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アフリカ・中東の「Buy Now Pay Later」ビジネスと投資機会 - エンドユースセクター別の「Buy Now Pay Later」トレンド、オペレーションKPI、市場シェア、小売製品のダイナミクス、消費者の人口統計など75以上のKPIを掲載 - 2022年第1四半期更新版


Africa & Middle East Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities – 75+ KPIs on Buy Now Pay Later Trends by End-Use Sectors, Operational KPIs, Market Share, Retail Product Dynamics, and Consumer Demographics - Q1 2022 Update

レポート内容 アフリカ・中東地域のBNPL決済業界は、Eコマースの普及率の上昇に加えて、Covid-19感染症による景気後退の影響を受けて、過去4四半期に渡って力強い成長を遂げています。 PayNXT360の2021年第... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
PayNXT360
ペイネクスト360
2022年1月20日 US$6,900
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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350 英語

 

サマリー

レポート内容

アフリカ・中東地域のBNPL決済業界は、Eコマースの普及率の上昇に加えて、Covid-19感染症による景気後退の影響を受けて、過去4四半期に渡って力強い成長を遂げています。

PayNXT360の2021年第4四半期BNPL調査によると、この地域のBNPL決済業界は年率99.8%で成長し、2022年には7億18780万米ドルに達すると予想されています。

アフリカ・中東地域のBNPL業界の中長期的な成長ストーリーは、引き続き堅調です。BNPLの決済導入は、予測期間中に着実に成長し、2022年から2028年の間に49.2%のCAGRを記録する見込みです。同国のBNPL商品総価値は、2021年の3598.0米ドルから増加し、2028年には79398.1米ドルに達する見込みです。

アフリカ・中東地域では、BNPL(Buy Now, Pay Later)と呼ばれる商品・サービスの導入が、過去4~8四半期にわたって増加し続けています。アフリカ・中東地域では、複数の新興企業やグローバルなBNPLプレイヤーが、革新的な製品や後払いサービスを消費者に提供しています。さらに、店頭やオンラインでの購入にBNPL決済を求める消費者が増えていることから、加盟店での採用も増加しています。

戦略的パートナーシップによる革新的なBNPLソリューションのアラブ首長国連邦での展開

UAEでは、世界的な大流行により、消費者の消費習慣が変化し、オンラインショッピングプラットフォームの導入が加速しています。このような消費者行動の変化とデジタル決済ソリューションの台頭により、BNPLはアラブ首長国連邦で最も急成長している決済手段の一つとなっています。さらに、アラブ首長国連邦ではデジタルペイメントの状況が進化し続けているため、BNPL企業は世界的な決済大手とともに、革新的でどこでも買えるBNPLのスキームを立ち上げています。例えば、以下のようなものです。

- 2021年11月、UAEの大手BNPLプラットフォームの1つであるPostpayは、Commercial Bank of DubaiおよびMastercardと戦略的な提携を行いました。この会社は、UAEのデジタルペイメントの成長を促進することを目的として、地域初のどこでもショップBNPLスキームを立ち上げるために戦略的に提携しました。
- どこでもショップBNPLスキームでは、Decathlon、GAP、Level Shoes、Ace、Apple、Azadea、H&M、Home Center、Mumzworld、Sephora、Sharaf DG、Shein、Zaraなど、何千もの実店舗でオンラインまたは店舗での購入が可能です。

PayNXT360は、アラブ首長国連邦において、今後4~8四半期の間に、BNPLプロバイダー、銀行機関、グローバルな決済大手の間で、より多くの戦略的パートナーシップが結ばれることを期待しています。これにより、短・中期的な観点から、同国の後払い決済業界全体の成長を後押しすることになります。

地域のBNPL企業は、南アフリカでのビジネス拡大のためにB2Bセグメントをターゲットにしている

南アフリカでは、企業がキャッシュフローを管理するための効率的な決済ソリューションを求めていることから、BNPLサービスはB2Bセグメントで人気が高まっています。そのため、BNPL企業にとっては、国内のより多くの加盟店にサービスを拡大する成長機会となっています。例えば、以下のように。

- 2021年12月、ナイジェリアを拠点とするB2B電子商取引プラットフォーム「TradeDepot」は、南アフリカでのBNPL活動の倍増を目指していることを発表しました。2021年12月現在、同社はアクラとヨハネスブルグのマーチャントにB2B BNPLサービスを提供しています。今回のB2B BNPLサービスの拡大は、同社がシリーズB資金調達ラウンドで1億1,000万米ドルを調達した後に発表されました。
- TradeDepot社が運営するB2Bマーケットプレイスは、小規模なショップや小売店、キオスクと、世界的な消費者ブランドの卸売業者を結びつけるものです。TradeDepot社は、南アフリカとナイジェリアの他に、ガーナにも進出しています。また、今回の資金調達により、500万社以上の中小企業を同社のプラットフォームに取り込むことを計画しています。

B2B BNPLサービスの人気が高まっていることから、PayNXT360は、今後4〜8四半期の間に南アフリカで中小企業向けの製品を発売する企業が増えると予想しています。

中央銀行、サウジアラビアでBNPL企業が商品を提供する際に許可証の取得を義務化

サウジアラビアでBNPL商品の普及が進む中、サウジアラビアの中央銀行は、すべてのBNPL(Buy Now Pay Later)企業に許可証の取得を義務付けました。サウジアラビアの中央銀行から許可を得られなかった場合、法的措置が取られることになります。今回の中央銀行の発表は、業界の専門家から後払い決済分野の規制を求める声が高まっている中でのものです。

注目すべきは、世界中のいくつかの規制当局が、最も急速に成長している分野の1つを規制するための対策を講じていることです。例えば、オーストラリア準備銀行(Reserve Bank of Australia)は先日、BNPL社が加盟店がサーチャージ料金を消費者に転嫁することを制限できるようになったと発表しました。同様に、2021年11月、マレーシアのBank Negara Malaysiaは、中央銀行が2022年に消費者信用法に基づいてBNPLスキームを規制することを検討していることを発表しました。

1.アフリカ・中東 Buy Now Pay Later インサイト・ブリーフィング
2.アフリカ&中東Buy Now Pay Laterビジネスと投資機会(2019-2028)データブック
3.エジプト 今すぐ有料老人ホームのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
4.イスラエル Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019年~2028年)データブック
5.ケニア Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
6.ナイジェリア Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
7.サウジアラビアBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
8.南アフリカ Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
9.アラブ首長国連邦 Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック

スコープ

このセットに含まれる国別レポートでは、Buy Now Pay Later産業を詳細に分析しています。以下は、主要な市場セグメントの概要です。

BNPLの市場規模と消費パターン
- 商品総額のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均金額の傾向分析
- 取引量の推移

Buy Now Pay LaterのオペレーションKPI
- Buy Now Pay Laterの収益、2019年~2028年
- Buy Now Pay Laterの収益セグメント別シェア
- Buy Now Pay Laterのマーチャント手数料、2019年~2028年
- Buy Now Pay Later 払い損ね手数料収入、2019年~2028年
- Buy Now Pay Later 今すぐ支払う&その他の収入、2019年~2028年
- Buy Now Pay Laterのアカウント、2019年~2028年

Buy Now Pay Laterのチャネル別支出分析。市場規模と予測
- オンラインチャネル
- POSチャネル

小売店でのBuy Now Pay Later市場規模と展望
- 商品総額のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析
- 取引量のトレンド分析

ホームインプルーブメントにおけるBuy Now Pay Later。市場規模と予測
- 商品総額のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析
- 取引量のトレンド分析

レジャー・エンタテインメントにおけるBuy Now Pay Later。市場規模と予測
- 商品総額のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均値のトレンド分析
- 取引量のトレンド分析

ヘルスケアとウェルネスにおけるBuy Now Pay Later。市場規模と予測
- 商品総額のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析
- 取引量のトレンド分析

Buy Now Pay Later in Other:市場規模と予測
- 商品取扱高のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析
- 取引量のトレンド分析

購入する理由

- Buy Now Pay Laterの市場ダイナミクスを深く理解する。市場機会と主要トレンドを予測(2019年~2028年)とともに理解します。商品総額、数量、トランザクションあたりの平均値など、必須のKPIを通じて市場ダイナミクスを理解します。

- エンドユーズセクター別の機会の洞察:エンドユーズセクター別の市場ダイナミクスを把握し、様々なエンドユーズセクターにおける新たな機会を評価します。

- 市場固有の戦略の策定。成長セグメントを特定し、BNPL戦略を策定するための特定の機会をターゲットとし、BNPL業界における市場固有のキートレンド、ドライバー、リスクを評価します。

- 消費者の意識と行動を把握する。本レポートでは、独自の調査結果をもとに、年齢、性別、所得レベル別の消費額など、主要なBuy Now Pay LaterのKPIを特定・解釈しています。

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目次

1.アフリカ・中東 Buy Now Pay Later Insight Brief
2.アフリカ&中東 Buy Now Pay Later ビジネスと投資機会(2019年~2028年)Databook
3.エジプト 今すぐ有料老人ホームのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
4.イスラエル Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019年~2028年)データブック
5.ケニア Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
6.ナイジェリア Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
7.サウジアラビアBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
8.南アフリカ Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
9.アラブ首長国連邦 Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック

上記のすべての地域、国別レポートには、以下の目次をカバーするアナリストのコメントが掲載されています。

1.本レポートについて
1.1 報告書の概要
1.2 範囲
1.3 方法論

2.Buy Now Pay Later 業界の魅力
2.1 Buy Now Pay Later - 商品総価値トレンド分析、2019-2028年
2.2 Buy Now Pay Later - トランザクションあたりの平均値のトレンド分析、2019年~2028年
2.3 Buy Now Pay Later - 取引量のトレンド分析、2019年~2028年
2.4 Buy Now Pay Laterの主要プレイヤーによる市場シェア分析

3.Buy Now Pay LaterのオペレーションKPI
3.1 Buy Now Pay Laterの収益、2019年~2028年
3.2 Buy Now Pay Laterの収益セグメント別シェア
3.3 Buy Now Pay Laterのマーチャント手数料、2019年~2028年
3.4 Buy Now Pay Later 払い損ね手数料収入、2019年~2028年
3.5 Buy Now Pay Later 今すぐ支払う&その他の収入、2019年~2028年
3.6 Buy Now Pay Laterのアカウント、2019年~2028年

4.Buy Now Pay Laterのチャネル別支出分析
4.1 Buy Now Pay Laterのチャネル別市場シェア、2019年~2028年
4.2 Buy Now Pay Laterオンラインチャネルの市場規模と予測、2019年 - 2028年
4.3 Buy Now Pay LaterのPOSチャネルの市場規模と予測、2019年~2028年

5.Buy Now Pay Laterのエンドユーズセクター別スナップショット
5.1 Buy Now Pay Laterのエンドユーザーセクター別市場シェア - 新興市場と今後の成長展望
5.2 エンドユーズセクター別のBuy Now Pay Later売上高アップリフト
5.3 小売製品カテゴリー別の今すぐ買える有料サービスのシェア

6.小売店でのBuy Now Pay Later。市場規模と予測、2019年~2028年
6.1 Buy Now Pay Laterの小売ショッピング-商品総価値のトレンド分析、2019年~2028年
6.2 Buy Now Pay Later Retail Shopping - トランザクションあたりの平均値のトレンド分析、2019年~2028年
6.3 Buy Now Pay Later Retail Shopping - 取引量のトレンド分析、2019年~2028年

7.ホームインプルーブメントにおけるBuy Now Pay Later。市場規模と予測、2019年~2028年
7.1 Buy Now Pay Laterのホームインプルーブメント-商品総価値のトレンド分析、2019年~2028年
7.2 Buy Now Pay Laterホームインプルーブメント - 取引単価のトレンド分析、2019年~2028年
7.3 Buy Now Pay Later ホームインプルーブメント - 取引量のトレンド分析、2019年~2028年

8.レジャー・エンターテイメントにおけるBuy Now Pay Later。市場規模と予測、2019年~2028年
8.1 Buy Now Pay Laterのレジャー・エンターテイメント - 商品総価値のトレンド分析、2019年~2028年
8.2 Buy Now Pay Later Leisure & Entertainment - トランザクションあたりの平均値のトレンド分析、2019年~2028年
8.3 Buy Now Pay Later Leisure & Entertainment - 取引量のトレンド分析、2019年~2028年

9.ヘルスケアとウェルネスにおけるBuy Now Pay Later。市場規模と予測、2019年~2028年
9.1 Buy Now Pay Laterのヘルスケアとウェルネス-商品総価値のトレンド分析、2019年~2028年
9.2 Buy Now Pay Laterのヘルスケアとウェルネス - 1トランザクションあたりの平均値のトレンド分析、2019年~2028年
9.3 Buy Now Pay Laterのヘルスケアとウェルネス-取引量のトレンド分析、2019年~2028年

10.その他のセグメントにおけるBuy Now Pay Later。市場規模と予測、2019年~2028年
10.1 Buy Now Pay Laterのその他のセグメント-商品総価値のトレンド分析、2019年~2028年
10.2 Buy Now Pay Later その他のセグメント - トランザクションあたりの平均値のトレンド分析、2019年~2028年
10.3 Buy Now Pay Later その他のセグメント - 取引量のトレンド分析、2019年~2028年

11.その他の記事
11.1 PayNXT360について
11.2 関連リサーチ
11.3 PayNXT360 ナレッジセンター

 

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Summary

Report Description

BNPL payment industry in Africa & Middle East has recorded strong growth over the last four quarters, supported by increased ecommerce penetration along with impact of economic slowdown due to disruption caused by Covid-19 outbreak.

According to PayNXT360’s Q4 2021 BNPL Survey, BNPL payment industry in the region is expected to grow by 99.8% on annual basis to reach US$ 7187.8 million in 2022.

Medium to long term growth story of BNPL industry in Africa & Middle East remains strong. The BNPL payment adoption is expected to grow steadily over the forecast period, recording a CAGR of 49.2% during 2022-2028. The BNPL Gross Merchandise Value in the country will increase from US$ 3598.0 million in 2021 to reach US$ 79398.1 million by 2028.

The adoption of the buy now, pay later (BNPL) products and services has been on a constant rise in the Africa & Middle East region over the last four to eight quarters. Several startups and global BNPL players are offering their innovative products and deferred payment services for consumers in the region. Moreover, the adoption from merchants is also on the rise as more and more consumers are demanding the BNPL payment method for both in-store as well as online purchases.

Strategic partnership to launch innovative BNPL solution in the UAE

In the UAE, the global pandemic has resulted in a shift in consumer spending habits and accelerated adoption of online shopping platforms. This shift in the overall consumer behavior, along with the rise of digital payment solutions, is resulting in BNPL becoming one of the fastest-growing payments methods in the country. Moreover, as the digital payments landscape continues to evolve in the UAE, BNPL firms along with global payment giants are launching innovative, first-of-its-kind shop anywhere BNPL schemes. For instance,

• In November 2021, Postpay, one of the leading BNPL platforms in UAE, entered into a strategic collaboration with the Commercial Bank of Dubai and Mastercard. The firm has partnered strategically to launch the region's first-of-its-kind shop anywhere BNPL scheme, with the aim to drive digital payments growth in the UAE.
• The shop anywhere BNPL scheme allows consumers to purchase online or in-store at thousands of physical stores, such as Decathlon, GAP, Level Shoes, Ace, Apple, Azadea, H&M, Home Center, Mumzworld, Sephora, Sharaf DG, Shein, and Zara.

PayNXT360 expects more strategic partnerships between BNPL providers, banking institutions, and global payment giants over the next four to eight quarters in the UAE. This will subsequently support the growth of the overall deferred payment industry in the country from the short to medium-term perspective.

Regional BNPL companies are targeting the B2B segment to expand their business in South Africa

In South Africa, BNPL services are growing in popularity in the B2B segments, as businesses look for an efficient payment solution to manage their cash flows. Consequently, is has created growth opportunities for BNPL companies to extend their services to more merchants in the country. For instance,

• In December 2021, Nigeria-based B2B e-commerce platform, TradeDepot, announced that the firm is aiming to double down its BNPL activities in South Africa. As of December 2021, the firm provides its B2B BNPL service for merchants in Accra and Johannesburg. The announcement to extend its B2B BNPL service comes after the firm raised US$110 million in its Series B funding round.
• Notably, the B2B marketplace operated by TradeDepot connects small shops, retailers, and kiosks with wholesalers of global consumer brands. Apart from South Africa and Nigeria, the firm also has its presence in Ghana. Moreover, the firm plans to use the funding round to onboard more than five million SMEs on its platform.

As the popularity of the B2B BNPL services continues to gain growing traction, PayNXT360 expects more firms to launch their product for SMEs in South Africa over the next four to eight quarters.

Central bank makes it mandatory for BNPL firms to get a permit for offering their products in Saudi Arabia

Amid the growing adoption of BNPL products in Saudi Arabia, the Saudi Arabian central bank has made it mandatory for all buy now pay later (BNPL) firms to get a permit. Failing to get a permit from the central bank in Saudi Arabia will lead to legal actions. The announcement from the central bank comes in the midst of growing demand from industry experts to regulate the deferred payment sector.

Notably, several regulatory authorities around the world are taking measures to regulate one of the fastest-growing sectors. For instance, the Reserve Bank of Australia recently announced that BNPL firms could longer restrict the merchants from passing the surcharge fees onto the consumers in the country. Similarly, in November 2021, Bank Negara Malaysia announced that the central bank was looking to regulate the BNPL schemes under the Consumer Credit Act in 2022.

1. Africa & Middle East Buy Now Pay Later Insight Brief
2. Africa & Middle East Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
3. Egypt Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
4. Israel Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
5. Kenya Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
6. Nigeria Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
7. Saudi Arabia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
8. South Africa Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
9. United Arab Emirates Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook

Scope

Country reports in this bundled offering provide in-depth analysis of Buy Now Pay Later industry. Below is a summary of key market segments:

BNPL Market Size and Spending Pattern
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis

Buy Now Pay Later Operational KPIs
• Buy Now Pay Later Revenues, 2019 – 2028
• Buy Now Pay Later Share by Revenue Segments
• Buy Now Pay Later Merchant Commission, 2019 – 2028
• Buy Now Pay Later Missed Payment Fee Revenue, 2019 – 2028
• Buy Now Pay Later Pay Now & Other Income, 2019 – 2028
• Buy Now Pay Later Accounts, 2019 – 2028

Buy Now Pay Later Spend Analysis by Channel: Market Size and Forecast
• Online Channel
• POS Channel

Buy Now Pay Later in Retail Shopping: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis

Buy Now Pay Later in Home Improvement: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis

Buy Now Pay Later in Leisure & Entertainment: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis

Buy Now Pay Later in Healthcare and Wellness: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis

Buy Now Pay Later in Other: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis

Reasons to buy

• In-depth Understanding of Buy Now Pay Later Market Dynamics: Understand market opportunities and key trends along with forecast (2019-2028). Understand market dynamics through essential KPIs such as Gross Merchandise Value, Volume, and Average Value Per Transaction.

• Insights into Opportunity by end-use sectors – Get market dynamics by end-use sectors to assess emerging opportunity across various end-use sectors.

• Develop Market Specific Strategies: Identify growth segments and target specific opportunities to formulate BNPL strategy; assess market specific key trends, drivers, and risks in the BNPL industry.

• Get Insights into Consumer Attitude and Behaviour: Drawing from proprietary survey results, this report identifies and interprets key Buy Now Pay Later KPIs, including spend by age, gender, and income level.



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Table of Contents

1. Africa & Middle East Buy Now Pay Later Insight Brief
2. Africa & Middle East Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
3. Egypt Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
4. Israel Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
5. Kenya Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
6. Nigeria Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
7. Saudi Arabia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
8. South Africa Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
9. United Arab Emirates Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook

All regional, and country reports mentioned above will have analyst comments covering the following tables of contents:

1. About this Report
1.1 Summary
1.2 Scope
1.3 Methodology

2. Buy Now Pay Later Industry Attractiveness
2.1 Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
2.2 Buy Now Pay Later – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
2.3 Buy Now Pay Later – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028
2.4 Buy Now Pay Later Market Share Analysis by Key Players

3. Buy Now Pay Later Operational KPIs
3.1 Buy Now Pay Later Revenues, 2019 – 2028
3.2 Buy Now Pay Later Share by Revenue Segments
3.3 Buy Now Pay Later Merchant Commission, 2019 – 2028
3.4 Buy Now Pay Later Missed Payment Fee Revenue, 2019 – 2028
3.5 Buy Now Pay Later Pay Now & Other Income, 2019 – 2028
3.6 Buy Now Pay Later Accounts, 2019 – 2028

4. Buy Now Pay Later Spend Analysis by Channel
4.1 Buy Now Pay Later Market Share by Channel, 2019 – 2028
4.2 Buy Now Pay Later Online Channel Market Size and Forecast, 2019 – 2028
4.3 Buy Now Pay Later POS Channel Market Size and Forecast, 2019 – 2028

5. Buy Now Pay Later Snapshot by End-Use Sector
5.1 Buy Now Pay Later Market Share by End-Use Sector – Emerging Avenues and Future Growth Prospects
5.2 Buy Now Pay Later Sales Uplift by End-Use Sector
5.3 Buy Now Pay Later Share by Retail Product Category

6. Buy Now Pay Later in Retail Shopping: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
6.1 Buy Now Pay Later Retail Shopping – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
6.2 Buy Now Pay Later Retail Shopping – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
6.3 Buy Now Pay Later Retail Shopping – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

7. Buy Now Pay Later in Home Improvement: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
7.1 Buy Now Pay Later Home Improvement – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
7.2 Buy Now Pay Later Home Improvement – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
7.3 Buy Now Pay Later Home Improvement – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

8. Buy Now Pay Later in Leisure & Entertainment: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
8.1 Buy Now Pay Later Leisure & Entertainment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
8.2 Buy Now Pay Later Leisure & Entertainment – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
8.3 Buy Now Pay Later Leisure & Entertainment – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

9. Buy Now Pay Later in Healthcare and Wellness: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
9.1 Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
9.2 Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
9.3 Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

10. Buy Now Pay Later in Other Segment: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
10.1 Buy Now Pay Later Other Segment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
10.2 Buy Now Pay Later Other Segment – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
10.3 Buy Now Pay Later Other Segment – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

11. Further Reading
11.1 About PayNXT360
11.2 Related Research
11.3 PayNXT360 Knowledge Center

 

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