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北米農業技術サービス市場予測 2023-2032


NORTH AMERICA AGRICULTURE TECHNOLOGY AS A SERVICE MARKET FORECAST 2023-2032

主な調査結果 北米のサービスとしての農業技術市場は、予測期間2023-2032年にCAGR 16.44%で成長すると予測される。ハイブリッド作物生産の継続的な成長と、農業における継続的な技術進歩が、市場拡大の大きな機... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2023年10月2日 US$1,600
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166 英語

 

サマリー

主な調査結果
北米のサービスとしての農業技術市場は、予測期間2023-2032年にCAGR 16.44%で成長すると予測される。ハイブリッド作物生産の継続的な成長と、農業における継続的な技術進歩が、市場拡大の大きな機会をもたらしている。
市場インサイト
北米のサービスとしての農業技術市場の成長を推定するために、カナダと米国を評価する。米国農務省経済調査局(USDA Economic Research Service)の最近の評価によると、2021年には米国に201万戸の農場があり、8億9,500万エーカーの土地を占め、平均農場面積は445エーカーであった。米国農務省は2050年までに、環境への影響を半減させながら農業生産高を40%増加させることを目指している。米国農務省が投資を発表した国立食品農業研究所(NIFA)の持続可能な農業システム・イニシアチブは、気候変動に配慮した食料・農業システムを構築・強化するため、持続可能な農業研究プロジェクトに約1億4600万ドルを投資する。
カナダでは、2022年2月の調査によると、農家が農業活動による気候への影響を制御し、最小限に抑えるのを支援するため、政府はオンタリオ州土壌・作物改良協会を通じてパートナー団体に1億8270万ドルを割り当てた。農業セクター全体を強化するためのこうした政府の取り組みやプログラムの結果、カナダにおけるサービス市場としての農業技術のニーズは拡大している。カナダ経済の大部分は、農業・農業食品部門が貢献している。農業部門は、カナダのGDPの約6.8%にあたる1,349億ドルに貢献している。したがって、これらの要因が予測期間中の北米市場の成長を後押しすることになる。
競合他社の洞察
市場をリードする企業には、Deere & Company、AGCO Corporationなどがある。
当レポートの内容は以下の通りです:
- 市場全体の主要な調査結果を探る
- 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、阻害要因、機会、課題)
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測
- 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価
- 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。
- 競争環境は、要因、市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。
- 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. AUTOMATION IS BECOMING AN INTEGRAL PART OF THE AGRICULTURAL SECTOR
2.5.2. RISE OF CORPORATE FARMING IN THE REGION
2.5.3. CONCERNS REGARDING DATA PRIVACY AND DATA OWNERSHIP
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. INCREASED DEMAND FOR FOOD PRODUCTION
3.1.2. ECONOMIC NECESSITY OF PRECISION AGRICULTURE
3.1.3. NEED FOR MINIMAL CAPITAL INVESTMENT
3.1.4. INNOVATION AND TECHNOLOGICAL ADVANCEMENTS IN AGRICULTURE
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. LACK OF TECHNICAL EXPERTISE AMONG FARMERS
3.2.2. POOR CONNECTIVITY IMPACTS TECHNOLOGICAL SERVICES
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.2.1. BUYERS POWER
4.2.2. SUPPLIERS POWER
4.2.3. SUBSTITUTION
4.2.4. NEW ENTRANTS
4.2.5. INDUSTRY RIVALRY
4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.4. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.5. KEY BUYING CRITERIA
4.5.1. DATA ANALYSIS
4.5.2. CONNECTIVITY
4.5.3. DATA SECURITY
4.5.4. DATA COLLECTION FREQUENCY
5. MARKET BY TECHNOLOGY
5.1. DATA ANALYTICS & INTELLIGENCE
5.2. GUIDANCE TECHNOLOGY
5.3. SENSING TECHNOLOGY
5.4. VARIABLE RATE APPLICATION TECHNOLOGY
5.5. OTHER TECHNOLOGIES
6. MARKET BY TYPE
6.1. SOFTWARE AS A SERVICE (SAAS)
6.2. EQUIPMENT AS A SERVICE (EAAS)
7. MARKET BY APPLICATION
7.1. YIELD MAPPING AND MONITORING
7.2. SOIL MANAGEMENT
7.3. CROP HEALTH MANAGEMENT
7.4. NAVIGATION AND POSITIONING
7.5. OTHER APPLICATIONS
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. NORTH AMERICA
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. NORTH AMERICA AGRICULTURE TECHNOLOGY AS A SERVICE MARKET DRIVERS
8.1.3. NORTH AMERICA AGRICULTURE TECHNOLOGY AS A SERVICE MARKET CHALLENGES
8.1.4. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA AGRICULTURE TECHNOLOGY AS A SERVICE MARKET
8.1.5. COUNTRY ANALYSIS
8.1.5.1. UNITED STATES
8.1.5.1.1. UNITED STATES AGRICULTURE TECHNOLOGY AS A SERVICE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.2. CANADA
8.1.5.2.1. CANADA AGRICULTURE TECHNOLOGY AS A SERVICE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.2. PARTNERSHIPS AND AGREEMENTS
9.1.3. MERGERS & ACQUISITIONS
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. ACCENTURE
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. AGCO CORPORATION
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.3. AGRIVI LTD
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
9.2.4. AIRBUS SAS
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.5. AT&T
9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.5.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.6. CERES IMAGING
9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.6.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
9.2.7. CLAAS KGAA MBH
9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.7.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.8. DEERE & COMPANY
9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.8.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.9. FUJITSU
9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.9.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
9.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.10. HEXAGON AB
9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.10.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
9.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.11. IBM CORPORATION
9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.11.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
9.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.12. MICROSOFT CORPORATION
9.2.12.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.12.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
9.2.12.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.13. RAVEN INDUSTRIES (ACQUIRED BY CNH INDUSTRIAL NV)
9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.13.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
9.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.14. TOPCON CORPORATION
9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.14.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
9.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.15. TRIMBLE INC
9.2.15.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.15.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
9.2.15.3. STRENGTHS & CHALLENGES

 

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Summary

KEY FINDINGS
The North America Agriculture Technology as a Service market is expected to grow at a CAGR of 16.44% during the forecast period 2023-2032. The continuous growth in hybrid crop production and the ongoing technological advancements in agriculture present substantial opportunities for market expansion.
MARKET INSIGHTS
In order to estimate the growth of North America agriculture technology as a service market, Canada and the United States are assessed. In 2021, there were 2.01 million farms in the United States, occupying 895 million acres of land, with a 445-acre average farm size, according to a recent assessment by the USDA Economic Research Service. By 2050, the USDA aims to boost agricultural output in the country by 40% while halving its impact on the environment. The National Institute of Food and Agriculture (NIFA) Sustainable Agriculture System initiative, which the USDA announced investment under, will invest roughly $146 million in sustainable agriculture research projects to build and enhance the country’s climate-smart food and agriculture system.
In Canada, a survey from February 2022 found that in order to help farmers control and minimize the climate effect of their agricultural activities, the government allocated $182.7 million to partner groups through the Ontario Soil and Crop Improvement Association. The need for agriculture technology as a service market in Canada has expanded as a result of such government initiatives and programs to strengthen the entire agriculture sector. A significant part of the Canadian economy is contributed by the agriculture and agri-food sector. The agriculture sector contributed $134.9 billion, or approximately 6.8%, of Canada’s GDP. Hence, these factors are set to boost the market growth in North America during the forecast period.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the leading firms in the market are Deere & Company, AGCO Corporation, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. AUTOMATION IS BECOMING AN INTEGRAL PART OF THE AGRICULTURAL SECTOR
2.5.2. RISE OF CORPORATE FARMING IN THE REGION
2.5.3. CONCERNS REGARDING DATA PRIVACY AND DATA OWNERSHIP
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. INCREASED DEMAND FOR FOOD PRODUCTION
3.1.2. ECONOMIC NECESSITY OF PRECISION AGRICULTURE
3.1.3. NEED FOR MINIMAL CAPITAL INVESTMENT
3.1.4. INNOVATION AND TECHNOLOGICAL ADVANCEMENTS IN AGRICULTURE
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. LACK OF TECHNICAL EXPERTISE AMONG FARMERS
3.2.2. POOR CONNECTIVITY IMPACTS TECHNOLOGICAL SERVICES
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.2.1. BUYERS POWER
4.2.2. SUPPLIERS POWER
4.2.3. SUBSTITUTION
4.2.4. NEW ENTRANTS
4.2.5. INDUSTRY RIVALRY
4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.4. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.5. KEY BUYING CRITERIA
4.5.1. DATA ANALYSIS
4.5.2. CONNECTIVITY
4.5.3. DATA SECURITY
4.5.4. DATA COLLECTION FREQUENCY
5. MARKET BY TECHNOLOGY
5.1. DATA ANALYTICS & INTELLIGENCE
5.2. GUIDANCE TECHNOLOGY
5.3. SENSING TECHNOLOGY
5.4. VARIABLE RATE APPLICATION TECHNOLOGY
5.5. OTHER TECHNOLOGIES
6. MARKET BY TYPE
6.1. SOFTWARE AS A SERVICE (SAAS)
6.2. EQUIPMENT AS A SERVICE (EAAS)
7. MARKET BY APPLICATION
7.1. YIELD MAPPING AND MONITORING
7.2. SOIL MANAGEMENT
7.3. CROP HEALTH MANAGEMENT
7.4. NAVIGATION AND POSITIONING
7.5. OTHER APPLICATIONS
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. NORTH AMERICA
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. NORTH AMERICA AGRICULTURE TECHNOLOGY AS A SERVICE MARKET DRIVERS
8.1.3. NORTH AMERICA AGRICULTURE TECHNOLOGY AS A SERVICE MARKET CHALLENGES
8.1.4. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA AGRICULTURE TECHNOLOGY AS A SERVICE MARKET
8.1.5. COUNTRY ANALYSIS
8.1.5.1. UNITED STATES
8.1.5.1.1. UNITED STATES AGRICULTURE TECHNOLOGY AS A SERVICE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.2. CANADA
8.1.5.2.1. CANADA AGRICULTURE TECHNOLOGY AS A SERVICE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.2. PARTNERSHIPS AND AGREEMENTS
9.1.3. MERGERS & ACQUISITIONS
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. ACCENTURE
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. AGCO CORPORATION
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.3. AGRIVI LTD
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
9.2.4. AIRBUS SAS
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.5. AT&T
9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.5.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.6. CERES IMAGING
9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.6.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
9.2.7. CLAAS KGAA MBH
9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.7.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.8. DEERE & COMPANY
9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.8.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.9. FUJITSU
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9.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.14. TOPCON CORPORATION
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9.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES
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