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欧州皮膚科機器市場予測 2022-2030


EUROPE DERMATOLOGY DEVICES MARKET FORECAST 2022-2030

主な内容 欧州の皮膚科機器市場は、予測期間である2022年から2030年の間にCAGR12.65%で増加するとされています。先進的で低侵襲な機器に対する認知度の向上、老人人口や肥満人口の増加、人々の肥満の増加が市場... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年9月26日 US$1,600
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165 英語

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サマリー

主な内容
欧州の皮膚科機器市場は、予測期間である2022年から2030年の間にCAGR12.65%で増加するとされています。先進的で低侵襲な機器に対する認知度の向上、老人人口や肥満人口の増加、人々の肥満の増加が市場成長を促進している。
市場インサイト
欧州皮膚科機器市場の成長評価には、北欧諸国、ドイツ、イタリア、イギリス、オランダ、スペイン、フランス、その他の欧州諸国の調査が含まれています。国際美容整形外科学会によると、フランスでは2019年に眼瞼手術、フェイスリフト、顔面骨輪郭形成、豊胸手術などを含む約0.32万件の外科手術が実施されたとのことです。また、脱毛、ケミカルピーリング、フォトレジュビネーションなどの非外科的処置は、フランスで0.4百万件以上実施されました。低侵襲な施術への嗜好の高まりや美意識の高まりが、フランスでの市場成長を促進すると予測されます。
さらに、豊胸手術はイタリアで最も多く行われている手術の1つです。外科的手術と非外科的手術の普及が進んでいることから、同国の市場成長の原動力になると予想されます。さらに、人々の外見に対する関心の高まりも、市場成長を後押しすると予想されます。さらに、皮膚科用機器の技術的進歩により、低侵襲性機器の採用が進み、予測期間中にイタリアでの市場成長が促進されるものと思われます。
Global Obesity Observatoryの報告書によると、スペインでは成人の16%が肥満であることが判明しています。また、世界銀行のデータによると、同国では同年、総人口の約20%が65歳以上の高齢者となっています。肥満人口と老年人口の増加は、スキンリサーフェシング、スキンリジュビネーション、フィラー、その他の皮膚科機器の需要を促進し、市場の成長に拍車をかけると予想されます。
競合他社の洞察
市場の主要企業は、HEINE Optotechnik GmbH & Co KG、Medical Aesthetic Group、Lustre Skin Ltdなどです。
当社のレポート提供は以下の通りです。
- 市場全体の主要な知見を探る
- 市場力学の戦略的な内訳(推進要因、抑制要因、機会、課題)
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年分の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1.STUDY OBJECTIVES
1.2.SCOPE OF STUDY
1.3.METHODOLOGY
1.4.ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1.MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2.MARKET OVERVIEW
3. MARKET DYNAMICS
3.1.KEY DRIVERS
3.1.1.TECHNOLOGICAL ADVANCEMENTS
3.1.2.GROWING PREVALENCE OF SKIN DISEASES
3.1.3.COSMETIC PROCEDURES’ POPULARITY FOR AESTHETIC IMPROVEMENTS
3.2.KEY RESTRAINTS
3.2.1.STRINGENT REGULATORY POLICIES FOR MEDICAL DEVICES
3.2.2.RISKS ASSOCIATED WITH DERMATOLOGY PROCEDURES
4. KEY ANALYTICS
4.1.IMPACT OF COVID-19 ON DERMATOLOGY DEVICES MARKET
4.2.KEY MARKET TRENDS
4.3.PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1.BUYERS POWER
4.3.2.SUPPLIERS POWER
4.3.3.SUBSTITUTION
4.3.4.NEW ENTRANTS
4.3.5.INDUSTRY RIVALRY
4.4.OPPORTUNITY MATRIX
4.5.VENDOR LANDSCAPE
4.6.VALUE CHAIN ANALYSIS
4.6.1.RESEARCH AND PRODUCT DEVELOPMENT
4.6.2.DISTRIBUTION
4.6.3.SERVICE
4.7.KEY BUYING CRITERIA
4.7.1.COST
4.7.2.QUALITY
4.7.3.PURPOSE
4.8.REGULATORY FRAMEWORK
5. MARKET BY TYPE
5.1.TREATMENT DEVICES
5.2.DIAGNOSTIC DEVICES
6. MARKET BY TREATMENT DEVICE
6.1.MARKET BY PRODUCT
6.1.1.LASERS
6.1.2.LIGHT THERAPY DEVICES
6.1.3.LIPOSUCTION DEVICES
6.1.4.MICRODERMABRASION DEVICES
6.1.5.ELECTROSURGICAL EQUIPMENT
6.1.6.CRYOTHERAPY DEVICES
6.2.MARKET BY APPLICATION
6.2.1.HAIR REMOVAL
6.2.2.BODY CONTOURING AND FAT REMOVAL
6.2.3.SKIN REJUVENATION
6.2.4.WRINKLE REMOVAL AND SKIN RESURFACING
6.2.5.CELLULITE REDUCTION
6.2.6.VASCULAR AND PIGMENTED LESION REMOVAL
6.2.7.TATTOO REMOVAL
6.2.8.PSORIASIS
6.2.9.ACNE
6.2.10.OTHER APPLICATIONS
7. MARKET BY DIAGNOSTICS DEVICE
7.1.MARKET BY PRODUCT
7.1.1.DERMATOSCOPES
7.1.2.MICROSCOPES
7.1.3.BIOPSY DEVICES
7.1.4.OTHER DIAGNOSTICS DEVICES
7.2.MARKET BY APPLICATION
7.2.1.SKIN CANCER DIAGNOSIS
7.2.2.OTHER APPLICATIONS
8. MARKET BY END-USER
8.1.DERMATOLOGY CLINICS
8.2.HOSPITALS
8.3.SPA CLINICS
8.4.SURGICAL CENTERS
9. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
9.1.EUROPE
9.1.1.KEY GROWTH ENABLERS
9.1.2.KEY CHALLENGES
9.1.3.KEY PLAYERS
9.1.4.COUNTRY ANALYSIS
9.1.4.1.UNITED KINGDOM
9.1.4.2.GERMANY
9.1.4.3.FRANCE
9.1.4.4.ITALY
9.1.4.5.SPAIN
9.1.4.6.NETHERLANDS
9.1.4.7.NORDIC COUNTRIES
9.1.4.8.REST OF EUROPE
10. COMPETITIVE LANDSCAPE
10.1.KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
10.1.1.MERGERS & ACQUISITIONS
10.1.2.PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
10.1.3.PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
10.1.4.BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES
10.2.COMPANY PROFILES
10.2.1.AEROLASE CORPORATION
10.2.2.ALMA LASERS LTD
10.2.3.BAUSCH HEALTH COMPANIES INC
10.2.4.CANDELA MEDICAL
10.2.5.CANFIELD SCIENTIFIC
10.2.6.CUTERA INC
10.2.7.CYNOSURE INC
10.2.8.DERMLITE LLC
10.2.9.GENESIS BIOSYSTEMS INC
10.2.10.HEINE OPTOTECHNIK GMBH & CO KG
10.2.11.LUMENIS LTD
10.2.12.LUSTRE SKIN LTD
10.2.13.MEDICAL AESTHETIC GROUP
10.2.14.PHOTOMEDEX INC
10.2.15.SOLTA MEDICAL

 

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Summary

KEY FINDINGS
The Europe dermatology devices market is set to increase with a 12.65% CAGR between the forecast period, 2022-2030. The rising awareness about advanced and minimally invasive equipment, the growing geriatric and obese population, and rising obesity among people are propelling market growth.
MARKET INSIGHTS
The Europe dermatology devices market growth evaluation includes the study of Nordic Countries, Germany, Italy, United Kingdom, Netherlands, Spain, France, and Rest of Europe. As per the International Society of Aesthetic Plastic Surgery, about 0.32 million surgical procedures, including eyelid surgery, facelift, facial bone contouring, breast augmentation and others, were performed in France in 2019. Also, over 0.4 million non-surgical procedures, such as hair removal, chemical peel, photorejuvenation, etc., were performed in France. The growing preference for minimally invasive procedures and increasing beauty consciousness are expected to drive market growth in France.
Furthermore, breast augmentation is one of the most performed in Italy. The increasing prevalence of surgical and non-surgical procedures is expected to drive market growth in the country. Moreover, people’s growing concerns about appearance are also expected to boost the market growth. Furthermore, the technological advancements in dermatology equipment are expected to drive the adoption of minimally invasive devices, driving the market growth in Italy over the forecast period.
As per a report by the Global Obesity Observatory, in Spain, 16% of adults were obese. Also, according to World Bank data, about 20% of the country’s total population was aged 65 years and above in the same years. The growing obese and geriatric population is expected to drive the demand for skin resurfacing, skin rejuvenation, fillers and other dermatology devices, adding to the market growth.
COMPETITIVE INSIGHTS
Major companies in the market are HEINE Optotechnik GmbH & Co KG, Medical Aesthetic Group, Lustre Skin Ltd, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1.STUDY OBJECTIVES
1.2.SCOPE OF STUDY
1.3.METHODOLOGY
1.4.ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1.MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2.MARKET OVERVIEW
3. MARKET DYNAMICS
3.1.KEY DRIVERS
3.1.1.TECHNOLOGICAL ADVANCEMENTS
3.1.2.GROWING PREVALENCE OF SKIN DISEASES
3.1.3.COSMETIC PROCEDURES’ POPULARITY FOR AESTHETIC IMPROVEMENTS
3.2.KEY RESTRAINTS
3.2.1.STRINGENT REGULATORY POLICIES FOR MEDICAL DEVICES
3.2.2.RISKS ASSOCIATED WITH DERMATOLOGY PROCEDURES
4. KEY ANALYTICS
4.1.IMPACT OF COVID-19 ON DERMATOLOGY DEVICES MARKET
4.2.KEY MARKET TRENDS
4.3.PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1.BUYERS POWER
4.3.2.SUPPLIERS POWER
4.3.3.SUBSTITUTION
4.3.4.NEW ENTRANTS
4.3.5.INDUSTRY RIVALRY
4.4.OPPORTUNITY MATRIX
4.5.VENDOR LANDSCAPE
4.6.VALUE CHAIN ANALYSIS
4.6.1.RESEARCH AND PRODUCT DEVELOPMENT
4.6.2.DISTRIBUTION
4.6.3.SERVICE
4.7.KEY BUYING CRITERIA
4.7.1.COST
4.7.2.QUALITY
4.7.3.PURPOSE
4.8.REGULATORY FRAMEWORK
5. MARKET BY TYPE
5.1.TREATMENT DEVICES
5.2.DIAGNOSTIC DEVICES
6. MARKET BY TREATMENT DEVICE
6.1.MARKET BY PRODUCT
6.1.1.LASERS
6.1.2.LIGHT THERAPY DEVICES
6.1.3.LIPOSUCTION DEVICES
6.1.4.MICRODERMABRASION DEVICES
6.1.5.ELECTROSURGICAL EQUIPMENT
6.1.6.CRYOTHERAPY DEVICES
6.2.MARKET BY APPLICATION
6.2.1.HAIR REMOVAL
6.2.2.BODY CONTOURING AND FAT REMOVAL
6.2.3.SKIN REJUVENATION
6.2.4.WRINKLE REMOVAL AND SKIN RESURFACING
6.2.5.CELLULITE REDUCTION
6.2.6.VASCULAR AND PIGMENTED LESION REMOVAL
6.2.7.TATTOO REMOVAL
6.2.8.PSORIASIS
6.2.9.ACNE
6.2.10.OTHER APPLICATIONS
7. MARKET BY DIAGNOSTICS DEVICE
7.1.MARKET BY PRODUCT
7.1.1.DERMATOSCOPES
7.1.2.MICROSCOPES
7.1.3.BIOPSY DEVICES
7.1.4.OTHER DIAGNOSTICS DEVICES
7.2.MARKET BY APPLICATION
7.2.1.SKIN CANCER DIAGNOSIS
7.2.2.OTHER APPLICATIONS
8. MARKET BY END-USER
8.1.DERMATOLOGY CLINICS
8.2.HOSPITALS
8.3.SPA CLINICS
8.4.SURGICAL CENTERS
9. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
9.1.EUROPE
9.1.1.KEY GROWTH ENABLERS
9.1.2.KEY CHALLENGES
9.1.3.KEY PLAYERS
9.1.4.COUNTRY ANALYSIS
9.1.4.1.UNITED KINGDOM
9.1.4.2.GERMANY
9.1.4.3.FRANCE
9.1.4.4.ITALY
9.1.4.5.SPAIN
9.1.4.6.NETHERLANDS
9.1.4.7.NORDIC COUNTRIES
9.1.4.8.REST OF EUROPE
10. COMPETITIVE LANDSCAPE
10.1.KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
10.1.1.MERGERS & ACQUISITIONS
10.1.2.PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
10.1.3.PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
10.1.4.BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES
10.2.COMPANY PROFILES
10.2.1.AEROLASE CORPORATION
10.2.2.ALMA LASERS LTD
10.2.3.BAUSCH HEALTH COMPANIES INC
10.2.4.CANDELA MEDICAL
10.2.5.CANFIELD SCIENTIFIC
10.2.6.CUTERA INC
10.2.7.CYNOSURE INC
10.2.8.DERMLITE LLC
10.2.9.GENESIS BIOSYSTEMS INC
10.2.10.HEINE OPTOTECHNIK GMBH & CO KG
10.2.11.LUMENIS LTD
10.2.12.LUSTRE SKIN LTD
10.2.13.MEDICAL AESTHETIC GROUP
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