022 Vs. 2028
6.2. United States Conversational Commerce by Retail Shopping - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
6.3. United States Conversational Commerce by Travel & Hospitality - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
6.4. United States Conversational Commerce by Online Food Service - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
6.5. United States Conversational Commerce by Media and Entertainment - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
6.6. United States Conversational Commerce by Healthcare and Wellness - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
6.7. United States Conversational Commerce by Financial Services - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
6.8. United States Conversational Commerce by Technology Products and Services - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
6.9. United States Conversational Commerce by Other Sectors - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028

7. United States Conversational Commerce Industry Market Size and Forecast in Key Sectors by Product Offering
7.1. United States Conversational Commerce in Retail Shopping by Product Offering - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.1.1. United States Conversational Commerce in Retail Shopping by Chatbots - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.1.2. United States Conversational Commerce in Retail Shopping by Digital Voice Assistants - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.1.3. United States Conversational Commerce in Retail Shopping by OTT Messaging - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.1.4. United States Conversational Commerce in Retail Shopping by RCS Messaging - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.2. United States Conversational Commerce in Travel & Hospitality by Product Offering - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.2.1. United States Conversational Commerce in Travel & Hospitality by Chatbots - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.2.2. United States Conversational Commerce in Travel & Hospitality by Digital Voice Assistants - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.2.3. United States Conversational Commerce in Travel & Hospitality by OTT Messaging - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.2.4. United States Conversational Commerce in Travel & Hospitality by RCS Messaging - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.3. United States Conversational Commerce in Online Food Service by Product Offering - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.3.1. United States Conversational Commerce in Online Food Service by Chatbots - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.3.2. United States Conversational Commerce in Online Food Service by Digital Voice Assistants - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.3.3. United States Conversational Commerce in Online Food Service by OTT Messaging - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.3.4. United States Conversational Commerce in Online Food Service by RCS Messaging - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.4. United States Conversational Commerce in Media and Entertainment by Product Offering - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.4.1. United States Conversational Commerce in Media and Entertainment by Chatbots - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.4.2. United States Conversational Commerce in Media and Entertainment by Digital Voice Assistants - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.4.3. United States Conversational Commerce in Media and Entertainment by OTT Messaging - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.4.4. United States Conversational Commerce in Media and Entertainment by RCS Messaging - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.5. United States Conversational Commerce in Healthcare and Wellness by Product Offering - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.5.1. United States Conversational Commerce in Healthcare and Wellness by Chatbots - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.5.2. United States Conversational Commerce in Healthcare and Wellness by Digital Voice Assistants - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.5.3. United States Conversational Commerce in Healthcare and Wellness by OTT Messaging - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.5.4. United States Conversational Commerce in Healthcare and Wellness by RCS Messaging - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.6. United States Conversational Commerce in Financial Services by Product Offering - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.6.1. United States Conversational Commerce in Financial Services by Chatbots - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.6.2. United States Conversational Commerce in Financial Services by Digital Voice Assistants - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.6.3. United States Conversational Commerce in Financial Services by OTT Messaging - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.6.4. United States Conversational Commerce in Financial Services by RCS Messaging - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.7. United States Conversational Commerce in Technology Products and Services by Product Offering - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.7.1. United States Conversational Commerce in Technology Products and Services by Chatbots - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.7.2. United States Conversational Commerce in Technology Products and Services by Digital Voice Assistants - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.7.3. United States Conversational Commerce in Technology Products and Services by OTT Messaging - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.7.4. United States Conversational Commerce in Technology Products and Services by RCS Messaging - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.8. United States Conversational Commerce in Other Sectors by Product Offering - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.8.1. United States Conversational Commerce in Other Sectors by Chatbots - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.8.2. United States Conversational Commerce in Other Sectors by Digital Voice Assistants - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.8.3. United States Conversational Commerce in Other Sectors by OTT Messaging - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
7.8.4. United States Conversational Commerce in Other Sectors by RCS Messaging - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028

8. United States Conversational Commerce Industry Market Size and Forecast by Organization Size
8.1. United States Conversational Commerce Market Share by Organization Size Transaction Value (%), 2022 Vs. 2028
8.2. United States Conversational Commerce by Large Enterprise - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
8.3. United States Conversational Commerce by Medium-Sized Enterprise - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
8.4. United States Conversational Commerce by Small Enterprise - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028

9. United States Total Spend on Conversational Commerce

10. United States Conversational Commerce Industry Market Size and Forecast by Spend on Application, 2019-2028
10.1. United States Conversational Commerce Market Share by Spend on Application (%), 2022 Vs. 2028
10.2. United States Conversational Commerce Spend on Software Application - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
10.3. United States Conversational Commerce Payment Spend on IT Services - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
10.4. United States Conversational Commerce Spend on Consulting Services - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028

11. United States Conversational Commerce Spend on Key Sectors, 2019-2028
11.1. United States Conversational Commerce Spend on Key Sectors (%), 2022 Vs. 2028
11.2. United States Conversational Commerce Spend on Retail Shopping - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
11.3. United States Conversational Commerce Spend on Travel & Hospitality - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
11.4. United States Conversational Commerce Spend on Online Food Service - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
11.5. United States Conversational Commerce Spend on Media and Entertainment - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
11.6. United States Conversational Commerce Spend on Healthcare and Wellness - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
11.7. United States Conversational Commerce Spend on Financial Services - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
11.8. United States Conversational Commerce Spend on Technology Products and Services - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028
11.9. United States Conversational Commerce Spend on Other Sectors - Transaction Value Trend Analysis, 2019-2028

12. Further Reading
12.1. About PayNXT360
12.2. Related Research

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List of Tables/Graphs

Table 1: United States Conversational Commerce - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 2: United States Conversational Commerce AI Based Virtual Assistants - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 3: United States Conversational Commerce Non-Intelligent Chatbot - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 4: United States Conversational Commerce AI Based Virtual Assistants - Transaction Volume (Million), 2019-2028
Table 5: United States Conversational Commerce Non-Intelligent Chatbot - Transaction Volume (Million), 2019-2028
Table 6: United States Conversational Commerce by Chatbots - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 7: United States Conversational Commerce by Digital Voice Assistants - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 8: United States Conversational Commerce by OTT Messaging - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 9: United States Conversational Commerce by RCS Messaging - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 10: United States Conversational Commerce by Chatbots - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 11: United States Conversational Commerce by Digital Voice Assistants - Transaction Volume (Million), 2019-2028
Table 12: United States Conversational Commerce by OTT Messaging - Transaction Volume (Million), 2019-2028
Table 13: United States Conversational Commerce by RCS Messaging - Transaction Volume (Million), 2019-2028
Table 14: United States Conversational Commerce by Chatbots - Average Value Per Transaction (US$), 2019-2028
Table 15: United States Conversational Commerce by Digital Voice Assistants - Average Value Per Transaction (US$), 2019-2028
Table 16: United States Conversational Commerce by OTT Messaging - Average Value Per Transaction (US$), 2019-2028
Table 17: United States Conversational Commerce by RCS Messaging - Average Value Per Transaction (US$), 2019-2028
Table 18: United States Conversational Commerce Chatbots by Web-Based - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 19: United States Conversational Commerce Chatbots by App-Based - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 20: United States Conversational Commerce Chatbots by Web-Based - Transaction Volume (Million), 2019-2028
Table 21: United States Conversational Commerce Chatbots by App-Based - Transaction Volume (Million), 2019-2028
Table 22: United States Conversational Commerce Chatbots by Web-Based - Average Value Per Transaction (US$), 2019-2028
Table 23: United States Conversational Commerce Chatbots by App-Based - Average Value Per Transaction (US$), 2019-2028
Table 24: United States Conversational Commerce by Retail Shopping - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 25: United States Conversational Commerce by Travel & Hospitality - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 26: United States Conversational Commerce by Online Food Service - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 27: United States Conversational Commerce by Media and Entertainment - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 28: United States Conversational Commerce by Healthcare and Wellness - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 29: United States Conversational Commerce by Financial Services - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 30: United States Conversational Commerce by Technology Products and Services - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 31: United States Conversational Commerce by Other Sectors - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 32: United States Conversational Commerce in Retail Shopping by Chatbots - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 33: United States Conversational Commerce in Retail Shopping by Digital Voice Assistants - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 34: United States Conversational Commerce in Retail Shopping by OTT Messaging - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 35: United States Conversational Commerce in Retail Shopping by RCS Messaging - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 36: United States Conversational Commerce in Travel & Hospitality by Chatbots - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 37: United States Conversational Commerce in Travel & Hospitality by Digital Voice Assistants - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 38: United States Conversational Commerce in Travel & Hospitality by OTT Messaging - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 39: United States Conversational Commerce in Travel & Hospitality by RCS Messaging - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 40: United States Conversational Commerce in Online Food Service by Chatbots - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 41: United States Conversational Commerce in Online Food Service by Digital Voice Assistants - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 42: United States Conversational Commerce in Online Food Service by OTT Messaging - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 43: United States Conversational Commerce in Online Food Service by RCS Messaging - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 44: United States Conversational Commerce in Media and Entertainment by Chatbots - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 45: United States Conversational Commerce in Media and Entertainment by Digital Voice Assistants - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 46: United States Conversational Commerce in Media and Entertainment by OTT Messaging - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 47: United States Conversational Commerce in Media and Entertainment by RCS Messaging - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 48: United States Conversational Commerce in Healthcare and Wellness by Chatbots - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 49: United States Conversational Commerce in Healthcare and Wellness by Digital Voice Assistants - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 50: United States Conversational Commerce in Healthcare and Wellness by OTT Messaging - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 51: United States Conversational Commerce in Healthcare and Wellness by RCS Messaging - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 52: United States Conversational Commerce in Financial Services by Chatbots - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 53: United States Conversational Commerce in Financial Services by Digital Voice Assistants - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 54: United States Conversational Commerce in Financial Services by OTT Messaging - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 55: United States Conversational Commerce in Financial Services by RCS Messaging - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 56: United States Conversational Commerce in Technology Products and Services by Chatbots - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 57: United States Conversational Commerce in Technology Products and Services by Digital Voice Assistants - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 58: United States Conversational Commerce in Technology Products and Services by OTT Messaging - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 59: United States Conversational Commerce in Technology Products and Services by RCS Messaging - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 60: United States Conversational Commerce in Other Sectors by Chatbots - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 61: United States Conversational Commerce in Other Sectors by Digital Voice Assistants - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 62: United States Conversational Commerce in Other Sectors by OTT Messaging - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 63: United States Conversational Commerce in Other Sectors by RCS Messaging - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 64: United States Conversational Commerce by Large Enterprise - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 65: United States Conversational Commerce by Medium-Sized Enterprise - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 66: United States Conversational Commerce by Small Enterprise - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 67: United States Total Spend on Conversational Commerce - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 68: United States Conversational Commerce Spend on Software Application - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 69: United States Conversational Commerce Spend on IT Services - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 70: United States Conversational Commerce Spend on Consulting Services - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 71: United States Conversational Commerce Spend on Retail Shopping - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 72: United States Conversational Commerce Spend on Travel & Hospitality - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 73: United States Conversational Commerce Spend on Online Food Service - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 74: United States Conversational Commerce Spend on Media and Entertainment - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 75: United States Conversational Commerce Spend on Healthcare and Wellness - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 76: United States Conversational Commerce Spend on Financial Services - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 77: United States Conversational Commerce Spend on Technology Products and Services - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028
Table 78: United States Conversational Commerce Spend on Other Sectors - Transaction Value (US$ Million), 2019-2028

 

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