ナイジェリアの家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測Nigeria Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 ナイジェリアの家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 ナイジェリアの家電小売業界プロファイルでは、市場規模(2017~22年)や2027年までの予測など、トップラインの質的および量的概要情... もっと見る
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サマリーナイジェリアの家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 ナイジェリアの家電小売業界プロファイルでは、市場規模(2017~22年)や2027年までの予測など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要企業の主要財務指標や市場内の競争圧力の分析などの情報も掲載しています。 主要ハイライト - 家電小売市場は、通信機器、コンピュータのハードウェアとソフトウェア、家電製品、家庭用電化製品、写真機器の販売で構成されている。 - ナイジェリアのコンシューマーエレクトロニクス市場の2022年の総売上高は47億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は3.4%であった。 - 2022年には、消費者向け電子機器セグメントが市場最大の割合を占め、総売上高は20億ドルで、市場全体の42.3%に相当する。 - ナイジェリア中央銀行経済報告2022年11月号によると、経済見通しは比較的明るい。消費者信頼感と継続的な広範な政策が経済を支えており、こうした要因がナイジェリア家電市場の成長に寄与している。 スコープ - ナイジェリアの家電小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を明らかにすることで、初級レベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、ナイジェリアの家電小売市場の競争力および魅力を把握 - 主要企業のプロファイルから、家電小売市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。 - ナイジェリアの家電小売市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - ナイジェリアの家電小売市場の2022年の金額規模は? - 2027年のナイジェリア家電小売市場規模は? - ナイジェリア家電小売市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - ナイジェリアの家電小売市場を構成する主要セグメントは? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. How is ecommerce affecting competition in this market? 7.3. What has been the most significant partnership/agreement over the last year? 7.4. How has the Russia-Ukraine conflict affected leading players? 8 Company Profiles 8.1. Jumia Nigeria Limited 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
SummaryNigeria Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. How is ecommerce affecting competition in this market? 7.3. What has been the most significant partnership/agreement over the last year? 7.4. How has the Russia-Ukraine conflict affected leading players? 8 Company Profiles 8.1. Jumia Nigeria Limited 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
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