米国皮膚科機器市場予測 2022-2028UNITED STATES DERMATOLOGY DEVICES MARKET FORECAST 2022-2028 主な調査結果 米国の皮膚科機器市場は、2022年から2028年の間に13.24%のCAGRで成長すると推定される。費用対効果や簡便性から、非侵襲的または低侵襲的な美容処置が好まれることが、予測期間中の同国における市... もっと見る
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サマリー主な調査結果米国の皮膚科機器市場は、2022年から2028年の間に13.24%のCAGRで成長すると推定される。費用対効果や簡便性から、非侵襲的または低侵襲的な美容処置が好まれることが、予測期間中の同国における市場成長を牽引しています。 市場インサイト 皮膚科疾患の診断と治療において、診断と管理を支援する新技術が利用可能になり、武器が広がっています。米国整形外科学会による整形外科統計レポートによると、2020年には世界のさまざまな地域で約1560万件の美容整形が行われ、そのうち約1320万件は美容低侵襲手術、約230万件は美容外科手術であったという。 さらに、米国皮膚科学会(AAD)は、侵襲性メラノーマが米国の男女に5番目に多いがんになると予測しています。メラノーマの発生率は1982年から2011年の間に2倍以上に増加し、現在も全国的に急増し続けています。したがって、同国における皮膚がんの有病率と先進的な皮膚科用機器の増加が、予測期間中の米国皮膚科用機器市場の成長を促進すると予想されます。 競争力 市場で競合する主要企業は、Cutera Inc、Candela Medical、Cynosure Inc、Canfield Scientificなどです。 当社のレポート提供内容は以下の通りです。 - 市場全体の主要な知見を探る - 市場力学の戦略的な内訳(推進要因、抑制要因、機会、課題) - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年分の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測 - 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率 - 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。 - コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。 - 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1.STUDY OBJECTIVES 1.2.SCOPE OF STUDY 1.3.METHODOLOGY 1.4.ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1.MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2.COUNTRY SNAPSHOT 2.3.COUNTRY ANALYSIS 2.4.KEY GROWTH ENABLERS 2.5.KEY CHALLENGES 3. KEY ANALYTICS 3.1.IMPACT OF COVID-19 ON DERMATOLOGY DEVICES MARKET 3.2.KEY MARKET TRENDS 3.3.PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 3.3.1.BUYERS POWER 3.3.2.SUPPLIERS POWER 3.3.3.SUBSTITUTION 3.3.4.NEW ENTRANTS 3.3.5.INDUSTRY RIVALRY 3.4.OPPORTUNITY MATRIX 3.5.PESTLE ANALYSIS – UNITED STATES 3.6.VENDOR LANDSCAPE 3.7.VALUE CHAIN ANALYSIS 3.7.1.RESEARCH AND PRODUCT DEVELOPMENT 3.7.2.DISTRIBUTION 3.7.3.SERVICE 3.8.KEY BUYING CRITERIA 3.8.1.COST 3.8.2.QUALITY 3.8.3.PURPOSE 3.9.REGULATORY FRAMEWORK 4. MARKET BY TYPE 4.1.TREATMENT DEVICES 4.2.DIAGNOSTIC DEVICES 5. MARKET BY TREATMENT DEVICE 5.1.MARKET BY PRODUCT 5.1.1.LASERS 5.1.2.LIGHT THERAPY DEVICES 5.1.3.LIPOSUCTION DEVICES 5.1.4.MICRODERMABRASION DEVICES 5.1.5.ELECTROSURGICAL EQUIPMENT 5.1.6.CRYOTHERAPY DEVICES 5.2.MARKET BY APPLICATION 5.2.1.HAIR REMOVAL 5.2.2.BODY CONTOURING AND FAT REMOVAL 5.2.3.SKIN REJUVENATION 5.2.4.WRINKLE REMOVAL AND SKIN RESURFACING 5.2.5.CELLULITE REDUCTION 5.2.6.VASCULAR AND PIGMENTED LESION REMOVAL 5.2.7.TATTOO REMOVAL 5.2.8.PSORIASIS 5.2.9.ACNE 5.2.10.OTHER APPLICATIONS 6. MARKET BY DIAGNOSTICS DEVICE 6.1.MARKET BY PRODUCT 6.1.1.DERMATOSCOPES 6.1.2.MICROSCOPES 6.1.3.BIOPSY DEVICES 6.1.4.OTHER DIAGNOSTICS DEVICES 6.2.MARKET BY APPLICATION 6.2.1.SKIN CANCER DIAGNOSIS 6.2.2.OTHERS APPLICATIONS 7. MARKET BY END-USER 7.1.DERMATOLOGY CLINICS 7.2.HOSPITALS 7.3.SPA CLINICS 7.4.SURGICAL CENTERS 8. COMPETITIVE LANDSCAPE 8.1.KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 8.1.1.MERGERS & ACQUISITIONS 8.1.2.PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 8.1.3.PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 8.1.4.BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES 8.2.COMPANY PROFILES 8.2.1.CANDELA MEDICAL 8.2.2.CANFIELD SCIENTIFIC 8.2.3.CUTERA INC 8.2.4.CYNOSURE INC 8.2.5.DERMLITE LLC 8.2.6.SOLTA MEDICAL
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1.STUDY OBJECTIVES 1.2.SCOPE OF STUDY 1.3.METHODOLOGY 1.4.ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1.MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2.COUNTRY SNAPSHOT 2.3.COUNTRY ANALYSIS 2.4.KEY GROWTH ENABLERS 2.5.KEY CHALLENGES 3. KEY ANALYTICS 3.1.IMPACT OF COVID-19 ON DERMATOLOGY DEVICES MARKET 3.2.KEY MARKET TRENDS 3.3.PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 3.3.1.BUYERS POWER 3.3.2.SUPPLIERS POWER 3.3.3.SUBSTITUTION 3.3.4.NEW ENTRANTS 3.3.5.INDUSTRY RIVALRY 3.4.OPPORTUNITY MATRIX 3.5.PESTLE ANALYSIS – UNITED STATES 3.6.VENDOR LANDSCAPE 3.7.VALUE CHAIN ANALYSIS 3.7.1.RESEARCH AND PRODUCT DEVELOPMENT 3.7.2.DISTRIBUTION 3.7.3.SERVICE 3.8.KEY BUYING CRITERIA 3.8.1.COST 3.8.2.QUALITY 3.8.3.PURPOSE 3.9.REGULATORY FRAMEWORK 4. MARKET BY TYPE 4.1.TREATMENT DEVICES 4.2.DIAGNOSTIC DEVICES 5. MARKET BY TREATMENT DEVICE 5.1.MARKET BY PRODUCT 5.1.1.LASERS 5.1.2.LIGHT THERAPY DEVICES 5.1.3.LIPOSUCTION DEVICES 5.1.4.MICRODERMABRASION DEVICES 5.1.5.ELECTROSURGICAL EQUIPMENT 5.1.6.CRYOTHERAPY DEVICES 5.2.MARKET BY APPLICATION 5.2.1.HAIR REMOVAL 5.2.2.BODY CONTOURING AND FAT REMOVAL 5.2.3.SKIN REJUVENATION 5.2.4.WRINKLE REMOVAL AND SKIN RESURFACING 5.2.5.CELLULITE REDUCTION 5.2.6.VASCULAR AND PIGMENTED LESION REMOVAL 5.2.7.TATTOO REMOVAL 5.2.8.PSORIASIS 5.2.9.ACNE 5.2.10.OTHER APPLICATIONS 6. MARKET BY DIAGNOSTICS DEVICE 6.1.MARKET BY PRODUCT 6.1.1.DERMATOSCOPES 6.1.2.MICROSCOPES 6.1.3.BIOPSY DEVICES 6.1.4.OTHER DIAGNOSTICS DEVICES 6.2.MARKET BY APPLICATION 6.2.1.SKIN CANCER DIAGNOSIS 6.2.2.OTHERS APPLICATIONS 7. MARKET BY END-USER 7.1.DERMATOLOGY CLINICS 7.2.HOSPITALS 7.3.SPA CLINICS 7.4.SURGICAL CENTERS 8. COMPETITIVE LANDSCAPE 8.1.KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 8.1.1.MERGERS & ACQUISITIONS 8.1.2.PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 8.1.3.PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 8.1.4.BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES 8.2.COMPANY PROFILES 8.2.1.CANDELA MEDICAL 8.2.2.CANFIELD SCIENTIFIC 8.2.3.CUTERA INC 8.2.4.CYNOSURE INC 8.2.5.DERMLITE LLC 8.2.6.SOLTA MEDICAL
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