世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

インドネシア家庭用殺虫剤市場予測 2022-2028


INDONESIA HOME INSECTICIDES MARKET FORECAST 2022-2028

主な調査結果 インドネシアの家庭用殺虫剤市場は、予測期間2022-2028年に6.37%のCAGRを記録すると予測されています。蔓延する媒介性疾患、都市化の進展、複数の流通経路の存在が市場成長を促進します。 市場に... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年8月23日 US$1,100
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
109 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

主な調査結果
インドネシアの家庭用殺虫剤市場は、予測期間2022-2028年に6.37%のCAGRを記録すると予測されています。蔓延する媒介性疾患、都市化の進展、複数の流通経路の存在が市場成長を促進します。
市場に関する考察
インドネシアは熱帯の国であり、世界銀行によって低中所得国に分類されています。ベクトル媒介感染症は、細菌、ウイルス、寄生虫を媒介とする感染症です。これらは亜熱帯や熱帯地域で発生するため、貧困層の人々に大きな影響を及ぼしています。また、この地域には、住血吸虫症、日本脳炎、フィラリア症、チクングニア、デング熱、マラリアなどが含まれる。このような側面から、様々な病気に対する予防措置として家庭用殺虫剤の必要性が高まっています。
さらに、インドネシアの家庭用殺虫剤市場は、流通チャネルと家庭用殺虫剤の種類で区分されます。流通チャネルには、住宅地や繁華街の近くで営業している小規模な小売店であるコンビニエンスストアが含まれます。また、彼らは高速道路、ショッピングモール、ガソリンスタンドなどの近くにあります。このような店舗は、ブランドにより大きなリーチを可能にし、家庭用殺虫剤プロバイダーにとって有益である。AlfamartとIndomaretは、国内最大のコンビニエンスストアチェーンである。
競合の洞察
市場の大手企業には、Megasari Makmur Pt (Godrej Indonesia)、Fumakilla Indonesia Pt、Johnson Home Hygiene Products Ptなどがあります。
当社のレポート提供は以下の通りです。
- 市場全体の主要な知見の調査
- 市場力学(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン
- すべてのセグメント、サブセグメント、および地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- 競合環境は、要因や市場シェアなどに基づいて主要企業を理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON INDONESIA HOME INSECTICIDES MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. SHIFT FROM INSECTICIDE COILS TO SPRAY/AEROSOL INSECTICIDES
3.2.2. STABLE SALES OF HOME INSECTICIDES
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS- INDONESIA
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. PRODUCT TYPE
3.7.2. PRODUCT QUALITY
3.7.3. SAFETY
3.7.4. PRICE
3.7.5. BRAND
4. MARKET BY TYPE
4.1. ELECTRIC INSECTICIDES
4.2. INSECTICIDE COILS
4.3. SPRAY/AEROSOL INSECTICIDES
4.3.1. CRAWLING
4.3.2. DUAL USE
4.3.3. FLYING
4.4. MOTH PROOFERS INSECTICIDES
4.5. OTHER HOME INSECTICIDES
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. CONVENIENCE STORES
5.2. HYPERMARKETS
5.3. SUPERMARKETS
5.4. E-COMMERCE
5.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. FUMAKILLA INDONESIA PT
6.3.2. JOHNSON HOME HYGIENE PRODUCTS PT
6.3.3. MEGASARI MAKMUR PT (GODREJ INDONESIA)
6.3.4. SURYAMAS MENTARI PT (BAGUS GROUP)
6.3.5. UNITAMA SARIMAS PT

 

ページTOPに戻る


 

Summary

KEY FINDINGS
The Indonesia home insecticides market is projected to register a CAGR of 6.37% during the forecast period, 2022-2028. The prevailing vector-borne diseases, the growing urbanization, and the presence of multiple distribution channels propel market growth.
MARKET INSIGHTS
Indonesia is a tropical country, classified as a lower-middle income country by World Bank. Vector-borne diseases are caused by bacteria, viruses, and parasites transmitted by vectors. These are found in subtropical and tropical regions, thereby largely affecting the poor population. In addition, the region encompasses schistosomiasis, Japanese encephalitis, filariasis, chikungunya, dengue, malaria, etc. Such aspects have increased the need for home insecticide as a precautionary measure against varied diseases.
Further, the Indonesia home insecticides market segmentation includes distribution channel and home insecticide type. The distribution channel segment includes convenience stores that are small retail establishments that operate near residential neighborhoods or busy commercial areas. Also, they are found near highways, shopping malls, gas stations, etc. Such stores enable a larger reach for brands and are beneficial to home insecticide providers. Alfamart and Indomaret are among the largest convenience store chains in the country.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the leading firms in the market are Megasari Makmur Pt (Godrej Indonesia), Fumakilla Indonesia Pt, Johnson Home Hygiene Products Pt, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• The competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON INDONESIA HOME INSECTICIDES MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. SHIFT FROM INSECTICIDE COILS TO SPRAY/AEROSOL INSECTICIDES
3.2.2. STABLE SALES OF HOME INSECTICIDES
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS- INDONESIA
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. PRODUCT TYPE
3.7.2. PRODUCT QUALITY
3.7.3. SAFETY
3.7.4. PRICE
3.7.5. BRAND
4. MARKET BY TYPE
4.1. ELECTRIC INSECTICIDES
4.2. INSECTICIDE COILS
4.3. SPRAY/AEROSOL INSECTICIDES
4.3.1. CRAWLING
4.3.2. DUAL USE
4.3.3. FLYING
4.4. MOTH PROOFERS INSECTICIDES
4.5. OTHER HOME INSECTICIDES
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. CONVENIENCE STORES
5.2. HYPERMARKETS
5.3. SUPERMARKETS
5.4. E-COMMERCE
5.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. FUMAKILLA INDONESIA PT
6.3.2. JOHNSON HOME HYGIENE PRODUCTS PT
6.3.3. MEGASARI MAKMUR PT (GODREJ INDONESIA)
6.3.4. SURYAMAS MENTARI PT (BAGUS GROUP)
6.3.5. UNITAMA SARIMAS PT

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?


Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/04 10:27

147.72 円

163.39 円

196.69 円

ページTOPに戻る