米国ペット用おやつ市場:市場シェア分析、産業動向・統計、2017年~2029年の成長予測US Pet Treats - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2017 - 2029 米国のペット用おやつ市場規模は2024年に103.7億米ドルと推定され、2029年には163.5億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)のCAGRは9.53%で成長する見込みである。犬は歯の病気にかかりやすいた... もっと見る
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サマリー米国のペット用おやつ市場規模は2024年に103.7億米ドルと推定され、2029年には163.5億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)のCAGRは9.53%で成長する見込みである。犬は歯の病気にかかりやすいため、おやつの主要な消費者であり、これが市場成長の原動力となっている。ペットの飼い主は、高品質の原材料を使用し、人工添加物を使用していないおやつを求めるようになっている。この傾向は、ペットの全体的な健康状態における栄養の重要性に対する意識の高まりが原動力となっている。 - 米国のペット用おやつ市場は犬が支配的で、2022年の市場金額の約48.9%を占めている。この優位性は主に、他のペットに比べて犬の人口が多いことに起因しており、より高級なおやつの需要にシフトしている。犬用ペット用おやつの市場価値は、予測期間中にCAGR 10.9%を記録し、ペットの中で最も急速に成長し、増加すると予想される。 - 猫は第2位の市場シェアを占め、2022年には市場の約29.0%を占める。しかし、猫の市場規模が相対的に小さいのは、犬と比較して人口が少ないためと考えられる。同年、米国における猫のペット人口は犬より42.9%少なかった。したがって、猫のおやつ消費量は犬よりもかなり少ない。 - 米国のペット人口の約34.3%を占めているにもかかわらず、鳥、魚、げっ歯類などのその他のペット動物は、2022年の市場の約22.1%にしか寄与していない。この低いシェアは、ペットのサイズが小さいため、大型のペットに比べて餌の必要量が少ないことに起因している。しかし、その他の動物は犬や猫に比べて比較的手入れが簡単なため、ペットとしての関心が高まっている。 - ペットの飼い主の意識の高まりと国内のペット人口の増加が、予測期間中のペット用おやつ市場を牽引すると予想される。米国ペット用おやつ市場動向ミレニアル世代の間でコンパニオンペットとして猫を求める人が増加し、国内での猫の飼育が増加している- 米国では猫の人口が増加している。同国では、コンパニオンとしての需要が高く、他のペットに比べて猫のペットフードへの支出が少ないことから、ペットとしての猫の飼育が進んでいる。同国では、ペットの人間化が進み、猫が犬よりも生活するのに必要な面積が少ないことから、2017年から2022年にかけてペットとしての猫の採用が10.8%増加した。例えば、米国では、2020年には26%の世帯がペットとして猫を飼っていたが、2022年には53.5%に増加した。 - 米国では、在宅勤務文化のため、交友関係の需要につながり、ペットの飼い主がミレニアル世代であることが多くなったため、流行期にペットとしての猫の採用が増加した。例えば、2022年には、ミレニアル世代は米国でペットの親の33%であり、2020年には、猫のペット人口の40%が米国の動物保護施設から採用された。ペットの親は収入の増加によりペットショップから猫を購入。2020年、米国では猫の親の43%がペットショップから猫を購入。同国におけるペットとしての猫は、2020年から2022年の間に4.5%増加した。-猫を家族の一員として扱う猫の親は、2017年から2018年の間に76%を占めた。栄養価の高い専用のペットフードが提供されることが予想されるため、ペットフードを含むペット用品の成長に役立つと期待されている。また、人々は愛する人に猫を贈与しており、2021年には米国における猫の所有者の3%を占めている。 - 猫の養子縁組や購入の増加、ペットの人間化の増加などの要因がペット人口の増加に役立つと予想され、ペット人口の増加は同国におけるペットフード市場の成長に役立つと考えられる。ペット用おやつへの嗜好の高まり、ペットの人間化の進展、さまざまな流通チャネルを通じたペット用おやつの入手可能性の拡大が、米国のペット支出を牽引している。同国のペット支出全体は、2021年の1,236億米ドルから2022年には1,368億米ドルへと10.7%増加した。このペット支出の増加は、主にペットの人間化の進展、様々な種類のペット用おやつの入手可能性の増加、国内におけるペットフードのプレミアム化の進展に起因している。同国のペット1匹当たりのペット用おやつへの支出は、2017年の212.4米ドルから2022年には260.7米ドルに増加した。このペット用おやつへの支出増加は主に、ペット用おやつへの嗜好の高まりとペットの人間化の進展に起因している。ペット動物の中では、犬に対するペット用おやつ支出が最も高く、2022年には犬1匹当たり103.5米ドルと評価される。次いで猫91.4米ドル、犬65.8米ドルである。一般的に、犬の一人当たり消費量は猫のそれよりも高い。ペットの親は、オンライン小売店、スーパーマーケット、ペットショップを通じてペット用おやつを購入する。専門店やオンライン小売業者を通じたペット用おやつの売上は高く、ペットの親はeコマース・プラットフォームで膨大な数のペット用おやつ製品を入手できるためである。パンデミックはオンライン注文の需要を増加させた。国内のオンライン・チャネルを通じたペット用おやつ販売のシェアは上昇し、2022年にはペット用おやつ市場の18.6%に達した。高品質フードの利点に対する意識の高まりとペットフード製品のプレミアム化は、同国のペット支出を引き続き促進すると予想される。米国ペット用おやつ産業概要米国のペット用おやつ市場は適度に統合されており、上位5社で60.10%を占めている。この市場の主要プレーヤーは、コルゲート・パルモリーブ・カンパニー(ヒルズ・ペット・ニュートリション社)、ゼネラル・ミルズ社、マース・インコーポレイテッド、ネスレ(ピュリナ社)、J.M.スマッカー社(アルファベット順)である。その他の特典- エクセル形式の市場推定(ME)シート - 3ヶ月のアナリストサポート目次1 エグゼクティブ・サマリーと主な調査結果2 レポートの内容 3 はじめに 3.1 調査の前提条件と市場定義 3.2 調査範囲 3.3 調査方法 4 主要業界動向 4.1 ペット人口 4.1.1 猫 4.1.2 犬 4.1.3 その他のペット 4.2 ペット支出 4.3 規制の枠組み 4.4 バリューチェーンと流通チャネル分析 5 市場セグメント分析(市場規模(単位:米ドル、数量)、2029年までの予測、成長見通し分析を含む 5.1 サブプロダクト 5.1.1 カリカリートリート 5.1.2 デンタルトリーツ 5.1.3 フリーズドライとジャーキートリーツ 5.1.4 ソフト&チューハイトリーツ 5.1.5 その他のトリーツ 5.2 ペット 5.2.1 猫 5.2.2 犬 5.2.3 その他のペット 5.3 流通チャネル 5.3.1 コンビニエンスストア 5.3.2 オンライン・チャネル 5.3.3 専門店 5.3.4 スーパーマーケット/ハイパーマーケット 5.3.5 その他のチャネル 6 競争環境 6.1 主な戦略的動き 6.2 市場シェア分析 6.3 企業ランドスケープ 6.4 企業プロフィール 6.4.1 ADM 6.4.2 Clearlake Capital Group, L.P. (Wellness Pet Company Inc.) 6.4.3 Colgate-Palmolive Company (Hill's Pet Nutrition Inc.) 6.4.4 デクラ・ファーマシューティカルズPLC 6.4.5 ゼネラル・ミルズ社 6.4.6 マース・インコーポレイテッド 6.4.7 ネスレ(ピュリナ) 6.4.8 サンシャインミルズ 6.4.9 J.M.スマッカー・カンパニー 6.4.10 ビルバック ペットフードの経営幹部に対する7つの重要な戦略的質問 8 付録 8.1 世界の概要 8.1.1 概要 8.1.2 ポーターのファイブフォース・フレームワーク 8.1.3 世界のバリューチェーン分析 8.1.4 市場ダイナミクス(DROs) 8.2 出典と参考文献 8.3 図表一覧 8.4 主要インサイト 8.5 データパック 8.6 用語集
SummaryThe US Pet Treats Market size is estimated at USD 10.37 billion in 2024, and is expected to reach USD 16.35 billion by 2029, growing at a CAGR of 9.53% during the forecast period (2024-2029). Dogs are the major consumers of treats as they are susceptible to dental problems, which is driving market growth - The US pet treats market witnessed a shift toward premium and natural products. Pet owners are increasingly seeking treats that are made with high-quality ingredients and free from artificial additives. This trend is driven by the rising awareness of the importance of nutrition in pets' overall well-being. - Dogs dominate the US pet treats market, and they accounted for about 48.9% of the market value in 2022. This dominance is mainly due to the large population of dogs in the country compared to other pets, which has led to a shift in the demand for more premium treats. The market value of pet treats for dogs is anticipated to increase, registering a CAGR of 10.9% during the forecast period, which is the fastest-growing among pets. - Cats held the second-largest market share, representing about 29.0% of the market in 2022. However, the relatively lower market size for cats can be attributed to their smaller population compared to dogs. In the same year, the population of pet cats in the United States was 42.9% less than that of dogs. Thus, the consumption of treats among cats is considerably lower than that of dogs. - Despite comprising about 34.3% of the pet population in the United States, other pet animals such as birds, fish, and rodents contributed to only about 22.1% of the market in 2022. This low share can be attributed to their smaller size, resulting in lower food requirements than larger pets. However, there is a growing interest in other animals as pets, as they are relatively low-maintenance compared to dogs and cats. - The increasing awareness among pet owners and the growing population of pets in the country are expected to drive the pet treats market during the forecast period.US Pet Treats Market TrendsThe increase in people seeking cats as companion pets among millennials is increasing cat adoption in the country - There is a growth in the cat population in the United States. Cats as pets have been adopted in the country due to the high demand for companionship and less expenditure on pet food for cats than other pets. In the country, the adoption of cats as pets increased by 10.8% between 2017 and 2022 due to a rise in pet humanization and the lesser area cats require to live than dogs. For instance, in the United States, 26% of households owned cats as pets in 2020, which increased to 53.5% in 2022. - The United States witnessed higher adoption of cats as pets during the pandemic because of the work-from-home culture, leading to a demand for companionship and a higher number of pet owners being millennials. For instance, in 2022, millennials were 33% of pet parents in the United States, and in 2020, 40% of the cat pet population was adopted from animal shelters in the United States. Pet parents purchased cats from pet stores due to growth in income. In 2020, 43% of cat parents in the United States purchased cats from pet stores. Cats as pets in the country increased by 4.5% between 2020 and 2022. - Cat parents who treat their cats as a part of their family accounted for 76% during 2017-2018. This is expected to help in the growth of pet products, including pet food, as they are anticipated to be provided with nutritious specialized pet food. People also gift cats to their loved ones, and they accounted for 3% of cat owners in the United States in 2021. - Factors such as an increase in the adoption and purchase of cats and an increase in pet humanization are expected to help in the growth of the pet population, and the rise of the pet population will help in the growth of the pet food market in the country. Higher preference for treats for pets, increasing pet humanization, and the growing availability of pet treats through various distribution channels are driving the pet expenditure in the United States - Pet expenditure in the United States has been on a steady increase over the years. The overall pet expenditure in the country increased from USD 123.6 billion in 2021 to USD 136.8 billion in 2022, representing a 10.7% increase in the overall pet expenditure. This rise in pet expenditure is mainly attributed to the growing pet humanization, increased availability of different types of pet treats, and growing pet food premiumization in the country. - Expenditure on pet treats accounted for about 26.1% of the average pet food expenditure per pet in 2022. The expenditure for pet treats per pet in the country increased from USD 212.4 in 2017 to USD 260.7 in 2022. This increase in pet expenditure on pet treats is mainly attributed to the higher preference for treats for pets and increasing pet humanization. Among pet animals, the pet treats expenditure on dogs is highest, valued at USD 103.5 per dog in 2022. This is followed by cats and dogs, which are valued at USD 91.4 and USD 65.8 in the same year. Generally, the per capita consumption of dogs is higher than that of cats. Thus, the expenditure on pet treats for dogs is higher than other pet animals. - Pet parents purchase pet treats through online retailers, supermarkets, and pet stores. Pet treat sales through specialty stores and online retailers are high, as pet parents have a vast number of pet treat products available on e-commerce platforms. The pandemic increased the demand for online orders. The share of pet treat sales through online channels in the country increased and reached 18.6% of the pet treats market in 2022. The growing awareness of the benefits of quality food and the premiumization of pet food products are anticipated to continue driving pet expenditure in the country.US Pet Treats Industry OverviewThe US Pet Treats Market is moderately consolidated, with the top five companies occupying 60.10%. The major players in this market are Colgate-Palmolive Company (Hill's Pet Nutrition Inc.), General Mills Inc., Mars Incorporated, Nestle (Purina) and The J. M. Smucker Company (sorted alphabetically).Additional Benefits:- The market estimate (ME) sheet in Excel format - 3 months of analyst supportTable of Contents1 EXECUTIVE SUMMARY & KEY FINDINGS
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