中東家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測Middle East Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 中東家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 中東の家電小売業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概... もっと見る
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サマリー中東家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 中東の家電小売業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - コンシューマーエレクトロニクス小売市場は、通信機器、コンピュータハードウェアおよびソフトウェア、家電製品、家庭用電化製品、写真機器の販売で構成されている。 - 中東のコンシューマーエレクトロニクス市場の2022年の総売上高は365億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は5.4%であった。 - 通信機器分野は2022年に市場最大の割合を占め、総売上高は181億ドルで、市場全体の49.6%に相当する。 - 中東地域は2022年の世界家電市場の2.4%を占めた。 スコープ - 中東のコンシューマーエレクトロニクス小売市場の規模、成長性、主要企業を特定することで、初級調査の時間を短縮 - ファイブフォース分析により、中東の家電小売市場の競争力および魅力度を明らかにします。 - 主要企業のプロファイルから、家電小売市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。 - 中東の家電小売市場の今後の成長見通しを、金額・数量ともに5年間の予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2022年の中東家電小売市場規模(金額ベース)は? - 2027年の中東家電小売市場規模は? - 中東家電小売市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - 中東家電小売市場の上位競合企業は? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. Have there been any notable new entrants? 7.3. What has been the most significant partnership/agreement over the last year? 7.4. How has the Russia-Ukraine conflict affected leading players? 8 Company Profiles 8.1. Jarir Marketing Co 8.2. Jumbo Electronics Company Ltd LLC 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
SummaryMiddle East Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. Have there been any notable new entrants? 7.3. What has been the most significant partnership/agreement over the last year? 7.4. How has the Russia-Ukraine conflict affected leading players? 8 Company Profiles 8.1. Jarir Marketing Co 8.2. Jumbo Electronics Company Ltd LLC 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
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