北米家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測North America Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 北米家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 北米の家電小売業界プロファイルでは、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供... もっと見る
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サマリー北米家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 北米の家電小売業界プロファイルでは、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - 家電小売市場は、通信機器、コンピュータハードウェアとソフトウェア、家電製品、家庭用電化製品、写真機器の販売で構成されている。 - 北米家電市場の2022年の総売上高は4,581億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は4.8%であった。 - 2022年には、コンピュータハードウェア&ソフトウェア部門が市場全体の31.7%に相当する1,452億ドルの総収入を計上し、市場最大の割合を占めた。 - 2022年、コンシューマー・エレクトロニクス市場は、スマートフォンの飽和とコンピューティング・デバイス需要の回復により、若干の縮小を経験する。GlobalDataによると、2022年の米国の消費者物価上昇率は8%である。 スコープ - 北米の家電小売市場の規模、成長、主要プレイヤーを特定することで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、北米の家電小売市場の競争激しさとその魅力を把握 - 主要企業のプロファイルから、家電小売市場の主要プレイヤーのグローバルな事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。 - 北米の家電小売市場の今後の成長見通しを、金額・数量ともに5年間の予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2022年の北米家電小売市場規模(金額ベース)は? - 2027年の北米家電小売市場規模は? - 北米家電小売市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - 北米の家電小売市場規模は地域別でどの程度か? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. How is government policy impacting competition in this market? 7.3. Are any new products or services likely to favor certain players? 7.4. What is the rationale for the recent M&A activity? 7.5. How has the Russia-Ukraine conflict affected leading players? 8 Company Profiles 8.1. Amazon.com, Inc. 8.2. Best Buy Co Inc 8.3. Mercado Libre Inc 8.4. Apple Inc 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
SummaryNorth America Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. How is government policy impacting competition in this market? 7.3. Are any new products or services likely to favor certain players? 7.4. What is the rationale for the recent M&A activity? 7.5. How has the Russia-Ukraine conflict affected leading players? 8 Company Profiles 8.1. Amazon.com, Inc. 8.2. Best Buy Co Inc 8.3. Mercado Libre Inc 8.4. Apple Inc 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
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