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ミキサーグラインダー:市場シェア分析、産業動向・統計、2020~2029年成長予測


Mixer Grinder - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2020 - 2029

ミキサーグラインダーの市場規模は2024年に146.9億米ドルと推定され、2029年には176.2億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は3.71%である。 Covid-19パンデミックの発生は、他... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2024年2月17日 US$4,750
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サマリー

ミキサーグラインダーの市場規模は2024年に146.9億米ドルと推定され、2029年には176.2億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は3.71%である。

Covid-19パンデミックの発生は、他の多くの産業と同様、ミキサーグラインダー市場にも大きな影響を与えた。パンデミックは消費者行動の変化、サプライチェーンの混乱、全体的な経済の不確実性をもたらし、市場の成長に影響を与えた。パンデミックの初期段階では、人々は非必需品よりも必需品を優先したため、ミキサーグラインダー市場は大幅な需要減退を目の当たりにした。さらに、サプライチェーンの混乱や生産停止により原材料が不足し、製品の発売が遅れた。しかし、在宅勤務や自宅待機の増加に伴い、ミキサーグラインダーを含む台所用品の需要は大幅に増加した。パンデミックはまた、家庭料理や健康的な食事の傾向を強め、健康的な食材を挽いたり混ぜたりできるミキサーグラインダーの需要を増加させた。

世界の家庭用ミキサーグラインダー市場の主な促進要因としては、料理に時間を割けない働く女性/個人生活者、消費者の消費能力の急増、住宅数の増加、スマートキッチン家電への依存度の上昇などが挙げられる。また、大手専門小売業やオンライン・プラットフォームを通じた製品の浸透も含まれる。加えて、新興国における急速な都市化や、高価な家庭用高級ミキサーグラインダーの採用が世界中で進んでいることも、予測期間中の市場の推進力になると予想される。しかし、高価格と取り扱い中の製品に伴うリスクが大きな市場抑制要因となっている。新しく革新的な製品の開発、新規顧客のターゲット化、電子商取引による製品の浸透は、市場に大きな機会を生み出すと予想される。市場の人々は、使い勝手がよく、同時に手頃な価格帯の製品を求めている。製品の容量と機能性は、消費者が市場でミキサーグラインダーや同様の家電製品を購入する際に考慮するその他の重要な要素である。さまざまな顧客の要求を満たすために、メーカーはユーザーフレンドリーなインターフェイスを提供し、操作の容易さを可能にするために、ミキサーやグラインダーにロボット技術を組み込むことに取り組んでいます。

ミキサー・グラインダーの市場動向

小型キッチン家電への1人当たり平均支出の増加が市場を牽引

小型厨房機器の一人当たり支出額は増加傾向にあり、ミキサーグラインダー市場の成長を示している。ミキサーグラインダー市場は、過去5年間で売上高が増加し、在宅勤務が増加しており、小型厨房機器市場の増加を示している。これらの小型厨房機器は作業を容易にし、時間を節約している。そのため、オフィス、レストラン、家庭などで存在感を高めている。

アジア太平洋地域は最大の消費地

ミキサーグラインダー市場の最大数は、アジア太平洋地域はミキサーグラインダーのための最大の市場作り、インド、米国、ブラジル、インドネシアが続く中国の地域で機能しています。アジア諸国は、高い人口、家庭、様々な目的のためにミキサーグラインダーを取得する中小企業のためにミキサーグラインダーの最大の消費者を目撃する。それは、この地域は、ミキサーの最大の消費者になり、北米は同じの最も急成長している市場である。

ミキサー・グラインダー産業概要

ミキサー・グラインダー市場は、大小さまざまなプレーヤーが存在するため、細分化され競争が激しい。各社は、競争力を維持し、市場の顧客を引き付けるために、新しい多機能ミキサーグラインダーを革新しようとしている。関係者は、世界中の多くの顧客にリーチするため、オムニチャネル・マーケティング戦略を実施している。製品や販売場所の多様化は、企業の将来的な事業維持に役立つだろう。BSHやGoWISEのPower Smokelessグラインダーのように、多くの新興企業もさまざまな製品を革新しており、すでにあるブランドの競争をさらに激化させる可能性がある。

その他の特典

  • エクセル形式の市場推定(ME)シート
  • 3ヶ月のアナリスト・サポート


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目次

1 はじめに
1.1 調査の前提と市場定義
1.2 調査範囲

2 調査方法

3 要約

4 市場の洞察とダイナミクス
4.1 市場概要
4.2 市場の促進要因
4.3 市場の阻害要因/課題
4.4 市場機会
4.5 バリューチェーン/サプライチェーン分析
4.6 ポーターのファイブフォース分析
4.6.1 供給者の交渉力
4.6.2 買い手/消費者の交渉力
4.6.3 新規参入者の脅威
4.6.4 代替製品の脅威
4.6.5 競争ライバルの激しさ
4.7 ミキサーグラインダー市場における消費者の購買行動に関する洞察
4.8 ミキサーグラインダー市場における技術的破壊に関する洞察
4.9 COVID-19が市場に与える影響

5 市場のセグメンテーション
5.1 製品タイプ別
5.1.1 スタンドミキサー
5.1.2 従来型ミキサー
5.2 流通チャネル別
5.2.1 マルチブランドストア
5.2.2 独占販売店
5.2.3 オンラインストア
5.2.4 その他の流通チャネル
5.3 エンドユーザー別
5.3.1 住宅用
5.3.2 商業用
5.4 地域別
5.4.1 北米
5.4.2 ヨーロッパ
5.4.3 アジア太平洋
5.4.4 ラテンアメリカ
5.4.5 中東・アフリカ

6 競争環境
6.1 市場集中の概要
6.2 企業プロフィール
6.2.1 ボッシュ・グローバル
6.2.2 ワールプール・コーポレーション
6.2.3 ハイアール
6.2.4 ABエレクトロラックス
6.2.5 パナソニック
6.2.6 モーフィーリチャーズ
6.2.7 フィリップス
6.2.8 ハベルズ
6.2.9 LG
6.2.10 サムスン

7 市場の将来

8 免責事項

9 私たちについて

 

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Summary

The Mixer Grinder Market size is estimated at USD 14.69 billion in 2024, and is expected to reach USD 17.62 billion by 2029, growing at a CAGR of 3.71% during the forecast period (2024-2029).

The outbreak of the Covid-19 pandemic had a significant impact on the mixer grinder market, like on many other industries. The pandemic led to changes in consumer behavior, supply chain disruptions, and overall economic uncertainty, affecting the market's growth. During the initial phases of the pandemic, the mixer grinder market witnessed a significant decline in demand as people prioritized essential items over non-essential items. Additionally, supply chain disruptions and production halts led to a shortage of raw materials and delayed product launches. However, with the increase in work-from-home and stay-at-home orders, the demand for kitchen appliances, including mixer grinders, increased significantly. The pandemic also increased home cooking and healthy eating trends, increasing demand for mixer grinders that can grind and mix healthy ingredients.

Major drivers of the global residential mixer grinder market include working women/ individual living people who lack time for cooking, the surge in the spending capacity of consumers, an increase in the number of residences, and a rise in dependency on smart kitchen appliances. It also includes penetration of products through major specialty retail sectors and online platforms. In addition, rapid urbanization in emerging economies and the adoption of expensive premium residential mixer grinders across the globe are expected to propel the market during the forecast period. However, higher prices and risks associated with the product while handling are major market restraints. Developing new and innovative products, targeting new customers, and penetrating products through e-commerce are expected to create significant opportunities for the market. People in the market are looking for products that are convenient to use and at the same time in their affordability range. The capacity and functionality of products are other important factors that consumers consider when buying mixer grinders or similar appliances in the market. To meet varying customer demands, manufacturers are working on incorporating robotic technologies in mixers and grinders to provide a user-friendly interface and enable ease of operations.

Mixer Grinder Market Trends

Growing Average Per Capita expenditure on Small Kitchen Appliances is driving the Market

Per Capita Expenditure on small kitchen appliances is showing an upward trend, and this is signifying the growth of the Mixer Grinder Market. The Mixer Grinder Market showed increasing sales over the past 5 years and increasing work from home, signifying an increase in the small kitchen appliances market. These small kitchen appliances are making work easier and time-saving. Therefore, they grew their presence across offices, restaurants, and homes.

Asia Pacific is Witnessing Largest Consumer

The maximum number of mixer grinder market functions in regions of China followed by India, the United States, Brazil, and Indonesia making Asia-Pacific the largest market for Mixer Grinder. Asian countries witness the largest consumer of mixer grinders because of the high population, homes, and small businesses acquiring the mixer grinder for various purposes. It makes this region the largest consumer of mixers, and North America is the fastest-growing market for the same.

Mixer Grinder Industry Overview

The Mixer Grinder market is fragmented and highly competitive due to the presence of many small and large players. Companies are trying to innovate new multi-functional mixer grinders to remain competitive and attract customers in the market. Stakeholders are implementing an omnichannel marketing strategy to reach many customers worldwide. Diversification in terms of products and places will likely help companies maintain their businesses in the future. Many start-ups are also innovating different products, such as BSH and the Power Smokeless grinder by GoWISE, which can further increase the competition for already existing brands.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support


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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXCEUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints/ Challenges
4.4 Market Opportunities
4.5 Value Chain/ Supply Chain Analysis
4.6 Porter's Five Forces Analysis
4.6.1 Bargaining Power of Suppliers
4.6.2 Bargaining Power of Buyers/ Consumers
4.6.3 Threat of new Entrants
4.6.4 Threat of Substitute Products
4.6.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.7 Insights on Consumer Buying Behaviour in Mixer Grinder Market
4.8 Insights on Technological Disruption in Mixer Grinder Market
4.9 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Stand Mixer
5.1.2 Traditional Mixer
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Multi-brands Stores
5.2.2 Exclusive Stores
5.2.3 Online Stores
5.2.4 Other Distribution Channels
5.3 By End User
5.3.1 Residential
5.3.2 Commercial
5.4 By Geography
5.4.1 North America
5.4.2 Europe
5.4.3 Asia-Pacific
5.4.4 Latin America
5.4.5 Middle- East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 Bosch Global
6.2.2 Whirlpool Corporation
6.2.3 Haier Inc.
6.2.4 AB Electrolux
6.2.5 Panasonic
6.2.6 Morphy Richards
6.2.7 Philips
6.2.8 Havells
6.2.9 LG
6.2.10 Samsung*

7 FUTURE OF THE MARKET

8 DISCLAIMER

9 ABOUT US

 

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2024/11/15 10:26

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