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アジア太平洋地域(APAC)のスポーツ用品小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測


Asia-Pacific (APAC) Sports Equipment Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

アジア太平洋地域(APAC)のスポーツ用品小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 アジア太平洋地域のスポーツ用品小売業界プロファイルでは、市場規模(2017~22年、2027年予測)など、トップライ... もっと見る

 

 

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2023年10月20日 US$350
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サマリー

アジア太平洋地域(APAC)のスポーツ用品小売市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

アジア太平洋地域のスポーツ用品小売業界プロファイルでは、市場規模(2017~22年、2027年予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- スポーツ用品市場には、ボールスポーツ用品、アドベンチャースポーツ用品、フィッシング用品、ゴルフ用品、ラケットスポーツ用品、ウィンタースポーツ用品、専門フットウェア、その他すべての専用スポーツ用品が含まれる。モーター非搭載の自転車とその付属品も含まれる。
- アジア太平洋地域のスポーツ用品市場の2022年の総売上高は736億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は5.1%であった。
- 同国のスポーツ参加レベルとエンドユーザーの経済力が、スポーツ用品小売市場を牽引する主な要因である。
- また、人口、名目GDP、可処分所得の増加など、さまざまなマクロ経済要因の影響も受けている。

範囲

- アジア太平洋地域のスポーツ用品小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、アジア太平洋地域のスポーツ用品小売市場の競争力、魅力度を把握
- 主要企業のプロファイルから、スポーツ用品小売市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- アジア太平洋地域のスポーツ用品小売市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2022年のアジア太平洋地域のスポーツ用品小売市場規模は?
- 2027年のアジア太平洋地域のスポーツ用品小売市場規模は?
- アジア太平洋地域のスポーツ用品小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- アジア太平洋地域のスポーツ用品小売市場を構成する主要セグメントは?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Geography segmentation
1.4. Market rivalry
1.5. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Geography segmentation
4.2. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players in the market?
7.2. What are the strengths of the leading players?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. What are the recent developments in the market?
8 Company Profiles
8.1. ANTA Sports Products Limited
8.2. Li Ning Co Ltd
8.3. JD.com Inc
8.4. NIKE Inc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Asia-Pacific (APAC) Sports Equipment Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Sports Equipment Retail in Asia-Pacific industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The sports equipment market includes ball sports equipment, adventure sports equipment, fishing equipment, golf equipment, racket sports equipment, winter sports equipment, specialist footwear, and all other dedicated sports equipment. It includes non-motorized bicycles and their accessories.
- The Asia-Pacific sports equipment market had a total revenue of $73.6 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 5.1% between 2017 and 2022.
- The country's levels of sports participation and end users' financial power are the primary factors driving the sports equipment retail market.
- The market is also influenced by various macroeconomic factors such as population, nominal GDP, and increasing disposable income.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the sports equipment retail market in Asia-Pacific
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the sports equipment retail market in Asia-Pacific
- Leading company profiles reveal details of key sports equipment retail market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Asia-Pacific sports equipment retail market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Asia-Pacific sports equipment retail market by value in 2022?
- What will be the size of the Asia-Pacific sports equipment retail market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Asia-Pacific sports equipment retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Asia-Pacific's sports equipment retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Geography segmentation
1.4. Market rivalry
1.5. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Geography segmentation
4.2. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players in the market?
7.2. What are the strengths of the leading players?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. What are the recent developments in the market?
8 Company Profiles
8.1. ANTA Sports Products Limited
8.2. Li Ning Co Ltd
8.3. JD.com Inc
8.4. NIKE Inc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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