自動車用電動パワーステアリングのアジア太平洋地域市場予測 2022-2030ASIA-PACIFIC AUTOMOTIVE ELECTRIC POWER STEERING MARKET FORECAST 2022-2030 主な調査結果 アジア太平洋地域の自動車用電動パワーステアリング市場は、2022年と2030年の予測期間中に4.59%のCAGRを記録すると予測されます。大手メーカー、熟練労働者、経済特区の存在により、予測期間中に市... もっと見る
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サマリー主な調査結果アジア太平洋地域の自動車用電動パワーステアリング市場は、2022年と2030年の予測期間中に4.59%のCAGRを記録すると予測されます。大手メーカー、熟練労働者、経済特区の存在により、予測期間中に市場成長が急増すると予想される。 市場インサイト アジア太平洋地域の自動車用電動パワーステアリング市場の成長評価には、タイ、日本、インドネシア、中国、インド、韓国、台湾、ベトナム、マレーシア、およびその他のアジア太平洋地域の分析が含まれています。韓国の自動車産業は、同国の最も重要な産業の1つであり、経済成長への重要な要因であり続けています。様々な製造会社が電気自動車やその他の環境に優しい車のための設備を増強するために多額の投資を行っており、過去数年間、高い売上高を記録しています。 一方、タイは東南アジアの主要な自動車生産国です。2022年2月、タイ政府は2022年から2025年にかけて、国内の電気自動車製造と供給を活性化するため、自動車の種類やモデルに応じて1911ドルから4097ドルの補助金を提供すると発表しました。この補助金は、EV車への搭載が進む電動パワーステアリング・システムに恩恵をもたらすと期待されています。 同様に、ベトナム財務省は2021年11月、国産自動車部品への課税を引き下げまたは撤廃し、総製造コストを引き下げる税制政策を提案した。この政策は、同国の自動車産業への投資を促進するものです。また、ベトナムの自動車産業は、同国の中間層の急成長と可処分所得の増加により、ここ数年で大きく成長しており、これが自動車支出を大きく後押ししています。 競争力 日本精工株式会社、株式会社ジェイテクト、Hyundai Mobisなどの主要企業が挙げられます。 当社のレポート提供は以下の通りです。 - 市場全体に関する主要な知見を探る - 市場ダイナミクス(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン - すべてのセグメント、サブセグメント、および地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測 - 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率 - 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。 - コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。 - 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENT1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. INCREASED FUEL EFFICIENCY IN THE ELECTRIC POWER STEERING MECHANISM 3.1.2. LOW MAINTENANCE COMPARED TO THE CONVENTIONAL STEERING SYSTEM 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. LACK OF STEERING FEEL 4. KEY ANALYTICS 4.1. IMPACT OF COVID-19 ON AUTOMOTIVE ELECTRIC POWER STEERING MARKET 4.2. KEY MARKET TRENDS 4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. OPPORTUNITY MATRIX 4.5. VENDOR LANDSCAPE 5. MARKET BY VEHICLE TYPE 5.1. PASSENGER CARS 5.2. COMMERCIAL VEHICLES 5.2.1. LIGHT COMMERCIAL VEHICLES (LCV) 5.2.2. MEDIUM & HEAVY COMMERCIAL VEHICLES (M&HCV) 6. MARKET BY MECHANISM 6.1. COLUMN TYPE 6.2. PINION ASSIST 6.3. RACK ASSIST 6.4. OTHER MECHANISMS 7. MARKET BY COMPONENT 7.1. STEERING RACK/COLUMN 7.2. SENSOR 7.3. STEERING MOTOR 7.4. OTHER COMPONENTS 8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 8.1. ASIA-PACIFIC 8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 8.1.2. KEY GROWTH ENABLERS 8.1.3. KEY CHALLENGES 8.1.4. KEY PLAYERS 8.1.5. COUNTRY ANALYSIS 8.1.5.1. CHINA 8.1.5.2. JAPAN 8.1.5.3. INDIA 8.1.5.4. SOUTH KOREA 8.1.5.5. INDONESIA 8.1.5.6. THAILAND 8.1.5.7. VIETNAM 8.1.5.8. TAIWAN 8.1.5.9. MALAYSIA 8.1.5.10. REST OF ASIA-PACIFIC 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. CHINA AUTOMOTIVE SYSTEMS INC 9.2.2. DENSO CORPORATION 9.2.3. HITACHI ASTEMO LTD 9.2.4. HYUNDAI MOBIS 9.2.5. INFINEON TECHNOLOGIES 9.2.6. JTEKT CORPORATION 9.2.7. MAHLE GMBH 9.2.8. MANDO CORPORATION 9.2.9. MITSUBISHI ELECTRIC CORPORATION 9.2.10. NEXTEER AUTOMOTIVE GROUP LTD 9.2.11. NIDEC CORPORATION 9.2.12. NSK LTD 9.2.13. ROBERT BOSCH GMBH 9.2.14. THYSSENKRUPP AG 9.2.15. ZF GROUP
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENT1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. INCREASED FUEL EFFICIENCY IN THE ELECTRIC POWER STEERING MECHANISM 3.1.2. LOW MAINTENANCE COMPARED TO THE CONVENTIONAL STEERING SYSTEM 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. LACK OF STEERING FEEL 4. KEY ANALYTICS 4.1. IMPACT OF COVID-19 ON AUTOMOTIVE ELECTRIC POWER STEERING MARKET 4.2. KEY MARKET TRENDS 4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. OPPORTUNITY MATRIX 4.5. VENDOR LANDSCAPE 5. MARKET BY VEHICLE TYPE 5.1. PASSENGER CARS 5.2. COMMERCIAL VEHICLES 5.2.1. LIGHT COMMERCIAL VEHICLES (LCV) 5.2.2. MEDIUM & HEAVY COMMERCIAL VEHICLES (M&HCV) 6. MARKET BY MECHANISM 6.1. COLUMN TYPE 6.2. PINION ASSIST 6.3. RACK ASSIST 6.4. OTHER MECHANISMS 7. MARKET BY COMPONENT 7.1. STEERING RACK/COLUMN 7.2. SENSOR 7.3. STEERING MOTOR 7.4. OTHER COMPONENTS 8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 8.1. ASIA-PACIFIC 8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 8.1.2. KEY GROWTH ENABLERS 8.1.3. KEY CHALLENGES 8.1.4. KEY PLAYERS 8.1.5. COUNTRY ANALYSIS 8.1.5.1. CHINA 8.1.5.2. JAPAN 8.1.5.3. INDIA 8.1.5.4. SOUTH KOREA 8.1.5.5. INDONESIA 8.1.5.6. THAILAND 8.1.5.7. VIETNAM 8.1.5.8. TAIWAN 8.1.5.9. MALAYSIA 8.1.5.10. REST OF ASIA-PACIFIC 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. CHINA AUTOMOTIVE SYSTEMS INC 9.2.2. DENSO CORPORATION 9.2.3. HITACHI ASTEMO LTD 9.2.4. HYUNDAI MOBIS 9.2.5. INFINEON TECHNOLOGIES 9.2.6. JTEKT CORPORATION 9.2.7. MAHLE GMBH 9.2.8. MANDO CORPORATION 9.2.9. MITSUBISHI ELECTRIC CORPORATION 9.2.10. NEXTEER AUTOMOTIVE GROUP LTD 9.2.11. NIDEC CORPORATION 9.2.12. NSK LTD 9.2.13. ROBERT BOSCH GMBH 9.2.14. THYSSENKRUPP AG 9.2.15. ZF GROUP
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