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欧州有機肥料市場予測 2023-2032


EUROPE ORGANIC FERTILIZERS MARKET FORECAST 2023-2032

主な調査結果 欧州の有機肥料市場は、予測期間2023-2032年にCAGR 8.14%を記録すると予測される。農業に関する有機投入物の入手が容易であることが、欧州の分析市場の成長機会を可能にしている。 市場インサイト... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2023年8月18日 US$1,600
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160 英語

 

サマリー

主な調査結果
欧州の有機肥料市場は、予測期間2023-2032年にCAGR 8.14%を記録すると予測される。農業に関する有機投入物の入手が容易であることが、欧州の分析市場の成長機会を可能にしている。
市場インサイト
欧州有機肥料市場の成長評価では、イギリス、イタリア、スペイン、フランス、ドイツ、その他の欧州が分析対象である。EUでは、ドイツが有機商品の主要消費国のひとつにランクされ、アメリカに次いで世界第2位の地位を占めている。ドイツの有機肥料部門は、国家における有機農業の普及の拡大に伴い、拡大の瀬戸際にある。Institute of Farm Economics(農業経済研究所)によると、ドイツでは有機農場が非常に多く、2022年には36,548農場が稼動する。これは国内の全農場の14%を占め、有機農業の確固たる存在感を示している。
ドイツの有機農業専用地は約186万ヘクタールで、全農地面積の11%強に相当する。前年と比較すると、有機農業の栽培面積はほぼ4%という顕著な伸びを示し、有機農法の採用が増加していることを示している。
さらに、有機農法の拡大に伴い、イタリアでも有機肥料のニーズが高まっている。2021年には、イタリアの有機農業に従事する土地面積は約220万ヘクタールに及ぶ。地域別では、シチリアが31万6,000ヘクタール以上を有機農業に投入してトップに立ち、次いでアプリーアが28万7,000ヘクタール、トスカーナが22万5,000ヘクタールとなっている。
競争に関する洞察
ハローネイチャー・インターナショナル社(Hello Nature International Srl)とイルサ社(ILSA SpA)は、この市場の大手企業である。
本レポートには以下の内容が含まれます:
- 市場全体の主要な調査結果を探る
- 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題)
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測
- 地理的分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価
- 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。
- 競争環境は、要因や市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明です。
- 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. GROWING INVESTMENTS IN ORGANIC FERTILIZERS FOR SUSTAINABLE AGRICULTURAL DEVELOPMENT
2.5.2. HARNESSING THE POTENTIAL OF ORGANIC WASTE
2.5.3. INCREASING GOVERNMENT SUPPORT THROUGH TARGETED SUBSIDIES
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. RISING POPULATION
3.1.2. EXPANDING ORGANIC CULTIVATION FOOTPRINT
3.1.3. ADVANCES IN ORGANIC FERTILIZERS’ MANUFACTURING PROCESS
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. HIGH RELIANCE ON CHEMICAL FERTILIZERS
3.2.2. STRINGENT AND TIME-CONSUMING PROCESS OF REGISTRATION OF ORGANIC FARMING
3.2.3. HIGH COSTS AND UNAVAILABILITY OF INPUTS
4. KEY ANALYTICS
4.1. PARENT MARKET ANALYSIS
4.2. KEY MARKET TRENDS
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.6.1. RAW MATERIALS
4.6.2. MANUFACTURERS
4.6.3. DISTRIBUTORS OR RETAILERS / ONLINE SALES
4.6.4. MARKETING AND SALES
5. MARKET BY CROP TYPE
5.1. CEREALS AND GRAINS
5.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.1.2. SEGMENT ANALYSIS
5.2. OILSEEDS AND PULSES
5.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.2.2. SEGMENT ANALYSIS
5.3. COMMERCIAL CROPS
5.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.3.2. SEGMENT ANALYSIS
5.4. FRUITS AND VEGETABLES
5.4.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.4.2. SEGMENT ANALYSIS
5.5. OTHER CROP TYPES
5.5.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.5.2. SEGMENT ANALYSIS
6. MARKET BY FORM
6.1. DRY
6.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.1.2. SEGMENT ANALYSIS
6.2. LIQUID
6.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.2.2. SEGMENT ANALYSIS
7. MARKET BY SOURCE
7.1. ANIMAL-BASED FERTILIZERS
7.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.1.2. SEGMENT ANALYSIS
7.2. PLANT-BASED FERTILIZERS
7.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.2.2. SEGMENT ANALYSIS
7.3. MINERAL-BASED FERTILIZERS
7.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.3.2. SEGMENT ANALYSIS
7.4. OTHER ORGANIC FERTILIZERS
7.4.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.4.2. SEGMENT ANALYSIS
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. EUROPE
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. EUROPE ORGANIC FERTILIZERS MARKET DRIVERS
8.1.3. EUROPE ORGANIC FERTILIZERS MARKET CHALLENGES
8.1.4. KEY PLAYERS IN EUROPE ORGANIC FERTILIZERS MARKET
8.1.5. COUNTRY ANALYSIS
8.1.5.1. UNITED KINGDOM
8.1.5.1.1. UNITED KINGDOM ORGANIC FERTILIZERS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.2. GERMANY
8.1.5.2.1. GERMANY ORGANIC FERTILIZERS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.3. FRANCE
8.1.5.3.1. FRANCE ORGANIC FERTILIZERS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.4. ITALY
8.1.5.4.1. ITALY ORGANIC FERTILIZERS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.5. SPAIN
8.1.5.5.1. SPAIN ORGANIC FERTILIZERS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.6. REST OF EUROPE
8.1.5.6.1. REST OF EUROPE ORGANIC FERTILIZERS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. AGRI LIFE
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCT LIST
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. AGROCARE CANADA
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCT LIST
9.2.3. BIO-FLORA (SINGAPORE) PTE LTD
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCT LIST
9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.4. BIOMAX NATURALS
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCT LIST
9.2.5. COROMANDEL INTERNATIONAL LIMITED
9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.5.2. PRODUCT LIST
9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.6. HELLO NATURE INTERNATIONAL SRL
9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.6.2. PRODUCT LIST
9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.7. ILSA SPA
9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.7.2. PRODUCT LIST
9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.8. KRISHAK BHARATI COOPERATIVE LIMITED
9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.8.2. PRODUCT LIST
9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.9. MAPLETON AGRI BIOTECH PTY LIMITED
9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.9.2. PRODUCT LIST
9.2.10. NATURE SAFE
9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.10.2. PRODUCT LIST
9.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.11. QUEENSLAND ORGANICS
9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.11.2. PRODUCT LIST
9.2.12. SUSTANE NATURAL FERTILIZER INC
9.2.12.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.12.2. PRODUCT LIST
9.2.12.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.13. TATA CHEMICALS LIMITED
9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.13.2. PRODUCT LIST
9.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.14. THE SCOTTS MIRACLE-GRO COMPANY
9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.14.2. PRODUCT LIST
9.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.15. TRUE ORGANIC PRODUCT LIST INC
9.2.15.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.15.2. PRODUCT LIST

 

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Summary

KEY FINDINGS
The Europe organic fertilizers market is expected to register a CAGR of 8.14% during the forecast period, 2023-2032. The easy availability of organic inputs with regard to agriculture enables growth opportunities for the analyzed market in Europe.
MARKET INSIGHTS
The United Kingdom, Italy, Spain, France, Germany, and Rest of Europe are analyzed for the Europe organic fertilizers market growth assessment. In the EU, Germany ranks among the primary consumers of organic goods and holds the second position globally, following only the USA. The organic fertilizer sector in Germany is on the brink of expansion, aligning with the growing prevalence of organic farming in the nation. As per the Institute of Farm Economics, Germany showcases a significant count of organic farms, with 36,548 such farms in operation during 2022. This constitutes 14% of the total farms in the country, showcasing a robust presence of organic agriculture.
The expanse of land dedicated to organic farming in Germany encompasses roughly 1.86 million hectares, equating to just over 11% of the complete agricultural land. In comparison to the previous year, the organic farmed area saw a remarkable growth rate of almost 4%, indicating the increasing adoption of organic methodologies.
Furthermore, With the growth of organic agricultural methods, the need for organic fertilizers is on the rise in Italy as well. In the year 2021, the Italian land area committed to organic farming covered around 2.2 million hectares. Amongst the regions, Sicily took the lead by dedicating over 316 thousand hectares of land to organic farming, followed by Apulia with 287 thousand hectares and Tuscany with 225 thousand hectares.
COMPETITIVE INSIGHTS
Hello Nature International Srl and ILSA SpA are among the leading players in the market.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations.
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter's Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. GROWING INVESTMENTS IN ORGANIC FERTILIZERS FOR SUSTAINABLE AGRICULTURAL DEVELOPMENT
2.5.2. HARNESSING THE POTENTIAL OF ORGANIC WASTE
2.5.3. INCREASING GOVERNMENT SUPPORT THROUGH TARGETED SUBSIDIES
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. RISING POPULATION
3.1.2. EXPANDING ORGANIC CULTIVATION FOOTPRINT
3.1.3. ADVANCES IN ORGANIC FERTILIZERS’ MANUFACTURING PROCESS
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. HIGH RELIANCE ON CHEMICAL FERTILIZERS
3.2.2. STRINGENT AND TIME-CONSUMING PROCESS OF REGISTRATION OF ORGANIC FARMING
3.2.3. HIGH COSTS AND UNAVAILABILITY OF INPUTS
4. KEY ANALYTICS
4.1. PARENT MARKET ANALYSIS
4.2. KEY MARKET TRENDS
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.6.1. RAW MATERIALS
4.6.2. MANUFACTURERS
4.6.3. DISTRIBUTORS OR RETAILERS / ONLINE SALES
4.6.4. MARKETING AND SALES
5. MARKET BY CROP TYPE
5.1. CEREALS AND GRAINS
5.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.1.2. SEGMENT ANALYSIS
5.2. OILSEEDS AND PULSES
5.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.2.2. SEGMENT ANALYSIS
5.3. COMMERCIAL CROPS
5.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.3.2. SEGMENT ANALYSIS
5.4. FRUITS AND VEGETABLES
5.4.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.4.2. SEGMENT ANALYSIS
5.5. OTHER CROP TYPES
5.5.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.5.2. SEGMENT ANALYSIS
6. MARKET BY FORM
6.1. DRY
6.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.1.2. SEGMENT ANALYSIS
6.2. LIQUID
6.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.2.2. SEGMENT ANALYSIS
7. MARKET BY SOURCE
7.1. ANIMAL-BASED FERTILIZERS
7.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.1.2. SEGMENT ANALYSIS
7.2. PLANT-BASED FERTILIZERS
7.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.2.2. SEGMENT ANALYSIS
7.3. MINERAL-BASED FERTILIZERS
7.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.3.2. SEGMENT ANALYSIS
7.4. OTHER ORGANIC FERTILIZERS
7.4.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.4.2. SEGMENT ANALYSIS
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. EUROPE
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. EUROPE ORGANIC FERTILIZERS MARKET DRIVERS
8.1.3. EUROPE ORGANIC FERTILIZERS MARKET CHALLENGES
8.1.4. KEY PLAYERS IN EUROPE ORGANIC FERTILIZERS MARKET
8.1.5. COUNTRY ANALYSIS
8.1.5.1. UNITED KINGDOM
8.1.5.1.1. UNITED KINGDOM ORGANIC FERTILIZERS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.2. GERMANY
8.1.5.2.1. GERMANY ORGANIC FERTILIZERS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.3. FRANCE
8.1.5.3.1. FRANCE ORGANIC FERTILIZERS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.4. ITALY
8.1.5.4.1. ITALY ORGANIC FERTILIZERS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.5. SPAIN
8.1.5.5.1. SPAIN ORGANIC FERTILIZERS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.6. REST OF EUROPE
8.1.5.6.1. REST OF EUROPE ORGANIC FERTILIZERS MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. AGRI LIFE
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCT LIST
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. AGROCARE CANADA
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCT LIST
9.2.3. BIO-FLORA (SINGAPORE) PTE LTD
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCT LIST
9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.4. BIOMAX NATURALS
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCT LIST
9.2.5. COROMANDEL INTERNATIONAL LIMITED
9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.5.2. PRODUCT LIST
9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.6. HELLO NATURE INTERNATIONAL SRL
9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.6.2. PRODUCT LIST
9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.7. ILSA SPA
9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.7.2. PRODUCT LIST
9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.8. KRISHAK BHARATI COOPERATIVE LIMITED
9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.8.2. PRODUCT LIST
9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.9. MAPLETON AGRI BIOTECH PTY LIMITED
9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.9.2. PRODUCT LIST
9.2.10. NATURE SAFE
9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.10.2. PRODUCT LIST
9.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.11. QUEENSLAND ORGANICS
9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.11.2. PRODUCT LIST
9.2.12. SUSTANE NATURAL FERTILIZER INC
9.2.12.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.12.2. PRODUCT LIST
9.2.12.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.13. TATA CHEMICALS LIMITED
9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.13.2. PRODUCT LIST
9.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.14. THE SCOTTS MIRACLE-GRO COMPANY
9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.14.2. PRODUCT LIST
9.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.15. TRUE ORGANIC PRODUCT LIST INC
9.2.15.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.15.2. PRODUCT LIST

 

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