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オーストラリア 「Buy Now Pay Later」のビジネスと投資機会 - エンドユーズセクター別の「Buy Now Pay Later」トレンド、オペレーションKPI、マーケットシェア、リテール製品のダイナミクス、消費者の人口統計など75以上のKPIを掲載 - 2022年第1四半期更新


Australia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities – 75+ KPIs on Buy Now Pay Later Trends by End-Use Sectors, Operational KPIs, Market Share, Retail Product Dynamics, and Consumer Demographics - Q1 2022 Update

レポート内容 PayNXT360の「2021年第4四半期BNPL調査」によると、オーストラリアのBNPL決済は年率72.1%で成長し、2022年には13516.0百万米ドルに達すると予想されています。 オーストラリアのBNPL業界の中... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
PayNXT360
ペイネクスト360
2022年1月20日 US$2,400
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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50 英語

 

サマリー

レポート内容

PayNXT360の「2021年第4四半期BNPL調査」によると、オーストラリアのBNPL決済は年率72.1%で成長し、2022年には13516.0百万米ドルに達すると予想されています。

オーストラリアのBNPL業界の中長期的な成長ストーリーは引き続き堅調です。BNPL決済の採用は、予測期間中に着実に成長し、2022年から2028年の間に42.7%のCAGRを記録する見込みです。同国のBNPL商品総額は、2021年の7854.4百万米ドルから増加し、2028年には114141.5百万米ドルに達する見込みです。

過去数四半期にわたり、BNPL(Buy Now Pay Later)決済方法は、世界的なデジタル決済革命の最前線に立っています。オーストラリアでは、過去4~6四半期に引き続き堅調な成長を記録しており、この傾向は短期的な観点からも継続すると予想されます。この決済方法の成長は、世界的な大流行の中でオンラインショッピングの導入が進んだことに支えられてきましたが、BNPL企業は現在、店頭でのショッピングでの決済方法の導入に大きく賭けています。

さらに、オーストラリアでは競争が激化していることから、PayNXT360では、より長い期間にわたって持続的な成長を維持するために、国際市場に進出する企業が増えると予想しています。今後数四半期にわたり、PayNXT360は、オーストラリアのBNPL業界でいくつかのM&A活動が行われると予想しています。これらの企業は、顧客に付加価値のあるサービスを提供しようとしているからです。

大手決済会社がオーストラリアのBNPL分野で勢力を拡大中

オーストラリア準備銀行によると、オーストラリアのBNPL業界は、20社以上のBNPLプレイヤーが存在する最も競争の激しい市場の一つです。世界的な大手決済企業の参入により、すでに競争が激化しているBNPL分野での競争がさらに激化することが予想されます。例えば

- 2021年10月、Visaは、BNPLサービス「Visa Installments」をオーストラリアに拡大したことを発表しました。オーストラリアのBNPL分野への進出の一環として、VisaはANZおよびQuest Payment Systemsと戦略的提携を行いました。この戦略的提携により、ANZのクレジットカードをお持ちのお客様は、店頭やオンラインでのお買い物の際に、余計な手続きをすることなく、Visa Installmentsをご利用いただけるようになります。

オーストラリアのBNPL企業は、戦略的な投資やパートナーシップを通じて、グローバルな展開を続けています。

世界のBNPL市場は、今後4~8四半期で大きく成長することが予想されています。この成長する世界市場の機会を生かすために、オーストラリアを拠点とするBNPL企業は、国際的に事業を拡大しています。例えば

- 2021年9月、Zipは、5,000万米ドルを投資して、インドを拠点とするBNPLプラットフォーム「ZestMoney」の少数株主持分を取得することを発表しました。このZestMoneyへの戦略的投資は、新たな成長市場を開拓する計画の一環です。インドは若い消費者層が多く、キャッシュレス決済への関心が高まっています。その結果、電子商取引やBNPLの分野で大きな成長の可能性があります。
- 2021年12月、Latitude社は、急速に成長している東南アジアのBNPL市場での立ち上げの先陣を切るために、大手小売業者の1つであるシンガポールのHarvey Norman社との戦略的パートナーシップの締結を検討していることを発表しました。オーストラリアを拠点とするBNPLプラットフォームは、2022年に大口のBNPL向けのサービスを拡大することで、アジアでの差別化を図ります。

BNPLプラットフォームは、オーストラリアで付加価値の高いサービスを提供するために、革新的な機能を打ち出しています

オーストラリアでは、BNPL市場での競争が激化しており、各企業は自社の価値提案を拡大するために、ユーザーに革新的な機能を提供しています。例えば、以下のようなものです。

- 2021年11月、Afterpay Australiaは、新しいお金とライフスタイルのアプリ「Money by Afterpay」の提供開始を発表しました。これにより、360万人以上のAfterpayユーザーが、まったく新しいお金の体験にアクセスできるようになると期待されています。
- このアプリは、360万人以上のAfterpayユーザーに、まったく新しいお金の使い方を提供します。さらに、この新しいアプリでは、消費者が貯蓄と支出を1つのアプリで確認できるような様々な機能が提供されます。

PayNXT360は、今後4~8四半期の間に、他のBNPLプラットフォームも革新的な機能を提供することを期待しており、オーストラリアの消費者の間でBNPL製品の人気が高まることが期待されています。

対象範囲

本レポートは、オーストラリアのBuy Now Pay Later業界について、データを中心に詳細な分析を行っています。主な市場セグメントの概要は以下の通りです。
オーストラリアのBNPL市場規模と消費パターン
- 商品総額のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均値の傾向分析
- 取引量の傾向分析
オーストラリアBuy Now Pay LaterのオペレーションKPI
- Buy Now Pay Laterの収益、2019年~2028年
- Buy Now Pay Laterの収益セグメント別シェア
- Buy Now Pay Laterのマーチャント手数料、2019年~2028年
- Buy Now Pay Later 払い損ね手数料収入、2019年~2028年
- Buy Now Pay Later 今すぐ支払う&その他の収入、2019年~2028年
- Buy Now Pay Later アカウント, 2019年 - 2028年
- 今すぐ後払いの不良債権の購入額、2019年~2028年
オーストラリアのBuy Now Pay Later市場の主要企業によるシェア分析
オーストラリアのBuy Now Pay Laterのチャネル別支出分析市場規模と予測
- オンラインチャネル
- POSチャネル
オーストラリアの小売店でのBuy Now Pay Laterの利用状況市場規模と予測
- 商品総額のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析
- 取引量のトレンド分析
オーストラリアのBuy Now Pay Later in Home Improvement(ホームインプルーブメントにおけるBuy Now Pay Later)。市場規模と予測
- 商品総額のトレンド分析
- 1件あたりの平均金額の推移
- トランザクション数のトレンド分析
オーストラリアのBuy Now Pay Later:レジャー・エンタテインメント分野市場規模と予測
- 商品総額のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均値のトレンド分析
- トランザクション数のトレンド分析
オーストラリアのヘルスケアとウェルネスにおけるBuy Now Pay Later:市場規模と予測市場規模と予測
- 商品総額のトレンド分析
- 1件当たりの平均金額の傾向分析
- 取引量のトレンド分析
オーストラリアのその他におけるBuy Now Pay Later市場規模と展望
- 商品総額のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析
- トランザクションボリュームのトレンド分析
オーストラリアにおけるBuy Now Pay Laterの消費者態度・行動別分析
- 商品カテゴリー別のBuy Now Pay Later売上高上昇率
- 年齢層別のBuy Now Pay Later消費額シェア
- 今すぐ有料会員になる:所得別商品総額シェア
- 今すぐ有料化」商品総額シェア:男女別
- 今すぐ買う・後払いの採用理由 総商品価値分析

購入する理由

- Buy Now Pay Later」の市場ダイナミクスを深く理解する。市場機会と主要トレンドを予測(2019年~2028年)とともに理解します。商品総額、数量、トランザクションあたりの平均値など、必須のKPIを通じて市場ダイナミクスを理解します。

- エンドユーズセクター別の機会の洞察:エンドユーズセクター別の市場ダイナミクスを把握し、様々なエンドユーズセクターにおける新たな機会を評価します。

- 市場固有の戦略の策定。成長セグメントを特定し、BNPL戦略を策定するための特定の機会をターゲットとし、BNPL業界における市場固有のキートレンド、ドライバー、リスクを評価します。

- 消費者の意識と行動を把握する。本レポートでは、独自の調査結果をもとに、年齢、性別、所得レベル別の消費額など、主要なBuy Now Pay LaterのKPIを特定・解釈しています。

- 主要プレイヤーによる市場シェア

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目次

1.本レポートについて
1.1 概要
1.2 メソドロジー
1.3 免責事項

2.オーストラリアのBNPL市場規模と今後の成長ダイナミクス
2.1 消費者の行動
2.2 競合他社の状況と成長戦略
2.3 市場シェア
2.4 規制動向

3.オーストラリアBuy Now Pay Later業界の魅力
3.1 オーストラリアのBuy Now Pay Later - 商品総価値トレンド分析、2019年~2028年
3.2 オーストラリアのBuy Now Pay Later - トランザクションあたりの平均値のトレンド分析、2019年~2028年
3.3 オーストラリアのBuy Now Pay Later - 取引量のトレンド分析、2019年~2028年

4.オーストラリアBuy Now Pay LaterのオペレーションKPI
4.1 Buy Now Pay Laterの収益、2019年~2028年
4.2 Buy Now Pay Laterの収益セグメント別シェア
4.3 Buy Now Pay Laterのマーチャント手数料、2019年~2028年
4.4 Buy Now Pay Later 払い損ね手数料収入、2019年~2028年
4.5 Buy Now Pay Later 今すぐ支払う&その他の収入、2019年~2028年
4.6 バイ・ナウ・ペイ・ラテール・アカウント, 2019年 - 2028年
4.7 Buy Now Pay Later 不良債権, 2019年 - 2028年

5.オーストラリア チャンネル別のBuy Now Pay Laterの支出分析
5.1 Buy Now Pay Laterのチャネル別市場シェア、2019年 - 2028年
5.2 Buy Now Pay Laterのオンラインチャンネル市場規模・予測、2019年 - 2028年
5.3 Buy Now Pay LaterのPOSチャネルの市場規模と予測、2019年~2028年

6.オーストラリアのBuy Now Pay Laterのエンドユースセクター別スナップショット
6.1 エンドユーザーセクター別のBuy Now Pay Later市場シェア - 新興市場と今後の成長の見通し
6.2 エンドユーザーセクター別のBuy Now Pay Laterの売上高のアップリフト
6.3 小売製品カテゴリー別の今すぐ買える有料サービスのシェア

7.オーストラリア 小売店でのBuy Now Pay Later。市場規模および予測、2019年~2028年
7.1 オーストラリアのBuy Now Pay Laterの小売ショッピング-商品総価値のトレンド分析、2019年~2028年
7.2 オーストラリア 今すぐ後払いの小売店での買い物 - 1トランザクションあたりの平均値の傾向分析、2019年~2028年
7.3 オーストラリアのBuy Now Pay Later Retail Shopping - 取引量のトレンド分析、2019年~2028年

8.4 オーストラリア Buy Now Pay Laterのホームインプルーブメントにおける市場規模と予測、2019年~2028年
8.1 オーストラリアのBuy Now Pay Laterホームインプルーブメント-商品総価値トレンド分析、2019年~2028年
8.2 オーストラリア 今すぐ後払いホームインプルーブメントの購入 - 取引単価の傾向分析、2019年~2028年
8.3 オーストラリアBuy Now Pay Laterホームインプルーブメント-取引量のトレンド分析、2019年~2028年

9.4 オーストラリア 余暇・娯楽におけるBuy Now Pay Later。市場規模および予測、2019年~2028年
9.1 オーストラリアのBuy Now Pay Later レジャー・エンターテイメント - 商品総価値のトレンド分析、2019年~2028年
9.2 オーストラリアのBuy Now Pay Laterレジャー・エンターテイメント - 1トランザクションあたりの平均値の傾向分析、2019年~2028年
9.3 オーストラリアBuy Now Pay Later Leisure & Entertainment - 取引量のトレンド分析、2019年~2028年

10.4 オーストラリア ヘルスケアとウェルネスにおけるBuy Now Pay Later。市場規模および予測、2019年~2028年
10.1 オーストラリアのBuy Now Pay Laterのヘルスケアとウェルネス-商品総価値のトレンド分析、2019年~2028年
10.2 オーストラリアのBuy Now Pay Laterのヘルスケアとウェルネス - 1トランザクションあたりの平均値の傾向分析、2019年~2028年
10.3 オーストラリアのBuy Now Pay Laterヘルスケアとウェルネス-取引量のトレンド分析、2019年~2028年

11.4 オーストラリア その他のセグメントにおけるBuy Now Pay Later。市場規模および予測、2019年~2028年
11.1 オーストラリア 今すぐ有料で購入する その他のセグメント - 商品総額のトレンド分析、2019年~2028年
11.2 オーストラリア その他のセグメントのBuy Now Pay Later - トランザクションあたりの平均値の傾向分析、2019年~2028年
11.3 オーストラリアのBuy Now Pay Later その他のセグメント - 取引量のトレンド分析、2019年~2028年

12.オーストラリア 消費者の態度と行動によるBuy Now Pay Laterの分析
12.1 年齢層別のBuy Now Pay Later消費額シェア
12.2 収入別のBuy Now Pay Later総商品数シェア
12.3 性別ごとのBuy Now Pay Later商品総額シェア
12.4 Buy Now Pay Later採用の理由

13.参考文献
13.1 PayNXT360について
13.2 関連研究

 

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Summary

Report Description

According to PayNXT360’s Q4 2021 BNPL Survey, BNPL payment in Australia is expected to grow by 72.1% on annual basis to reach US$ 13516.0 million in 2022.

Medium to long term growth story of BNPL industry in Australia remains strong. The BNPL payment adoption is expected to grow steadily over the forecast period, recording a CAGR of 42.7% during 2022-2028. The BNPL Gross Merchandise Value in the country will increase from US$ 7854.4 million in 2021 to reach US$ 114141.5 million by 2028.

Over the last few quarters, the buy now pay later (BNPL) payment method has been at the forefront of the digital payment revolution globally. In Australia, the sector has continued to record robust growth in the last four to six quarters, and the trend is expected to continue in the short-term perspective. While the growth of the payment method has been supported by the growing adoption of online shopping during the global pandemic, BNPL firms are now betting big on the adoption of payment methods for in-store shopping.

Moreover, as the competition continues to grow in Australia, PayNXT360 expects more firms to expand their footprint in the international market to maintain sustainable growth over a longer period of time. Over the next few quarters, PayNXT360 anticipates several mergers and acquisitions activities in the Australian BNPL industry, as these firms are looking to offer their customers value-added services.

Leading payment companies are expanding their reach in the Australian BNPL sector

The Australian BNPL industry is one of the most competitive markets with the presence of more than 20 BNPL players, according to the Reserve Bank of Australia. The entry of leading global payment companies is expected to further intensify the competition in the already competitive BNPL space. For instance,

• In October 2021, Visa announced that the firm had expanded its BNPL offering, Visa Installments, to Australia. As part of its launch in the Australian BNPL sector, Visa has entered into a strategic alliance with ANZ and Quest Payment Systems. Under the strategic collaboration, consumers having ANZ credit cards will be able to access Visa Installments while making purchases in-store or online, without the need to take any extra steps.

Australian BNPL companies continue global expansion through strategic investments and partnerships

The global BNPL market is expected to grow significantly over the next four to eight quarters. To capitalize on this growing global market opportunity, Australia-based BNPL players are expanding their footprint internationally. For instance,

• In September 2021, Zip announced that the firm is investing US$50 million to acquire a minority stake in the India-based BNPL platform, ZestMoney. This strategic investment in ZestMoney is part of its plans to tap into new growth markets. India has a large young consumer base who are gravitating increasingly towards cashless payment solutions. Consequently, there is significant growth potential in the e-commerce and BNPL space.
• In December 2021, Latitude announced that the firm is looking to enter into a strategic partnership with Harvey Norman in Singapore, one of the leading retailers, to spearhead its launch in the rapidly growing Southeast Asian BNPL market. The Australia-based BNPL platform is looking to differentiate itself in Asia by expanding its services for bigger ticket BNPL in 2022.

BNPL platforms are launching innovative features to offer value-added services in Australia

As the competition in the BNPL space continues to intensify and grow in the country, firms are launching innovative features for their users to expand their value proposition. For instance,

• In November 2021, Afterpay Australia announced the launch of its new money and lifestyle app, Money by Afterpay, which is expected to provide over 3.6 million Afterpay users access to a brand-new money experience.
• The new approach to money brought innovated by Afterpay is expected to better resonate with Gen Z and millennials. Moreover, the new app will provide consumers with a host of different features that will allow them to look at their savings and spending all in one app.

PayNXT360 expects other BNPL platforms to also innovate with their feature offering over the next four to eight quarters, which will subsequently boost the popularity of BNPL products among consumers in Australia.

Scope

This report provides in-depth, data-centric analysis of Buy Now Pay Later industry in Australia. Below is a summary of key market segments:
Australia BNPL Market Size and Spending Pattern
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis
Australia Buy Now Pay Later Operational KPIs
• Buy Now Pay Later Revenues, 2019 – 2028
• Buy Now Pay Later Share by Revenue Segments
• Buy Now Pay Later Merchant Commission, 2019 – 2028
• Buy Now Pay Later Missed Payment Fee Revenue, 2019 – 2028
• Buy Now Pay Later Pay Now & Other Income, 2019 – 2028
• Buy Now Pay Later Accounts, 2019 – 2028
• Buy Now Pay Later Bad Debt, 2019 – 2028
Australia Buy Now Pay Later Market Share Analysis by Key Players
Australia Buy Now Pay Later Spend Analysis by Channel: Market Size and Forecast
• Online Channel
• POS Channel
Australia Buy Now Pay Later in Retail Shopping: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis
Australia Buy Now Pay Later in Home Improvement: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis
Australia Buy Now Pay Later in Leisure & Entertainment: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis
Australia Buy Now Pay Later in Healthcare and Wellness: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis
Australia Buy Now Pay Later in Other: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis
Australia Buy Now Pay Later Analysis by Consumer Attitude and Behaviour
• Buy Now Pay Later Sales Uplift by Product Category
• Buy Now Pay Later Spend Share by Age Group
• Buy Now Pay Later Gross Merchandise Share by Income
• Buy Now Pay Later Gross Merchandise Value Share by Gender
• Buy Now Pay Later Adoption Rationale Gross Merchandise Value Analysis

Reasons to buy

• In-depth Understanding of Buy Now Pay Later Market Dynamics: Understand market opportunities and key trends along with forecast (2019-2028). Understand market dynamics through essential KPIs such as Gross Merchandise Value, Volume, and Average Value Per Transaction.

• Insights into Opportunity by end-use sectors – Get market dynamics by end-use sectors to assess emerging opportunity across various end-use sectors.

• Develop Market Specific Strategies: Identify growth segments and target specific opportunities to formulate BNPL strategy; assess market specific key trends, drivers, and risks in the BNPL industry.

• Get Insights into Consumer Attitude and Behaviour: Drawing from proprietary survey results, this report identifies and interprets key Buy Now Pay Later KPIs, including spend by age, gender, and income level.

• Market Share by Key Players



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Table of Contents

1. About this Report
1.1 Summary
1.2 Methodology
1.3 Disclaimer

2. Australia BNPL Market Size and Future Growth Dynamics
2.1 Consumer Behavior
2.2 Competitive Landscape and Growth Strategies
2.3 Market Share
2.4 Regulatory Trends

3. Australia Buy Now Pay Later Industry Attractiveness
3.1 Australia Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
3.2 Australia Buy Now Pay Later – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
3.3 Australia Buy Now Pay Later – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

4. Australia Buy Now Pay Later Operational KPIs
4.1 Buy Now Pay Later Revenues, 2019 – 2028
4.2 Buy Now Pay Later Share by Revenue Segments
4.3 Buy Now Pay Later Merchant Commission, 2019 – 2028
4.4 Buy Now Pay Later Missed Payment Fee Revenue, 2019 – 2028
4.5 Buy Now Pay Later Pay Now & Other Income, 2019 – 2028
4.6 Buy Now Pay Later Accounts, 2019 – 2028
4.7 Buy Now Pay Later Bad Debt, 2019 – 2028

5. Australia Buy Now Pay Later Spend Analysis by Channel
5.1 Buy Now Pay Later Market Share by Channel, 2019 – 2028
5.2 Buy Now Pay Later Online Channel Market Size and Forecast, 2019 – 2028
5.3 Buy Now Pay Later POS Channel Market Size and Forecast, 2019 – 2028

6. Australia Buy Now Pay Later Snapshot by End-Use Sector
6.1 Buy Now Pay Later Market Share by End-Use Sector – Emerging Avenues and Future Growth Prospects
6.2 Buy Now Pay Later Sales Uplift by End-Use Sector
6.3 Buy Now Pay Later Share by Retail Product Category

7. Australia Buy Now Pay Later in Retail Shopping: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
7.1 Australia Buy Now Pay Later Retail Shopping – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
7.2 Australia Buy Now Pay Later Retail Shopping – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
7.3 Australia Buy Now Pay Later Retail Shopping – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

8. Australia Buy Now Pay Later in Home Improvement: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
8.1 Australia Buy Now Pay Later Home Improvement – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
8.2 Australia Buy Now Pay Later Home Improvement – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
8.3 Australia Buy Now Pay Later Home Improvement – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

9. Australia Buy Now Pay Later in Leisure & Entertainment: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
9.1 Australia Buy Now Pay Later Leisure & Entertainment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
9.2 Australia Buy Now Pay Later Leisure & Entertainment – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
9.3 Australia Buy Now Pay Later Leisure & Entertainment – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

10. Australia Buy Now Pay Later in Healthcare and Wellness: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
10.1 Australia Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
10.2 Australia Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
10.3 Australia Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

11. Australia Buy Now Pay Later in Other Segment: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
11.1 Australia Buy Now Pay Later Other Segment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
11.2 Australia Buy Now Pay Later Other Segment – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
11.3 Australia Buy Now Pay Later Other Segment – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

12. Australia Buy Now Pay Later Analysis by Consumer Attitude and Behaviour
12.1 Buy Now Pay Later Spend Share by Age Group
12.2 Buy Now Pay Later Gross Merchandise Share by Income
12.3 Buy Now Pay Later Gross Merchandise Value Share by Gender
12.4 Buy Now Pay Later Adoption Rationale

13. Further Reading
13.1 About PayNXT360
13.2 Related Research

 

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