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最新カード発行プラットフォームの世界市場:2024-2029年


Global Modern Card Issuing Platforms Market: 2024-2029

概要 この調査レポートは、進化を続けるカード発行プラットフォーム市場を詳細かつ洞察的に分析し、銀行、金融機関、フィンテック企業、テクノロジーベンダーの関係者が今後の成長、主要動向、競争環境... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Juniper Research
ジュニパーリサーチ社
2024年6月3日 GBP4,250
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サマリー

概要
この調査レポートは、進化を続けるカード発行プラットフォーム市場を詳細かつ洞察的に分析し、銀行、金融機関、フィンテック企業、テクノロジーベンダーの関係者が今後の成長、主要動向、競争環境について理解できるようにまとめています。
 
最新のカード発行プラットフォームは、API(Application Programming Interface)主導のアプローチを利用したカード管理システムであり、企業はカード発行・管理機能を自社のサービスにシームレスに統合することができます。これにより、カード発行会社は、デジタル・ウォレットやモバイル・ウォレットへの仮想カードのトークン化、モバイル・バンキング・アプリからのプッシュ・プロビジョニング、物理カードの即時発行やパーソナライズ化などのメリットを得ることができます。さらに、最新のカード・プログラムは、レガシー・システムを一新することなく、銀行の金融サービスの近代化を支援する統合ソリューションを提供します。
 
このスイートには、モダンカード発行プラットフォームの導入と今後の成長をマッピングしたデータへのアクセス、市場の最新動向とビジネスチャンスを明らかにする洞察に満ちた調査、モダンカード発行分野における19のマーケットリーダーに関する広範な分析を含む資料など、個別に購入できるさまざまなオプションが含まれています。また、この調査範囲は、これらすべての要素を含み、大幅な割引が適用されるフルリサーチスイートとして購入することもできます。
 
これらを組み合わせることで、急速に台頭するこの市場を理解するための重要なツールとなり、銀行、他のカード発行会社、最新のカード発行プラットフォームが将来の戦略を策定することができます。その比類なき網羅性により、このリサーチ・スイートは、このような不確実で急成長する市場の将来を描く上で非常に有用なリソースとなっています。
 
主な特徴
市場ダイナミクス:最新のカード発行市場における主要トレンドと市場拡大の課題についての洞察。変化する決済環境、バーチャルカードがB2B決済にどのような革命をもたらすか、バーチャルカード向けの不正管理サービス、最新のカード発行の多くのユースケースの分析などを取り上げています。この中には、カード発行会社が導入可能なコーポレートカードやリアルタイムの支出管理も含まれています。また、主要8地域の最新カード発行市場の現在の発展とセグメントの成長に関する国別準備状況指数や、将来の展望も掲載しています。
主な要点と戦略的提言 最新のカード発行市場における主要な開発機会と調査結果を詳細に分析し、関係者への戦略的提言を添えています。
ジュニパーリサーチの競合企業リーダーボード: ジュニパーリサーチのCompetitor Leaderboardを通じて、最新のカード発行ベンダ19社の主要プレイヤの能力と能力を評価し、最新のカード発行業界の主要プレイヤの市場規模を掲載しています:
アディエン
生協ソリューションズ
エンフューズ
エントラスト
FIS
フィサーブ
Giesecke+Devrient
ヒップス
i2c
IDEMIAグループ
マルケタ
Modulr
ネクシィーズグループ
ニムカード
ペイメントロジー
ペイネティクス
Pismo
ストライプ
タレスグループ
ベンチマーク業界予測: 最新のカード発行に関する事業概要には、クレジットカード、デビットカード、プリペイドカード別に分けられた最新のカード発行プラットフォームの総売上高予測が含まれています。
 
 
市場データと予測レポート
モダンカード発行プラットフォーム市場の市場をリードする調査スイートには、36の表と13,000のデータポイントからなる予測データ一式へのアクセスが含まれています。この調査パッケージの指標は以下の通りです:
 
決済カード総数
最新のカード発行プラットフォームが新たに発行した決済カードの総数
最新カード発行市場の総収入
これらの指標は、プリペイドカード、デビットカード、クレジットカードの主要市場別に提供されています。 
 
Juniper Research Interactive Forecast Excelには以下の機能があります:
 
統計分析: データ期間中のすべての地域と国について表示される特定の指標を検索できます。グラフは簡単に変更でき、クリップボードへのエクスポートも可能です。
国別データツール: このツールでは、予測期間中のすべての地域と国の指標を見ることができます。検索バーで表示される指標を絞り込むことができます。
国別比較ツール: 特定の国を選択して比較することができます。このツールには、グラフをエクスポートする機能が含まれています。
What-if分析:5つのインタラクティブなシナリオを通じて、予測指標を独自の仮定と比較することができます。
 
市場動向と戦略レポート
本レポートでは、最新のカード発行プラットフォーム市場の状況を詳細に調査し、急成長するこの市場の進化を形成するトレンドと要因を評価します。本レポートでは、現代のカード発行会社にとっての戦略的機会を包括的に分析し、主要な業種と発展途上の課題を取り上げ、関係者がどのようにこれらの課題に対処すべきかを明らかにしています。また、最新のカード発行会社とカードの成長に関する主要な国レベルのビジネスチャンスの評価も含まれています。
 
競合リーダーボードレポート
Competitor Leaderboardレポートは、モダンカード発行プラットフォーム分野の主要ベンダー19社について、詳細な評価と市場での位置づけを提供しています。各ベンダーは、キャパシティと能力の評価に基づき、確立されたリーダー、有力な挑戦者、または破壊者と挑戦者として位置付けられています:
 
アディエン
生協ソリューションズ
エンフューズ
エントラスト
FIS
フィサーブ
Giesecke+Devrient
ヒップス
i2c
IDEMIAグループ
マルケタ
Modulr
ネクシィーズグループ
ニムカード
ペイメントロジー
ペイネティクス
Pismo
ストライプ
タレスグループ
本資料は、ジュニパーリサーチのCompetitor Leaderboardを中心に構成されています。ベンダーのポジショニングツールで、確かな手法に裏打ちされた市場の競合状況を一目で把握できます。


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目次

1. 市場動向と戦略
1. 主な要点と戦略的提言
1.1 主要な要点 . 4
1.2 戦略的提言 . 5
2. 市場展望
2.1 概要と定義 . 7
2.2 カード発行の歴史 .
2.2.1 現代のカード発行プロセス . 8
図 2.1: カード発行のライフサイクル .
図 2.2: 最新のカード発行プラットフォームの機能 . 9
2.3 最新カード発行プラットフォームの技術能力の分析 . 10
2.3.1 eKYC . 10
2.3.2 ペイメントカード発行者のためのオープンAPI . 10
2.3.3 トークン・サービスの提供 .
2.4 最新のカード発行プラットフォームはカード会員に何を提供できるか?. 11
図2.3:最新のカード発行プラットフォームの魅力 . 12
i. パーソナライゼーション . 12
ii. 敏捷性 . 12
iii. アクセシビリティ . 13
図2.4:最新のカード発行プラットフォームが金融の包括性とアクセシビリティを促進する方法
包括性とアクセシビリティ . 13
2.5 カード発行会社はカード発行に関連するどのようなサービスを提供できるか?. 14
i. 発行者の処理 .
ii. データ分析 . 14
iii. チャージバックと紛争処理 .
iv. 支出管理 . 14
v. 生体認証カード . 14
vi. 不正管理 . 15
vii. ウェアラブル . 15
viii. BIN スポンサーシップ . 15
2.6 主要トレンドと推進要因 . 16
3. セグメント分析
3.1 クレジットカードとチャージカード . 21
3.1.1 信用組合: 米国 .
3.2 デビットカード . 21
3.3 暗号通貨デビットカード . 22
3.4 プリペイドカード . 22
3.4.1 公共部門におけるプリペイドカード . 22
3.4.2 ユースケース: 給与計算 . 23
3.5 バーチャルカード . 23
図 3.1: 仮想カードの B2B ユースケース . 24
4. カントリー・レディネス・インデックス
4.1 カントリー・レディネス・インデックスの紹介 . 27
図 4.1: 最新カード発行国対応準備指数の地域定義 27
表 4.2:Juniper Research のカントリー・レディネス・インデックスの採点基準: 近代的カード発行 .
カード発行 28
図 4.3: ジュニパーリサーチの国別準備状況指数: 最新のカード発行
プラットフォーム 29
表 4.4: 最新カード発行の国別準備状況指数: 市場セグメント . 30
4.1.1 重点市場 . 31
i. eコマースへの高い関心 . 31
図4.5: 最新のカード発行プラットフォーム別ペイメントカード発行枚数(m
(m)、上位8ヵ国別、2024~2029年 . 31
ii. デジタル決済における強力なイノベーション . 31
iii. 中国 . 32
4.2 成長市場 . 32
i. デジタルおよび物理的インフラの発展 . 32
図4.6:成長市場における最新のカード発行プラットフォームによる決済カードの総発行枚数(m
成長市場における最新のカード発行プラットフォームによる決済カードの総発行枚数 (m), 2024-2029 . 33
ii. 銀行保有人口の伸び . 33
iii. インド . 33
4.2.2 飽和市場 . 33
図4.7:最新のカード・プラットフォームによる決済カード発行枚数(m)、
2024-2029 . 34
4.2.3 発展途上市場 . 34
図4.8:最新のカード発行プラットフォームによる決済カード発行枚数(m)、主要6市場別、
(m)、主要6市場別、2024~2029年 . 35
i. モバイルマネーの普及 . 35
ii. デジタルネイティブ人口 . 35
表 4.9:Juniper Research の国別準備状況指数のヒートマップ: 北米
. 36
表 4.10:Juniper Research の国別準備状況指数のヒートマップ: ラテンアメリカ
. 37
表 4.11: Juniper Research の国別準備状況指数ヒートマップ: 西ヨーロッパ
. 38
表 4.12: ジュニパーリサーチの国別準備状況指数のヒートマップ: 中東欧
ヨーロッパ . 39
表 4.13: ジュニパーリサーチの国別準備状況指数のヒートマップ: 極東・中国 .
中国 . 40
表 4.14: ジュニパーリサーチの国別準備状況指数のヒートマップ: インド
インド亜大陸. 41
表 4.15: ジュニパーリサーチの国別準備状況指数ヒートマップ: その他のアジア
太平洋地域 . 42
表 4.16: ジュニパーリサーチの国別準備状況指数ヒートマップ: 中東・アフリカ .
アフリカ . 43
 
2. 競合リーダーボード
1. ジュニパーリサーチの競合リーダーボード
1.1 本レポートを読む理由 . 5
表 1.1: ジュニパーリサーチの競合リーダーボード モダンカード発行
含まれるベンダーと製品ポートフォリオ . 6
図1.2:ジュニパーリサーチのモダンカード発行の競合リーダーボード .
表1.3:ジュニパーリサーチの最新カード発行ベンダーとポジショニング .
表 1.4: ジュニパーリサーチの競合リーダーボードヒートマップ モダンカード
発行ベンダ(第 1 部/第 2 部) . 8
表 1.5: ジュニパーリサーチの競合リーダーボードヒートマップ モダンカード
発行ベンダ(パート 2/ 2) . 9
2. 企業プロファイル
2.1 ベンダーのプロフィール . 11
2.1.1 アディエン . 11
i. コーポレート . 11
表2.1: アディエンの業績スナップショット(億円)、2020-2023年 . 11
ii. 地理的な広がり . 11
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 11
iv. 提供サービスのハイレベルビュー . 11
図 2.2: Adyenの発行プロセス . 12
v. ジュニパーリサーチの見解 主な強みと戦略的機会 . 12
2.1.2 エンフュース . 13
i. コーポレート . 13
ii. 地理的な広がり . 13
iii. 主要顧客および戦略的パートナーシップ . 13
図 2.3: Enfuce のパートナーエコシステム . 14
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 14
v. ジュニパーリサーチの見解: 主要な強みと戦略的機会 . 14
2.1.3 エントラスト . 14
i. コーポレート . 14
ii. 地理的な広がり . 15
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 15
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 15
図 2.4:Entrust のプッシュプロビジョニングソリューション . 16
v. ジュニパーリサーチの見解: 主な強みと戦略的機会 . 16
2.1.4 FIS . 17
i. コーポレート . 17
表 2.5: FIS 財務情報スナップショット ($m), 2020-2022 . 17
ii. 地理的な広がり . 17
iii. 主要顧客および戦略的パートナーシップ . 17
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 17
v. ジュニパーリサーチの見解: 主要な強みと戦略的機会 . 18
2.1.5 ファイザーブ . 18
i. コーポレート . 18
表 2.6: フィサーブの財務情報スナップショット ($m), 2020-2023 . 19
ii. 地理的な広がり . 19
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 19
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 19
v. ジュニパーリサーチの見解: 主な強みと戦略的機会 . 20
2.1.6 ジーセッケ+デブリエント . 20
i. コーポレート . 20
表 2.7: G&D 財務情報スナップショット (?m), 2019-2022 . 21
ii. 地理的な広がり . 21
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 21
iv. 提供サービスのハイレベルビュー . 21
v. ジュニパーリサーチの見解: 主な強みと戦略的機会 . 22
2.1.7 ヒップ . 22
i. コーポレート . 22
ii. 地理的な広がり . 23
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 23
iv. 提供サービスのハイレベルビュー . 23
v. ジュニパーリサーチの見解: 主な強みと戦略的機会 . 23
2.1.8 i2c . 23
i. コーポレート . 23
ii. 地理的な広がり . 23
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 23
iv. 提供サービスのハイレベルビュー . 24
v. ジュニパーリサーチの見解: 主な強みと戦略的機会 . 24
2.1.9 IDEMIA . 25
i. コーポレート . 25
ii. 地理的な広がり . 25
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 25
iv. 提供サービスのハイレベルビュー . 26
v. ジュニパーリサーチの見解: 主な強みと戦略的機会 . 26
2.1.10 Marqeta . 27
i. コーポレート . 27
ii. 地理的な広がり . 27
iii. 主要顧客および戦略的パートナーシップ . 27
iv. 提供サービスのハイレベルビュー . 27
v. ジュニパーリサーチの見解: 主な強みと戦略的機会 . 29
2.1.11 Modulr . 29
i. コーポレート . 29
ii. 地理的な広がり . 29
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 29
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 29
v. ジュニパーリサーチの見解: 主な強みと戦略的機会 . 30
2.1.12 ネクシィ . 30
i. コーポレート . 30
表2.8:ネクシィーズグループの財務スナップショット, (?m), 2020-2023 . 30
ii. 地理的な広がり . 31
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 31
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 31
v. ジュニパーリサーチの見解: 主な強みと戦略的機会 . 32
2.1.13 ニムカード . 32
i. コーポレート . 32
ii. 地理的な広がり . 32
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 32
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 32
v. ジュニパーリサーチの見解: 主な強みと戦略的機会 . 33
2.1.14 ペイメントロジー . 33
i. コーポレート . 33
ii. 地理的な広がり . 33
iii. 主要顧客および戦略的パートナーシップ . 33
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 33
図 2.9: ペイメントロジーのPayRuleエンジン . 34
v. ジュニパーリサーチの見解 主な強みと戦略的機会
. 35
2.1.15 ペイネティックス . 35
i. コーポレート . 35
ii. 地理的な広がり . 35
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 35
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 35
v. ジュニパーリサーチの見解: 主な強みと戦略的機会 . 36
2.1.16 ピスモ . 36
i. コーポレート . 36
ii. 地理的な広がり . 36
iii. 主要顧客および戦略的パートナーシップ . 36
iv. 提供サービスのハイレベルビュー . 37
v. ジュニパーリサーチの見解: 主な強みと戦略的機会 . 37
2.1.17 ストライプ . 37
i. コーポレート . 37
ii. 地理的な広がり . 38
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 38
iv. 提供サービスのハイレベルビュー . 38
v. ジュニパーリサーチの見解: 主な強みと戦略的機会 . 38
2.1.18 タレスグループ . 39
i. コーポレート . 39
表2.10: タレスの財務情報スナップショット, (? bn), 2020-2023 . 39
ii. 地理的な広がり . 39
iii. 主要顧客および戦略的パートナーシップ . 39
iv. 提供サービスのハイレベルビュー . 39
図2.11:タレス・グループのカード・プログラム . 40
v. ジュニパーリサーチの見解 主な強みと戦略的機会 . 41
2.1.19 Velera . 41
i. コーポレート . 41
ii. 地理的な広がり . 41
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 41
iv. 提供サービスのハイレベルビュー . 41
v. ジュニパーリサーチの見解: 主な強みと戦略的機会 . 42
2.2 ジュニパーリサーチの競合リーダーボード評価手法 . 43
2.2.1 限界と解釈 . 43
表 2.12: ジュニパーリサーチの競合リーダーボードの採点基準 ? 最新の
カード発行 . 44
 
3. データと予測
1. 市場概要
1.1 はじめに . 4
1.2 方法論と前提条件 . 4
図 1.1: 最新のカード発行プラットフォームの予測方法 . 5
2. 市場概要
2.1 ペイメントカードの総発行量 . 7
図と表2.1: 図と表2.1: ペイメントカード総発行量(m)、主要8地域別、2024-2029年 .
2024年~2029年 7
2.2 最新のカード発行プラットフォーム別の年間決済カード総発行量 .
プラットフォーム . 8
図と表2.2: 図と表2.2: 最新のカード発行プラットフォームが発行するペイメントカード総数(m
2024年~2029年、主要8地域別内訳 . 8
2.2.1 最新のカード発行プラットフォームによる決済カードの年間総発行量(主要8地域別
カード発行プラットフォームによる決済カード発行量(年間)(カードタイプ別) . 9
図2.3:最新のカード発行プラットフォームが発行する決済カードの総数(m
2029 年、セグメント別 . 9
表2.4:最新のカード発行プラットフォームが発行する決済カードの総数(m
セグメント別(m)、2024~2029年 . 9
2.3 最新のカード発行プラットフォームの総収入(地域別) . 10
図と表2.5:最新カード発行プラットフォームの総収入(百万ドル)、主要8地域別内訳
主要8地域別、2024-2029年 . 10
2.3.1 モダンカード発行の総収入(カードタイプ別) . 11
図と表2.6:最新カード発行プラットフォームの総収入(百万ドル)、
セグメント別、2024~2029年 . 11
3. セグメント分割
3.1 クレジットカード発行 . 13
3.1.1 クレジットカードの総発行枚数 . 13
図と表3.1:クレジットカード総発行枚数(百万枚)、主要8地域別、2024-2029年 .
2024年~2029年 13
3.1.2 最新のカード発行会社別のクレジットカード発行枚数 .
図と表3.2:最新のカード発行プラットフォーム別クレジットカード発行枚数(m
主要8地域別、2024~2029年) . 14
3.2 最新のカード発行プラットフォームが発行するクレジットカードの総収入 15
図と表3.3: 最新のカード発行プラットフォームが発行するクレジットカードの総収入(百万ドル)
主要8地域別(百万ドル)、2024~2029年 . 15
3.3 プリペイドカード . 16
3.3.1 プリペイドカードの総発行枚数 . 16
図と表3.4: プリペイドカード総発行枚数(百万枚)、主要8地域別、2024~2029年 .
2024年~2029年 16
3.3.2 最新のカード発行プラットフォームによるプリペイドカード発行枚数 17
図と表3.5:最新のカード発行プラットフォームによるプリペイドカード総発行枚数(m
主要8地域別、2024~2029年)。17
3.3.3 最新のプリペイドカード発行による総収入 . 18
図と表 3.6: 現代のプリペイドカード発行による総収入(百万ドル)、
主要8地域別、2024年~2029年 . 18
3.4 デビットカードとその他 . 19
3.4.1 デビットカードとその他の決済カードの総発行枚数 . 19
図と表3.7:デビットカードとその他の決済カードの総発行枚数(m)、
主要8地域別、2024年~2029年 . 19
3.4.2 最新のカード発行プラットフォームによるデビットカードおよびその他カードの年間発行枚数 .
発行枚数 .
図と表3.8: 最新のカード発行プラットフォームによるデビットカード発行枚数(年間
主要8地域別年間発行枚数(m)、2024年~2029年 . 20
最新のカード発行によるデビットカードおよびその他カードの総収入 .
図と表3.9:最新カード発行によるデビットカードとその他カードの総収入(百万ドル)、2024~2029年
主要 8 地域別、2024~2029 年 . 21

 

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Summary

このレポートは、進化を続けるカード発行プラットフォーム市場を詳細かつ洞察的に分析し、銀行、金融機関、フィンテック企業、テクノロジーベンダーの関係者が今後の成長、主要動向、競争環境について理解できるようにまとめています。
 
Report Description
Overview
Our Modern Card Issuing Platforms research suite provides a detailed and insightful analysis of this evolving market; enabling stakeholders from banks, financial institutions, fintech companies and technology vendors to understand future growth, key trends and the competitive environment.
 
Modern card issuing platforms are card management systems which utilise an API (Application Programming Interface)-driven approach; allowing businesses to seamlessly integrate card issuance and management capabilities into their services. This provides benefits to card issuers, such as the ability to tokenise virtual cards to both digital and mobile wallets, push provisioning from mobile banking apps, and instant and personalised issuance of physical cards. Furthermore, modern card programs provide an integrated solution to help banks modernise their financial services without overhauling their legacy systems.
 
The suite includes several different options that can be purchased separately, including access to data mapping the adoption and future growth of modern card issuing platforms, an insightful study uncovering the latest trends and opportunities within the market, and a document containing extensive analysis of the 19 market leaders in the modern card issuing space. The coverage can also be purchased as a Full Research Suite, containing all of these elements, and including a substantial discount.
 
Collectively, they provide a critical tool for understanding this rapidly emerging market; allowing banks, other card issuers, and modern card issuing platforms to shape their future strategy. Its unparalleled coverage makes this research suite an incredibly useful resource for charting the future of such an uncertain and fast-growing market.
 
Key Features
Market Dynamics: Insights into key trends and market expansion challenges within the modern card issuing market. These address the changing payments landscape; how virtual cards can revolutionise B2B payments, fraud management provision for virtual cards; and analysing the many modern card issuing use cases. This includes corporate cards and real-time spend controls that card issuers can implement. The research also features a Country Readiness Index on the current development and segment growth of the modern card issuing market across 8 key regions, as well as providing a future outlook.
Key Takeaways & Strategic Recommendations: In-depth analysis of key development opportunities and findings within the modern card issuing market, accompanied by strategic recommendations for stakeholders.
Juniper Research Competitor Leaderboard: Key player capability and capacity assessment for 19 modern card issuing vendors, via the Juniper Research Competitor Leaderboard; featuring market size for major players in the modern card issuing industry:
Adyen
Co-op Solutions
Enfuce
Entrust
FIS
Fiserv
Giesecke+Devrient
Hips
i2c
IDEMIA Group
Marqeta
Modulr
Nexi Group
NymCard
Paymentology
Paynetics
Pismo
Stripe
Thales Group
Benchmark Industry Forecasts: The business overview into modern card issuing includes forecasts for total revenue for modern card issuing platforms, split by credit, debit, and prepaid cards.
 
 
Market Data & Forecasting Report
The market-leading research suite for the Modern Card Issuing Platforms market includes access to the full set of forecast data of 36 tables and 13,000 datapoints. Metrics in the research suite include:
 
Total Number of Payment Cards
Total Number of New Payment Cards Issued by Modern Card Issuing Platforms
Total Revenue for Modern Card Issuing Markets
These metrics are provided for the following key market verticals: prepaid cards, debit cards, and credit cards.  
 
Juniper Research Interactive Forecast Excel contains the following functionality:
 
Statistics Analysis: Users benefit from the ability to search for specific metrics, displayed for all regions and countries across the data period. Graphs are easily modified and can be exported to the clipboard.
Country Data Tool: This tool lets users look at metrics for all regions and countries in the forecast period. Users can refine the metrics displayed via a search bar.
Country Comparison Tool: Users can select and compare specific countries. The ability to export graphs is included in this tool.
What-if Analysis: Here, users can compare forecast metrics against their own assumptions, via 5 interactive scenarios.
 
Market Trends & Strategies Report
This report examines the Modern Card Issuing Platforms market landscape in detail; assessing trends and factors shaping the evolution of this rapidly growing market. The report delivers comprehensive analysis of the strategic opportunities for modern card issuers; addressing key verticals and developing challenges, and highlighting how stakeholders should navigate these. It also includes evaluation of key country-level opportunities for modern card issuers and card growth. 
 
Competitor Leaderboard Report
The Competitor Leaderboard report provides a detailed evaluation and market positioning for 19 leading vendors in the Modern Card Issuing Platforms space. The vendors are positioned as established leaders, leading challengers, or disruptors and challengers based on capacity and capability assessments:
 
Adyen
Co-op Solutions
Enfuce
Entrust
FIS
Fiserv
Giesecke+Devrient
Hips
i2c
IDEMIA Group
Marqeta
Modulr
Nexi Group
NymCard
Paymentology
Paynetics
Pismo
Stripe
Thales Group
This document is centred around the Juniper Research Competitor Leaderboard; a vendor positioning tool that provides an at-a-glance view of the competitive landscape in a market, backed by a robust methodology.


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Table of Contents

1. Market Trends &Strategies
1. Key Takeaways & Strategic Recommendations
1.1 Key Takeaways . 4
1.2 Strategic Recommendations . 5
2. Market Landscape
2.1 Introduction & Definitions . 7
2.2 History of Card Issuing . 7
2.2.1 Modern Card Issuing Processes . 8
Figure 2.1: The Lifecycle of Card Issuing . 8
Figure 2.2: Capabilities of Modern Card Issuing Platforms . 9
2.3 Analysis of Technological Capabilities of Modern Card Issuing Platforms . 10
2.3.1 eKYC . 10
2.3.2 Open API for Payment Card Issuers. 10
2.3.3 Token Service Provisioning . 11
2.4 What Can Modern Card Issuing Platforms Offer to Cardholders? . 11
Figure 2.3: The Appeal of Modern Card Issuing Platforms . 12
i. Personalisation . 12
ii. Agility . 12
iii. Accessibility . 13
Figure 2.4: How Modern Card Issuing Platforms Can Promote Financial
Inclusivity & Accessibility . 13
2.5 What Related Services to Card Issuing Can Card Issuers Provide? . 14
i. Issuer Processing . 14
ii. Data Analytics . 14
iii. Chargebacks & Dispute Handling . 14
iv. Spending Controls . 14
v. Biometric Cards . 14
vi. Fraud Management . 15
vii. Wearables . 15
viii. BIN Sponsorship . 15
2.6 Key Trends & Drivers . 16
3. Segment Analysis
3.1 Credit and Charge Cards . 21
3.1.1 Credit Unions: The US . 21
3.2 Debit Cards . 21
3.3 Cryptocurrency Debit Cards . 22
3.4 Prepaid Cards . 22
3.4.1 Prepaid Cards in the Public Sector . 22
3.4.2 Use Case: Payroll . 23
3.5 Virtual Cards . 23
Figure 3.1: B2B Use Cases for Virtual Cards . 24
4. Country Readiness Index
4.1 Introduction to Country Readiness Index . 27
Figure 4.1: Modern Card Issuing Country Readiness Index Regional Definitions 27
Table 4.2: Juniper Research Country Readiness Index Scoring Criteria: Modern
Card Issuing . 28
Figure 4.3: Juniper Research Country Readiness Index: Modern Card Issuing
Platforms 2024. 29
Table 4.4: Modern Card Issuing Country Readiness Index: Market Segments . 30
4.1.1 Focus Markets . 31
i. High Interest in eCommerce . 31
Figure 4.5: Number of Payment Cards Issued by Modern Card Issuing Platform
(m), Split by Top Eight Countries, 2024-2029 . 31
ii. Strong Innovations in Digital Payments . 31
iii. China . 32
4.2 Growth Markets . 32
i. Development in Digital & Physical Infrastructure . 32
Figure 4.6: Total Number of Payment Cards Issued by Modern Card Issuing
Platforms in Growth Markets (m), 2024-2029 . 33
ii. Growth in Banked Population . 33
iii. India . 33
4.2.2 Saturated Market . 33
Figure 4.7: Number of Payment Cards Issued by Modern Card Platforms (m),
2024-2029 . 34
4.2.3 Developing Markets . 34
Figure 4.8: Number of Payment Cards Issued by Modern Card Issuing Platforms,
(m), Split by 6 Key Markets, 2024-2029 . 35
i. Prevalence of Mobile Money . 35
ii. Digitally Native Populations . 35
Table 4.9: Juniper Research’s Country Readiness Index Heatmap: North America
. 36
Table 4.10: Juniper Research’s Country Readiness Index Heatmap: Latin America
. 37
Table 4.11: Juniper Research’s Country Readiness Index Heatmap: West Europe
. 38
Table 4.12: Juniper Research’s Country Readiness Index Heatmap: Central & East
Europe . 39
Table 4.13: Juniper Research’s Country Readiness Index Heatmap: Far East &
China . 40
Table 4.14: Juniper Research’s Country Readiness Index Heatmap: Indian
Subcontinent. 41
Table 4.15: Juniper Research’s Country Readiness Index Heatmap: Rest of Asia
Pacific . 42
Table 4.16: Juniper Research’s Country Readiness Index Heatmap: Middle East &
Africa . 43
 
2. Competitor Leaderboard
1. Juniper Research Competitor Leaderboard
1.1 Why Read This Report . 5
Table 1.1: Juniper Research Competitor Leaderboard Modern Card Issuing
Vendors Included & Product Portfolio . 6
Figure 1.2: Juniper Research Competitor Leaderboard for Modern Card Issuing . 7
Table 1.3: Juniper Research Modern Card Issuing Vendors & Positioning . 7
Table 1.4: Juniper Research’s Competitor Leaderboard Heatmap Modern Card
Issuing Vendors (Part 1 of 2) . 8
Table 1.5: Juniper Research’s Competitor Leaderboard Heatmap Modern Card
Issuing Vendors (Part 2 of 2) . 9
2. Company Profiles
2.1 Vendor Profiles . 11
2.1.1 Adyen . 11
i. Corporate . 11
Table 2.1: Adyen’s Financial Performance Snapshot (?bn), 2020-2023 . 11
ii. Geographical Spread . 11
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 11
iv. High-level View of Offerings . 11
Figure 2.2: Adyen Issuing Process . 12
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Opportunities . 12
2.1.2 Enfuce . 13
i. Corporate . 13
ii. Geographical Spread . 13
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 13
Figure 2.3: Enfuce’s Partner Ecosystem . 14
iv. High-level View of Offerings. 14
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Opportunities . 14
2.1.3 Entrust . 14
i. Corporate . 14
ii. Geographical Spread . 15
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 15
iv. High-level View of Offerings. 15
Figure 2.4: Entrust’s Push Provisioning Solution . 16
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Opportunities . 16
2.1.4 FIS . 17
i. Corporate . 17
Table 2.5: FIS Financial Information Snapshot ($m), 2020-2022 . 17
ii. Geographic Spread . 17
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 17
iv. High-level View of Offerings. 17
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Opportunities . 18
2.1.5 Fiserv . 18
i. Corporate . 18
Table 2.6: Fiserv’s Financial Information Snapshot ($m), 2020-2023 . 19
ii. Geographic Spread . 19
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 19
iv. High-level View of Offerings. 19
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Opportunities . 20
2.1.6 Giesecke+Devrient . 20
i. Corporate . 20
Table 2.7: G&D Financial Information Snapshot (?m), 2019-2022 . 21
ii. Geographical Spread . 21
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 21
iv. High-level View of Offerings . 21
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Opportunities . 22
2.1.7 Hips . 22
i. Corporate . 22
ii. Geographic Spread . 23
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 23
iv. High-level View of Offerings . 23
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Opportunities . 23
2.1.8 i2c . 23
i. Corporate . 23
ii. Geographical Spread . 23
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 23
iv. High-level view of offerings . 24
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Opportunities . 24
2.1.9 IDEMIA . 25
i. Corporate . 25
ii. Geographical Spread . 25
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 25
iv. High-level View of Offerings . 26
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Opportunities . 26
2.1.10 Marqeta . 27
i. Corporate . 27
ii. Geographical Spread . 27
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 27
iv. High-level View of Offerings . 27
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Opportunities . 29
2.1.11 Modulr . 29
i. Corporate . 29
ii. Geographical Spread . 29
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 29
iv. High-level View of Offerings. 29
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Opportunities . 30
2.1.12 Nexi . 30
i. Corporate . 30
Table 2.8: Nexi Group’s Financial Snapshot, (?m), 2020-2023 . 30
ii. Geographical Spread . 31
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 31
iv. High-level View of Offerings. 31
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Opportunities . 32
2.1.13 NymCard . 32
i. Corporate . 32
ii. Geographic Spread . 32
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 32
iv. High-level View of Offerings. 32
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Opportunities . 33
2.1.14 Paymentology . 33
i. Corporate . 33
ii. Geographic Spread . 33
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 33
iv. High-level View of Offerings. 33
Figure 2.9: Paymentology’s PayRule Engine . 34
v. Juniper Research’s View: Key Strengths and Strategic Opportunities
. 35
2.1.15 Paynetics . 35
i. Corporate . 35
ii. Geographical Spread . 35
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 35
iv. High-level View of Offerings. 35
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Opportunities . 36
2.1.16 Pismo . 36
i. Corporate . 36
ii. Geographical Spread . 36
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 36
iv. High-level View of Offerings . 37
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Opportunities . 37
2.1.17 Stripe . 37
i. Corporate . 37
ii. Geographical Spread . 38
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 38
iv. High-level View of Offerings . 38
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Opportunities . 38
2.1.18 Thales Group . 39
i. Corporate . 39
Table 2.10: Thales’ Financial Information Snapshot, (?bn), 2020-2023 . 39
ii. Geographical Spread . 39
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 39
iv. High-level View of Offerings . 39
Figure 2.11: Thales Group’s Card Program . 40
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Opportunities . 41
2.1.19 Velera . 41
i. Corporate . 41
ii. Geographic Spread . 41
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 41
iv. High-level View of Offerings . 41
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Opportunities . 42
2.2 Juniper Research Competitor Leaderboard Assessment Methodology . 43
2.2.1 Limitations & Interpretations . 43
Table 2.12: Juniper Research Competitor Leaderboard Scoring Criteria ? Modern
Card Issuing . 44
 
3. Data & Forecasting
1. Market Overview
1.1 Introduction . 4
1.2 Methodology & Assumptions . 4
Figure 1.1: Modern Card Issuing Platforms Forecast Methodology . 5
2. Market Summary
2.1 Total Volume of Payment Cards in Issue . 7
Figure & Table 2.1: Total Volume of Payment Cards in Issue (m), Split by 8 Key
Regions, 2024-2029 . 7
2.2 Total Volume of Payment Cards Issued per annum by Modern Card Issuing
Platforms . 8
Figure & Table 2.2: Total Number of Payment Cards Issued by Modern Card
Issuing Platforms (m), Split by 8 Key Regions, 2024-2029 . 8
2.2.1 Total Volume of Payment Cards Issued by Modern Card Issuing
Platforms per annum, Split by Card Type . 9
Figure 2.3: Total Number of Payment Cards Issued by Modern Card Issuing
Platforms (m), Split by Segment, 2029 . 9
Table 2.4: Total Number of Payment Cards Issued by Modern Card Issuing
Platforms (m), Split by Segment, 2024-2029 . 9
2.3 Total Revenue of Modern Card Issuing Platforms, Split by Region . 10
Figure & Table 2.5: Total Revenue of Modern Card Issuing Platforms ($m), Split
by 8 Key Regions, 2024-2029 . 10
2.3.1 Total Revenue for Modern Card Issuance, Split by Card Type . 11
Figure & Table 2.6: Total Revenue from Modern Card Issuing Platforms ($m),
Split by Segment, 2024-2029 . 11
3. Segment Split
3.1 Credit Card Issuance . 13
3.1.1 Total Number of Credit Cards in Issue . 13
Figure & Table 3.1: Total Number of Credit Cards in Issue (m), Split by 8 Key
Regions, 2024-2029 . 13
3.1.2 Number of Credit Cards Issued by Modern Card Issuing . 14
Figure & Table 3.2: Total Number of Credit Cards Issued by Modern Card Issuing
Platforms (m), Split by 8 Key Regions, 2024-2029 . 14
3.2 Total Revenue from Credit Cards Issued by Modern Card Issuing Platforms 15
Figure & Table 3.3: Total Revenue from Credit Cards Issued by Modern Card
Issuing Platforms, ($m), Split by 8 Key Regions, 2024-2029 . 15
3.3 Prepaid Cards . 16
3.3.1 Total Number of Prepaid Cards in Issue . 16
Figure & Table 3.4: Total Number of Prepaid Cards in Issue, (m), Split by 8 Key
Regions, 2024-2029 . 16
3.3.2 Number of Prepaid Cards Issued by Modern Card Issuing Platforms 17
Figure & Table 3.5: Total Number of Prepaid Cards Issued by Modern Card
Issuing Platforms (m), Split by 8 Key Regions, 2024-2029 . 17
3.3.3 Total Revenue from Prepaid Modern Card Issuance . 18
Figure & Table 3.6: Total Revenue from Prepaid Modern Card Issuance ($m),
Split by 8 Key Regions, 2024-2029 . 18
3.4 Debit Cards & Other . 19
3.4.1 Total Number of Debit & Other Payment Cards in Issue . 19
Figure & Table 3.7: Total Number of Debit & Other Payment Cards in Issue (m),
Split by 8 Key Regions, 2024-2029 . 19
3.4.2 Number of Debit & Other Cards Issued by Modern Card Issuing
Platforms per annum . 20
Figure & Table 3.8: Number of Debit Cards Issued by Modern Card Issuing
Platforms per annum (m), Split by 8 Key Regions, 2024-2029 . 20
Total Revenue from Debit & Other Cards via Modern Card Issuing . 21
Figure & Table 3.9: Total Revenue from Debit & Other Cards via Modern Card
Issuing ($m), Split by 8 Key Regions, 2024-2029 . 21

 

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