南米のペット用おやつ市場:市場シェア分析、産業動向・統計、2017年~2029年の成長予測South America Pet Treats - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2017 - 2029 南米のペット用おやつ市場規模は2024年に18.9億米ドルと推定され、2029年には36.9億米ドルに達すると予測され、予測期間(2024-2029年)のCAGRは14.32%で成長する。メンテナンスの必要性が低いことから、この地域... もっと見る
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サマリー南米のペット用おやつ市場規模は2024年に18.9億米ドルと推定され、2029年には36.9億米ドルに達すると予測され、予測期間(2024-2029年)のCAGRは14.32%で成長する。メンテナンスの必要性が低いことから、この地域での猫人口の増加が南米のペット用おやつ市場を促進している。ペット用おやつは一般的に、ペットの良い行動に対するご褒美、精神的刺激の提供、しつけの補助、歯の健康の促進、ペットと飼い主の絆の強化に使用される。その結果、ペット用おやつは2022年に南米のペットフード市場の13.6%を占めた。 - 犬はペット用おやつの主要消費者であり、2022年の市場規模は10億4,000万米ドルであった。犬は強い嗅覚と味覚を持っているため、おやつは彼らの食事に楽しく加えることができるからである。犬には噛む本能があるため、おやつは歯の健康を促進しながらこの衝動を満たすのに役立つ可能性がある。その結果、犬用おやつの分野ではデンタル・トリーツが26.8%、クランチー・トリーツが23.9%のシェアを占め、2022年の市場規模を独占する。犬用おやつセグメントの市場額は2017年から2021年にかけて79.1%拡大したが、これは主に同年の愛犬人口の12.6%増による。 - 動物の種類の中では、猫セグメントが南米で最も急成長しており、予測期間中のCAGRは16.3%と予測されている。この成長の主な要因は、2017年から2022年にかけて18.7%増加した猫人口の増加と、メンテナンスの手間が少なく費用対効果が高いことからペットとしての猫の人気が高まっていることである。 - 南米では、鳥類、小型哺乳類、げっ歯類など他の動物の人口が犬や猫の人口を上回っている。その結果、これらその他の動物用のペット用おやつ市場は、2022年に2億8410万米ドルの評価額に達した。これは、メンテナンスの必要性が低く、他の動物の飼育率が高いためであり、市場の成長を促進している。 - 同地域におけるペット人口の増加が、予測期間中のペット用おやつ市場を牽引すると予想される。グレインフリー、オーガニック、単一ミートソースおやつへの需要の高まりが南米市場を牽引 - 南米はペット人口が多いため、世界最大のペット用おやつ市場の一つである。ペット用おやつ市場は2022年に南米のペットフード市場の13.7%を占め、2017年から2021年の間に61.7%増加した。市場の増加は、COVID-19パンデミックの間、ペットの親が留守番中にペットを従事させる必要があったため、ペット用おやつの使用量が増加したことと関連している。例えば、2020年の市場価値は2019年と比較して30%増加した。 - ペット用おやつの中で、2022年の南米のペット用おやつ市場では、歯科用おやつが24.1%、カリカリおやつが23.8%と高いシェアを占めている。デンタルトリートはペットの歯の健康のために定期的に使用されるため、この地域では高いシェアを占めている。しかし、フリーズドライおやつとジャーキーおやつは、限られた材料で作られており、この地域のプレミアム市場でより高い需要があるため、予測期間中のCAGRは15.5%で、より速い成長が見込まれている。 - 南米では、ブラジルがペット用おやつ市場に関して最大の国であったが、これはペット人口が多く、ペットの親たちの間でペットの人間化が進んでいるためである。しかし、アルゼンチンは、ペットフードの利用が増加しており、すでに確立された企業が製品ポートフォリオを拡大しているため、この地域で最も急成長している国である。例えば、Molino Chacabuco社は、同社のブランドRazaの拡大を発表し、そのポートフォリオにスナックとおやつを追加した。 - 従って、ペットの人間化に伴うペット用おやつの使用量の増加は、予測期間中にCAGR 13.9%で南米のペット用おやつ市場を牽引すると予想される。南米のペット用おやつ市場動向ブラジルはこの地域で最大の猫人口を占めており、狭い居住空間への適応性とメンテナンスの軽減という利点がある- 南米のペット猫人口は着実に増加しており、2019年から2022年の間に13.3%増加した。この増加傾向は、パンデミックによってもたらされた長期の自宅監禁期間中に、コンパニオンとして猫を採用する割合が高くなったことに起因すると考えられる。この地域の国々の中では、ブラジルが最大の猫人口を保有しており、2022年時点で猫人口全体の約55.5%を占めている。南米では、2022年のペット人口全体に占める猫の割合は19.3%である。このように猫の割合が相対的に低いのは、犬がより実用的で価値のあるペットと考えられているという文化的認識に起因している可能性がある。しかし、狭い居住空間でも窮屈さを感じさせない猫の順応性と、犬と比べて低い維持費が、猫の飼育を好む傾向を高めている。この傾向は、地域全体で猫のペット人口の大幅な増加につながっている。ブラジルでは、2020年時点で約1,430万世帯が猫をペットとして飼っている。同様に、アルゼンチンでは猫の飼育率はさらに高く、31.4%、460万世帯が猫をペットとして飼っている。2021年現在、ブラジルには約20の猫カフェがあり、快適な空間で猫と触れ合いながら飲み物を楽しむというユニークな機会を提供している。このような猫カフェの増加傾向は、猫がより狭い居住空間を採用する能力と相まって、同地域における人気ペットとしての猫の採用を強化する可能性を秘めている。ペットの人間化への注目の高まり、製品のプレミアム化、およびペット所有者の可処分所得の増加が、同地域におけるペット支出を促進している-南米におけるペット支出は一貫した成長を示しており、2019年から2022年の間に約18.1%増加している。この増加傾向は、同地域全体でペットの所有者数が増加していることに起因すると考えられる。ブラジルでは、ペットを所有する世帯数は1.3%のCAGRを記録し、アルゼンチンでは、2016年から2020年の間に1.4%のCAGRを目撃した。 - 地域のペット所有者は、ペットの人間化にますます焦点を当てており、高所得者は天然成分で作られた製品を選択し、ペット製品のプレミアム化を推進することにより、売上高の成長を推進している。例えば、ブラジルにおけるペット用おやつの小売販売額は、2016年の7,980万米ドルから2020年には1億3,680万米ドルへと大幅に増加し、年平均成長率は14.4%である。この需要の急増は、プレミアムペット製品への嗜好の高まりを反映している。2017年から2022年の間に、ペット用おやつに年間支出する飼い主の数は、猫で約41.9%、犬で18.2%、その他のペットで6.7%増加した。南米諸国の中では、ブラジルが突出して1匹当たりのペット用おやつ支出が高く、75.0米ドルに達し、僅差でアルゼンチンが2022年に57.4米ドルで続く。流通チャネルの中では、ペットショップ、動物病院、スーパーマーケットといったオフラインの小売チャネルが、この地域でペットフード製品を購入するための好ましい流通チャネルである。しかし、パンデミックの間、この地域のペット用おやつはオンラインチャネルの採用が増加した。高級ペット用おやつの消費量の増加とペットの人間化の進展が、予測期間中に同地域のペット支出を促進すると予想される要因である。南米ペット用おやつ産業概要南米のペット用おやつ市場は細分化されており、上位5社で37.63%を占めている。この市場の主要プレーヤーは、コルゲート・パルモリーブ・カンパニー(ヒルズ・ペット・ニュートリション社)、Empresas Carozzi SA、マース・インコーポレイテッド、ネスレ(ピュリナ)、PremieRpetである(アルファベット順)。その他の特典- エクセル形式の市場推定(ME)シート - 3ヶ月のアナリストサポート目次1 エグゼクティブ・サマリーと主な調査結果2 レポートの内容 3 はじめに 3.1 調査の前提条件と市場定義 3.2 調査範囲 3.3 調査方法 4 主要業界動向 4.1 ペット人口 4.1.1 猫 4.1.2 犬 4.1.3 その他のペット 4.2 ペット支出 4.3 規制の枠組み 4.4 バリューチェーンと流通チャネル分析 5 市場セグメント分析(市場規模(単位:米ドル、数量)、2029年までの予測、成長見通し分析を含む 5.1 サブプロダクト 5.1.1 カリカリートリート 5.1.2 デンタルトリーツ 5.1.3 フリーズドライとジャーキートリーツ 5.1.4 ソフト&チューハイトリーツ 5.1.5 その他のトリーツ 5.2 ペット 5.2.1 猫 5.2.2 犬 5.2.3 その他のペット 5.3 流通チャネル 5.3.1 コンビニエンスストア 5.3.2 オンライン・チャネル 5.3.3 専門店 5.3.4 スーパーマーケット/ハイパーマーケット 5.3.5 その他のチャネル 5.4 アルゼンチン 5.4.1 アルゼンチン 5.4.2 ブラジル 5.4.3 その他の南米諸国 6 競争環境 6.1 主な戦略的動き 6.2 市場シェア分析 6.3 企業ランドスケープ 6.4 企業プロフィール 6.4.1 ADM 6.4.2 Clearlake Capital Group, L.P. (Wellness Pet Company Inc.) 6.4.3 Colgate-Palmolive Company (Hill's Pet Nutrition Inc.) 6.4.4 エンプレサス・カロッツィSA 6.4.5 ゼネラル・ミルズ社 6.4.6 INABA-PETFOOD Co.Ltd. 6.4.7 マース・インコーポレーテッド 6.4.8 ネスレ(ピュリナ) 6.4.9 プレミーペット 6.4.10 ビルバック ペットフードの経営幹部に対する7つの重要な戦略的質問 8 付録 8.1 世界の概要 8.1.1 概要 8.1.2 ポーターのファイブフォース・フレームワーク 8.1.3 世界のバリューチェーン分析 8.1.4 市場ダイナミクス(DROs) 8.2 出典と参考文献 8.3 図表一覧 8.4 主要インサイト 8.5 データパック 8.6 用語集
SummaryThe South America Pet Treats Market size is estimated at USD 1.89 billion in 2024, and is expected to reach USD 3.69 billion by 2029, growing at a CAGR of 14.32% during the forecast period (2024-2029). Rising cat population in the region due to their lower maintenance needs is propelling the pet treats market in South America - Pet treats are commonly used to reward pets for their good behavior, provide mental stimulation, aid in training, promote dental health, and strengthen the bond between pets and their owners. As a result, pet treats accounted for 13.6% of the South American pet food market in 2022. - Dogs are major consumers of pet treats, as they amounted to a market value of USD 1.04 billion in 2022 because dogs have a strong sense of smell and taste, making treats an enjoyable addition to their diets. Dogs have an instinct to chew; thus, treats may help satisfy this urge while promoting dental health. As a result, dental and crunchy treats dominate the dog treats segment, holding market shares of 26.8% and 23.9%, respectively, in 2022. The market value of the dog treats segment expanded by 79.1% between 2017 and 2021, primarily driven by a 12.6% increase in the pet dog population in the same years. - Among animal types, the cat segment is projected to be the fastest-growing segment in South America, with a CAGR of 16.3% during the forecast period. This growth is primarily driven by the increasing cat population, which grew by 18.7% from 2017 to 2022, and the growing popularity of cats as pets due to their low maintenance and cost-effectiveness. - In South America, the population of other animals, such as birds, small mammals, and rodents, surpasses the population of dogs and cats. As a result, the pet treats market for these other animals reached a valuation of USD 284.1 million in 2022. This is due to their lower maintenance needs and other animals being adopted at a higher rate, thus driving the growth of the market. - The growing population of pets in the region is expected to drive the pet treats market during the forecast period. Growing demand for grain-free, organic, and single meat source treats driving the South American market - South America is one of the largest pet treat markets in the world due to its higher pet population. The pet treats market accounted for 13.7% of the South American pet food market in 2022, which increased by 61.7% between 2017 and 2021. The increase in the market was associated with the rise in the usage of pet treats during the COVID-19 pandemic, as pet parents needed to engage their pets while staying at home. For instance, in 2020, the market value increased by 30% compared to 2019. - Among pet treats, dental treats and crunchy treats occupied higher shares of 24.1% and 23.8%, respectively, of the South American pet treats market in 2022. As dental treats are regularly used for pets' dental health, they occupy a higher share in the region. However, freeze-dried and jerky treats are expected to grow faster, with a CAGR of 15.5% during the forecast period, as they are made with limited ingredients and have higher demand in premium markets in the region. - In South America, Brazil was the largest country with respect to the pet treats market because of its higher pet population and the higher pet humanization among pet parents. However, Argentina is the fastest-growing country in the region because of the growing usage of pet food products and already established companies expanding their product portfolios. For instance, Molino Chacabuco announced the expansion of its brand, Raza, adding snacks and treats to its portfolio. - Therefore, the increase in the usage of pet treats with rising pet humanization is expected to drive the pet treats market in South America at a CAGR of 13.9% during the forecast period.South America Pet Treats Market TrendsBrazil accounts for the largest cat population in the region with the advantages of adaptability to smaller living spaces and lower maintenance - The pet cat population in South America has been steadily increasing, which increased by 13.3% between 2019 and 2022. This upward trend may be attributed to the higher adoption rates of cats as companions during the extended periods of home confinement brought on by the pandemic. Among the countries in the region, Brazil holds the largest cat population, accounting for about 55.5% of the total cat population as of 2022. In South America, cats made up 19.3% of the overall pet population in 2022. This relatively lower proportion of cats may be attributed to cultural perceptions that dogs are considered more practical and valued pets. As a result, the number of cats represents only 50.0% of the total dog population in the region. - However, the adaptability of cats to smaller living spaces, without feeling confined, coupled with their lower maintenance costs compared to dogs, has contributed to an increasing preference for cat ownership. This trend has led to a significant rise in the cat pet population across the region. In Brazil, as of 2020, about 14.3 million households owned cats as pets. Similarly, in Argentina, the rate of cat ownership is even higher, with 31.4% of households, which is 4.6 million households holding cats as pets. - An important emerging trend in the region is the establishment of cat cafes. As of 2021, around 20 cat cafes were found in Brazil, providing customers with a unique opportunity to enjoy a drink while interacting with cats in a comfortable setting. This growing trend of cat cafes, coupled with the cat's ability to adopt smaller living spaces, has the potential to enhance the adoption of cats as popular pets in the region. Increasing focus on pet humanization, product premiumization, and growing disposable income among pet owners are driving pet expenditure in the region - Pet expenditure in South America has shown consistent growth, with an increase of about 18.1% between 2019 and 2022. This upward trend may be attributed to the rising number of pet owners across the region. In Brazil, the number of households owning a pet registered a CAGR of 1.3%, while in Argentina, it witnessed a CAGR of 1.4% between 2016 and 2020. - Pet owners in the region are increasingly focused on pet humanization, with higher-income individuals driving sales growth by opting for products made with natural ingredients and driving pet product premiumization. For instance, the retail sales value of pet treats in Brazil witnessed a significant rise from USD 79.8 million in 2016 to USD 136.8 million in 2020, with a CAGR of 14.4%. This surge in demand reflects the growing preference for premium pet products. During the period from 2017 to 2022, the number of pet owners spending on pet treats annually increased by about 41.9% for cats, 18.2% for dogs, and 6.7% for other pets. Among the South American countries, Brazil stood out with the highest pet treat expenditure per animal, reaching USD 75.0, followed closely by Argentina at USD 57.4 in 2022. This higher pet expenditure in Brazil is largely due to the country's increased pet product premiumization. - Among distribution channels, offline retail channels such as pet shops, vet clinics, and supermarkets are preferred distribution channels for purchasing pet food products in the region. However, during the pandemic, the adoption of online channels increased for pet treats in the region. The higher consumption of premium pet treats and growing pet humanization are the factors anticipated to drive pet expenditure in the region during the forecast period.South America Pet Treats Industry OverviewThe South America Pet Treats Market is fragmented, with the top five companies occupying 37.63%. The major players in this market are Colgate-Palmolive Company (Hill's Pet Nutrition Inc.), Empresas Carozzi SA, Mars Incorporated, Nestle (Purina) and PremieRpet (sorted alphabetically).Additional Benefits:- The market estimate (ME) sheet in Excel format - 3 months of analyst supportTable of Contents1 EXECUTIVE SUMMARY & KEY FINDINGS
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