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インドネシア家庭用殺虫剤市場予測 2022-2028


INDONESIA HOME INSECTICIDES MARKET FORECAST 2022-2028

主な調査結果 インドネシアの家庭用殺虫剤市場は、予測期間2022-2028年に6.37%のCAGRを記録すると予測されています。蔓延する媒介性疾患、都市化の進展、複数の流通経路の存在が市場成長を促進します。 市場に... もっと見る

 

 

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Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年8月23日 US$1,100
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サマリー

主な調査結果
インドネシアの家庭用殺虫剤市場は、予測期間2022-2028年に6.37%のCAGRを記録すると予測されています。蔓延する媒介性疾患、都市化の進展、複数の流通経路の存在が市場成長を促進します。
市場に関する考察
インドネシアは熱帯の国であり、世界銀行によって低中所得国に分類されています。ベクトル媒介感染症は、細菌、ウイルス、寄生虫を媒介とする感染症です。これらは亜熱帯や熱帯地域で発生するため、貧困層の人々に大きな影響を及ぼしています。また、この地域には、住血吸虫症、日本脳炎、フィラリア症、チクングニア、デング熱、マラリアなどが含まれる。このような側面から、様々な病気に対する予防措置として家庭用殺虫剤の必要性が高まっています。
さらに、インドネシアの家庭用殺虫剤市場は、流通チャネルと家庭用殺虫剤の種類で区分されます。流通チャネルには、住宅地や繁華街の近くで営業している小規模な小売店であるコンビニエンスストアが含まれます。また、彼らは高速道路、ショッピングモール、ガソリンスタンドなどの近くにあります。このような店舗は、ブランドにより大きなリーチを可能にし、家庭用殺虫剤プロバイダーにとって有益である。AlfamartとIndomaretは、国内最大のコンビニエンスストアチェーンである。
競合の洞察
市場の大手企業には、Megasari Makmur Pt (Godrej Indonesia)、Fumakilla Indonesia Pt、Johnson Home Hygiene Products Ptなどがあります。
当社のレポート提供は以下の通りです。
- 市場全体の主要な知見の調査
- 市場力学(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン
- すべてのセグメント、サブセグメント、および地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- 競合環境は、要因や市場シェアなどに基づいて主要企業を理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON INDONESIA HOME INSECTICIDES MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. SHIFT FROM INSECTICIDE COILS TO SPRAY/AEROSOL INSECTICIDES
3.2.2. STABLE SALES OF HOME INSECTICIDES
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS- INDONESIA
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. PRODUCT TYPE
3.7.2. PRODUCT QUALITY
3.7.3. SAFETY
3.7.4. PRICE
3.7.5. BRAND
4. MARKET BY TYPE
4.1. ELECTRIC INSECTICIDES
4.2. INSECTICIDE COILS
4.3. SPRAY/AEROSOL INSECTICIDES
4.3.1. CRAWLING
4.3.2. DUAL USE
4.3.3. FLYING
4.4. MOTH PROOFERS INSECTICIDES
4.5. OTHER HOME INSECTICIDES
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. CONVENIENCE STORES
5.2. HYPERMARKETS
5.3. SUPERMARKETS
5.4. E-COMMERCE
5.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. FUMAKILLA INDONESIA PT
6.3.2. JOHNSON HOME HYGIENE PRODUCTS PT
6.3.3. MEGASARI MAKMUR PT (GODREJ INDONESIA)
6.3.4. SURYAMAS MENTARI PT (BAGUS GROUP)
6.3.5. UNITAMA SARIMAS PT

 

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Summary

KEY FINDINGS
The Indonesia home insecticides market is projected to register a CAGR of 6.37% during the forecast period, 2022-2028. The prevailing vector-borne diseases, the growing urbanization, and the presence of multiple distribution channels propel market growth.
MARKET INSIGHTS
Indonesia is a tropical country, classified as a lower-middle income country by World Bank. Vector-borne diseases are caused by bacteria, viruses, and parasites transmitted by vectors. These are found in subtropical and tropical regions, thereby largely affecting the poor population. In addition, the region encompasses schistosomiasis, Japanese encephalitis, filariasis, chikungunya, dengue, malaria, etc. Such aspects have increased the need for home insecticide as a precautionary measure against varied diseases.
Further, the Indonesia home insecticides market segmentation includes distribution channel and home insecticide type. The distribution channel segment includes convenience stores that are small retail establishments that operate near residential neighborhoods or busy commercial areas. Also, they are found near highways, shopping malls, gas stations, etc. Such stores enable a larger reach for brands and are beneficial to home insecticide providers. Alfamart and Indomaret are among the largest convenience store chains in the country.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the leading firms in the market are Megasari Makmur Pt (Godrej Indonesia), Fumakilla Indonesia Pt, Johnson Home Hygiene Products Pt, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• The competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON INDONESIA HOME INSECTICIDES MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. SHIFT FROM INSECTICIDE COILS TO SPRAY/AEROSOL INSECTICIDES
3.2.2. STABLE SALES OF HOME INSECTICIDES
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS- INDONESIA
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. PRODUCT TYPE
3.7.2. PRODUCT QUALITY
3.7.3. SAFETY
3.7.4. PRICE
3.7.5. BRAND
4. MARKET BY TYPE
4.1. ELECTRIC INSECTICIDES
4.2. INSECTICIDE COILS
4.3. SPRAY/AEROSOL INSECTICIDES
4.3.1. CRAWLING
4.3.2. DUAL USE
4.3.3. FLYING
4.4. MOTH PROOFERS INSECTICIDES
4.5. OTHER HOME INSECTICIDES
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. CONVENIENCE STORES
5.2. HYPERMARKETS
5.3. SUPERMARKETS
5.4. E-COMMERCE
5.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. FUMAKILLA INDONESIA PT
6.3.2. JOHNSON HOME HYGIENE PRODUCTS PT
6.3.3. MEGASARI MAKMUR PT (GODREJ INDONESIA)
6.3.4. SURYAMAS MENTARI PT (BAGUS GROUP)
6.3.5. UNITAMA SARIMAS PT

 

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