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イタリアBPOサービス市場の概要、競合分析、2027年までの予測


Italy BPO Services Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

イタリアBPOサービス市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 イタリアのBPOサービス産業プロファイルは、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)を含むトップラインの質的および量的概... もっと見る

 

 

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2023年9月15日 US$350
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サマリー

イタリアBPOサービス市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

イタリアのBPOサービス産業プロファイルは、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- BPOサービスには、契約済みの案件から発生する収益と、特定の暦年内に締結された新規契約に関連する年間収益の両方が含まれる。BPOサービスには、顧客関係管理、ナレッジ・プロセス・アウトソーシング、財務・会計、人事、調達、業種別プロセスなどのアウトソーシングが含まれる。市場の総額は、特定の国からのサービス需要を表している。
- イタリアのBPOサービス市場の2022年の総売上高は45億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は5.1%であった。
- 2022年に市場最大の割合を占めるのは人事アウトソーシング分野で、総売上高は12億ドル、市場全体の27%に相当する。
- 中小企業(SME)や個人事業主による業務プロセスのアウトソーシングは、簡単かつ柔軟に業務を管理できることから、ますます勢いを増している。また、イタリアの企業のほとんどが中小企業であることも、国全体のBPOサービスの需要を支えている。

スコープ

- イタリアのBPOサービス市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、エントリレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、イタリアのbpoサービス市場の競争力および魅力を把握
- 主要企業のプロファイルから、bpoサービス市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- イタリアのbpoサービス市場の今後の成長見通しを金額と数量の5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを加えます。

購入の理由

- 2022年のイタリアのbpoサービス市場規模は?
- 2027年のイタリアbpoサービス市場規模は?
- イタリアbpoサービス市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場推移は?
- イタリアのbpoサービス市場を構成する主要セグメントは?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. What are the strengths of leading players?
7.4. What were the most recent market developments?
8 Company Profiles
8.1. HCL Technologies Limited
8.2. ISS AS
8.3. TMF Group B.V.
8.4. Teleperformance SE
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Italy BPO Services Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

BPO Services in Italy industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value and volume 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- BPO services include revenues generated both from signed deals that remain under contract and the annual revenues associated with new contracts signed within a particular calendar year. The services include the outsourcing of functions such as customer relationship management, knowledge process outsourcing, finance & accounting, human resources, procurement, and vertical-specific processes. The total value of the market represents the demand for the service coming from a particular country.
- The Italian BPO services market had total revenues of $4.5 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 5.1% between 2017 and 2022.
- The HR outsourcing segment accounted for the market's largest proportion in 2022, with total revenues of $1.2 billion, equivalent to 27% of the market's overall value.
- The outsourcing of business processes by small and medium enterprises (SMEs) and solopreneurs is increasingly gaining momentum as it enables them to manage their operations with ease and flexibility. Also, most of the Italian businesses are SMEs which supports the demand for BPO services across the country.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the bpo services market in Italy
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the bpo services market in Italy
- Leading company profiles reveal details of key bpo services market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Italy bpo services market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Italy bpo services market by value in 2022?
- What will be the size of the Italy bpo services market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Italy bpo services market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Italy's bpo services market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. What are the strengths of leading players?
7.4. What were the most recent market developments?
8 Company Profiles
8.1. HCL Technologies Limited
8.2. ISS AS
8.3. TMF Group B.V.
8.4. Teleperformance SE
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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2024/12/20 10:28

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