インド自動車用電動パワーステアリング市場予測 2022-2028INDIA AUTOMOTIVE ELECTRIC POWER STEERING MARKET FORECAST 2022-2028 主な内容 インドの自動車用電動パワーステアリング市場は、2022年から2028年の推定期間中にCAGR5.72%で加速する見通しです。不動産とインフラセグメントの成長と、電気自動車の未開拓市場に対する巨額の投資が、... もっと見る
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サマリー主な内容インドの自動車用電動パワーステアリング市場は、2022年から2028年の推定期間中にCAGR5.72%で加速する見通しです。不動産とインフラセグメントの成長と、電気自動車の未開拓市場に対する巨額の投資が、同国の市場成長を牽引しています。 マーケットインサイト インドの経済成長と中産階級の可処分所得の急増が、市場の成長を加速させています。また、インドの生産コストの低さは、自動車生産の上昇に伴い、電動パワーステアリングコンポーネント市場に勢いを与えています。さらに、インド政府は2018年予算で、ハイブリッド車、ディーゼル、ガソリンの税額を変更し、自動車の販売を支援しました。 さらに、格安車やスポーツセグメント車の成長が市場を牽引すると予想されます。さらに、OEMはトラックやトラクターなどの商用車に強力で費用対効果の高い電動パワーステアリング・システムを導入し始めています。したがって、これらの技術は乗用車や小型商用車に広く使用されており、予測期間中のインド自動車電動パワーステアリング市場の成長を促進しています。 競争力のある洞察 市場参入企業には、Hyundai Mobis、ZF Group、JTEKT Corporation、NSK Ltd.などがあります。 当社のレポート提供内容は以下の通りです。 - 市場全体に関する主要な知見の調査 - 市場力学(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン - すべてのセグメント、サブセグメント、および地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測 - 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率 - 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。 - コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。 - 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. KEY GROWTH ENABLERS 2.5. KEY CHALLENGES 3. KEY ANALYTICS 3.1. IMPACT OF COVID-19 ON AUTOMOTIVE ELECTRIC POWER STEERING MARKET 3.2. KEY MARKET TRENDS 3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 3.3.1. BUYERS POWER 3.3.2. SUPPLIERS POWER 3.3.3. SUBSTITUTION 3.3.4. NEW ENTRANTS 3.3.5. INDUSTRY RIVALRY 3.4. OPPORTUNITY MATRIX 3.5. PESTLE ANALYSIS 3.5.1. POLITICAL 3.5.2. ECONOMICAL 3.5.3. SOCIAL 3.5.4. TECHNOLOGICAL 3.5.5. LEGAL 3.5.6. ENVIRONMENTAL 4. MARKET BY VEHICLE TYPE 4.1. PASSENGER CARS 4.2. COMMERCIAL VEHICLES 4.2.1. LIGHT COMMERCIAL VEHICLES (LCV) 4.2.2. MEDIUM & HEAVY COMMERCIAL VEHICLES (M&HCV) 5. MARKET BY MECHANISM 5.1. COLUMN TYPE 5.2. PINION ASSIST 5.3. RACK ASSIST 5.4. OTHER MECHANISMS 6. MARKET BY COMPONENT 6.1. STEERING RACK/COLUMN 6.2. SENSOR 6.3. STEERING MOTOR 6.4. OTHER COMPONENTS 7. COMPETITIVE LANDSCAPE 7.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 7.1.1. ACQUISITIONS 7.1.2. PRODUCT LAUNCHES 7.1.3. BUSINESS EXPANSIONS 7.2. COMPANY PROFILES 7.2.1. DENSO CORPORATION 7.2.2. HYUNDAI MOBIS 7.2.3. JTEKT CORPORATION 7.2.4. NSK LTD 7.2.5. ZF GROUP
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. KEY GROWTH ENABLERS 2.5. KEY CHALLENGES 3. KEY ANALYTICS 3.1. IMPACT OF COVID-19 ON AUTOMOTIVE ELECTRIC POWER STEERING MARKET 3.2. KEY MARKET TRENDS 3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 3.3.1. BUYERS POWER 3.3.2. SUPPLIERS POWER 3.3.3. SUBSTITUTION 3.3.4. NEW ENTRANTS 3.3.5. INDUSTRY RIVALRY 3.4. OPPORTUNITY MATRIX 3.5. PESTLE ANALYSIS 3.5.1. POLITICAL 3.5.2. ECONOMICAL 3.5.3. SOCIAL 3.5.4. TECHNOLOGICAL 3.5.5. LEGAL 3.5.6. ENVIRONMENTAL 4. MARKET BY VEHICLE TYPE 4.1. PASSENGER CARS 4.2. COMMERCIAL VEHICLES 4.2.1. LIGHT COMMERCIAL VEHICLES (LCV) 4.2.2. MEDIUM & HEAVY COMMERCIAL VEHICLES (M&HCV) 5. MARKET BY MECHANISM 5.1. COLUMN TYPE 5.2. PINION ASSIST 5.3. RACK ASSIST 5.4. OTHER MECHANISMS 6. MARKET BY COMPONENT 6.1. STEERING RACK/COLUMN 6.2. SENSOR 6.3. STEERING MOTOR 6.4. OTHER COMPONENTS 7. COMPETITIVE LANDSCAPE 7.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 7.1.1. ACQUISITIONS 7.1.2. PRODUCT LAUNCHES 7.1.3. BUSINESS EXPANSIONS 7.2. COMPANY PROFILES 7.2.1. DENSO CORPORATION 7.2.2. HYUNDAI MOBIS 7.2.3. JTEKT CORPORATION 7.2.4. NSK LTD 7.2.5. ZF GROUP
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