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欧州ハラル食品・飲料市場予測 2023-2032


EUROPE HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET FORECAST 2023-2032

主な調査結果 欧州のハラル食品・飲料市場は予測期間2023-2032年にCAGR 6.01%を記録すると予測される。同地域におけるハラル・スナックのトレンドにより、ハラル食の製品カテゴリーを拡大する企業が増えている。... もっと見る

 

 

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Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2023年8月18日 US$1,600
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143 英語

 

サマリー

主な調査結果
欧州のハラル食品・飲料市場は予測期間2023-2032年にCAGR 6.01%を記録すると予測される。同地域におけるハラル・スナックのトレンドにより、ハラル食の製品カテゴリーを拡大する企業が増えている。例えば、Tahira Foods社は最近、ファラフェル、春巻き、サモサ、ケバブ、パン粉食品、ハンバーガーなどの冷凍ハラル・スナックの提供を開始した。
市場洞察
オランダ、イタリア、フランス、スペイン、ドイツ、英国、その他の欧州が欧州ハラル食品・飲料市場の成長評価対象である。ドイツではイスラム教徒の人口が増加しており、特にトルコ系イスラム教徒が同国のハラル食品・飲料市場の拡大に拍車をかけている。ハラル食肉はこの地域で大きな人気を博しており、Stolle Chicken Halalのような数多くの企業が、製品の製造・販売において品質と動物福祉の厳格な基準を遵守している。その結果、これらの企業はドイツ市場で何の制限も受けることなく自由に商品を提供することができる。ハラル・パスタやハラル・ヌードルはドイツ市場で広く販売されているが、主にアメリカ、韓国、タイなどからの輸入品であり、国内業者の存在は限られている。
ドイツのハラル・パン販売の場合、その発展性から地元のベーカリーが市場を支配している。既存の市場プレーヤーは現在、この分野に参入するために大幅な調整を行っている。重要な課題のひとつは、バター、クリーム、卵を含むすべての原材料がハラール法に完全に準拠し、ハラール認定業者からのみ調達されるようにすることである。
競争に関する洞察
市場の大手企業には、ネスレSA、カーギル・インコーポレイテッド、ワンワールド・フーズなどがある。
当レポートの内容は以下の通りです:
- 市場全体の主要調査結果を探る
- 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題)
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測
- 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価
- 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。
- 競争環境は、要因、市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。
- 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.4.1. IMPACT OF COVID-19 ON HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. GROWING INVESTOR INTEREST IN HALAL FOODS AND BEVERAGES
2.5.2. INTEGRATION OF TECHNOLOGY
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. CHANGING USER DEMOGRAPHIC WORLDWIDE
3.1.2. GROWING AWARENESS REGARDING HALAL FOODS AMONG NON-MUSLIMS
3.1.3. LAUNCH OF HALAL FOOD OPTIONS BY GIANT FOOD CHAINS
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. GRUELING IMPLEMENTATION OF HALAL STANDARDS THROUGHOUT THE VALUE CHAIN
3.2.2. MISLABELING
3.2.3. IMBALANCE BETWEEN DEMAND AND SUPPLY
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.2.1. BUYERS POWER
4.2.2. SUPPLIERS POWER
4.2.3. SUBSTITUTION
4.2.4. NEW ENTRANTS
4.2.5. INDUSTRY RIVALRY
4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR FRANCE
4.4. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.5. VALUE CHAIN ANALYSIS
5. MARKET BY USER DEMOGRAPHIC
5.1. MUSLIM
5.2. NON-MUSLIM
6. MARKET BY PRODUCT TYPE
6.1. HALAL FOOD
6.1.1. HALAL MEAT PRODUCTS
6.1.2. HALAL DAIRY PRODUCTS
6.1.3. HALAL GRAIN PRODUCTS
6.1.4. HALAL BAKERY & CONFECTIONERY PRODUCTS
6.1.5. OTHER HALAL FOODS
6.2. HALAL BEVERAGE
6.3. HALAL SUPPLEMENT
7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1. CONVENIENCE STORE
7.2. SPECIALTY STORE
7.3. SUPERMARKET & HYPERMARKET
7.4. ONLINE STORE
7.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. EUROPE
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. EUROPE HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET DRIVERS
8.1.3. EUROPE HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET CHALLENGES
8.1.4. KEY PLAYERS IN EUROPE HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET
8.1.5. COUNTRY ANALYSIS
8.1.5.1. UNITED KINGDOM
8.1.5.1.1. UNITED KINGDOM HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.2. GERMANY
8.1.5.2.1. GERMANY HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.3. FRANCE
8.1.5.3.1. FRANCE HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.4. ITALY
8.1.5.4.1. ITALY HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.5. SPAIN
8.1.5.5.1. SPAIN HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.6. THE NETHERLANDS
8.1.5.6.1. THE NETHERLANDS HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.7. POLAND
8.1.5.7.1. POLAND HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.8. REST OF EUROPE
8.1.5.8.1. REST OF EUROPE HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. AL ISLAMI FOODS
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCT LIST
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. AMERICAN FOODS GROUP LLC
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCT LIST
9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.3. BILAL GROUP
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCT LIST
9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.4. BRF SA
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCT LIST
9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.5. CARGILL INCORPORATED
9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.5.2. PRODUCT LIST
9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.6. CARREFOUR
9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.6.2. PRODUCT LIST
9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.7. CRESCENT FOODS
9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.7.2. PRODUCT LIST
9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.8. ISLA DÉLICE
9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.8.2. PRODUCT LIST
9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.9. MIDAMAR
9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.9.2. PRODUCT LIST
9.2.10. NESTLÉ SA
9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.10.2. PRODUCT LIST
9.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.11. ONE WORLD FOODS
9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.11.2. PRODUCT LIST
9.2.12. PRIMABAGUZ SDN BHD
9.2.12.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.12.2. PRODUCT LIST
9.2.13. SAFFRON ROAD
9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.13.2. PRODUCT LIST
9.2.14. TAHIRA FOODS LIMITED
9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.14.2. PRODUCT LIST
9.2.15. TARIQ HALAL MEATS
9.2.15.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.15.2. PRODUCT LIST

 

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Summary

KEY FINDINGS
The Europe halal food & beverage market is expected to record a CAGR of 6.01% during the forecast period, 2023-2032. Companies are increasingly extending their product categories in halal meals due to the halal snacks trend in the region. For instance, Tahira Foods recently started offering frozen halal snack options like falafels, spring rolls, samosas, kebabs, breaded foods, and burgers.
MARKET INSIGHTS
The Netherlands, Italy, France, Spain, Germany, the United Kingdom, and Rest of Europe are evaluated for the Europe halal food & beverage market growth assessment. The increasing Muslim population in Germany, particularly Turkish Muslims, is fueling the expansion of the country's halal food and beverage market. Halal meat enjoys substantial popularity in the region, and numerous companies, such as Stolle Chicken Halal, adhere to rigorous standards of quality and animal welfare while producing and selling their products. Consequently, these companies can freely offer their goods in the German market without facing any restrictions. Although halal pasta and noodles are widely available in the German market, they are primarily imported from the United States, Korea, Thailand, and other countries, with limited presence from domestic players.
In the case of German halal bread sales, local bakeries dominate the market due to their evolving nature. Established market players are currently making significant adjustments to enter this sector. One of the key challenges lies in ensuring that all raw ingredients, including butter, cream, and eggs, fully comply with Halal law and are sourced exclusively from Halal-certified providers.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the leading companies in the market are Nestlé SA, Cargill Incorporated, One World Foods, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.4.1. IMPACT OF COVID-19 ON HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. GROWING INVESTOR INTEREST IN HALAL FOODS AND BEVERAGES
2.5.2. INTEGRATION OF TECHNOLOGY
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. CHANGING USER DEMOGRAPHIC WORLDWIDE
3.1.2. GROWING AWARENESS REGARDING HALAL FOODS AMONG NON-MUSLIMS
3.1.3. LAUNCH OF HALAL FOOD OPTIONS BY GIANT FOOD CHAINS
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. GRUELING IMPLEMENTATION OF HALAL STANDARDS THROUGHOUT THE VALUE CHAIN
3.2.2. MISLABELING
3.2.3. IMBALANCE BETWEEN DEMAND AND SUPPLY
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.2.1. BUYERS POWER
4.2.2. SUPPLIERS POWER
4.2.3. SUBSTITUTION
4.2.4. NEW ENTRANTS
4.2.5. INDUSTRY RIVALRY
4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR FRANCE
4.4. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.5. VALUE CHAIN ANALYSIS
5. MARKET BY USER DEMOGRAPHIC
5.1. MUSLIM
5.2. NON-MUSLIM
6. MARKET BY PRODUCT TYPE
6.1. HALAL FOOD
6.1.1. HALAL MEAT PRODUCTS
6.1.2. HALAL DAIRY PRODUCTS
6.1.3. HALAL GRAIN PRODUCTS
6.1.4. HALAL BAKERY & CONFECTIONERY PRODUCTS
6.1.5. OTHER HALAL FOODS
6.2. HALAL BEVERAGE
6.3. HALAL SUPPLEMENT
7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1. CONVENIENCE STORE
7.2. SPECIALTY STORE
7.3. SUPERMARKET & HYPERMARKET
7.4. ONLINE STORE
7.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. EUROPE
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. EUROPE HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET DRIVERS
8.1.3. EUROPE HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET CHALLENGES
8.1.4. KEY PLAYERS IN EUROPE HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET
8.1.5. COUNTRY ANALYSIS
8.1.5.1. UNITED KINGDOM
8.1.5.1.1. UNITED KINGDOM HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.2. GERMANY
8.1.5.2.1. GERMANY HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.3. FRANCE
8.1.5.3.1. FRANCE HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.4. ITALY
8.1.5.4.1. ITALY HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.5. SPAIN
8.1.5.5.1. SPAIN HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.6. THE NETHERLANDS
8.1.5.6.1. THE NETHERLANDS HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.7. POLAND
8.1.5.7.1. POLAND HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.5.8. REST OF EUROPE
8.1.5.8.1. REST OF EUROPE HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. AL ISLAMI FOODS
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCT LIST
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. AMERICAN FOODS GROUP LLC
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCT LIST
9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.3. BILAL GROUP
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCT LIST
9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.4. BRF SA
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCT LIST
9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.5. CARGILL INCORPORATED
9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.5.2. PRODUCT LIST
9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.6. CARREFOUR
9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.6.2. PRODUCT LIST
9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.7. CRESCENT FOODS
9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.7.2. PRODUCT LIST
9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.8. ISLA DÉLICE
9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.8.2. PRODUCT LIST
9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.9. MIDAMAR
9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.9.2. PRODUCT LIST
9.2.10. NESTLÉ SA
9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.10.2. PRODUCT LIST
9.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.11. ONE WORLD FOODS
9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.11.2. PRODUCT LIST
9.2.12. PRIMABAGUZ SDN BHD
9.2.12.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.12.2. PRODUCT LIST
9.2.13. SAFFRON ROAD
9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.13.2. PRODUCT LIST
9.2.14. TAHIRA FOODS LIMITED
9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.14.2. PRODUCT LIST
9.2.15. TARIQ HALAL MEATS
9.2.15.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.15.2. PRODUCT LIST

 

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