北米ハラル食品・飲料市場予測 2023-2032NORTH AMERICA HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET FORECAST 2023-2032 主な調査結果 北米のハラル食品・飲料市場の成長は、予測期間2023-2032年にCAGR 5.55%で進展すると予測される。イスラム教徒の移民の増加が主要な成長促進要因である。一方、複数のハラル肉輸出業者とハラル食... もっと見る
サマリー主な調査結果北米のハラル食品・飲料市場の成長は、予測期間2023-2032年にCAGR 5.55%で進展すると予測される。イスラム教徒の移民の増加が主要な成長促進要因である。一方、複数のハラル肉輸出業者とハラル食品&飲料製品の多国籍メーカーの存在が市場見通しを後押ししている。 市場洞察 北米のハラル食品&飲料市場の成長分析では、カナダと米国が分析されている。The Future of The Global Muslim Population(世界のムスリム人口の将来)」と題された最近の調査によると、カナダに住むムスリムの予測数は2030年までに270万人を突破し、同国の総人口の約6.6%を占めると予想されている。現在、ムスリム・コミュニティはカナダ全人口の2.8%を占めている。2021年には、イスラム教はカナダで2番目に多く宣言された宗教となり、約180万人の信者がいる。過去20年間で、カナダにおけるイスラム教徒の割合は大幅に増加し、2001年の2.0%から2021年には4.9%と2倍以上になった。 現在進行中の世界的大流行は、外食産業に課題をもたらし続け、カナダのハラールレストランに影響を及ぼしている。この状況を緩和するため、ハラルプロセス全体を監督するカナダ唯一の認証機関であるハラル・モニタリング・オーソリティ(HMA)は、国内のハラルレストラン経営者を支援するための関連コストを引き受けている。カナダにおけるハラール食品への需要の高まりを踏まえ、HMAは会員を支援し、このコミュニティの成長を維持する方法を積極的に模索している。この需要の高まりは、ムスリム人口だけでなく、健康的で安全な製品を求める消費者によってもたらされている。 認証されたハラール製品に対する需要の高まりに対応するため、新規および既存のフランチャイズ・ビジネスがカナダでの市場プレゼンスを拡大している。この傾向は、ハラル市場の重要性の高まりと、健康志向の消費者やムスリムコミュニティの嗜好に応えたいという願望を反映している。 競争に関する洞察 市場の大手企業には、American Foods Group LLC、One World Foods、Crescent Foodsなどがある。 弊社のレポート提供内容は以下の通りです: - 市場全体の主要調査結果を探る - 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題) - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測 - 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価 - 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。 - 競争環境は、要因、市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。 - 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.4.1. IMPACT OF COVID-19 ON HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. GROWING INVESTOR INTEREST IN HALAL FOODS AND BEVERAGES 2.5.2. INTEGRATION OF TECHNOLOGY 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. CHANGING USER DEMOGRAPHIC WORLDWIDE 3.1.2. GROWING AWARENESS REGARDING HALAL FOODS AMONG NON-MUSLIMS 3.1.3. LAUNCH OF HALAL FOOD OPTIONS BY GIANT FOOD CHAINS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. GRUELING IMPLEMENTATION OF HALAL STANDARDS THROUGHOUT THE VALUE CHAIN 3.2.2. MISLABELING 3.2.3. IMBALANCE BETWEEN DEMAND AND SUPPLY 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR UNITED STATES 4.4. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.5. VALUE CHAIN ANALYSIS 5. MARKET BY USER DEMOGRAPHIC 5.1. MUSLIM 5.2. NON-MUSLIM 6. MARKET BY PRODUCT TYPE 6.1. HALAL FOOD 6.1.1. HALAL MEAT PRODUCTS 6.1.2. HALAL DAIRY PRODUCTS 6.1.3. HALAL GRAIN PRODUCTS 6.1.4. HALAL BAKERY & CONFECTIONERY PRODUCTS 6.1.5. OTHER HALAL FOODS 6.2. HALAL BEVERAGE 6.3. HALAL SUPPLEMENT 7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 7.1. CONVENIENCE STORE 7.2. SPECIALTY STORE 7.3. SUPERMARKET & HYPERMARKET 7.4. ONLINE STORE 7.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 8.1. NORTH AMERICA 8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 8.1.2. NORTH AMERICA HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET DRIVERS 8.1.3. NORTH AMERICA HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET CHALLENGES 8.1.4. NORTH AMERICA HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET REGULATORY FRAMEWORK 8.1.5. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET 8.1.6. COUNTRY ANALYSIS 8.1.6.1. UNITED STATES 8.1.6.1.1. UNITED STATES HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.2. CANADA 8.1.6.2.1. CANADA HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. AL ISLAMI FOODS 9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.1.2. PRODUCT LIST 9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.2. AMERICAN FOODS GROUP LLC 9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.2.2. PRODUCT LIST 9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.3. BILAL GROUP 9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.3.2. PRODUCT LIST 9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.4. BRF SA 9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.4.2. PRODUCT LIST 9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.5. CARGILL INCORPORATED 9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.5.2. PRODUCT LIST 9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.6. CARREFOUR 9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.6.2. PRODUCT LIST 9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.7. CRESCENT FOODS 9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.7.2. PRODUCT LIST 9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.8. ISLA DÉLICE 9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.8.2. PRODUCT LIST 9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.9. MIDAMAR 9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.9.2. PRODUCT LIST 9.2.10. NESTLÉ SA 9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.10.2. PRODUCT LIST 9.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.11. ONE WORLD FOODS 9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.11.2. PRODUCT LIST 9.2.12. PRIMABAGUZ SDN BHD 9.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.12.2. PRODUCT LIST 9.2.13. SAFFRON ROAD 9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.13.2. PRODUCT LIST 9.2.14. TAHIRA FOODS LIMITED 9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.14.2. PRODUCT LIST 9.2.15. TARIQ HALAL MEATS 9.2.15.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.15.2. PRODUCT LIST
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.4.1. IMPACT OF COVID-19 ON HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. GROWING INVESTOR INTEREST IN HALAL FOODS AND BEVERAGES 2.5.2. INTEGRATION OF TECHNOLOGY 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. CHANGING USER DEMOGRAPHIC WORLDWIDE 3.1.2. GROWING AWARENESS REGARDING HALAL FOODS AMONG NON-MUSLIMS 3.1.3. LAUNCH OF HALAL FOOD OPTIONS BY GIANT FOOD CHAINS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. GRUELING IMPLEMENTATION OF HALAL STANDARDS THROUGHOUT THE VALUE CHAIN 3.2.2. MISLABELING 3.2.3. IMBALANCE BETWEEN DEMAND AND SUPPLY 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR UNITED STATES 4.4. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.5. VALUE CHAIN ANALYSIS 5. MARKET BY USER DEMOGRAPHIC 5.1. MUSLIM 5.2. NON-MUSLIM 6. MARKET BY PRODUCT TYPE 6.1. HALAL FOOD 6.1.1. HALAL MEAT PRODUCTS 6.1.2. HALAL DAIRY PRODUCTS 6.1.3. HALAL GRAIN PRODUCTS 6.1.4. HALAL BAKERY & CONFECTIONERY PRODUCTS 6.1.5. OTHER HALAL FOODS 6.2. HALAL BEVERAGE 6.3. HALAL SUPPLEMENT 7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 7.1. CONVENIENCE STORE 7.2. SPECIALTY STORE 7.3. SUPERMARKET & HYPERMARKET 7.4. ONLINE STORE 7.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 8.1. NORTH AMERICA 8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 8.1.2. NORTH AMERICA HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET DRIVERS 8.1.3. NORTH AMERICA HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET CHALLENGES 8.1.4. NORTH AMERICA HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET REGULATORY FRAMEWORK 8.1.5. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET 8.1.6. COUNTRY ANALYSIS 8.1.6.1. UNITED STATES 8.1.6.1.1. UNITED STATES HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.6.2. CANADA 8.1.6.2.1. CANADA HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. AL ISLAMI FOODS 9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.1.2. PRODUCT LIST 9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.2. AMERICAN FOODS GROUP LLC 9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.2.2. PRODUCT LIST 9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.3. BILAL GROUP 9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.3.2. PRODUCT LIST 9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.4. BRF SA 9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.4.2. PRODUCT LIST 9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.5. CARGILL INCORPORATED 9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.5.2. PRODUCT LIST 9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.6. CARREFOUR 9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.6.2. PRODUCT LIST 9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.7. CRESCENT FOODS 9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.7.2. PRODUCT LIST 9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.8. ISLA DÉLICE 9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.8.2. PRODUCT LIST 9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.9. MIDAMAR 9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.9.2. PRODUCT LIST 9.2.10. NESTLÉ SA 9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.10.2. PRODUCT LIST 9.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES 9.2.11. ONE WORLD FOODS 9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.11.2. PRODUCT LIST 9.2.12. PRIMABAGUZ SDN BHD 9.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.12.2. PRODUCT LIST 9.2.13. SAFFRON ROAD 9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.13.2. PRODUCT LIST 9.2.14. TAHIRA FOODS LIMITED 9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.14.2. PRODUCT LIST 9.2.15. TARIQ HALAL MEATS 9.2.15.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.15.2. PRODUCT LIST
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よくあるご質問Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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