ブラックペッパー市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Black Pepper Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の黒胡椒市場は、2021年に39億米ドルの価値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.37%を示し、2027年までに54億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置... もっと見る
サマリー世界の黒胡椒市場は、2021年に39億米ドルの価値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.37%を示し、2027年までに54億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。黒胡椒は、挽いた黒胡椒の実としても知られ、料理の世界では食材として使用され、消費量の多い商品です。黒胡椒は、辛味のある粉末状のスパイスで、コショウ科の植物の未熟な果梗から作られます。この果梗を調理、洗浄、乾燥することで、黒胡椒オイル、スピリッツ、スパイスを得ることができる。蒸留酒は医薬品や美容製品に、オイルはアーユルヴェーダのサプリメントに、スパイスは食用に使用される。また、ビタミンA、C、カロテン、フラボノイドなどの抗酸化物質が豊富で、神経痛、疥癬、胃炎、気管支炎、白斑などの治療に使われる。 世界的に食品・飲料産業が盛んであることが、市場の成長を促進する重要な要因となっています。ベーカリーや製菓製品、調理済み食品や揚げ物などの消費の増加が、製品需要を著しく高めています。ガーリックブレッド、ケーキ、チョコレートは、独特の風味を与えるために黒胡椒が使用される主要製品の一部です。また、食品に天然のフレーバーエンハンサーを加える傾向も、市場の成長を促しています。さらに、化粧品業界の成長も黒胡椒市場にプラスの影響を及ぼしています。抗菌・抗酸化作用があるため、スキンケア製品の製造に広く使用されています。さらに、消費者の間で健康に対する意識が高まり、黒胡椒の効能についての認識も高まっているため、毎日の食事に取り入れるようになりました。また、ブラックペッパーオイルは、ニコチンへの欲求を抑える効果があるため、喫煙者が過度の喫煙習慣に対抗するために使用されています。その他、エッセンシャルオイルや黒胡椒スプレー、フレグランスの製造が増加していることも、市場の成長を後押しすると予想されます。 主要な市場細分化。 IMARC Groupは、世界の黒胡椒市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界と国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、製品、原産地、形態、流通チャネル、用途に基づいて市場を分類しています。 製品別の内訳 ブラジル産黒胡椒 ランパンブラックペッパー マラバール・ブラックペッパー サラワクブラックペッパー タラマンカ ブラックペッパー テリチェリーブラックペッパー ベトナム産ブラックペッパー 供給元別の内訳 オーガニック 無機質 形態別構成比。 黒胡椒のすりおろし 粗く割った黒胡椒 ホールブラックペッパー 流通経路別構成比: オフライン オンライン アプリケーション別構成比。 食品・飲料 医薬品 パーソナルケア その他 地域別内訳 ベトナム インドネシア インド ブラジル マレーシア その他 競合の状況 また、バリアペッパー、マコーミック、エベレストスパイス、オラムインターナショナルリミテッド、ブリティッシュペッパー&スパイス、キャッチ、MDH、ベトナムスパイスカンパニー、アグリフードパシフィック、ウェブジェームズ、ブラジルトレードビジネス、ビジメックス、インディアンバレー食品株式会社、DM AGRO、パシフィックプロダクションなどが主要企業として、市場の競争状況について分析している。 IMARC Groupの最新レポートでは、世界の黒胡椒市場について、その本質的な側面をすべて網羅した深い洞察を提供しています。市場のマクロ的概観から、産業実績のミクロ的詳細、最近の動向、主要市場ドライバーと課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など多岐にわたります。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、および何らかの形で黒胡椒市場に関与している、または参入を計画しているすべての人々にとって必読の一冊です。 本レポートで回答した主な質問 1.黒胡椒の世界市場の成長率はどの程度と予想されるか? 2.世界の黒胡椒市場を牽引する主要因は何か? 3.COVID-19は世界の黒胡椒市場にどのような影響を与えていますか? 4.世界の黒胡椒市場の供給元別構成は? 5.世界の黒胡椒市場の形態別内訳は? 6.黒胡椒の世界市場の流通経路別ブレークアップは? 7.用途別の黒胡椒世界市場のブレークアップは? 8.黒胡椒の世界市場における主要地域は? 9.世界の黒胡椒市場の主要なプレイヤー/企業は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Black Pepper Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Product 5.5 Market Breakup by Source 5.6 Market Breakup by Form 5.7 Market Breakup by Distribution Channel 5.8 Market Breakup by Application 5.9 Market Breakup by Region 5.10 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Brazilian Black Pepper 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Lampang Black Pepper 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Malabar Black Pepper 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Sarawak Black Pepper 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Talamanca Black Pepper 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Tellicherry Black Pepper 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 6.7 Vietnamese Black Pepper 6.7.1 Market Trends 6.7.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Source 7.1 Organic 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Inorganic 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Form 8.1 Ground Black Pepper 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Rough Cracked Black Pepper 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Whole Black Pepper 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Offline 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Online 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Application 10.1 Food and Beverages 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Pharmaceuticals 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Personal Care 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Others 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 Vietnam 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Indonesia 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 11.3 India 11.3.1 Market Trends 11.3.2 Market Forecast 11.4 Brazil 11.4.1 Market Trends 11.4.2 Market Forecast 11.5 Malaysia 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Forecast 11.6 Others 11.6.1 Market Trends 11.6.2 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porter’s Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Baria Pepper 16.3.2 McCormick 16.3.3 Everest Spices 16.3.4 Olam International Limited 16.3.5 British Pepper and Spice 16.3.6 Catch 16.3.7 MDH 16.3.8 Vietnam Spice Company 16.3.9 Agrifood Pacific 16.3.10 Webb James 16.3.11 Brazil Trade Business 16.3.12 Visimex 16.3.13 Indian Valley Foods Pvt. Ltd. 16.3.14 DM AGRO 16.3.15 Pacific Production
SummaryThe global black pepper market reached a value of US$ 3.9 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 5.4 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.37% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Black Pepper Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Product 5.5 Market Breakup by Source 5.6 Market Breakup by Form 5.7 Market Breakup by Distribution Channel 5.8 Market Breakup by Application 5.9 Market Breakup by Region 5.10 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Brazilian Black Pepper 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Lampang Black Pepper 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Malabar Black Pepper 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Sarawak Black Pepper 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Talamanca Black Pepper 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Tellicherry Black Pepper 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 6.7 Vietnamese Black Pepper 6.7.1 Market Trends 6.7.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Source 7.1 Organic 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Inorganic 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Form 8.1 Ground Black Pepper 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Rough Cracked Black Pepper 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Whole Black Pepper 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Offline 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Online 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Application 10.1 Food and Beverages 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Pharmaceuticals 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Personal Care 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Others 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 Vietnam 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Indonesia 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 11.3 India 11.3.1 Market Trends 11.3.2 Market Forecast 11.4 Brazil 11.4.1 Market Trends 11.4.2 Market Forecast 11.5 Malaysia 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Forecast 11.6 Others 11.6.1 Market Trends 11.6.2 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porter’s Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Analysis 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Baria Pepper 16.3.2 McCormick 16.3.3 Everest Spices 16.3.4 Olam International Limited 16.3.5 British Pepper and Spice 16.3.6 Catch 16.3.7 MDH 16.3.8 Vietnam Spice Company 16.3.9 Agrifood Pacific 16.3.10 Webb James 16.3.11 Brazil Trade Business 16.3.12 Visimex 16.3.13 Indian Valley Foods Pvt. Ltd. 16.3.14 DM AGRO 16.3.15 Pacific Production
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited. 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/07 10:27 155.63 円 167.26 円 203.27 円 |