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アジア太平洋地域の皮膚科機器市場予測 2022-2030


ASIA-PACIFIC DERMATOLOGY DEVICES MARKET FORECAST 2022-2030

主な調査結果 アジア太平洋地域の皮膚科機器市場は、2022年から2030年にかけて13.19%のCAGRで成長すると予想される。高級パーソナルビューティー製品への嗜好、メディカルツーリズムの増加、外科的および非外科... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年9月26日 US$1,600
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175 英語

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サマリー

主な調査結果
アジア太平洋地域の皮膚科機器市場は、2022年から2030年にかけて13.19%のCAGRで成長すると予想される。高級パーソナルビューティー製品への嗜好、メディカルツーリズムの増加、外科的および非外科的処置の増加が市場成長の原動力となっています。
市場インサイト
アジア太平洋地域の皮膚科機器市場の成長評価には、中国、マレーシア、インドネシア、インド、日本、シンガポール、韓国、オーストラリア&ニュージーランド、その他のアジア太平洋地域の分析が含まれています。インドでは、美容施術の採用が進み、先進技術、美容強化施術の需要が高まっており、予測期間中の皮膚科機器市場の成長を牽引するものと期待されます。また、インドではスキンケアやグルーミング製品の需要も高まっています。これらの施術に対する需要の高まりが、市場を支えるものと期待されます。
一方、韓国は世界でもトップクラスの美容市場です。国際貿易局(ITA)によると、2021年の輸入品目ではスキンケア化粧品が最も多く、化粧品輸入総額の34.17%を占めています。同国では、IT技術と化粧品を組み合わせたビューティーテック市場が急成長しています。パーソナルケアやスキンケアへの嗜好の高まりと、美容機器の急速な技術進歩が、予測期間中の同国における市場成長を牽引すると予想されます。
ITAによると、インドネシアの美容・パーソナルケア製品市場の売上は2021年に75億ドルに達し、2025年までCAGR6.5%で成長すると予測され、スキンケアとパーソナルケアのセグメントが市場を支配しています。男性の身だしなみ志向の高まりや、女性による美容製品の消費拡大が、インドネシアの皮膚科機器市場を牽引すると予測されます。
競争力のある洞察
主要な市場プレイヤーには、V Smart Health Care Device、Alma Lasers Ltd、Unityderma Medical Pvt Ltdなどが挙げられます。
当社のレポート提供内容は以下の通りです。
- 市場全体の主要な知見を探る
- 市場力学の戦略的内訳(推進要因、抑制要因、機会、課題)
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1.STUDY OBJECTIVES
1.2.SCOPE OF STUDY
1.3.METHODOLOGY
1.4.ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1.MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2.MARKET OVERVIEW
3. MARKET DYNAMICS
3.1.KEY DRIVERS
3.1.1.TECHNOLOGICAL ADVANCEMENTS
3.1.2.GROWING PREVALENCE OF SKIN DISEASES
3.1.3.COSMETIC PROCEDURES’ POPULARITY FOR AESTHETIC IMPROVEMENTS
3.2.KEY RESTRAINTS
3.2.1.STRINGENT REGULATORY POLICIES FOR MEDICAL DEVICES
3.2.2.RISKS ASSOCIATED WITH DERMATOLOGY PROCEDURES
4. KEY ANALYTICS
4.1.IMPACT OF COVID-19 ON DERMATOLOGY DEVICES MARKET
4.2.KEY MARKET TRENDS
4.3.PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1.BUYERS POWER
4.3.2.SUPPLIERS POWER
4.3.3.SUBSTITUTION
4.3.4.NEW ENTRANTS
4.3.5.INDUSTRY RIVALRY
4.4.OPPORTUNITY MATRIX
4.5.VENDOR LANDSCAPE
4.6.VALUE CHAIN ANALYSIS
4.6.1.RESEARCH AND PRODUCT DEVELOPMENT
4.6.2.DISTRIBUTION
4.6.3.SERVICE
4.7.KEY BUYING CRITERIA
4.7.1.COST
4.7.2.QUALITY
4.7.3.PURPOSE
4.8.REGULATORY FRAMEWORK
5. MARKET BY TYPE
5.1.TREATMENT DEVICES
5.2.DIAGNOSTIC DEVICES
6. MARKET BY TREATMENT DEVICE
6.1.MARKET BY PRODUCT
6.1.1.LASERS
6.1.2.LIGHT THERAPY DEVICES
6.1.3.LIPOSUCTION DEVICES
6.1.4.MICRODERMABRASION DEVICES
6.1.5.ELECTROSURGICAL EQUIPMENT
6.1.6.CRYOTHERAPY DEVICES
6.2.MARKET BY APPLICATION
6.2.1.HAIR REMOVAL
6.2.2.BODY CONTOURING AND FAT REMOVAL
6.2.3.SKIN REJUVENATION
6.2.4.WRINKLE REMOVAL AND SKIN RESURFACING
6.2.5.CELLULITE REDUCTION
6.2.6.VASCULAR AND PIGMENTED LESION REMOVAL
6.2.7.TATTOO REMOVAL
6.2.8.PSORIASIS
6.2.9.ACNE
6.2.10.OTHER APPLICATIONS
7. MARKET BY DIAGNOSTICS DEVICE
7.1.MARKET BY PRODUCT
7.1.1.DERMATOSCOPES
7.1.2.MICROSCOPES
7.1.3.BIOPSY DEVICES
7.1.4.OTHER DIAGNOSTICS DEVICES
7.2.MARKET BY APPLICATION
7.2.1.SKIN CANCER DIAGNOSIS
7.2.2.OTHER APPLICATIONS
8. MARKET BY END-USER
8.1.DERMATOLOGY CLINICS
8.2.HOSPITALS
8.3.SPA CLINICS
8.4.SURGICAL CENTERS
9. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
9.1.ASIA-PACIFIC
9.1.1.KEY GROWTH ENABLERS
9.1.2.KEY CHALLENGES
9.1.3.KEY PLAYERS
9.1.4.COUNTRY ANALYSIS
9.1.4.1.CHINA
9.1.4.2.JAPAN
9.1.4.3.INDIA
9.1.4.4.SOUTH KOREA
9.1.4.5.INDONESIA
9.1.4.6.MALAYSIA
9.1.4.7.SINGAPORE
9.1.4.8.AUSTRALIA & NEW ZEALAND
9.1.4.9.REST OF ASIA-PACIFIC
10. COMPETITIVE LANDSCAPE
10.1.KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
10.1.1.MERGERS & ACQUISITIONS
10.1.2.PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
10.1.3.PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
10.1.4.BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES
10.2.COMPANY PROFILES
10.2.1.AEROLASE CORPORATION
10.2.2.ALMA LASERS LTD
10.2.3.BAUSCH HEALTH COMPANIES INC
10.2.4.CANDELA MEDICAL
10.2.5.CANFIELD SCIENTFIC
10.2.6.CUTERA INC
10.2.7.CYNOSURE INC
10.2.8.DERMLITE LLC
10.2.9.GENESIS BIOSYSTEMS INC
10.2.10.HEINE OPTOTECHNIK GMBH & CO KG
10.2.11.LUMENIS LTD
10.2.12.LUSTRE SKIN LTD
10.2.13.MEDICAL AESTHETIC GROUP
10.2.14.PHOTOMEDEX INC
10.2.15.SOLTA MEDICAL

 

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Summary

KEY FINDINGS
The Asia-Pacific dermatology devices market is anticipated to grow with a 13.19% CAGR between 2022 and 2030. Preference for premium personal and beauty products, rise in medical tourism, and increase in surgical and non-surgical procedures drive the market growth.
MARKET INSIGHTS
The Asia-Pacific dermatology devices market growth assessment includes the analysis of China, Malaysia, Indonesia, India, Japan, Singapore, South Korea, Australia & New Zealand, and Rest of Asia-Pacific. In India, the growing adoption of aesthetic procedures, advanced technologies, and the demand for beauty enhancement procedures are expected to drive the dermatology devices market growth over the forecast period. India also has an increasing demand for skin care and grooming products. The rising demand for these procedures is expected to support the market.
On the other hand, South Korea is among the top beauty markets in the world. As per International Trade Administration (ITA), skincare cosmetics were the largest import category in 2021, representing 34.17% of the total cosmetic imports. The beauty tech market, combining IT technology and cosmetics, is rapidly growing in the country. The growing preference for personal and skin care and the rapid technological advancements in aesthetic devices are expected to drive market growth in the country during the forecast period.
As per ITA, the revenue in the beauty and personal care product market in Indonesia was expected to reach $7.5 billion in 2021 and was estimated to grow at a CAGR of 6.5% through 2025, with skincare and personal care segments dominating the market. Men’s growing preference for grooming and increased consumption of beauty products by women are expected to drive the dermatology devices market in Indonesia.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some key market players include V Smart Health Care Device, Alma Lasers Ltd, Unityderma Medical Pvt Ltd, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1.STUDY OBJECTIVES
1.2.SCOPE OF STUDY
1.3.METHODOLOGY
1.4.ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1.MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2.MARKET OVERVIEW
3. MARKET DYNAMICS
3.1.KEY DRIVERS
3.1.1.TECHNOLOGICAL ADVANCEMENTS
3.1.2.GROWING PREVALENCE OF SKIN DISEASES
3.1.3.COSMETIC PROCEDURES’ POPULARITY FOR AESTHETIC IMPROVEMENTS
3.2.KEY RESTRAINTS
3.2.1.STRINGENT REGULATORY POLICIES FOR MEDICAL DEVICES
3.2.2.RISKS ASSOCIATED WITH DERMATOLOGY PROCEDURES
4. KEY ANALYTICS
4.1.IMPACT OF COVID-19 ON DERMATOLOGY DEVICES MARKET
4.2.KEY MARKET TRENDS
4.3.PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1.BUYERS POWER
4.3.2.SUPPLIERS POWER
4.3.3.SUBSTITUTION
4.3.4.NEW ENTRANTS
4.3.5.INDUSTRY RIVALRY
4.4.OPPORTUNITY MATRIX
4.5.VENDOR LANDSCAPE
4.6.VALUE CHAIN ANALYSIS
4.6.1.RESEARCH AND PRODUCT DEVELOPMENT
4.6.2.DISTRIBUTION
4.6.3.SERVICE
4.7.KEY BUYING CRITERIA
4.7.1.COST
4.7.2.QUALITY
4.7.3.PURPOSE
4.8.REGULATORY FRAMEWORK
5. MARKET BY TYPE
5.1.TREATMENT DEVICES
5.2.DIAGNOSTIC DEVICES
6. MARKET BY TREATMENT DEVICE
6.1.MARKET BY PRODUCT
6.1.1.LASERS
6.1.2.LIGHT THERAPY DEVICES
6.1.3.LIPOSUCTION DEVICES
6.1.4.MICRODERMABRASION DEVICES
6.1.5.ELECTROSURGICAL EQUIPMENT
6.1.6.CRYOTHERAPY DEVICES
6.2.MARKET BY APPLICATION
6.2.1.HAIR REMOVAL
6.2.2.BODY CONTOURING AND FAT REMOVAL
6.2.3.SKIN REJUVENATION
6.2.4.WRINKLE REMOVAL AND SKIN RESURFACING
6.2.5.CELLULITE REDUCTION
6.2.6.VASCULAR AND PIGMENTED LESION REMOVAL
6.2.7.TATTOO REMOVAL
6.2.8.PSORIASIS
6.2.9.ACNE
6.2.10.OTHER APPLICATIONS
7. MARKET BY DIAGNOSTICS DEVICE
7.1.MARKET BY PRODUCT
7.1.1.DERMATOSCOPES
7.1.2.MICROSCOPES
7.1.3.BIOPSY DEVICES
7.1.4.OTHER DIAGNOSTICS DEVICES
7.2.MARKET BY APPLICATION
7.2.1.SKIN CANCER DIAGNOSIS
7.2.2.OTHER APPLICATIONS
8. MARKET BY END-USER
8.1.DERMATOLOGY CLINICS
8.2.HOSPITALS
8.3.SPA CLINICS
8.4.SURGICAL CENTERS
9. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
9.1.ASIA-PACIFIC
9.1.1.KEY GROWTH ENABLERS
9.1.2.KEY CHALLENGES
9.1.3.KEY PLAYERS
9.1.4.COUNTRY ANALYSIS
9.1.4.1.CHINA
9.1.4.2.JAPAN
9.1.4.3.INDIA
9.1.4.4.SOUTH KOREA
9.1.4.5.INDONESIA
9.1.4.6.MALAYSIA
9.1.4.7.SINGAPORE
9.1.4.8.AUSTRALIA & NEW ZEALAND
9.1.4.9.REST OF ASIA-PACIFIC
10. COMPETITIVE LANDSCAPE
10.1.KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
10.1.1.MERGERS & ACQUISITIONS
10.1.2.PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
10.1.3.PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
10.1.4.BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES
10.2.COMPANY PROFILES
10.2.1.AEROLASE CORPORATION
10.2.2.ALMA LASERS LTD
10.2.3.BAUSCH HEALTH COMPANIES INC
10.2.4.CANDELA MEDICAL
10.2.5.CANFIELD SCIENTFIC
10.2.6.CUTERA INC
10.2.7.CYNOSURE INC
10.2.8.DERMLITE LLC
10.2.9.GENESIS BIOSYSTEMS INC
10.2.10.HEINE OPTOTECHNIK GMBH & CO KG
10.2.11.LUMENIS LTD
10.2.12.LUSTRE SKIN LTD
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