インドネシアのハラル食品・飲料市場予測 2023-2030INDONESIA HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET FORECAST 2023-2030 主な調査結果 インドネシアのハラル食品・飲料市場は予測期間2023-2030年にCAGR 6.78%を記録すると予測。アジア太平洋地域で最大のイスラム教徒人口を抱えるインドネシアは、ハラル食品・飲料にとって有利な市場... もっと見る
サマリー主な調査結果インドネシアのハラル食品・飲料市場は予測期間2023-2030年にCAGR 6.78%を記録すると予測。アジア太平洋地域で最大のイスラム教徒人口を抱えるインドネシアは、ハラル食品・飲料にとって有利な市場である。 市場洞察 インドネシアにおける中流階級の人口増加は、同国の食品・飲料市場の主要な推進力となっている。現在、インドネシアは1,730万世帯からなる世界第4位の市場となっており、この数は2030年までに2,000万世帯に拡大すると予想されている。特筆すべきは、インドネシアの人口の60%が30歳以下の年齢層であり、非原産品や高級食品・飲料のメーカーや輸入業者にとって有利な機会を提供していることである。 インドネシアは歴史的に主要なハラル食品・飲料輸出国ではなかったが、最近では日本、シンガポール、中東、米国へのハラル・スパイス、麺類、魚加工品の輸出が顕著に増加している。こうした状況を踏まえ、食品・飲料メーカーもインドネシア政府も、将来的に同国を主要なハラル製品のハブとして確立すべく、積極的な取り組みを行っている。こうした取り組みが成功するかどうかは、予測期間中に同国で予測されるハラル食品・飲料の需要増加に大きく影響するため、最も重要である。 競争に関する洞察 市場の著名企業には、Nestlé SA、BRF SA、Cargill Incorporated、PrimaBaguz Sdn Bhdなどがある。 当レポートの提供内容は以下の通りです: - 市場全体の主要調査結果の調査 - 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題) - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測 - 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価 - 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。 - 競争環境は、要因、市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。 - 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. SCOPE OF STUDY 2.5. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.5.1. IMPACT OF COVID-19 ON HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET 2.6. MAJOR MARKET FINDINGS 2.6.1. GROWING INVESTOR INTEREST IN HALAL FOODS AND BEVERAGES 2.6.2. INTEGRATION OF TECHNOLOGY 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. CHANGING USER DEMOGRAPHIC WORLDWIDE 3.1.2. GROWING AWARENESS REGARDING HALAL FOODS AMONG NON-MUSLIMS 3.1.3. LAUNCH OF HALAL FOOD OPTIONS BY GIANT FOOD CHAINS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. GRUELING IMPLEMENTATION OF HALAL STANDARDS THROUGHOUT THE VALUE CHAIN 3.2.2. MISLABELING 3.2.3. IMBALANCE BETWEEN DEMAND AND SUPPLY 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PEST ANALYSIS 4.3. PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.4.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR INDONESIA 4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 5. MARKET BY USER DEMOGRAPHIC 5.1. MUSLIM 5.2. NON-MUSLIM 6. MARKET BY PRODUCT TYPE 6.1. HALAL FOOD 6.1.1. HALAL MEAT PRODUCTS 6.1.2. HALAL DAIRY PRODUCTS 6.1.3. HALAL GRAIN PRODUCTS 6.1.4. HALAL BAKERY & CONFECTIONERY PRODUCTS 6.1.5. OTHER HALAL FOODS 6.2. HALAL BEVERAGE 6.3. HALAL SUPPLEMENT 7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 7.1. CONVENIENCE STORE 7.2. SPECIALTY STORE 7.3. SUPERMARKET & HYPERMARKET 7.4. ONLINE STORE 7.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 8. COMPETITIVE LANDSCAPE 8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 8.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 8.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 8.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 8.2. COMPANY PROFILES 8.2.1. BRF SA 8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.1.2. PRODUCT LIST 8.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.2. CARGILL INCORPORATED 8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.2.2. PRODUCT LIST 8.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.3. MIDAMAR 8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.3.2. PRODUCT LIST 8.2.4. NESTLÉ SA 8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.4.2. PRODUCT LIST 8.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.5. PRIMABAGUZ SDN BHD 8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.5.2. PRODUCT LIST
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. SCOPE OF STUDY 2.5. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.5.1. IMPACT OF COVID-19 ON HALAL FOOD & BEVERAGE MARKET 2.6. MAJOR MARKET FINDINGS 2.6.1. GROWING INVESTOR INTEREST IN HALAL FOODS AND BEVERAGES 2.6.2. INTEGRATION OF TECHNOLOGY 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. CHANGING USER DEMOGRAPHIC WORLDWIDE 3.1.2. GROWING AWARENESS REGARDING HALAL FOODS AMONG NON-MUSLIMS 3.1.3. LAUNCH OF HALAL FOOD OPTIONS BY GIANT FOOD CHAINS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. GRUELING IMPLEMENTATION OF HALAL STANDARDS THROUGHOUT THE VALUE CHAIN 3.2.2. MISLABELING 3.2.3. IMBALANCE BETWEEN DEMAND AND SUPPLY 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PEST ANALYSIS 4.3. PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.4.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR INDONESIA 4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 5. MARKET BY USER DEMOGRAPHIC 5.1. MUSLIM 5.2. NON-MUSLIM 6. MARKET BY PRODUCT TYPE 6.1. HALAL FOOD 6.1.1. HALAL MEAT PRODUCTS 6.1.2. HALAL DAIRY PRODUCTS 6.1.3. HALAL GRAIN PRODUCTS 6.1.4. HALAL BAKERY & CONFECTIONERY PRODUCTS 6.1.5. OTHER HALAL FOODS 6.2. HALAL BEVERAGE 6.3. HALAL SUPPLEMENT 7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 7.1. CONVENIENCE STORE 7.2. SPECIALTY STORE 7.3. SUPERMARKET & HYPERMARKET 7.4. ONLINE STORE 7.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 8. COMPETITIVE LANDSCAPE 8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 8.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 8.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 8.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 8.2. COMPANY PROFILES 8.2.1. BRF SA 8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.1.2. PRODUCT LIST 8.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.2. CARGILL INCORPORATED 8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.2.2. PRODUCT LIST 8.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.3. MIDAMAR 8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.3.2. PRODUCT LIST 8.2.4. NESTLÉ SA 8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.4.2. PRODUCT LIST 8.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES 8.2.5. PRIMABAGUZ SDN BHD 8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 8.2.5.2. PRODUCT LIST
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