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北米有機肥料市場予測 2023-2032


NORTH AMERICA ORGANIC FERTILIZERS MARKET FORECAST 2023-2032

主な調査結果 北米の有機肥料市場は、予測期間2023-2032年にCAGR 7.22%を記録すると予測される。有機産業は、米国で最も急速に拡大している農業分野のひとつである。また、この地域は世界の有機農地全体の約5%... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2023年8月18日 US$1,600
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163 英語

 

サマリー

主な調査結果
北米の有機肥料市場は、予測期間2023-2032年にCAGR 7.22%を記録すると予測される。有機産業は、米国で最も急速に拡大している農業分野のひとつである。また、この地域は世界の有機農地全体の約5%を占めている。
市場洞察
北米有機肥料市場の成長評価では、米国とカナダが評価される。カナダの有機肥料市場は、有機農地の成長と有機食品・飲料の販売増加とともに顕著な拡大を見せている。2020年の間に、カナダの有機農地面積は19%増加し、350万エーカー、ほぼ150万ヘクタールを超えた。この面積はカナダ全土の農地の2.4%を占め、カナダ国内での有機農法への積極的な取り組みを示している。
同様に、カナダにおけるオーガニック食品・飲料の取引は大幅に増加し、2020年には65億カナダ・ドル(43億ユーロ)に達する。これは、2017年に記録された売上高と比較して約33%増となる。北米全体では、2020年に370万ヘクタール以上の農地が有機農法で管理された。特にカナダでは、報告された有機草地および放牧面積は、この地域内で約915,000ヘクタールに及んだ。
競争に関する洞察
市場における著名な企業には、True Organic Product List Inc、The Scotts Miracle-Gro Company、Nature Safeなどがある。
本レポートの内容は以下の通りです:
- 市場全体の主要調査結果の調査
- 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題)
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測
- 地理的分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価
- 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。
- 競争環境は、要因や市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明です。
- 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. GROWING INVESTMENTS IN ORGANIC FERTILIZERS FOR SUSTAINABLE AGRICULTURAL DEVELOPMENT
2.5.2. HARNESSING THE POTENTIAL OF ORGANIC WASTE
2.5.3. INCREASING GOVERNMENT SUPPORT THROUGH TARGETED SUBSIDIES
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. RISING POPULATION
3.1.2. EXPANDING ORGANIC CULTIVATION FOOTPRINT
3.1.3. ADVANCES IN ORGANIC FERTILIZERS' MANUFACTURING PROCESS
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. HIGH RELIANCE ON CHEMICAL FERTILIZERS
3.2.2. STRINGENT AND TIME-CONSUMING PROCESS OF REGISTRATION OF ORGANIC FARMING
3.2.3. HIGH COSTS AND UNAVAILABILITY OF INPUTS
4. KEY ANALYTICS
4.1. PARENT MARKET ANALYSIS
4.2. KEY MARKET TRENDS
4.3. PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.6.1. RAW MATERIALS
4.6.2. MANUFACTURERS
4.6.3. DISTRIBUTORS OR RETAILERS / ONLINE SALES
4.6.4. MARKETING AND SALES
5. MARKET BY CROP TYPE
5.1. CEREALS AND GRAINS
5.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.1.2. SEGMENT ANALYSIS
5.2. OILSEEDS AND PULSES
5.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.2.2. SEGMENT ANALYSIS
5.3. COMMERCIAL CROPS
5.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.3.2. SEGMENT ANALYSIS
5.4. FRUITS AND VEGETABLES
5.4.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.4.2. SEGMENT ANALYSIS
5.5. OTHER CROP TYPES
5.5.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.5.2. SEGMENT ANALYSIS
6. MARKET BY FORM
6.1. DRY
6.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.1.2. SEGMENT ANALYSIS
6.2. LIQUID
6.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.2.2. SEGMENT ANALYSIS
7. MARKET BY SOURCE
7.1. ANIMAL-BASED FERTILIZERS
7.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.1.2. SEGMENT ANALYSIS
7.2. PLANT-BASED FERTILIZERS
7.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.2.2. SEGMENT ANALYSIS
7.3. MINERAL-BASED FERTILIZERS
7.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.3.2. SEGMENT ANALYSIS
7.4. OTHER ORGANIC FERTILIZERS
7.4.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.4.2. SEGMENT ANALYSIS
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. NORTH AMERICA
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. NORTH AMERICA ORGANIC FERTILIZERS MARKET DRIVERS
8.1.3. NORTH AMERICA ORGANIC FERTILIZERS MARKET CHALLENGES
8.1.4. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA ORGANIC FERTILIZERS MARKET
8.1.5. COUNTRY ANALYSIS
8.1.5.1. UNITED STATES
8.1.5.1.1. UNITED STATES ORGANIC FERTILIZERS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.2. CANADA
8.1.5.2.1. CANADA ORGANIC FERTILIZERS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. AGRI LIFE
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCT LIST
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. AGROCARE CANADA
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCT LIST
9.2.3. BIO-FLORA (SINGAPORE) PTE LTD
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCT LIST
9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.4. BIOMAX NATURALS
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCT LIST
9.2.5. COROMANDEL INTERNATIONAL LIMITED
9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.5.2. PRODUCT LIST
9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.6. HELLO NATURE INTERNATIONAL SRL
9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.6.2. PRODUCT LIST
9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.7. ILSA SPA
9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.7.2. PRODUCT LIST
9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.8. KRISHAK BHARATI COOPERATIVE LIMITED
9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.8.2. PRODUCT LIST
9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.9. MAPLETON AGRI BIOTECH PTY LIMITED
9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.9.2. PRODUCT LIST
9.2.10. NATURE SAFE
9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.10.2. PRODUCT LIST
9.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.11. QUEENSLAND ORGANICS
9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.11.2. PRODUCT LIST
9.2.12. SUSTANE NATURAL FERTILIZER INC
9.2.12.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.12.2. PRODUCT LIST
9.2.12.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.13. TATA CHEMICALS LIMITED
9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.13.2. PRODUCT LIST
9.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.14. THE SCOTTS MIRACLE-GRO COMPANY
9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.14.2. PRODUCT LIST
9.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.15. TRUE ORGANIC PRODUCT LIST INC
9.2.15.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.15.2. PRODUCT LIST

 

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Summary

KEY FINDINGS
The North America organic fertilizers market is expected to record a CAGR of 7.22% during the forecast period, 2023-2032. The organic industry is notably among the most rapidly expanding agricultural segments in the United States. Also, the region constitutes around 5% of the total global organic agricultural land.
MARKET INSIGHTS
The United States and Canada are assessed for the North America organic fertilizers market growth evaluation. The Canadian organic fertilizer market has been undergoing noteworthy expansion alongside the growth of organic farmland and the rising sales of organic food and beverages. Over the course of 2020, the organic acreage in Canada grew by 19%, exceeding 3.5 million acres or almost 1.5 million hectares. This area constituted 2.4% of the nation's total farmland, showcasing a robust dedication to organic farming practices within Canada.
In a similar vein, organic food and beverage transactions in Canada observed a substantial upswing, achieving 6.5 billion Canadian dollars (4.3 billion euros) in 2020. This marks an approximate 33% increase compared to sales documented in 2017. Across North America at large, more than 3.7 million hectares of farmland were under organic management during the year 2020. Specifically, for Canada, the reported organic grassland and grazing area encompassed nearly 915,000 hectares within this regional context.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the prominent companies in the market are True Organic Product List Inc, The Scotts Miracle-Gro Company, Nature Safe, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations.
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter's Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. GROWING INVESTMENTS IN ORGANIC FERTILIZERS FOR SUSTAINABLE AGRICULTURAL DEVELOPMENT
2.5.2. HARNESSING THE POTENTIAL OF ORGANIC WASTE
2.5.3. INCREASING GOVERNMENT SUPPORT THROUGH TARGETED SUBSIDIES
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. RISING POPULATION
3.1.2. EXPANDING ORGANIC CULTIVATION FOOTPRINT
3.1.3. ADVANCES IN ORGANIC FERTILIZERS' MANUFACTURING PROCESS
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. HIGH RELIANCE ON CHEMICAL FERTILIZERS
3.2.2. STRINGENT AND TIME-CONSUMING PROCESS OF REGISTRATION OF ORGANIC FARMING
3.2.3. HIGH COSTS AND UNAVAILABILITY OF INPUTS
4. KEY ANALYTICS
4.1. PARENT MARKET ANALYSIS
4.2. KEY MARKET TRENDS
4.3. PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.6.1. RAW MATERIALS
4.6.2. MANUFACTURERS
4.6.3. DISTRIBUTORS OR RETAILERS / ONLINE SALES
4.6.4. MARKETING AND SALES
5. MARKET BY CROP TYPE
5.1. CEREALS AND GRAINS
5.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.1.2. SEGMENT ANALYSIS
5.2. OILSEEDS AND PULSES
5.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.2.2. SEGMENT ANALYSIS
5.3. COMMERCIAL CROPS
5.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.3.2. SEGMENT ANALYSIS
5.4. FRUITS AND VEGETABLES
5.4.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.4.2. SEGMENT ANALYSIS
5.5. OTHER CROP TYPES
5.5.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.5.2. SEGMENT ANALYSIS
6. MARKET BY FORM
6.1. DRY
6.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.1.2. SEGMENT ANALYSIS
6.2. LIQUID
6.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.2.2. SEGMENT ANALYSIS
7. MARKET BY SOURCE
7.1. ANIMAL-BASED FERTILIZERS
7.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.1.2. SEGMENT ANALYSIS
7.2. PLANT-BASED FERTILIZERS
7.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.2.2. SEGMENT ANALYSIS
7.3. MINERAL-BASED FERTILIZERS
7.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.3.2. SEGMENT ANALYSIS
7.4. OTHER ORGANIC FERTILIZERS
7.4.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.4.2. SEGMENT ANALYSIS
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. NORTH AMERICA
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. NORTH AMERICA ORGANIC FERTILIZERS MARKET DRIVERS
8.1.3. NORTH AMERICA ORGANIC FERTILIZERS MARKET CHALLENGES
8.1.4. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA ORGANIC FERTILIZERS MARKET
8.1.5. COUNTRY ANALYSIS
8.1.5.1. UNITED STATES
8.1.5.1.1. UNITED STATES ORGANIC FERTILIZERS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.2. CANADA
8.1.5.2.1. CANADA ORGANIC FERTILIZERS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. AGRI LIFE
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCT LIST
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. AGROCARE CANADA
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCT LIST
9.2.3. BIO-FLORA (SINGAPORE) PTE LTD
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCT LIST
9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.4. BIOMAX NATURALS
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCT LIST
9.2.5. COROMANDEL INTERNATIONAL LIMITED
9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.5.2. PRODUCT LIST
9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.6. HELLO NATURE INTERNATIONAL SRL
9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.6.2. PRODUCT LIST
9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.7. ILSA SPA
9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.7.2. PRODUCT LIST
9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.8. KRISHAK BHARATI COOPERATIVE LIMITED
9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.8.2. PRODUCT LIST
9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.9. MAPLETON AGRI BIOTECH PTY LIMITED
9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.9.2. PRODUCT LIST
9.2.10. NATURE SAFE
9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.10.2. PRODUCT LIST
9.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.11. QUEENSLAND ORGANICS
9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
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9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.13.2. PRODUCT LIST
9.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.14. THE SCOTTS MIRACLE-GRO COMPANY
9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.14.2. PRODUCT LIST
9.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES
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9.2.15.2. PRODUCT LIST

 

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