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インド自動車用電動パワーステアリング市場予測 2022-2028


INDIA AUTOMOTIVE ELECTRIC POWER STEERING MARKET FORECAST 2022-2028

主な内容 インドの自動車用電動パワーステアリング市場は、2022年から2028年の推定期間中にCAGR5.72%で加速する見通しです。不動産とインフラセグメントの成長と、電気自動車の未開拓市場に対する巨額の投資が、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年8月8日 US$1,100
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117 英語

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サマリー

主な内容
インドの自動車用電動パワーステアリング市場は、2022年から2028年の推定期間中にCAGR5.72%で加速する見通しです。不動産とインフラセグメントの成長と、電気自動車の未開拓市場に対する巨額の投資が、同国の市場成長を牽引しています。
マーケットインサイト
インドの経済成長と中産階級の可処分所得の急増が、市場の成長を加速させています。また、インドの生産コストの低さは、自動車生産の上昇に伴い、電動パワーステアリングコンポーネント市場に勢いを与えています。さらに、インド政府は2018年予算で、ハイブリッド車、ディーゼル、ガソリンの税額を変更し、自動車の販売を支援しました。
さらに、格安車やスポーツセグメント車の成長が市場を牽引すると予想されます。さらに、OEMはトラックやトラクターなどの商用車に強力で費用対効果の高い電動パワーステアリング・システムを導入し始めています。したがって、これらの技術は乗用車や小型商用車に広く使用されており、予測期間中のインド自動車電動パワーステアリング市場の成長を促進しています。
競争力のある洞察
市場参入企業には、Hyundai Mobis、ZF Group、JTEKT Corporation、NSK Ltd.などがあります。
当社のレポート提供内容は以下の通りです。
- 市場全体に関する主要な知見の調査
- 市場力学(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン
- すべてのセグメント、サブセグメント、および地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON AUTOMOTIVE ELECTRIC POWER STEERING MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS
3.5.1. POLITICAL
3.5.2. ECONOMICAL
3.5.3. SOCIAL
3.5.4. TECHNOLOGICAL
3.5.5. LEGAL
3.5.6. ENVIRONMENTAL
4. MARKET BY VEHICLE TYPE
4.1. PASSENGER CARS
4.2. COMMERCIAL VEHICLES
4.2.1. LIGHT COMMERCIAL VEHICLES (LCV)
4.2.2. MEDIUM & HEAVY COMMERCIAL VEHICLES (M&HCV)
5. MARKET BY MECHANISM
5.1. COLUMN TYPE
5.2. PINION ASSIST
5.3. RACK ASSIST
5.4. OTHER MECHANISMS
6. MARKET BY COMPONENT
6.1. STEERING RACK/COLUMN
6.2. SENSOR
6.3. STEERING MOTOR
6.4. OTHER COMPONENTS
7. COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
7.1.1. ACQUISITIONS
7.1.2. PRODUCT LAUNCHES
7.1.3. BUSINESS EXPANSIONS
7.2. COMPANY PROFILES
7.2.1. DENSO CORPORATION
7.2.2. HYUNDAI MOBIS
7.2.3. JTEKT CORPORATION
7.2.4. NSK LTD
7.2.5. ZF GROUP

 

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Summary

KEY FINDINGS
The India automotive electric power steering market is set to accelerate with a 5.72% CAGR during the estimated years between 2022 to 2028. The growing real estate and infrastructure segments and huge investment in the untapped market of electric vehicles drive the market growth in the country.
MARKET INSIGHTS
The growing economy of India and the rapid rise in the disposable incomes of middle-class consumers are accelerating market growth. Also, India’s low production cost gives momentum to the electric power steering component market with the hike in vehicle production. Additionally, in its 2018 budget, the government of India has modified the tax slabs on hybrid cars, diesel, and gasoline to support the sale of vehicles.
Furthermore, the market is expected to be driven by the growth in budget and sport segment vehicles. Besides, OEMs have started implementing strong and cost-effective electric power steering systems in commercial vehicles like trucks, tractors, etc. Hence, these technologies have been widely used in passenger and light commercial vehicles, fuelling the growth of the India automotive electric power steering market during the forecast period.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some prominent market players include Hyundai Mobis, ZF Group, JTEKT Corporation, NSK Ltd, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON AUTOMOTIVE ELECTRIC POWER STEERING MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS
3.5.1. POLITICAL
3.5.2. ECONOMICAL
3.5.3. SOCIAL
3.5.4. TECHNOLOGICAL
3.5.5. LEGAL
3.5.6. ENVIRONMENTAL
4. MARKET BY VEHICLE TYPE
4.1. PASSENGER CARS
4.2. COMMERCIAL VEHICLES
4.2.1. LIGHT COMMERCIAL VEHICLES (LCV)
4.2.2. MEDIUM & HEAVY COMMERCIAL VEHICLES (M&HCV)
5. MARKET BY MECHANISM
5.1. COLUMN TYPE
5.2. PINION ASSIST
5.3. RACK ASSIST
5.4. OTHER MECHANISMS
6. MARKET BY COMPONENT
6.1. STEERING RACK/COLUMN
6.2. SENSOR
6.3. STEERING MOTOR
6.4. OTHER COMPONENTS
7. COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
7.1.1. ACQUISITIONS
7.1.2. PRODUCT LAUNCHES
7.1.3. BUSINESS EXPANSIONS
7.2. COMPANY PROFILES
7.2.1. DENSO CORPORATION
7.2.2. HYUNDAI MOBIS
7.2.3. JTEKT CORPORATION
7.2.4. NSK LTD
7.2.5. ZF GROUP

 

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