消臭剤市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Deodorants Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のデオドラント市場は、2021年に260億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.81%を示し、2027年までに344億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を... もっと見る
サマリー世界のデオドラント市場は、2021年に260億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.81%を示し、2027年までに344億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。デオドラントとは、体臭を防止または除去するために使用されるパーソナルグルーミング製品を指します。足や脇の下などの細菌分解や汗に由来する臭いを最小限に抑えることができます。デオドラント剤は、細菌の分解を防ぎ、汗の分泌をコントロールするために、さまざまな抗菌剤、香料、アルコール系担体で構成されています。エアゾール、スプレー、ジェル、ロールオン、ワイプ、スティックなどの形態が一般的で、缶やプラスチック容器、中空チューブなどに収納されています。また、かゆみ、皮膚のかぶれ、赤みなど、皮膚に関するさまざまな問題を最小限に抑えるために使用されます。 女性の社会進出に伴い、パーソナルグルーミング製品の需要が増加していることは、市場の成長を促進する重要な要因の一つです。さらに、大衆、特にミレニアル世代の間で、斬新で革新的な香りや香りの製品に対する需要が高まっていることも、市場に明るい兆しをもたらしています。天然素材やアルミニウム不使用のデオドラントの開発など、さまざまな製品のイノベーションも、成長を促す要因として作用しています。これらの製品は、活性炭、重曹、ココナッツオイル、エッセンシャルオイル、花のエキスなどのオーガニック成分を使用して製造されており、美観に優れたグリーンパッケージを使用して、より多くの消費者を引き付けています。また、様々なソーシャルメディアプラットフォームを通じたメーカーの積極的なプロモーション活動や、電子商取引の普及も、市場の成長に寄与しています。また、消費者の支出能力の向上や、世界的な都市化の進展なども、市場をさらに押し上げる要因になると考えられます。 主な市場細分化 IMARC Groupでは、消臭剤の世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、製品タイプ、流通チャネル、パッケージタイプに基づき、市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 スプレー ロールオン クリーム ジェル ワイプ スティック その他 販売チャネル別構成比 スーパーマーケット、ハイパーマーケット コンビニエンスストア 薬局 オンラインストア その他 包装形態別内訳 金属 プラスチック その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争環境。 業界の競争環境についても、アディダス、エイボン・プロダクツ(ナチュラ社)、バイヤスドルフ(マキシングベスト社)、キャビンケア、チャーチ・アンド・ドワイト、コルゲート・パルモリーブ、エスティ ローダー、ゴドレー・コンシューマープロダクト、ヘンケルAG&Co.KGA、ライオン、ロレアル、ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー、ユニリーバ・プラネットなどの主要企業のプロファイルを調査しています。KGaA、ライオン株式会社、ロレアル、The Procter & Gamble Company、Unilever Plc. 本レポートで回答した主な質問 デオドラントの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の消臭剤市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 流通チャネルに基づく市場の内訳は? パッケージタイプ別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 消臭剤の世界市場の構造および主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Deodorants Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Sprays 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Roll-On 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Creams 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Gels 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Wipes 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Sticks 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 6.7 Others 6.7.1 Market Trends 6.7.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Supermarkets and Hypermarkets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Convenience Stores 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Pharmacies 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Online Stores 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Packaging Type 8.1 Metal 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Plastic 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Adidas AG 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Avon Products Inc. (Natura & Co.) 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Beiersdorf AG (maxingvest ag) 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Cavinkare Private Limited 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Church & Dwight Co. Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Colgate-Palmolive Company 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Estée Lauder Companies 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Godrej Consumer Products Limited 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.9 Henkel AG & Co. KGaA 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Lion Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 L'Oréal 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 The Procter & Gamble Company 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis 14.3.13 Unilever Plc 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.13.3 Financials
SummaryThe global deodorants market reached a value of US$ 26.0 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 34.4 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4.81% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Deodorants Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Sprays 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Roll-On 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Creams 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Gels 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Wipes 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Sticks 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 6.7 Others 6.7.1 Market Trends 6.7.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Supermarkets and Hypermarkets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Convenience Stores 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Pharmacies 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Online Stores 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Packaging Type 8.1 Metal 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Plastic 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Adidas AG 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Avon Products Inc. (Natura & Co.) 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Beiersdorf AG (maxingvest ag) 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Cavinkare Private Limited 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Church & Dwight Co. Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Colgate-Palmolive Company 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Estée Lauder Companies 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Godrej Consumer Products Limited 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.9 Henkel AG & Co. KGaA 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Lion Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 L'Oréal 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 The Procter & Gamble Company 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis 14.3.13 Unilever Plc 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.13.3 Financials
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |