家電小売の世界市場概要、競合分析、2027年までの予測Global Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 家電小売の世界市場概要、競合分析、2027年までの予測 概要 家電小売業の世界市場プロファイルは、市場規模(2017-22年の価値、2027年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供し... もっと見る
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サマリー家電小売の世界市場概要、競合分析、2027年までの予測概要 家電小売業の世界市場プロファイルは、市場規模(2017-22年の価値、2027年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業についての説明も掲載しています。 主要ハイライト - 家電小売市場は、通信機器、コンピュータハードウェアおよびソフトウェア、家電製品、家庭用電化製品、写真機器の販売で構成される。 - 世界のコンシューマーエレクトロニクス市場の2022年の総売上高は1兆4,994億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は5.2%であった。 - 通信機器分野は2022年に市場最大の割合を占め、総売上高は5,624億ドルで、市場全体の37.5%に相当する。 - 世界の家電市場の成長は、GDPの上昇や消費マインドの高まりなど、いくつかのマクロ経済要因の影響を受けている。例えば、ミシガン大学によると、米国の消費者マインドは2022年11月の56.8から2023年8月には69.5となった。 スコープ - 世界の家電小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、世界の家電小売市場の競争力および魅力を把握 - 主要企業のプロファイルから、家電小売市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。 - 世界の家電小売市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えます 購入の理由 - 2022年の家電小売の世界市場規模は? - 2027年の家電小売の世界市場規模は? - 世界の家電小売市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - 世界の家電小売市場を構成する主要セグメントは? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What are the key strengths of the leading players? 7.3. What are the most recent developments in the market? 7.4. What is the rationale for the recent M&A activity? 8 Company Profiles 8.1. Amazon.com, Inc. 8.2. JD.com Inc 8.3. MediaMarktSaturn Retail Group 8.4. Currys plc 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
SummaryGlobal Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What are the key strengths of the leading players? 7.3. What are the most recent developments in the market? 7.4. What is the rationale for the recent M&A activity? 8 Company Profiles 8.1. Amazon.com, Inc. 8.2. JD.com Inc 8.3. MediaMarktSaturn Retail Group 8.4. Currys plc 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
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