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米国皮膚科機器市場予測 2022-2028


UNITED STATES DERMATOLOGY DEVICES MARKET FORECAST 2022-2028

主な調査結果 米国の皮膚科機器市場は、2022年から2028年の間に13.24%のCAGRで成長すると推定される。費用対効果や簡便性から、非侵襲的または低侵襲的な美容処置が好まれることが、予測期間中の同国における市... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年9月26日 US$1,100
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146 英語

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サマリー

主な調査結果
米国の皮膚科機器市場は、2022年から2028年の間に13.24%のCAGRで成長すると推定される。費用対効果や簡便性から、非侵襲的または低侵襲的な美容処置が好まれることが、予測期間中の同国における市場成長を牽引しています。
市場インサイト
皮膚科疾患の診断と治療において、診断と管理を支援する新技術が利用可能になり、武器が広がっています。米国整形外科学会による整形外科統計レポートによると、2020年には世界のさまざまな地域で約1560万件の美容整形が行われ、そのうち約1320万件は美容低侵襲手術、約230万件は美容外科手術であったという。
さらに、米国皮膚科学会(AAD)は、侵襲性メラノーマが米国の男女に5番目に多いがんになると予測しています。メラノーマの発生率は1982年から2011年の間に2倍以上に増加し、現在も全国的に急増し続けています。したがって、同国における皮膚がんの有病率と先進的な皮膚科用機器の増加が、予測期間中の米国皮膚科用機器市場の成長を促進すると予想されます。
競争力
市場で競合する主要企業は、Cutera Inc、Candela Medical、Cynosure Inc、Canfield Scientificなどです。
当社のレポート提供内容は以下の通りです。
- 市場全体の主要な知見を探る
- 市場力学の戦略的な内訳(推進要因、抑制要因、機会、課題)
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年分の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1.STUDY OBJECTIVES
1.2.SCOPE OF STUDY
1.3.METHODOLOGY
1.4.ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1.MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2.COUNTRY SNAPSHOT
2.3.COUNTRY ANALYSIS
2.4.KEY GROWTH ENABLERS
2.5.KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1.IMPACT OF COVID-19 ON DERMATOLOGY DEVICES MARKET
3.2.KEY MARKET TRENDS
3.3.PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1.BUYERS POWER
3.3.2.SUPPLIERS POWER
3.3.3.SUBSTITUTION
3.3.4.NEW ENTRANTS
3.3.5.INDUSTRY RIVALRY
3.4.OPPORTUNITY MATRIX
3.5.PESTLE ANALYSIS – UNITED STATES
3.6.VENDOR LANDSCAPE
3.7.VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7.1.RESEARCH AND PRODUCT DEVELOPMENT
3.7.2.DISTRIBUTION
3.7.3.SERVICE
3.8.KEY BUYING CRITERIA
3.8.1.COST
3.8.2.QUALITY
3.8.3.PURPOSE
3.9.REGULATORY FRAMEWORK
4. MARKET BY TYPE
4.1.TREATMENT DEVICES
4.2.DIAGNOSTIC DEVICES
5. MARKET BY TREATMENT DEVICE
5.1.MARKET BY PRODUCT
5.1.1.LASERS
5.1.2.LIGHT THERAPY DEVICES
5.1.3.LIPOSUCTION DEVICES
5.1.4.MICRODERMABRASION DEVICES
5.1.5.ELECTROSURGICAL EQUIPMENT
5.1.6.CRYOTHERAPY DEVICES
5.2.MARKET BY APPLICATION
5.2.1.HAIR REMOVAL
5.2.2.BODY CONTOURING AND FAT REMOVAL
5.2.3.SKIN REJUVENATION
5.2.4.WRINKLE REMOVAL AND SKIN RESURFACING
5.2.5.CELLULITE REDUCTION
5.2.6.VASCULAR AND PIGMENTED LESION REMOVAL
5.2.7.TATTOO REMOVAL
5.2.8.PSORIASIS
5.2.9.ACNE
5.2.10.OTHER APPLICATIONS
6. MARKET BY DIAGNOSTICS DEVICE
6.1.MARKET BY PRODUCT
6.1.1.DERMATOSCOPES
6.1.2.MICROSCOPES
6.1.3.BIOPSY DEVICES
6.1.4.OTHER DIAGNOSTICS DEVICES
6.2.MARKET BY APPLICATION
6.2.1.SKIN CANCER DIAGNOSIS
6.2.2.OTHERS APPLICATIONS
7. MARKET BY END-USER
7.1.DERMATOLOGY CLINICS
7.2.HOSPITALS
7.3.SPA CLINICS
7.4.SURGICAL CENTERS
8. COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1.KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
8.1.1.MERGERS & ACQUISITIONS
8.1.2.PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
8.1.3.PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
8.1.4.BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES
8.2.COMPANY PROFILES
8.2.1.CANDELA MEDICAL
8.2.2.CANFIELD SCIENTIFIC
8.2.3.CUTERA INC
8.2.4.CYNOSURE INC
8.2.5.DERMLITE LLC
8.2.6.SOLTA MEDICAL

 

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Summary

KEY FINDINGS
The United States dermatology devices market is estimated to grow with a 13.24% CAGR between 2022 and 2028. Preference for non-invasive or minimally invasive aesthetic procedures due to cost effectiveness and simplicity drive the market growth in the country during the forecast period.
MARKET INSIGHTS
New technologies are being made available that aid diagnostics and management to widen the armamentarium in dermatologic disease diagnostics and therapy. According to the Plastic Surgery Statistics Report by the American Society of Plastic Surgeons, about 15.6 million cosmetic procedures were performed in 2020 in different regions of the world, with about 13.2 million cosmetic minimally-invasive procedures and 2.3 million cosmetic surgical procedures.
Furthermore, the American Academy of Dermatology (AAD) projected invasive Melanoma to be the fifth most common cancer for men and women in the United States. The incidences of Melanoma more than doubled between 1982 and 2011 and have continued to surge nationally to date. Therefore, the prevalence of skin cancer in the country and the increasing number of advanced dermatological devices are expected to propel the United States dermatology devices market growth during the forecast period.
COMPETITIVE INSIGHTS
Leading players competing in the market include Cutera Inc, Candela Medical, Cynosure Inc, Canfield Scientific, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1.STUDY OBJECTIVES
1.2.SCOPE OF STUDY
1.3.METHODOLOGY
1.4.ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1.MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2.COUNTRY SNAPSHOT
2.3.COUNTRY ANALYSIS
2.4.KEY GROWTH ENABLERS
2.5.KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1.IMPACT OF COVID-19 ON DERMATOLOGY DEVICES MARKET
3.2.KEY MARKET TRENDS
3.3.PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1.BUYERS POWER
3.3.2.SUPPLIERS POWER
3.3.3.SUBSTITUTION
3.3.4.NEW ENTRANTS
3.3.5.INDUSTRY RIVALRY
3.4.OPPORTUNITY MATRIX
3.5.PESTLE ANALYSIS – UNITED STATES
3.6.VENDOR LANDSCAPE
3.7.VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7.1.RESEARCH AND PRODUCT DEVELOPMENT
3.7.2.DISTRIBUTION
3.7.3.SERVICE
3.8.KEY BUYING CRITERIA
3.8.1.COST
3.8.2.QUALITY
3.8.3.PURPOSE
3.9.REGULATORY FRAMEWORK
4. MARKET BY TYPE
4.1.TREATMENT DEVICES
4.2.DIAGNOSTIC DEVICES
5. MARKET BY TREATMENT DEVICE
5.1.MARKET BY PRODUCT
5.1.1.LASERS
5.1.2.LIGHT THERAPY DEVICES
5.1.3.LIPOSUCTION DEVICES
5.1.4.MICRODERMABRASION DEVICES
5.1.5.ELECTROSURGICAL EQUIPMENT
5.1.6.CRYOTHERAPY DEVICES
5.2.MARKET BY APPLICATION
5.2.1.HAIR REMOVAL
5.2.2.BODY CONTOURING AND FAT REMOVAL
5.2.3.SKIN REJUVENATION
5.2.4.WRINKLE REMOVAL AND SKIN RESURFACING
5.2.5.CELLULITE REDUCTION
5.2.6.VASCULAR AND PIGMENTED LESION REMOVAL
5.2.7.TATTOO REMOVAL
5.2.8.PSORIASIS
5.2.9.ACNE
5.2.10.OTHER APPLICATIONS
6. MARKET BY DIAGNOSTICS DEVICE
6.1.MARKET BY PRODUCT
6.1.1.DERMATOSCOPES
6.1.2.MICROSCOPES
6.1.3.BIOPSY DEVICES
6.1.4.OTHER DIAGNOSTICS DEVICES
6.2.MARKET BY APPLICATION
6.2.1.SKIN CANCER DIAGNOSIS
6.2.2.OTHERS APPLICATIONS
7. MARKET BY END-USER
7.1.DERMATOLOGY CLINICS
7.2.HOSPITALS
7.3.SPA CLINICS
7.4.SURGICAL CENTERS
8. COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1.KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
8.1.1.MERGERS & ACQUISITIONS
8.1.2.PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
8.1.3.PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
8.1.4.BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES
8.2.COMPANY PROFILES
8.2.1.CANDELA MEDICAL
8.2.2.CANFIELD SCIENTIFIC
8.2.3.CUTERA INC
8.2.4.CYNOSURE INC
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