世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アジア太平洋地域(APAC)のインターネットアクセス市場の概要、競合分析、2027年までの予測


Asia-Pacific (APAC) Internet Access Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

アジア太平洋地域(APAC)のインターネットアクセス市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 アジア太平洋地域のインターネットアクセス産業プロファイルは、市場規模(2017~22年、2027年予測)を含... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2023年7月7日 US$350
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
53 英語

 

サマリー

アジア太平洋地域(APAC)のインターネットアクセス市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

アジア太平洋地域のインターネットアクセス産業プロファイルは、市場規模(2017~22年、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業についての説明も掲載しています。

主要ハイライト

- インターネットアクセス市場には、消費者およびビジネスチャネルを通じてナローバンドおよびブロードバンドのインターネットアクセスを提供するために収集されたすべてのインターネットサービス収入が含まれます。算出される収入はすべて税抜きの小売収入である。固定通信のみ含まれ、携帯電話接続は考慮されていない。
- アジア太平洋地域のインターネットアクセス市場の2022年の総収入は3,097億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は6.9%であった。
- 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR 14.5%で増加し、2022年のインターネットユーザー数は合計28億人に達した。
- 2022年のアジア太平洋地域のインターネットアクセス市場では、中国が82.4%を占める。個人と主要産業の両方におけるテクノロジーの継続的な採用が市場を牽引している。閉鎖期間中、フィットネス、教育、ヘルスケアなどを含む業界のビジネスモデルは、オンラインで授業や相談を提供するように変化した。

対象範囲

- イタリアのbpoサービス市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、エントリーレベルの調査にかかる時間を短縮
- ファイブフォース分析により、イタリアのbpoサービス市場の競争力および魅力を把握
- 主要企業のプロファイルから、bpoサービス市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- イタリアのbpoサービス市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2022年のイタリアのbpoサービス市場規模は?
- 2027年のイタリアbpoサービス市場規模は?
- イタリアbpoサービス市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場推移は?
- イタリアのbpoサービス市場を構成する主要セグメントは?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market rivalry
1.8. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. What has been the rationale behind recent M&A activity?
8 Company Profiles
8.1. China Unicom (Hong Kong) Limited
8.2. Bharti Airtel Limited
8.3. NTT DOCOMO Inc
8.4. Telenor ASA
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

ページTOPに戻る



図表リスト

List of Tables
Table 1: Asia-Pacific internet access market value: $ million, 2017-22
Table 2: Asia-Pacific internet access market volume: thousand Internet Users, 2017-22
Table 3: Asia-Pacific internet access market category segmentation: % share, by value, 2017-2022
Table 4: Asia-Pacific internet access market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 5: Asia-Pacific internet access market geography segmentation: $ million, 2022
Table 6: Asia-Pacific internet access market value forecast: $ million, 2022-27
Table 7: Asia-Pacific internet access market volume forecast: thousand Internet Users, 2022-27
Table 8: China Unicom (Hong Kong) Limited: key facts
Table 9: China Unicom (Hong Kong) Limited: Annual Financial Ratios
Table 10: China Unicom (Hong Kong) Limited: Key Employees
Table 11: Bharti Airtel Limited: key facts
Table 12: Bharti Airtel Limited: Annual Financial Ratios
Table 13: Bharti Airtel Limited: Key Employees
Table 14: Bharti Airtel Limited: Key Employees Continued
Table 15: NTT DOCOMO Inc: key facts
Table 16: NTT DOCOMO Inc: Key Employees
Table 17: NTT DOCOMO Inc: Key Employees Continued
Table 18: NTT DOCOMO Inc: Key Employees Continued
Table 19: Telenor ASA: key facts
Table 20: Telenor ASA: Annual Financial Ratios
Table 21: Telenor ASA: Key Employees
Table 22: Telenor ASA: Key Employees Continued
Table 23: Asia-Pacific exchange rate, 2018-22

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Asia-Pacific (APAC) Internet Access Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Internet Access in Asia-Pacific industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The Internet access market includes all Internet service revenues collected to provide narrowband and broadband Internet access through consumer and business channels. All revenues calculated are retail revenues that are exclusive of taxes. Only fixed communication is included, and mobile phone connections are not considered.
- The Asia-Pacific internet access market had total revenues of $309.7 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 6.9% between 2017 and 2022.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 14.5% between 2017 and 2022, to reach a total of 2.8 billion Internet Users in 2022.
- China accounted for 82.4% in the Asia-Pacific internet access market in 2022. Continuous adoption of technology both by individuals and major industries is driving the market. During the lockdown, business models in industries including fitness, education, healthcare, etc. have changed to offer classes and consultations online.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the bpo services market in Italy
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the bpo services market in Italy
- Leading company profiles reveal details of key bpo services market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Italy bpo services market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Italy bpo services market by value in 2022?
- What will be the size of the Italy bpo services market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Italy bpo services market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Italy's bpo services market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market rivalry
1.8. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. What has been the rationale behind recent M&A activity?
8 Company Profiles
8.1. China Unicom (Hong Kong) Limited
8.2. Bharti Airtel Limited
8.3. NTT DOCOMO Inc
8.4. Telenor ASA
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Asia-Pacific internet access market value: $ million, 2017-22
Table 2: Asia-Pacific internet access market volume: thousand Internet Users, 2017-22
Table 3: Asia-Pacific internet access market category segmentation: % share, by value, 2017-2022
Table 4: Asia-Pacific internet access market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 5: Asia-Pacific internet access market geography segmentation: $ million, 2022
Table 6: Asia-Pacific internet access market value forecast: $ million, 2022-27
Table 7: Asia-Pacific internet access market volume forecast: thousand Internet Users, 2022-27
Table 8: China Unicom (Hong Kong) Limited: key facts
Table 9: China Unicom (Hong Kong) Limited: Annual Financial Ratios
Table 10: China Unicom (Hong Kong) Limited: Key Employees
Table 11: Bharti Airtel Limited: key facts
Table 12: Bharti Airtel Limited: Annual Financial Ratios
Table 13: Bharti Airtel Limited: Key Employees
Table 14: Bharti Airtel Limited: Key Employees Continued
Table 15: NTT DOCOMO Inc: key facts
Table 16: NTT DOCOMO Inc: Key Employees
Table 17: NTT DOCOMO Inc: Key Employees Continued
Table 18: NTT DOCOMO Inc: Key Employees Continued
Table 19: Telenor ASA: key facts
Table 20: Telenor ASA: Annual Financial Ratios
Table 21: Telenor ASA: Key Employees
Table 22: Telenor ASA: Key Employees Continued
Table 23: Asia-Pacific exchange rate, 2018-22

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/18 10:27

154.74 円

162.88 円

199.42 円

ページTOPに戻る