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既製品の中古家具 - 市場シェア分析、産業動向と統計、2020年~2029年の成長予測


Off-The-Shelf Second Hand Furniture - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2020 - 2029

既製品の中古家具市場規模は、2024年には227億米ドルと推定され、2029年には312億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は6.57%である。 オンライン・オフラインを問わず、中古家... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2024年2月17日 US$4,750
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サマリー

既製品の中古家具市場規模は、2024年には227億米ドルと推定され、2029年には312億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は6.57%である。

オンライン・オフラインを問わず、中古家具製品の入手可能性が高まっているため、市場は拡大している。消費者は自分のニーズを満たすことができる様々なデザインの家具を採用している。中古家具の採用は、魅力的な価格帯で製品を入手できることに影響されつつあり、今後数年間の中古家具の需要に大きな影響を与えると予想される。

COVID-19の危機は、新しいテクノロジーに適応することで、人々の買い物の仕方を変えた。家具の買い物は、今やバーチャルで買うことを決定する。平均して、中古家具は50%以上安く、消費者は比較的安価に商品を手に入れることができる。低価格が主な要因であるため、市場は拡大すると推定される。

ミレニアル世代の人口が増加し、オンライン・チャネルを通じた販売増加への道が開かれつつある。これはオンラインメディアを通じた中古家具の供給にプラスの影響を与えるだろう。市場の成長は、中古家具のコスト削減メリットと、世界中で消費者の節約志向の高まりによるものである。

中古家具市場の動向

市場を支配するオフライン流通チャネル

既製品の中古家具市場は、流通チャネルに区分され、さらにオンラインとオフラインに区分されるが、このうち2021年の市場シェアが大きいオフラインセグメントが予測期間中最大のシェアを占めると予測される。しかし、スマートフォンユーザーの増加やインターネットユーザーの浸透に伴い、オンラインセグメントの市場シェアは予測期間中に高い成長率を示すと予想される。

アジア太平洋地域が最も高い成長を遂げると予想される

アジア太平洋地域は予測期間中、収益面でより大きなシェアを占めると予想されている。中古品のオンラインマーケットプレイスの規模が拡大していることが、アジア太平洋地域市場の成長を促進すると予測されている。

さらに、入手のしやすさ、多種多様な製品の入手可能性、中古家具の比較的安価な価格が、予測期間中の同地域の成長市場を牽引すると予想されている。この地域では、中国、日本、インドなどの国々が最も有力な市場となっている。

中古家具業界の概要

本レポートでは、既製品の中古家具市場で事業を展開する主要な国際的プレイヤーを取り上げている。インドのマットレス市場は、国内ではIKEA、Beverly Hills Chairs、Steelcase、London Aeronsなどのプレーヤーが支配的である。しかし、技術の進歩や製品の革新に伴い、中堅・中小企業は新規契約の獲得や新市場の開拓によって市場での存在感を高めている。

その他の特典

  • エクセル形式の市場推定(ME)シート
  • 3ヶ月のアナリスト・サポート


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目次

1 はじめに
1.1 調査の前提条件と市場定義
1.2 調査範囲

2 調査方法

3 エグゼクティブサマリー

4 市場の洞察とダイナミクス
4.1 市場概要
4.2 市場の促進要因
4.3 市場の抑制要因
4.4 産業バリューチェーン分析
4.5 ポーターのファイブフォース分析
4.5.1 新規参入者の脅威
4.5.2 買い手の交渉力
4.5.3 供給者の交渉力
4.5.4 代替品の脅威
4.5.5 競争ライバルの激しさ
4.6 市場の技術革新に関する洞察
4.7 COVID-19の市場への影響

5 市場の区分
5.1 タイプ別
5.1.1 キッチン家具
5.1.2 ダイニング家具
5.1.3 リビングルーム用家具
5.1.4 バスルーム用家具
5.1.5 屋内用家具
5.1.6 屋外用家具
5.2 用途別
5.2.1 住宅用
5.2.2 商業用
5.3 流通チャネル別
5.3.1 オンライン
5.3.2 オフライン
5.4 地域別
5.4.1 北米
5.4.2 ヨーロッパ
5.4.3 アジア太平洋
5.4.4 南米
5.4.5 中東・アフリカ

6 競争環境
6.1 企業プロフィール
6.1.1 イケア
6.1.2 ビバリーヒルズチェア
6.1.3 スチールケース
6.1.4 ロンドンエアロンズ
6.1.5 リワーク・シカゴ
6.1.6 eBay Inc.
6.1.7 クレイグリスト
6.1.8 Etsy
6.1.9 アマゾン
6.1.10 イェルプ

7 市場機会と今後の動向

8 付録

 

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Summary

The Off-The-Shelf Second Hand Furniture Market size is estimated at USD 22.70 billion in 2024, and is expected to reach USD 31.20 billion by 2029, growing at a CAGR of 6.57% during the forecast period (2024-2029).

The market is increasing due to the rising availability of second-hand furniture products across online and offline channels. Consumers are adopting various furniture designs which can meet their needs. The adoption of second-hand furniture is getting influenced by the availability of products at an attractive price range which is expected to affect the significant demand for second-hand furniture in upcoming years.

The COVID-19 crisis has altered how people shop by adapting to new technologies. Shopping for furniture is now a decision to buy virtually. On average, second-hand furniture is more than 50% cheaper, allowing consumers access to the products at comparatively less cost. Low cost being the primary factor, is estimated to expand the market.

The rising millennial population has been paving the way for rising sales through online channels. This will positively impact the supply of second-hand furniture through online media. The market's growth is owing to the cost-saving benefits of second-hand furniture and the increasing desire of consumers to save money across the globe.

Second Hand Furniture Market Trends

Offline Distribution Channel is Dominating the Market

The Off-the-Shelf Second Hand Furniture Market is segmented into the distribution channel, which is further segmented into online and offline, out of which the offline segment, with a larger market share in 2021, is anticipated to have the largest share during the forecast period. However, with the rise of an increasing number of smartphone users and increasing penetration of internet users, the market share for the online segment is expected to grow at a higher rate over the forecast period.

Asia-Pacific is Expected to Witness the Highest Growth

The Asia Pacific is expected to account for a larger share in terms of revenue during the forecast period. The increasing size of the online marketplace for second-hand goods is anticipated to drive the growth of the Asia Pacific regional market.

Additionally, ease of accessibility, availability of a large variant of products coupled with comparatively low cost of second-hand furniture is anticipated to drive the growth market in the region during the forecast period. Countries such as China, Japan, and India have the most prominent market in the region.

Second Hand Furniture Industry Overview

The report covers major international players operating in the Off-the-Shelf Second Hand Furniture Market. The Indian mattress market is domestically dominated by players such as IKEA, Beverly Hills Chairs, Steelcase, London Aerons, and others. However, with technological advancement and product innovation, mid-size to smaller companies are increasing their market presence by securing new contracts and tapping new markets.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support


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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Industry Value Chain Analysis
4.5 Porter's Five Forces Analysis
4.5.1 Threat of New Entrants
4.5.2 Bargaining Power of Buyers
4.5.3 Bargaining Power of Suppliers
4.5.4 Threat of Substitutes
4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.6 Insights on Technological Innovations in the Market
4.7 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Type
5.1.1 Kitchen Furniture
5.1.2 Dining Furniture
5.1.3 Living Room Furniture
5.1.4 Bathroom Furniture
5.1.5 Indoor Furniture
5.1.6 Outdoor Furniture
5.2 By Application
5.2.1 Residential
5.2.2 Commercial
5.3 By Distribution Channel
5.3.1 Online
5.3.2 Offline
5.4 Geography
5.4.1 North America
5.4.2 Europe
5.4.3 Asia-Pacific
5.4.4 South America
5.4.5 Middle East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Company Profiles
6.1.1 IKEA
6.1.2 Beveraly Hills Chairs
6.1.3 Steelcase
6.1.4 London Aerons
6.1.5 Rework Chicago
6.1.6 eBay Inc.
6.1.7 Craiglist
6.1.8 Etsy
6.1.9 Amazon
6.1.10 Yelp*

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 APPENDIX

 

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2024/11/15 10:26

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