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グミ・サプリメント市場-成長、トレンド、Covid-19インパクト、および予測(2021年~2026年


Gummy Supplements Market- Growth, Trends, Covid-19 Impact, and Forecasts (2021 - 2026)

グミサプリの世界市場は、2020年には35億1,508万米ドルとなり、予測期間(2021年~2026年)には4.88%のCAGRを記録すると予測されています。 COVID-19危機は、多くの店舗が営業を停止したり、営業時間を短縮し... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2021年8月1日 US$4,250
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130 英語

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サマリー

グミサプリの世界市場は、2020年には35億1,508万米ドルとなり、予測期間(2021年~2026年)には4.88%のCAGRを記録すると予測されています。

COVID-19危機は、多くの店舗が営業を停止したり、営業時間を短縮したりするなど、グミサプリ業界全体に影響を与えています。例えば、Walmartはパンデミックに対応して店舗の営業時間を変更することを発表し、他の小売業者は一時的に店舗を閉鎖することを計画しました。また、従業員が夜間に棚を補充したり、店舗を清掃したりするために、多くの企業が労働時間を短縮しました。以上のように、在宅の消費者が小売店の代替手段を模索していることから、オンライン・ディストリビュータへの関心が高まっています。

多種多様なビタミン剤の消費が増加していることは、グミのサプリメントの成長にとって最も有利な理由の一つです。さらに、チュアブルタイプは、子供から大人まで幅広い層に好まれています。そのため、メーカーは色や味、サイズなどを工夫する機会が多く、グミはヨーロッパ、アジア、オーストラリア・ニュージーランド、ラテンアメリカで重要な地位を占めています。

北米のグミサプリメント市場は、妊娠・授乳期や関節の健康を目的とした製品が多く発売されており、優位性のある市場の一つとなっています。一方、ヨーロッパやアジアでは、経口、エネルギー、スタミナ関連の製品が発売されました。

主な市場動向

様々なフレーバーのグミサプリメントが、特に子供向けに販売されている

子供は一般的に、栄養価の高い食べ物を食べることを躊躇し、それがしばしば欠乏症の原因となります。そのため、親は簡単に噛むことができるグミタイプの栄養補助食品を利用しています。最近の栄養補助食品は、クマや果物、花などの形をしていて、味も様々なので、楽しく、美味しく、便利に子供の健康ニーズに応えることができます。さらに、最近では、親が子供のために信頼できるビタミンサプリメントを意識するようになってきているため、企業は子供の消費者層をターゲットにした有機成分ベースのグミサプリメントを提供することで、チャンスと捉えています。例えば、2021年にNature's Truth社は、ビタミングミのラインアップを拡充し、子供のニーズに焦点を当てた3つの製品を発売しました。この製品群には、子供用のマルチビタミングミ、ビタミンCグミ、エルダーベリーグミが含まれます。これらのグミは、ベジタリアン、非遺伝子組み換え、グルテン、乳製品、人工香料を使用していません。ベリーバーストやハニーレモンなどの自然な味で販売されています。

グミサプリ業界は北米がリード

世界のグミサプリ市場は、前年比成長率が顕著な北米地域が牽引すると考えられます。心臓の健康、スタミナ増強、骨の健康に加えて、ビタミンCやビタミンDの需要が増加していることが、グミの成長を促進する大きな要因となっています。2017年、NBJの報告によると、米国では、大人用グミ製品がグミのサプリメント全体の65%を占めています。

さらに、子供向けに特化した製品がイノベーションを後押ししており、特に免疫や腸の健康に対応した製品は、今後数年間でより多くの支持を得ることが予想されます。また、北米市場では、様々なフルーツフレーバーのビーガン/植物性製品の需要が増加し、グミ型サプリメントの発展にさらに貢献する可能性があります。

競争状況

世界のグミサプリ市場は断片的で競争が激しく、医薬品を扱う大手企業と、菓子類を扱う国内企業が存在しています。この市場では、増加する成人の最終消費者に対応するため、フォーマット、1食分のサイズ、フレーバーなどの面でイノベーションが起こることが予想されます。ネスレ、バイエル、ファイザー、チャーチ&ドワイト、オネスト、ファルマバイト、グラクソ・スミスクライン、バイエル、チャーチ&ドワイト、ユニリーバ、などがあります。

本レポートの購入理由

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目次

1 はじめに
1.1 調査の前提条件と市場の定義
1.2 調査の範囲

2 調査方法

3 エグゼクティブサマリー

4 マーケット・ダイナミクス
4.1 市場ドライバー
4.2 市場の抑制要因
4.3 ポーターズ・ファイブフォース分析
4.3.1 新規参入者の脅威
4.3.2 バイヤー/消費者のバーゲニング・パワー
4.3.3 サプライヤーのバーゲニングパワー
4.3.4 競合製品の脅威
4.3.5 競合他社との競争の強さ

5 マーケット・セグメンテーション
5.1 製品タイプ別
5.1.1 シングルビタミン
5.1.2 マルチビタミン
5.1.3 プロバイオティクス
5.2 エンドユーザー別
5.2.1 子供
5.2.2 大人
5.3 流通チャネル別
5.3.1 スーパーマーケット、ハイパーマーケット
5.3.2 コンビニエンスストア
5.3.3 薬局・ドラッグストア
5.3.4 オンライン小売店
5.3.5 その他
5.4 地理的状況
5.4.1 北アメリカ
5.4.1.1 米国
5.4.1.2 カナダ
5.4.1.3 メキシコ
5.4.1.4 その他の北アメリカ地域
5.4.2 欧州
5.4.2.1 イギリス
5.4.2.2 ドイツ
5.4.2.3 スペイン
5.4.2.4 フランス
5.4.2.5 イタリア
5.4.2.6 ロシア
5.4.2.7 その他のヨーロッパ諸国
5.4.3 アジア太平洋地域
5.4.3.1 中国
5.4.3.2 インド
5.4.3.3 日本
5.4.3.4 オーストラリア
5.4.3.5 その他のアジア太平洋地域
5.4.4 南アメリカ
5.4.4.1 ブラジル
5.4.4.2 アルゼンチン
5.4.4.3 その他の南アメリカ諸国
5.4.5 中近東・アフリカ
5.4.5.1 南アフリカ共和国
5.4.5.2 サウジアラビア
5.4.5.3 その他の中東・アフリカ地域

6 競争状況
6.1 最も活発な企業
6.2 最も採用されている戦略
6.3 市場シェア分析
6.4 企業の概要
6.4.1 グラクソスミスクライン(GSK)
6.4.2 バイエル株式会社
6.4.3 アムウェイ・コーポレーション
6.4.4 チャーチ・アンド・ドワイト社(Church & Dwight Co.
6.4.5 Nestle SA
6.4.6 ヒーローニュートリションズLLC
6.4.7 Aesthetic Nutrition Pvt Ltd.(Power Gummies)
6.4.8 Unilever PLC

7 市場機会と将来のトレンド

8 COVID-19の市場への影響

 

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Summary

The global gummy supplements market was valued at USD 3,515.08 million in 2020, and it is projected to register a CAGR of 4.88% during the forecast period (2021-2026).

The COVID-19 crisis has impacted the overall gummy supplements industry, as many stores were shut down or were reducing their business hours. For instance, Walmart announced that it would modify its store hours in response to the pandemic, while other retailers planned to temporarily close their stores. Many companies shortened their working hours to help employees restock shelves overnight and clean stores. Owing to the above-mentioned factors, online distributors are recording an increased interest, as home-bound consumers are exploring retail alternatives.

The growing share of consumption of multivitamins in a different format is one of the most favorable reasons for the growth of gummies supplements. Furthermore, chewable have a strong preference among most kids, followed by adults, giving more opportunities for the manufacturers to innovate in terms of color, taste, and sizes and offering gummies a primary positioning in Europe, Asia, Australia & New Zealand, and Latin America.

The North American market for gummies supplement is one of the dominant markets, where most of the product launches are pivoted toward pregnancy/breastfeeding and joint health products. On the other hand, oral, energy, and stamina products were launched in Europe and Asia.

Key Market Trends

Availability of Gummy Supplements in Different Flavors, Especially for Kids

Children are generally hesitant to eat nutritious food, which often leads to deficiency disorders. Thus, parents are resorting to easily chewable nutraceutical products available in different formats, shapes, and flavors, such as gummy supplements. Since nutraceutical products these days are shaped, like bears, fruits, flowers, etc., and come in different delectable flavors, they offer a fun, flavorful, and convenient way of meeting children's health needs. Further, these days, parents are becoming more than ever conscious of trustworthy vitamins supplement for their kids, thus, companies are looking at it as an opportunity by providing an organic ingredient-based gummy supplement to target children’s consumer base. For instance, recently in 2021, Nature’s Truth has expanded its line of vitamin gummy with three products focused on children’s needs. The product range includes children’s multivitamin gummies, Vitamin C gummies, and elderberry gummies. The new gummies are vegetarian, non-GMO, and free of gluten, dairy, and artificial flavor. They sold in such natural flavors, such as berry burst and honey lemon.

North America Leads the Gummy Supplements Industry

The global gummy supplements market is likely to be driven by the North American region, which has been witnessing a significant Y-o-Y-on-year growth rate. The increasing demand for vitamin C and vitamin D, along with heart health, stamina-boosting, and bone health products, is a major factor propelling the growth of the gummy segment. In 2017, NBJ reported that in the United States, adult gummy products accounted for 65% of all gummy supplements.

Furthermore, products that are specifically aimed at children are boosting innovation, particularly those addressing immune and gut health, which are expected to gain more traction over the coming years. The North American market may also witness increased demand for vegan/plant-based products in various fruit flavors, which may further contribute to the development of gummy supplements in the region.

Competitive Landscape

The global gummy supplements market is fragmented and competitive in nature, with a strong presence of major players dealing in the pharmaceutical industry, along with domestic players catering to the confectionery segment. The market is expected to witness innovation in terms of formats, serving per size, and flavors, to facilitate the growing set of adult end consumers. Some of the key players in the gummy supplements market include Nestle SA, Bayer AG, Pfizer Inc., Church & Dwight Inc., The Honest Company Inc., and Pharmavite LLCGlaxoSmithKline (GSK), Bayer AG, Church & Dwight Co. Inc., and Unilever PLC (OLLY).

Reasons to Purchase this report:

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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Single Vitamin
5.1.2 Multi Vitamin
5.1.3 Probiotics
5.2 By End User
5.2.1 Children
5.2.2 Adults
5.3 By Distribution Channel
5.3.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.3.2 Convenience Stores
5.3.3 Pharmacies & drug stores
5.3.4 Online Retail Stores
5.3.5 Others
5.4 Geography
5.4.1 North America
5.4.1.1 United States
5.4.1.2 Canada
5.4.1.3 Mexico
5.4.1.4 Rest of North America
5.4.2 Europe
5.4.2.1 United Kingdom
5.4.2.2 Germany
5.4.2.3 Spain
5.4.2.4 France
5.4.2.5 Italy
5.4.2.6 Russia
5.4.2.7 Rest of Europe
5.4.3 Asia Pacific
5.4.3.1 China
5.4.3.2 India
5.4.3.3 Japan
5.4.3.4 Australia
5.4.3.5 Rest of Asia Pacific
5.4.4 South America
5.4.4.1 Brazil
5.4.4.2 Argentina
5.4.4.3 Rest of South America
5.4.5 Middle East & Africa
5.4.5.1 South Africa
5.4.5.2 Saudi Arabia
5.4.5.3 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Glaxosmithkline (GSK)
6.4.2 Bayer AG
6.4.3 Amway Corporation
6.4.4 Church & Dwight Co. Inc.
6.4.5 Nestle SA
6.4.6 Hero Nutritionals, LLC.
6.4.7 Aesthetic Nutrition Pvt Ltd. (Power Gummies)
6.4.8 Unilever PLC

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 IMPACT OF COVID-19 ON THE MARKET

 

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