北米有機肥料市場予測 2023-2032NORTH AMERICA ORGANIC FERTILIZERS MARKET FORECAST 2023-2032 主な調査結果 北米の有機肥料市場は、予測期間2023-2032年にCAGR 7.22%を記録すると予測される。有機産業は、米国で最も急速に拡大している農業分野のひとつである。また、この地域は世界の有機農地全体の約5%... もっと見る
サマリー主な調査結果北米の有機肥料市場は、予測期間2023-2032年にCAGR 7.22%を記録すると予測される。有機産業は、米国で最も急速に拡大している農業分野のひとつである。また、この地域は世界の有機農地全体の約5%を占めている。 市場洞察 北米有機肥料市場の成長評価では、米国とカナダが評価される。カナダの有機肥料市場は、有機農地の成長と有機食品・飲料の販売増加とともに顕著な拡大を見せている。2020年の間に、カナダの有機農地面積は19%増加し、350万エーカー、ほぼ150万ヘクタールを超えた。この面積はカナダ全土の農地の2.4%を占め、カナダ国内での有機農法への積極的な取り組みを示している。 同様に、カナダにおけるオーガニック食品・飲料の取引は大幅に増加し、2020年には65億カナダ・ドル(43億ユーロ)に達する。これは、2017年に記録された売上高と比較して約33%増となる。北米全体では、2020年に370万ヘクタール以上の農地が有機農法で管理された。特にカナダでは、報告された有機草地および放牧面積は、この地域内で約915,000ヘクタールに及んだ。 競争に関する洞察 市場における著名な企業には、True Organic Product List Inc、The Scotts Miracle-Gro Company、Nature Safeなどがある。 本レポートの内容は以下の通りです: - 市場全体の主要調査結果の調査 - 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題) - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測 - 地理的分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価 - 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。 - 競争環境は、要因や市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明です。 - 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. GROWING INVESTMENTS IN ORGANIC FERTILIZERS FOR SUSTAINABLE AGRICULTURAL DEVELOPMENT 2.5.2. HARNESSING THE POTENTIAL OF ORGANIC WASTE 2.5.3. INCREASING GOVERNMENT SUPPORT THROUGH TARGETED SUBSIDIES 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. RISING POPULATION 3.1.2. EXPANDING ORGANIC CULTIVATION FOOTPRINT 3.1.3. ADVANCES IN ORGANIC FERTILIZERS' MANUFACTURING PROCESS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. HIGH RELIANCE ON CHEMICAL FERTILIZERS 3.2.2. STRINGENT AND TIME-CONSUMING PROCESS OF REGISTRATION OF ORGANIC FARMING 3.2.3. HIGH COSTS AND UNAVAILABILITY OF INPUTS 4. KEY ANALYTICS 4.1. PARENT MARKET ANALYSIS 4.2. KEY MARKET TRENDS 4.3. PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.6.1. RAW MATERIALS 4.6.2. MANUFACTURERS 4.6.3. DISTRIBUTORS OR RETAILERS / ONLINE SALES 4.6.4. MARKETING AND SALES 5. MARKET BY CROP TYPE 5.1. CEREALS AND GRAINS 5.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.1.2. SEGMENT ANALYSIS 5.2. OILSEEDS AND PULSES 5.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.2.2. SEGMENT ANALYSIS 5.3. COMMERCIAL CROPS 5.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.3.2. SEGMENT ANALYSIS 5.4. FRUITS AND VEGETABLES 5.4.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.4.2. SEGMENT ANALYSIS 5.5. OTHER CROP TYPES 5.5.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.5.2. SEGMENT ANALYSIS 6. MARKET BY FORM 6.1. DRY 6.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.1.2. SEGMENT ANALYSIS 6.2. LIQUID 6.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.2.2. SEGMENT ANALYSIS 7. MARKET BY SOURCE 7.1. ANIMAL-BASED FERTILIZERS 7.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.1.2. SEGMENT ANALYSIS 7.2. PLANT-BASED FERTILIZERS 7.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.2.2. SEGMENT ANALYSIS 7.3. MINERAL-BASED FERTILIZERS 7.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.3.2. SEGMENT ANALYSIS 7.4. OTHER ORGANIC FERTILIZERS 7.4.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.4.2. SEGMENT ANALYSIS 8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 8.1. NORTH AMERICA 8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 8.1.2. NORTH AMERICA ORGANIC FERTILIZERS MARKET DRIVERS 8.1.3. NORTH AMERICA ORGANIC FERTILIZERS MARKET CHALLENGES 8.1.4. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA ORGANIC FERTILIZERS MARKET 8.1.5. COUNTRY ANALYSIS 8.1.5.1. UNITED STATES 8.1.5.1.1. UNITED STATES ORGANIC FERTILIZERS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.5.2. CANADA 8.1.5.2.1. CANADA ORGANIC FERTILIZERS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. AGRI LIFE 9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.1.2. PRODUCT LIST 9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.2. AGROCARE CANADA 9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.2.2. PRODUCT LIST 9.2.3. BIO-FLORA (SINGAPORE) PTE LTD 9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.3.2. PRODUCT LIST 9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.4. BIOMAX NATURALS 9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.4.2. PRODUCT LIST 9.2.5. COROMANDEL INTERNATIONAL LIMITED 9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.5.2. PRODUCT LIST 9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.6. HELLO NATURE INTERNATIONAL SRL 9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.6.2. PRODUCT LIST 9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.7. ILSA SPA 9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.7.2. PRODUCT LIST 9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.8. KRISHAK BHARATI COOPERATIVE LIMITED 9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.8.2. PRODUCT LIST 9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.9. MAPLETON AGRI BIOTECH PTY LIMITED 9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.9.2. PRODUCT LIST 9.2.10. NATURE SAFE 9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.10.2. PRODUCT LIST 9.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.11. QUEENSLAND ORGANICS 9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.11.2. PRODUCT LIST 9.2.12. SUSTANE NATURAL FERTILIZER INC 9.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.12.2. PRODUCT LIST 9.2.12.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.13. TATA CHEMICALS LIMITED 9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.13.2. PRODUCT LIST 9.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.14. THE SCOTTS MIRACLE-GRO COMPANY 9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.14.2. PRODUCT LIST 9.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.15. TRUE ORGANIC PRODUCT LIST INC 9.2.15.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.15.2. PRODUCT LIST
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. GROWING INVESTMENTS IN ORGANIC FERTILIZERS FOR SUSTAINABLE AGRICULTURAL DEVELOPMENT 2.5.2. HARNESSING THE POTENTIAL OF ORGANIC WASTE 2.5.3. INCREASING GOVERNMENT SUPPORT THROUGH TARGETED SUBSIDIES 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. RISING POPULATION 3.1.2. EXPANDING ORGANIC CULTIVATION FOOTPRINT 3.1.3. ADVANCES IN ORGANIC FERTILIZERS' MANUFACTURING PROCESS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. HIGH RELIANCE ON CHEMICAL FERTILIZERS 3.2.2. STRINGENT AND TIME-CONSUMING PROCESS OF REGISTRATION OF ORGANIC FARMING 3.2.3. HIGH COSTS AND UNAVAILABILITY OF INPUTS 4. KEY ANALYTICS 4.1. PARENT MARKET ANALYSIS 4.2. KEY MARKET TRENDS 4.3. PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.6.1. RAW MATERIALS 4.6.2. MANUFACTURERS 4.6.3. DISTRIBUTORS OR RETAILERS / ONLINE SALES 4.6.4. MARKETING AND SALES 5. MARKET BY CROP TYPE 5.1. CEREALS AND GRAINS 5.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.1.2. SEGMENT ANALYSIS 5.2. OILSEEDS AND PULSES 5.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.2.2. SEGMENT ANALYSIS 5.3. COMMERCIAL CROPS 5.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.3.2. SEGMENT ANALYSIS 5.4. FRUITS AND VEGETABLES 5.4.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.4.2. SEGMENT ANALYSIS 5.5. OTHER CROP TYPES 5.5.1. MARKET FORECAST FIGURE 5.5.2. SEGMENT ANALYSIS 6. MARKET BY FORM 6.1. DRY 6.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.1.2. SEGMENT ANALYSIS 6.2. LIQUID 6.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 6.2.2. SEGMENT ANALYSIS 7. MARKET BY SOURCE 7.1. ANIMAL-BASED FERTILIZERS 7.1.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.1.2. SEGMENT ANALYSIS 7.2. PLANT-BASED FERTILIZERS 7.2.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.2.2. SEGMENT ANALYSIS 7.3. MINERAL-BASED FERTILIZERS 7.3.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.3.2. SEGMENT ANALYSIS 7.4. OTHER ORGANIC FERTILIZERS 7.4.1. MARKET FORECAST FIGURE 7.4.2. SEGMENT ANALYSIS 8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 8.1. NORTH AMERICA 8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 8.1.2. NORTH AMERICA ORGANIC FERTILIZERS MARKET DRIVERS 8.1.3. NORTH AMERICA ORGANIC FERTILIZERS MARKET CHALLENGES 8.1.4. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA ORGANIC FERTILIZERS MARKET 8.1.5. COUNTRY ANALYSIS 8.1.5.1. UNITED STATES 8.1.5.1.1. UNITED STATES ORGANIC FERTILIZERS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.5.2. CANADA 8.1.5.2.1. CANADA ORGANIC FERTILIZERS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. AGRI LIFE 9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.1.2. PRODUCT LIST 9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.2. AGROCARE CANADA 9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.2.2. PRODUCT LIST 9.2.3. BIO-FLORA (SINGAPORE) PTE LTD 9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.3.2. PRODUCT LIST 9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.4. BIOMAX NATURALS 9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.4.2. PRODUCT LIST 9.2.5. COROMANDEL INTERNATIONAL LIMITED 9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.5.2. PRODUCT LIST 9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.6. HELLO NATURE INTERNATIONAL SRL 9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.6.2. PRODUCT LIST 9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.7. ILSA SPA 9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.7.2. PRODUCT LIST 9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.8. KRISHAK BHARATI COOPERATIVE LIMITED 9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.8.2. PRODUCT LIST 9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.9. MAPLETON AGRI BIOTECH PTY LIMITED 9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.9.2. PRODUCT LIST 9.2.10. NATURE SAFE 9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.10.2. PRODUCT LIST 9.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.11. QUEENSLAND ORGANICS 9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.11.2. PRODUCT LIST 9.2.12. SUSTANE NATURAL FERTILIZER INC 9.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.12.2. PRODUCT LIST 9.2.12.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.13. TATA CHEMICALS LIMITED 9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.13.2. PRODUCT LIST 9.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.14. THE SCOTTS MIRACLE-GRO COMPANY 9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.14.2. PRODUCT LIST 9.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.15. TRUE ORGANIC PRODUCT LIST INC 9.2.15.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.15.2. PRODUCT LIST
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(農業)の最新刊レポート
Inkwood Research社の農業分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|