欧州の中古高級品市場。産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Europe Secondhand Luxury Goods Market: Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 欧州の中古高級品市場は、2021年に152億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、同市場が2027年までに248億米ドルの規模に達し、2022年から2027年の間に8.7%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の... もっと見る
サマリー欧州の中古高級品市場は、2021年に152億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、同市場が2027年までに248億米ドルの規模に達し、2022年から2027年の間に8.7%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。中古高級品とは、セカンドユーザーによって購入される高級品やプレミアム品を指します。これらのアイテムには、一般的にアンティーク家具、宝石、美術品、高級靴やアパレル、バッグ、時計などが含まれます。中古の高級品は、通常、耐久性があり、保証期間も長いため、再販市場に適している。ヨーロッパでは、中古の高級品は一般的にオークション、チャリティーイベント、バザー形式の募金活動、個人経営の委託販売店、オンライン小売チャンネルなどで販売されています。 ファッションアパレルから化粧品に至るまで、数多くの高級小売ブランドが幅広く存在していることが、主に欧州の市場成長を牽引しています。高級衣料、アクセサリー、靴などを手頃な価格で購入したいという需要が高まっていることが、欧州の中古高級品市場をさらに促進しています。また、限定カプセルコレクションやファッションドロップの人気が高まっていることも、高級品に希少性をもたらし、中古高級品の需要を高めています。これとは別に、ヨーロッパ諸国における社会経済文化の変化や、中古品の使用に対するスティグマ(烙印)の減少も、市場の成長を後押ししています。さらに、オンライン再販プラットフォームの増加も、中古高級品の需要に拍車をかけている。これらのプラットフォームは、中古品の評判を高めるために高級ブランドと戦略的なパートナーシップや提携を結んでおり、欧州の市場成長を後押ししています。さらに、認証手続きや品質チェックを強化する数々の高度な技術の出現により、顧客が中古の高級品を再販売・購入する際に安全で信頼できる環境が整っています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、欧州の中古高級品市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの地域・国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、人口統計、流通チャネルに基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 宝飾品と時計 ハンドバッグ 衣料品 革小物 フットウェア アクセサリー その他 人口動態別構成比 男性 女性 ユニセックス 販売チャネル別構成比。 オフライン オンライン 国別構成比 フランス イタリア イギリス ドイツ ロシア スペイン その他 競合の状況 業界の競争環境についても調査しており、主要なプレイヤーとして、フェンディ(LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton)、Vestiaire Collective、Harrods Limited、Cartier International (Compagnie Financière Richemont SA), Chrono24, Collector Square, Rewind Vintage Affairs, Audemars Piguet and Chronext AGなどが挙げられている。 本レポートで回答した主な質問 ヨーロッパの中古高級品市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は欧州の中古高級品市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場とは? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 人口統計学に基づく市場の内訳は? 流通チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 欧州の中古高級品市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Europe Secondhand Luxury Goods Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Jewelry and Watches 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Handbags 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Clothing 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Small Leather Goods 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Footwear 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Accessories 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 6.7 Others 6.7.1 Market Trends 6.7.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Demography 7.1 Men 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Women 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Unisex 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Offline 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Online 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Country 9.1 France 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Breakup by Product Type 9.1.3 Market Breakup by Demography 9.1.4 Market Breakup by Distribution Channel 9.1.5 Market Forecast 9.2 Italy 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Breakup by Product Type 9.2.3 Market Breakup by Demography 9.2.4 Market Breakup by Distribution Channel 9.2.5 Market Forecast 9.3 United Kingdom 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Breakup by Product Type 9.3.3 Market Breakup by Demography 9.3.4 Market Breakup by Distribution Channel 9.3.5 Market Forecast 9.4 Germany 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Breakup by Product Type 9.4.3 Market Breakup by Demography 9.4.4 Market Breakup by Distribution Channel 9.4.5 Market Forecast 9.5 Russia 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Product Type 9.5.3 Market Breakup by Demography 9.5.4 Market Breakup by Distribution Channel 9.5.5 Market Forecast 9.6 Spain 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Breakup by Product Type 9.6.3 Market Breakup by Demography 9.6.4 Market Breakup by Distribution Channel 9.6.5 Market Forecast 9.7 Others 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Breakup by Product Type 9.7.3 Market Breakup by Demography 9.7.4 Market Breakup by Distribution Channel 9.7.5 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porter’s Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Competitive Landscape 13.1 Market Structure 13.2 Key Players 13.3 Profiles of Key Players 13.3.1 Fendi (LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton) 13.3.2 Vestiaire Collective 13.3.3 Harrods Limited 13.3.4 Cartier International (Compagnie Financière Richemont SA) 13.3.5 Chrono24 13.3.6 Collector Square 13.3.7 Rewind Vintage Affairs 13.3.8 Audemars Piguet 13.3.9 Chronext AG
SummaryThe Europe secondhand luxury goods market reached a value of US$ 15.2 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 24.8 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 8.7% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Europe Secondhand Luxury Goods Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Jewelry and Watches 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Handbags 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Clothing 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Small Leather Goods 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Footwear 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Accessories 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 6.7 Others 6.7.1 Market Trends 6.7.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Demography 7.1 Men 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Women 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Unisex 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Offline 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Online 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Country 9.1 France 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Breakup by Product Type 9.1.3 Market Breakup by Demography 9.1.4 Market Breakup by Distribution Channel 9.1.5 Market Forecast 9.2 Italy 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Breakup by Product Type 9.2.3 Market Breakup by Demography 9.2.4 Market Breakup by Distribution Channel 9.2.5 Market Forecast 9.3 United Kingdom 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Breakup by Product Type 9.3.3 Market Breakup by Demography 9.3.4 Market Breakup by Distribution Channel 9.3.5 Market Forecast 9.4 Germany 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Breakup by Product Type 9.4.3 Market Breakup by Demography 9.4.4 Market Breakup by Distribution Channel 9.4.5 Market Forecast 9.5 Russia 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Product Type 9.5.3 Market Breakup by Demography 9.5.4 Market Breakup by Distribution Channel 9.5.5 Market Forecast 9.6 Spain 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Breakup by Product Type 9.6.3 Market Breakup by Demography 9.6.4 Market Breakup by Distribution Channel 9.6.5 Market Forecast 9.7 Others 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Breakup by Product Type 9.7.3 Market Breakup by Demography 9.7.4 Market Breakup by Distribution Channel 9.7.5 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porter’s Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Competitive Landscape 13.1 Market Structure 13.2 Key Players 13.3 Profiles of Key Players 13.3.1 Fendi (LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton) 13.3.2 Vestiaire Collective 13.3.3 Harrods Limited 13.3.4 Cartier International (Compagnie Financière Richemont SA) 13.3.5 Chrono24 13.3.6 Collector Square 13.3.7 Rewind Vintage Affairs 13.3.8 Audemars Piguet 13.3.9 Chronext AG
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |