世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

中国「Buy Now Pay Later」のビジネスと投資機会 - エンドユース部門別のBuy Now Pay Laterトレンド、オペレーションKPI、市場シェア、小売製品のダイナミクス、消費者の人口統計など75以上のKPIを掲載 - 2022年第1四半期更新版


China Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities – 75+ KPIs on Buy Now Pay Later Trends by End-Use Sectors, Operational KPIs, Market Share, Retail Product Dynamics, and Consumer Demographics - Q1 2022 Update

レポート内容 PayNXT360の「2021年第4四半期BNPL調査」によると、中国のBNPL決済は年率52.7%で成長し、2022年には8億3562.5万米ドルに達すると予想されています。 中国におけるBNPL業界の中長期的な成長ス... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
PayNXT360
ペイネクスト360
2022年1月20日 US$2,400
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
50 英語

 

サマリー

レポート内容

PayNXT360の「2021年第4四半期BNPL調査」によると、中国のBNPL決済は年率52.7%で成長し、2022年には8億3562.5万米ドルに達すると予想されています。

中国におけるBNPL業界の中長期的な成長ストーリーは、引き続き堅調です。BNPL決済の採用は、予測期間中に着実に成長し、2022年から2028年の間に26.3%のCAGRを記録すると予想されています。同国のBNPL総商品価値は、2021年の54705.7百万米ドルから増加し、2028年には338658.7百万米ドルに達する見込みです。

ここ数四半期、中国の消費者の間でBNPL商品への関心が高まっています。後払い決済業界はまだ初期段階にありますが、今後4~8四半期の間に大きな成長を記録することが予想されます。キャッシュレス社会、巨大な電子商取引市場、若い人口など、BNPL分野の成長に絶好の嵐を巻き起こしている要因がいくつかあります。

中国のBNPL市場は、主にAnt Groupのような大手テクノロジー企業によって占められています。しかし、中国政府がこれらの大手企業の取り締まりを続けていることから、PayNXT360では、今後4~8四半期の間にBNPL分野で新しく近代的な企業が出現すると予想しています。中国市場では消費者の需要が旺盛で、BNPL製品に対する全体的なニーズが高いため、PayNXT360は、短・中期的な観点から、この業界が堅調な成長を記録すると予想しています。

中国のBNPL市場では資金調達活動が活発化している

中国のBNPL分野では、今後4~8四半期の間に成長が見込まれることから、BNPL企業は、高い成長性と市場シェアの拡大に向けて資金調達を行っています。例えば

- 2021年12月、アントグループ傘下の消費者金融部門は、BNPL分野での成長を後押しするために35億米ドルを調達することを発表しました。この増資により、今後数四半期の間に、国内の消費者により多くの信用供与を行うことができると発表しました。これにより、同地域における同社の市場シェアはさらに拡大することになります。

PayNXT360では、今後4~8四半期の間に、さらに多くのBNPL企業が中国で資金調達を行うことを予想しており、これにより中国の繰延べ決済業界におけるイノベーションと競争が短・中期的な観点からさらに激化すると考えています。

中国では自動車メーカーが消費者を惹きつけるために後払いオプションを提供している

中国の消費者の間でBNPL支払い方法の人気が高まるにつれ、中国での売上と成長を促進するために、消費者に柔軟な支払いソリューションを提供する企業が増えています。例えば、以下のようなものです。

- 2021年11月、大手電気自動車メーカーのテスラは、国内の消費者が初期費用なしでテスラを購入できるようにすることを発表しました。これは、BNPLのような支払い方法ではありませんが、消費者がテスラを自宅に持ち帰るためのゼロペイメントの分割払いプランを提供するものです。
- これは、テスラが中国での販売台数を増加させようとしているときに、同社が行った措置です。今回の中国での支払い方法の導入により、中国の消費者がテスラを購入しやすくなり、短・中期的にはテスラの販売台数の増加が期待できます。

海外のBNPL企業が中国のBNPL市場に進出している

中国のBNPL業界の需要が高まり、高成長の可能性がある中、純粋なBNPLプラットフォームや伝統的な銀行プレーヤーなどの企業が、中国のBNPL分野に注目しています。例えば、以下のようなものです。

- シンガポールのBNPL企業であるAtome社は、中国の後払い決済業界でのプレゼンス拡大を目指しています。2020年9月に中国本土でサービスを開始して以来、同社は急速に拡大し、中国のいくつかの地域のTier IおよびTier II都市をカバーしています。さらに、同社は事業を展開するすべての市場で1,500の国内外のブランドと提携しており、その中にはNew Balance、Tissot、Nikeなどのビッグネームも含まれています。
- Atomeは、シンガポール、インドネシア、ベトナム、フィリピン、中国本土など、アジアの9つの市場で事業を展開しています。2021年11月現在、アジア全域で2,000万人を超える登録ユーザーがBNPLプラットフォームを利用しています。

スコープ

当レポートでは、中国におけるBuy Now Pay Later業界について、データを中心とした詳細な分析を行っています。以下は、主要な市場セグメントの概要です。
中国のBNPL市場規模と消費パターン
- 商品総額のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均値の動向分析
- 取引量のトレンド分析
中国Buy Now Pay LaterのオペレーションKPI
- Buy Now Pay Laterの収益、2019年~2028年
- Buy Now Pay Laterの収益セグメント別シェア
- Buy Now Pay Laterのマーチャント手数料、2019年~2028年
- Buy Now Pay Later 払い損ね手数料収入、2019年~2028年
- Buy Now Pay Later 今すぐ支払う&その他の収入、2019年~2028年
- Buy Now Pay Later アカウント, 2019年 - 2028年
- 今すぐ後払いの不良債権の購入, 2019年~2028年
中国のBuy Now Pay Later市場の主要企業によるシェア分析
中国のBuy Now Pay Laterのチャネル別支出分析市場規模と予測
- オンラインチャネル
- POSチャネル
中国の小売店でのBuy Now Pay Laterの利用状況市場規模と予測
- 商品総額のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均価値のトレンド分析
- 取引量のトレンド分析
中国のBuy Now Pay Later:ホームインプルーブメントにおけるBuy Now Pay Later。市場規模と予測
- 商品総額のトレンド分析
- 1取引あたりの平均金額のトレンド分析
- トランザクションボリュームのトレンド分析
中国Buy Now Pay Laterのレジャー・エンタテインメント分野の市場規模予測市場規模と予測
- 商品総額のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均値のトレンド分析
- トランザクションボリュームのトレンド分析
中国のヘルスケアとウェルネスにおけるBuy Now Pay Later(後払い)。市場規模と予測
- 商品総額のトレンド分析
- 1件当たりの平均金額の推移
- トランザクションボリュームのトレンド分析
中国のBuy Now Pay Later:その他の分野市場規模と展望
- 商品総額のトレンド分析
- 1取引あたりの平均金額のトレンド分析
- トランザクションボリュームのトレンド分析
中国におけるBuy Now Pay Laterの消費者態度・行動別分析
- 商品カテゴリー別のBuy Now Pay Later売上高上昇率
- 年齢層別のBuy Now Pay Later消費額シェア
- 今すぐ有料会員になる」の収入別商品総額シェア
- 今すぐ有料化」商品総額シェア:男女別
- 今すぐ買う・後払いの採用理由 総商品価値分析

購入する理由

- Buy Now Pay Later」の市場ダイナミクスを深く理解する。市場機会と主要トレンドを予測(2019年~2028年)とともに理解します。商品総額、数量、トランザクションあたりの平均値など、必須のKPIを通じて市場ダイナミクスを理解します。

- エンドユーズセクター別の機会の洞察:エンドユーズセクター別の市場ダイナミクスを把握し、様々なエンドユーズセクターにおける新たな機会を評価します。

- 市場固有の戦略の策定。成長セグメントを特定し、BNPL戦略を策定するための特定の機会をターゲットとし、BNPL業界における市場固有のキートレンド、ドライバー、リスクを評価します。

- 消費者の意識と行動を把握する。本レポートでは、独自の調査結果をもとに、年齢、性別、所得レベル別の消費額など、主要なBuy Now Pay LaterのKPIを特定・解釈しています。

- 主要プレイヤーによる市場シェア

ページTOPに戻る


目次

1.本レポートについて
1.1 概要
1.2 メソドロジー
1.3 免責事項

2.中国BNPL市場規模と今後の成長ダイナミクス
2.1 消費者の行動
2.2 競合他社の状況と成長戦略
2.3 市場シェア
2.4 規制動向

3.中国Buy Now Pay Later業界の魅力
3.1 中国のBuy Now Pay Later - 商品総価値トレンド分析、2019年~2028年
3.2 中国のBuy Now Pay Later - トランザクションあたりの平均値のトレンド分析、2019年~2028年
3.3 中国のBuy Now Pay Later - 取引量のトレンド分析、2019年~2028年

4.中国Buy Now Pay LaterのオペレーションKPI
4.1 Buy Now Pay Laterの収益、2019年~2028年
4.2 Buy Now Pay Laterの収益セグメント別シェア
4.3 Buy Now Pay Laterのマーチャント手数料、2019年~2028年
4.4 Buy Now Pay Later 払い損ね手数料収入、2019年~2028年
4.5 Buy Now Pay Later 今すぐ支払う&その他の収入、2019年~2028年
4.6 バイ・ナウ・ペイ・ラテール・アカウント, 2019年 - 2028年
4.7 Buy Now Pay Later 不良債権, 2019年 - 2028年

5.中国 チャンネル別のBuy Now Pay Laterの支出分析
5.1 Buy Now Pay Laterのチャネル別市場シェア、2019年 - 2028年
5.2 Buy Now Pay Laterのオンラインチャンネル市場規模・予測、2019年 - 2028年
5.3 Buy Now Pay LaterのPOSチャネルの市場規模と予測、2019年~2028年

6.中国のBuy Now Pay Laterのエンドユースセクター別スナップショット
6.1 エンドユーザーセクター別のBuy Now Pay Later市場シェア - 新興市場と今後の成長の見通し
6.2 エンドユーザーセクター別のBuy Now Pay Later売上高の増加
6.3 小売製品カテゴリー別のBuy Now Pay Laterのシェア

7.中国 小売店でのBuy Now Pay Later。市場規模および予測、2019年~2028年
7.1 中国のBuy Now Pay Laterの小売ショッピング-商品総価値のトレンド分析、2019年~2028年
7.2 中国のBuy Now Pay Later小売ショッピング-トランザクションあたりの平均値のトレンド分析、2019年~2028年
7.3 中国のBuy Now Pay Later Retail Shopping - 取引量のトレンド分析、2019年~2028年

8.中国 Buy Now Pay Laterのホームインプルーブメントにおける市場規模と予測、2019年~2028年
8.1 中国のBuy Now Pay Laterホームインプルーブメント-商品総価値トレンド分析、2019年~2028年
8.2 中国 今すぐ有料でホームインプルーブメントを購入 - トランザクションあたりの平均値のトレンド分析、2019年~2028年
8.3 中国のBuy Now Pay Laterホームインプルーブメント-取引量トレンド分析、2019年~2028年

9.中国 余暇・娯楽におけるBuy Now Pay Later。市場規模および予測、2019年~2028年
9.1 中国のBuy Now Pay Later レジャー・エンターテイメント - 商品総価値のトレンド分析、2019年~2028年
9.2 中国のBuy Now Pay Later Leisure & Entertainment - 1トランザクションあたりの平均値のトレンド分析、2019年~2028年
9.3 中国Buy Now Pay Later Leisure & Entertainment - 取引量のトレンド分析、2019年~2028年

10.中国 ヘルスケアとウェルネスにおけるBuy Now Pay Later。市場規模および予測、2019年~2028年
10.1 中国のBuy Now Pay Laterのヘルスケアとウェルネス-商品総価値のトレンド分析、2019年~2028年
10.2 中国のBuy Now Pay Laterのヘルスケアとウェルネス - 1トランザクションあたりの平均値のトレンド分析、2019年~2028年
10.3 中国のBuy Now Pay Laterヘルスケアおよびウェルネス - 取引量のトレンド分析、2019年~2028年

11.中国 その他のセグメントのBuy Now Pay Later。市場規模および予測、2019年~2028年
11.1 中国 その他のセグメントのBuy Now Pay Later - 商品総価値トレンド分析、2019年~2028年
11.2 中国 その他のセグメントのBuy Now Pay Later - トランザクションあたりの平均値のトレンド分析、2019年~2028年
11.3 中国Buy Now Pay Laterその他セグメント-取引量トレンド分析、2019年~2028年

12.中国 消費者の態度と行動によるBuy Now Pay Laterの分析
12.1 年齢層別のBuy Now Pay Later消費額シェア
12.2 収入別のBuy Now Pay Later総商品数シェア
12.3 今すぐ有料会員になる:男女別商品総額シェア
12.4 Buy Now Pay Later採用の理由

13.参考文献
13.1 PayNXT360について
13.2 関連研究

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Report Description

According to PayNXT360’s Q4 2021 BNPL Survey, BNPL payment in China is expected to grow by 52.7% on annual basis to reach US$ 83562.5 million in 2022.

Medium to long term growth story of BNPL industry in China remains strong. The BNPL payment adoption is expected to grow steadily over the forecast period, recording a CAGR of 26.3% during 2022-2028. The BNPL Gross Merchandise Value in the country will increase from US$ 54705.7 million in 2021 to reach US$ 338658.7 million by 2028.

Over the last few quarters, there has been a surge of interest in BNPL products among consumers in China. While the deferred payment industry is still at a nascent stage, it is poised to record significant growth over the next four to eight quarters. A few of the factors that are fueling the perfect storm for the growth of the BNPL sector include the cashless society, huge e-commerce market, and young population.

The Chinese BNPL market is primarily held by big technology firms such as Ant Group. However, as the Chinese Government continues to crack down on these big firms, PayNXT360 expects new and modern-day firms to emerge in the BNPL sector over the next four to eight quarters. With strong consumer demand the overall need for the BNPL product in the Chinese market, PayNXT360 expects the industry to record robust growth from the short to medium-term perspective.

Fundraising activities are rising in the Chinese BNPL market

With the expected growth in the Chinese BNPL sector over the next four to eight quarters, BNPL firms are raising funds to capitalize on the high growth potential and expanding market share. For instance,

• In December 2021, Ant Group-owned consumer finance arm announced that the firm is raising US$3.5 billion to boost its growth in the BNPL sector. Notably, the firm announced that the capital increase would allow it to advance more credit to consumers in the country over the next few quarters. This will subsequently assist the firm in further increasing its market share in the region.

PayNXT360 expects more BNPL firms to raise funding rounds in China over the next four to eight quarters, which will further intensify innovation and competition in the Chinese deferred payment industry from the short to medium-term perspective.

Automotive companies are offering pay later option to attract consumers in China

As the popularity of the BNPL payment method continues to grow among consumers in the country, more and more businesses are offering consumers flexible payment solutions to boost sales and growth in China. For instance,

• In November 2021, Tesla, one of the leading and most valuable electric vehicle manufacturers, announced that the firm is allowing consumers in the country to buy a Tesla without any upfront cost. While it is not exactly a BNPL payment option, the firm is offering consumers a zero-payment installment plan to take a Tesla home.
• This move from the firm at a time when Tesla is trying to boost its sales figure in the country. With this payment scheme launch in China, the firm has made it easier for consumers in the country to buy its cars, which is thereby expected to boost its sales figure from the short to medium-term perspective.

Overseas BNPL companies are expanding their reach in the Chinese BNPL market

Amid the growing demand and the high-growth potential offered by the Chinese BNPL industry, firms including pureplay BNPL platforms and traditional banking players are turning to the BNPL sector in China. For instance,

• Singapore-based BNPL firm Atome is looking to expand its presence in the Chinese deferred payment industry. Since launching its services in Mainland China in September 2020, the firm has rapidly expanded to cover Tier I and Tier II cities across several regions in the country. Moreover, the firm has partnered with 1,500 local and international brands across all the markets it operates in, some of which include big names such as New Balance, Tissot, and Nike, among others.
• Atome has expanded its operations in nine markets across Asia, which include countries such as Singapore, Indonesia, Vietnam, the Philippines, and Mainland China. As of November 2021, the firm has more than 20 million registered users using the BNPL platform across Asia.

Scope

This report provides in-depth, data-centric analysis of Buy Now Pay Later industry in China. Below is a summary of key market segments:
China BNPL Market Size and Spending Pattern
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis
China Buy Now Pay Later Operational KPIs
• Buy Now Pay Later Revenues, 2019 – 2028
• Buy Now Pay Later Share by Revenue Segments
• Buy Now Pay Later Merchant Commission, 2019 – 2028
• Buy Now Pay Later Missed Payment Fee Revenue, 2019 – 2028
• Buy Now Pay Later Pay Now & Other Income, 2019 – 2028
• Buy Now Pay Later Accounts, 2019 – 2028
• Buy Now Pay Later Bad Debt, 2019 – 2028
China Buy Now Pay Later Market Share Analysis by Key Players
China Buy Now Pay Later Spend Analysis by Channel: Market Size and Forecast
• Online Channel
• POS Channel
China Buy Now Pay Later in Retail Shopping: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis
China Buy Now Pay Later in Home Improvement: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis
China Buy Now Pay Later in Leisure & Entertainment: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis
China Buy Now Pay Later in Healthcare and Wellness: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis
China Buy Now Pay Later in Other: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis
China Buy Now Pay Later Analysis by Consumer Attitude and Behaviour
• Buy Now Pay Later Sales Uplift by Product Category
• Buy Now Pay Later Spend Share by Age Group
• Buy Now Pay Later Gross Merchandise Share by Income
• Buy Now Pay Later Gross Merchandise Value Share by Gender
• Buy Now Pay Later Adoption Rationale Gross Merchandise Value Analysis

Reasons to buy

• In-depth Understanding of Buy Now Pay Later Market Dynamics: Understand market opportunities and key trends along with forecast (2019-2028). Understand market dynamics through essential KPIs such as Gross Merchandise Value, Volume, and Average Value Per Transaction.

• Insights into Opportunity by end-use sectors – Get market dynamics by end-use sectors to assess emerging opportunity across various end-use sectors.

• Develop Market Specific Strategies: Identify growth segments and target specific opportunities to formulate BNPL strategy; assess market specific key trends, drivers, and risks in the BNPL industry.

• Get Insights into Consumer Attitude and Behaviour: Drawing from proprietary survey results, this report identifies and interprets key Buy Now Pay Later KPIs, including spend by age, gender, and income level.

• Market Share by Key Players



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. About this Report
1.1 Summary
1.2 Methodology
1.3 Disclaimer

2. China BNPL Market Size and Future Growth Dynamics
2.1 Consumer Behavior
2.2 Competitive Landscape and Growth Strategies
2.3 Market Share
2.4 Regulatory Trends

3. China Buy Now Pay Later Industry Attractiveness
3.1 China Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
3.2 China Buy Now Pay Later – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
3.3 China Buy Now Pay Later – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

4. China Buy Now Pay Later Operational KPIs
4.1 Buy Now Pay Later Revenues, 2019 – 2028
4.2 Buy Now Pay Later Share by Revenue Segments
4.3 Buy Now Pay Later Merchant Commission, 2019 – 2028
4.4 Buy Now Pay Later Missed Payment Fee Revenue, 2019 – 2028
4.5 Buy Now Pay Later Pay Now & Other Income, 2019 – 2028
4.6 Buy Now Pay Later Accounts, 2019 – 2028
4.7 Buy Now Pay Later Bad Debt, 2019 – 2028

5. China Buy Now Pay Later Spend Analysis by Channel
5.1 Buy Now Pay Later Market Share by Channel, 2019 – 2028
5.2 Buy Now Pay Later Online Channel Market Size and Forecast, 2019 – 2028
5.3 Buy Now Pay Later POS Channel Market Size and Forecast, 2019 – 2028

6. China Buy Now Pay Later Snapshot by End-Use Sector
6.1 Buy Now Pay Later Market Share by End-Use Sector – Emerging Avenues and Future Growth Prospects
6.2 Buy Now Pay Later Sales Uplift by End-Use Sector
6.3 Buy Now Pay Later Share by Retail Product Category

7. China Buy Now Pay Later in Retail Shopping: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
7.1 China Buy Now Pay Later Retail Shopping – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
7.2 China Buy Now Pay Later Retail Shopping – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
7.3 China Buy Now Pay Later Retail Shopping – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

8. China Buy Now Pay Later in Home Improvement: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
8.1 China Buy Now Pay Later Home Improvement – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
8.2 China Buy Now Pay Later Home Improvement – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
8.3 China Buy Now Pay Later Home Improvement – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

9. China Buy Now Pay Later in Leisure & Entertainment: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
9.1 China Buy Now Pay Later Leisure & Entertainment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
9.2 China Buy Now Pay Later Leisure & Entertainment – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
9.3 China Buy Now Pay Later Leisure & Entertainment – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

10. China Buy Now Pay Later in Healthcare and Wellness: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
10.1 China Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
10.2 China Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
10.3 China Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

11. China Buy Now Pay Later in Other Segment: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
11.1 China Buy Now Pay Later Other Segment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
11.2 China Buy Now Pay Later Other Segment – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
11.3 China Buy Now Pay Later Other Segment – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

12. China Buy Now Pay Later Analysis by Consumer Attitude and Behaviour
12.1 Buy Now Pay Later Spend Share by Age Group
12.2 Buy Now Pay Later Gross Merchandise Share by Income
12.3 Buy Now Pay Later Gross Merchandise Value Share by Gender
12.4 Buy Now Pay Later Adoption Rationale

13. Further Reading
13.1 About PayNXT360
13.2 Related Research

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

PayNXT360社のその他分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(retail)の最新刊レポート


よくあるご質問


PayNXT360社はどのような調査会社ですか?


PayNXT360は世界の決済技術やクレジットカードなど、決済関連市場を調査し、世界や主要国/地域別の最新情報や市場データを提供しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る