米国の電子ガジェット保険:市場シェア分析、産業動向・統計、2020~2029年の成長予測US Electronic Gadgets Insurance - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2020 - 2029 米国の電子機器保険市場は、予測期間中に10%を超えるCAGRを記録する見込みである。材料費と人件費の継続的な上昇に伴い、米国では電子機器供給価格が継続的に上昇している。これらの要因により、昨年米国では電... もっと見る
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サマリー米国の電子機器保険市場は、予測期間中に10%を超えるCAGRを記録する見込みである。材料費と人件費の継続的な上昇に伴い、米国では電子機器供給価格が継続的に上昇している。これらの要因により、昨年米国では電子機器価格が7%から8%上昇した。消費者がこれらの電子機器に高い価格を支払っているため、保険により多くの費用を費やすことが、米国保険市場の上昇ソリューションとして浮上している。 COVID-19の大流行が市場拡大の大半を占め、デバイスの需要を増大させた。厳しい制限とオンライン活動へのシフトの結果、スマートフォンとノートパソコンの需要が劇的に増加し、市場成長に好影響を与えた。電子ガジェットの価格上昇に伴い、これらのガジェットの平均寿命は急激に低下しており、ガジェット保険市場が形成されている。 インフレ率の上昇に伴い、米国ではスマートフォンの平均価格が継続的に上昇しており、昨年は828米ドルまで上昇した。同様に、他のガジェットも価格インフレに見舞われており、これらの製品を紛失した場合の保険に関するサービスの需要が高まっている。 米国の電子ガジェット保険市場動向パンデミック後の電子機器需要の増加COVID-19が発生した際、多くの地域で戸締まりが制限されたため、個人は屋内にとどまることを余儀なくされ、インターネットを通じてすべての事務作業を完了するよう指示された。労働者階級や学生は自宅で家事をするようになり、電子機器の必要性が高まり、保険への需要が高まった。 米国における消費者向け電子機器/テクノロジーの販売による小売売上高は、米国における電子機器の普及率の上昇と相まって、5,000億米ドル以上に増加し、大幅な伸びを示した。 ウェアラブル・デバイスは電子機器の一部であり、平均的なものから高価なものまでさまざまなものがあるが、米国では市場が拡大しており、昨年の時点で6,700万人以上のユーザーがこの機器を持っている。 米国の家電普及率の高さが市場を牽引米国では、1人当たりの所得水準と消費支出が上昇し、国民の生活水準が継続的に向上している。米国では、電子機器への支出が大幅に増加している。米国のスマートテレビ市場は長年にわたって継続的な上昇を観察しており、昨年は490億米ドルが存在し、COVID-19の出現で高度な電子機器の採用が増加していることを意味する米国の家電製品の価格は、保険価格の変動を引き起こすオンライン販売のレベルの増加で観察された。家電の普及率の上昇と機器の価格上昇が相まって、米国の消費者は機器の保険を利用するようになり、その結果、ガジェット保険市場が成長している。スマートフォン、PC、ラップトップは米国で最も使用されているデバイスのひとつであり、タブレットはその隣に位置する。 米国電子ガジェット保険業界の概要この調査レポートは、米国の電子ガジェット保険市場で事業を展開する主要企業、その製品ポートフォリオ、主要財務情報、開発状況などを掲載しています。同市場は、製品イノベーションとガジェットのプロセス自動化による多くの技術的進歩によって変貌を遂げている。米国の電子ガジェット保険の主要市場プレーヤーは、Allianz Insurance、AIG、Aviva、Assurant Inc.、AXAである。 その他の特典
目次1 はじめに1.1 調査の前提条件と市場定義 1.2 調査範囲 2 調査方法 3 エグゼクティブサマリー 4 市場のダイナミクスと洞察 4.1 市場概要 4.2 市場促進要因 4.2.1 電子ガジェットへの消費支出の増加 4.2.2 生活水準の向上 4.3 市場の阻害要因 4.3.1 電子ガジェットの原材料価格の変動 4.3.2 電子機器保険事業の市場細分化 4.4 市場機会 4.4.1 米国電子ガジェットの製品多様性の増加 4.4.2 保険市場を魅了する高価な電子機器への需要の増加 4.5 産業の魅力-ポーターのファイブフォース分析 4.5.1 新規参入者の脅威 4.5.2 買い手の交渉力 4.5.3 供給者の交渉力 4.5.4 代替品の脅威 4.5.5 競争ライバルの激しさ 4.6 業界の最新技術革新と最新動向に関する洞察 4.7 COVID-19の市場への影響 5 市場区分 5.1 補償タイプ別 5.1.1 偶発的損害 5.1.2 盗難・紛失 5.2 デバイスタイプ別 5.2.1 ノートパソコン 5.2.2 パソコン 5.2.3 カメラ 5.2.4 モバイル機器 5.2.5 ドローン 5.3 エンドユーザー別 5.3.1 企業 5.3.2 個人 6 競争環境 6.1 市場占有率の概要 6.2 企業プロフィール 6.2.1 アリアンツ保険 6.2.2 AIG 6.2.3 アビバ 6.2.4 アシュラント 6.2.5 アクサ 6.2.6 AT&T Inc. 6.2.7 アミカ共済 6.2.8 アメリカン・フィデリティ保険 6.2.9 チャブ 6.2.10 プログレッシブ*社 7 市場の好機と今後の動向 8 免責事項および当社について
SummaryThe US electronic gadgets insurance market is expected to register a CAGR greater than 10% in the forecast period. With a continuous rise in Material and Labour costs, electronic supply prices are observing a continuous increase in the United States. These factors resulted in a rise in electronic gadget prices between 7% and 8% in the United States last year. As consumers are paying a higher price for these electronic gadgets, spending more for insurance has emerged as a rising solution in the US Insurance market. The COVID-19 pandemic is responsible for most of the expansion, which has increased demand for devices. As a result of the tight limitations and the shift to online activities, demand for smartphones and laptops increased dramatically, favorably impacting market growth. With an increase in the price of electronic gadgets, the average lifespan of these gadgets has observed a sharp decline, creating a market for gadget insurance. With rising inflation, the average price of smartphones has continuously increased in the United States, rising to USD 828 last year. Similarly, other gadgets are also observing price inflation, raising demand for services related to insuring these products in case of any loss. US Electronic Gadgets Insurance Market TrendsIncrease In Demand For Electronic Gadget Post PandemicDue to lockdown limitations in many areas during the COVID-19 outbreak, individuals were compelled to stay indoors and instructed to complete all their office work through the Internet. The working class and students started doing their chores from home, raising the need for electronic gadgets and increasing demand for insuring them. Retail revenue from consumer electronic/technology sales in the United States observed a significant increase, rising to more than USD 500 billion combined with increased penetration of electronic gadgets in the United States. Wearable devices, which are part of electronic gadgets and are available in varying pieces from average to expensive, have observed a rising market in the United States, with more than 67 Million users having the device as of last year, signaling an opportunistic market for US electronic gadget insurance. High Penetration of Consumer Electronics in United States is Driving the MarketThe United States has observed a continuously increasing living standard of the population with a rise in per capita income level and consumption expenditure. Spending on electronic gadgets has significantly increased in the United States. The smart TV market in the United States has observed a continuous rise over the years, existing at USD 49 Billion last year, signifying a rising adoption of advanced electronic gadgets with the advent of COVID-19 consumer electronics prices in the United States observed with an increase in the level of Online sales causing fluctuation in the insurance price. The higher penetration of consumer electronics coupled with rising prices of devices is driving US consumers to avail insurance for their devices, resulting in market growth for gadget insurance. Smartphones, PCs, and laptops are among the devices having maximum usage in the United States, with tablets existing next to them, resulting in different insurance products being designed according to their availability and usage. US Electronic Gadgets Insurance Industry OverviewThe report covers major players operating in the US Electronic Gadgets Insurance Market, their product portfolio, key financials, and developments. The market is transforming with many technological advancements through product innovation and process automation in gadgets. The key market players in US electronic gadget insurance are Allianz Insurance, AIG, Aviva, Assurant Inc., and AXA. Additional Benefits:
Table of Contents1 INTRODUCTION
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