世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

オランダBPOサービス市場の概要、競合分析、2027年までの予測


Netherlands BPO Services Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

オランダBPOサービス市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 オランダのBPOサービス産業プロファイルは、市場規模(2017-22年価値、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供し... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2023年9月15日 US$350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
47 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

オランダBPOサービス市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

オランダのBPOサービス産業プロファイルは、市場規模(2017-22年価値、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- BPOサービスには、契約済みの案件から発生する収益と、特定の暦年内に締結された新規契約に関連する年間収益の両方が含まれる。BPOサービスには、顧客関係管理、ナレッジ・プロセス・アウトソーシング、財務・会計、人事、調達、業種別プロセスなどのアウトソーシングが含まれる。市場の総額は、特定の国からのサービス需要を表している。
- オランダのBPOサービス市場の2022年の総売上高は37億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は6.7%であった。
- 2022年には、垂直型BPOセグメントが市場最大の割合を占め、総売上高は10億ドルで、市場全体の28.3%に相当する。
- オランダは、安定した政治・経済環境、貿易制限のなさ、優れたビジネス慣行、高度に発達した通信インフラなどの面で大きなメリットを享受しており、コールセンターアウトソーシングの主要な目的地として同国を推進している。

スコープ

- オランダのbpoサービス市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、初級レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析を使用して、オランダのbpoサービス市場の競争激化とその魅力を判断します。
- 主要企業のプロフィールから、bpoサービス市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- オランダのbpoサービス市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えます。

購入の理由

- 2022年のオランダbpoサービス市場規模は?
- 2027年のオランダbpoサービス市場規模は?
- オランダbpoサービス市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- オランダのbpoサービス市場を構成する主要セグメントは?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. What are the strengths of leading players?
7.4. What were the most recent market developments?
8 Company Profiles
8.1. HCL Technologies Limited
8.2. Capgemini SE
8.3. ISS AS
8.4. TMF Group B.V.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Netherlands BPO Services Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

BPO Services in the Netherlands industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- BPO services include revenues generated both from signed deals that remain under contract and the annual revenues associated with new contracts signed within a particular calendar year. The services include the outsourcing of functions such as customer relationship management, knowledge process outsourcing, finance & accounting, human resources, procurement, and vertical-specific processes. The total value of the market represents the demand for the service coming from a particular country.
- The Dutch BPO services market had total revenues of $3.7 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 6.7% between 2017 and 2022.
- The vertical-specific BPO segment accounted for the market's largest proportion in 2022, with total revenues of $1.0 billion, equivalent to 28.3% of the market's overall value.
- The Netherlands enjoys significant advantages in terms of a stable political and economic environment, lack of trade restrictions, excellent business practices, and highly developed communications infrastructure which promotes the country as a key destination for call center outsourcing.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the bpo services market in the Netherlands
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the bpo services market in the Netherlands
- Leading company profiles reveal details of key bpo services market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Netherlands bpo services market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Netherlands bpo services market by value in 2022?
- What will be the size of the Netherlands bpo services market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Netherlands bpo services market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the Netherlands's bpo services market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. What are the strengths of leading players?
7.4. What were the most recent market developments?
8 Company Profiles
8.1. HCL Technologies Limited
8.2. Capgemini SE
8.3. ISS AS
8.4. TMF Group B.V.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る