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中東家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測


Middle East Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

中東家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 中東の家電小売業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概... もっと見る

 

 

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2023年10月27日 US$350
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サマリー

中東家電小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

中東の家電小売業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- コンシューマーエレクトロニクス小売市場は、通信機器、コンピュータハードウェアおよびソフトウェア、家電製品、家庭用電化製品、写真機器の販売で構成されている。
- 中東のコンシューマーエレクトロニクス市場の2022年の総売上高は365億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は5.4%であった。
- 通信機器分野は2022年に市場最大の割合を占め、総売上高は181億ドルで、市場全体の49.6%に相当する。
- 中東地域は2022年の世界家電市場の2.4%を占めた。

スコープ

- 中東のコンシューマーエレクトロニクス小売市場の規模、成長性、主要企業を特定することで、初級調査の時間を短縮
- ファイブフォース分析により、中東の家電小売市場の競争力および魅力度を明らかにします。
- 主要企業のプロファイルから、家電小売市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- 中東の家電小売市場の今後の成長見通しを、金額・数量ともに5年間の予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2022年の中東家電小売市場規模(金額ベース)は?
- 2027年の中東家電小売市場規模は?
- 中東家電小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 中東家電小売市場の上位競合企業は?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. Have there been any notable new entrants?
7.3. What has been the most significant partnership/agreement over the last year?
7.4. How has the Russia-Ukraine conflict affected leading players?
8 Company Profiles
8.1. Jarir Marketing Co
8.2. Jumbo Electronics Company Ltd LLC
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Middle East Consumer Electronics Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Consumer Electronics Retail in Middle East industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The consumer electronics retail market comprises the sales of communications equipment, computer hardware and software, consumer electronics, household appliances, and photographic equipment.
- The Middle Eastern consumer electronics market had total revenues of $36.5 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 5.4% between 2017 and 2022.
- The communications equipment segment accounted for the market's largest proportion in 2022, with total revenues of $18.1 billion, equivalent to 49.6% of the market's overall value.
- Middle Eastern region accounted for 2.4% of the global consumer electronics market in 2022.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, and leading players in the consumer electronics retail market in Middle East
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the consumer electronics retail market in Middle East
- Leading company profiles reveal details of key consumer electronics retail market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Middle East consumer electronics retail market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Middle East consumer electronics retail market by value in 2022?
- What will be the size of the Middle East consumer electronics retail market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Middle East consumer electronics retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in Middle East's consumer electronics retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. Have there been any notable new entrants?
7.3. What has been the most significant partnership/agreement over the last year?
7.4. How has the Russia-Ukraine conflict affected leading players?
8 Company Profiles
8.1. Jarir Marketing Co
8.2. Jumbo Electronics Company Ltd LLC
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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2024/11/15 10:26

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