アジア太平洋地域(APAC)の家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測Asia-Pacific (APAC) Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 アジア太平洋地域(APAC)の家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 アジア太平洋地域の家電小売業界プロファイルでは、市場規模(2017~22年、2027年予測)など、トップラインの質的および... もっと見る
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サマリーアジア太平洋地域(APAC)の家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 アジア太平洋地域の家電小売業界プロファイルでは、市場規模(2017~22年、2027年予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - 家電小売市場は、通信機器、コンピュータハードウェアおよびソフトウェア、家電製品、家庭用電化製品、写真機器の販売で構成されている。 - アジア太平洋地域のコンシューマーエレクトロニクス市場の2022年の総売上高は6,267億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は5.4%であった。 - 2022年には通信機器セグメントが市場最大の割合を占め、総売上高は3,306億ドルで、市場全体の52.7%に相当する。 - 2022年、民生用電子機器市場は、スマートフォンの飽和とコンピューティングデバイス需要の回復により、若干の縮小を経験した。景気減速、インフレ、エネルギー価格の上昇が、家庭用娯楽機器に対する消費者の支出を減少させ、市場の落ち込みにつながった。 スコープ - アジア太平洋地域の家電小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、アジア太平洋地域の家電小売市場の競争力および魅力を把握 - 主要企業のプロファイルから、家電小売市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。 - アジア太平洋地域の家電小売市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2022年のアジア太平洋地域の家電小売市場規模は? - 2027年のアジア太平洋地域の家電小売市場規模は? - アジア太平洋地域の家電小売市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - アジア太平洋地域の家電小売市場を構成する主要セグメントは? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What are the key strengths of leading players? 7.3. What has been the rationale behind recent M&A activity? 7.4. How is government regulation affecting competition in this market? 7.5. How is technology being used in leading players’ strategies? 8 Company Profiles 8.1. JD.com Inc 8.2. Yamada Holdings Co Ltd 8.3. Lotte International Co Ltd 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
SummaryAsia-Pacific (APAC) Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What are the key strengths of leading players? 7.3. What has been the rationale behind recent M&A activity? 7.4. How is government regulation affecting competition in this market? 7.5. How is technology being used in leading players’ strategies? 8 Company Profiles 8.1. JD.com Inc 8.2. Yamada Holdings Co Ltd 8.3. Lotte International Co Ltd 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
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