オーストラリアの個人向け衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測Australia Personal Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 オーストラリアの個人向け衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 オーストラリアのパーソナル衛生産業は、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)を含むトップラインの質的および... もっと見る
サマリーオーストラリアの個人向け衛生市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 オーストラリアのパーソナル衛生産業は、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要企業の主要財務指標や市場内の競争圧力の分析などの情報も掲載しています。 主要ハイライト - 個人衛生市場は、制汗剤とデオドラント、バス&シャワー製品、石鹸の小売販売で構成される。制汗剤部門は、スプレー、スティック、ロールオン、クリーム、ジェル、固形タイプのすべての制汗剤とデオドラント製品で構成される。バス&シャワー部門は、バブルバス、バスタイム用洗浄ジェル、ローションで構成されている。このセグメントには、バスボム、ビーズ、ソルトなど、浴槽に入れる液体以外の製品も含まれる。石鹸部門は、固形石鹸と液体石鹸で構成される。市場は小売販売価格(RSP)により評価され、適用される税金が含まれる。本レポートの作成に使用されたすべての通貨換算は、恒常的な年間平均為替レート(2022年)を用いて計算されている。 - オーストラリアのパーソナルハイジーン市場の2022年の総売上高は10億470万ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は2.9%であった。 - 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR 1.6%で増加し、2022年には合計2億7,340万個に達した。 - 市場の業績は減速すると予測され、2022~2027年の5年間のCAGRは2.5%と予想され、2027年末には11億3,650万ドルの市場規模になると予測される。 範囲 - マレーシアの輸送サービス市場の規模、成長性、主要企業を明らかにすることで、初級レベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、マレーシアの輸送サービス市場の競争激しさとその魅力を把握 - 主要企業のプロファイルから、輸送サービス市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。 - マレーシアの輸送サービス市場の今後の成長見通しを、金額と数量の両面で5年間の予測を用いて理解することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2022年のマレーシアの輸送サービス市場規模は? - 2027年のマレーシア輸送サービス市場規模は? - マレーシア輸送サービス市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - マレーシアの輸送サービス市場の規模は地域別でどの程度か? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Australian personal hygiene market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)? 7.4. Which companies market shares have suffered over the same period (2017-2022)? 7.5. What are the most popular brands in the Australian personal hygiene market? 7.6. What have been the most significant M&A deals in the Australian personal hygiene market over the last five years (2017-2022) ? 8 Company Profiles 8.1. Unilever Plc. 8.2. Colgate-Palmolive Co 8.3. PZ Cussons Plc 8.4. Beiersdorf AG 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: Australia personal hygiene market value: $ million, 2017-22 Table 2: Australia personal hygiene market volume: million units, 2017-22 Table 3: Australia personal hygiene market category segmentation: % share, by value, 2017-2022 Table 4: Australia personal hygiene market category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: Australia personal hygiene market geography segmentation: $ million, 2022 Table 6: Australia personal hygiene market distribution: % share, by value, 2022 Table 7: Australia personal hygiene market value forecast: $ million, 2022-27 Table 8: Australia personal hygiene market volume forecast: million units, 2022-27 Table 9: Australia personal hygiene market share: % share, by value, 2022 Table 10: Unilever Plc.: key facts Table 11: Unilever Plc.: Annual Financial Ratios Table 12: Unilever Plc.: Key Employees Table 13: Unilever Plc.: Key Employees Continued Table 14: Colgate-Palmolive Co: key facts Table 15: Colgate-Palmolive Co: Annual Financial Ratios Table 16: Colgate-Palmolive Co: Key Employees Table 17: Colgate-Palmolive Co: Key Employees Continued Table 18: Colgate-Palmolive Co: Key Employees Continued Table 19: Colgate-Palmolive Co: Key Employees Continued Table 20: PZ Cussons Plc: key facts Table 21: PZ Cussons Plc: Annual Financial Ratios Table 22: PZ Cussons Plc: Key Employees Table 23: Beiersdorf AG: key facts Table 24: Beiersdorf AG: Annual Financial Ratios Table 25: Beiersdorf AG: Key Employees Table 26: Australia size of population (million), 2018-22 Table 27: Australia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22 Table 28: Australia gdp (current prices, $ billion), 2018-22 Table 29: Australia inflation, 2018-22 Table 30: Australia consumer price index (absolute), 2018-22 Table 31: Australia exchange rate, 2018-22
SummaryAustralia Personal Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Australian personal hygiene market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)? 7.4. Which companies market shares have suffered over the same period (2017-2022)? 7.5. What are the most popular brands in the Australian personal hygiene market? 7.6. What have been the most significant M&A deals in the Australian personal hygiene market over the last five years (2017-2022) ? 8 Company Profiles 8.1. Unilever Plc. 8.2. Colgate-Palmolive Co 8.3. PZ Cussons Plc 8.4. Beiersdorf AG 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: Australia personal hygiene market value: $ million, 2017-22 Table 2: Australia personal hygiene market volume: million units, 2017-22 Table 3: Australia personal hygiene market category segmentation: % share, by value, 2017-2022 Table 4: Australia personal hygiene market category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: Australia personal hygiene market geography segmentation: $ million, 2022 Table 6: Australia personal hygiene market distribution: % share, by value, 2022 Table 7: Australia personal hygiene market value forecast: $ million, 2022-27 Table 8: Australia personal hygiene market volume forecast: million units, 2022-27 Table 9: Australia personal hygiene market share: % share, by value, 2022 Table 10: Unilever Plc.: key facts Table 11: Unilever Plc.: Annual Financial Ratios Table 12: Unilever Plc.: Key Employees Table 13: Unilever Plc.: Key Employees Continued Table 14: Colgate-Palmolive Co: key facts Table 15: Colgate-Palmolive Co: Annual Financial Ratios Table 16: Colgate-Palmolive Co: Key Employees Table 17: Colgate-Palmolive Co: Key Employees Continued Table 18: Colgate-Palmolive Co: Key Employees Continued Table 19: Colgate-Palmolive Co: Key Employees Continued Table 20: PZ Cussons Plc: key facts Table 21: PZ Cussons Plc: Annual Financial Ratios Table 22: PZ Cussons Plc: Key Employees Table 23: Beiersdorf AG: key facts Table 24: Beiersdorf AG: Annual Financial Ratios Table 25: Beiersdorf AG: Key Employees Table 26: Australia size of population (million), 2018-22 Table 27: Australia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22 Table 28: Australia gdp (current prices, $ billion), 2018-22 Table 29: Australia inflation, 2018-22 Table 30: Australia consumer price index (absolute), 2018-22 Table 31: Australia exchange rate, 2018-22
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