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放射線皮膚炎市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Radiodermatitis Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の放射性皮膚炎市場は、2021年に464.4百万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR3.60%を示し、2027年までに579.5百万米ドルの市場に達すると予測しています。COVID-19... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
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142 英語

 

サマリー

世界の放射性皮膚炎市場は、2021年に464.4百万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR3.60%を示し、2027年までに579.5百万米ドルの市場に達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

放射線皮膚炎(Radiodermatitis)とは、がんの治療に用いられる放射線療法によって引き起こされる皮膚症状を指します。一般に、乳がん、肺がん、皮膚がん、頸部がん、頭部がん、会陰部がんなど、皮膚が標的領域の一部となっている患者において、がん治療中やインターベンショナル・ラジオロジー後に副作用として発生します。放射線皮膚炎の治療には、抗生物質、副腎皮質ホルモン、親水性クリーム、ハイドロゲルおよびハイドロコロイドドレッシング、シリコーンコーティングドレッシング、銀葉ドレッシング、経口鎮痛剤、抗炎症剤などの外用剤がよく使用されています。近年、放射線皮膚炎治療は、不快感を軽減し、痛みを最小限に抑え、継続的な治療の中断を防ぎ、患者の生活全体の質を向上させることができるため、支持を得ている。

放射線皮膚炎の市場動向
癌の蔓延と治療オプションとしての放射線療法の採用が増加していることが、市場成長の主な要因となっています。また、世界的な老齢人口の増加や、放射線療法の副作用対策へのニーズの高まりが、放射線皮膚炎治療の需要を高めています。さらに、多くの政府機関や非政府機関が、利用可能な放射線皮膚炎治療・管理製品に関する認識を広めるために、好ましい取り組みを行っています。これは、ライフサイエンス分野で進行中の研究開発(R&D)活動への官民投資の増加と相まって、市場成長の起爆剤となっています。さらに、主要企業は、製品ポートフォリオを拡大し、競争力を高めるために、革新的な製品バリエーションの開発に注力しています。さらに、臨床試験数の増加、有利な政府政策、消費者支出の増加、医療インフラの改善、ジェネリック医薬品の入手のしやすさなども、市場の見通しを明るくしている要因の1つとなっています。

主要な市場細分化
IMARCグループは、世界の放射性皮膚炎市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、製品および流通チャネルに基づいて市場を分類しています。

製品別の内訳

局所用
コルチコステロイド
親水性クリーム
抗生物質
その他
経口剤
ドレッシング
ハイドロゲルおよびハイドロコロイド製ドレッシング
刺さないバリアフィルム
ハチミツ入りガーゼ
シリコーンドレッシング
その他

販売チャネル別構成比

病院薬局
小売店
オンライン薬局

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競争環境。
業界の競争環境についても、3M Company、Bausch Health Companies Inc、Bayer AG、BMG PHARMA S.p.A、Charles River Laboratories International Inc、ConvaTec Group plc、Helsinn Healthcare SA、ICON plc、Integra LifeSciences、Mölnlycke Healthcare ABおよびStratpharma AGなどの主要企業のプロファイルとともに検証されています。

本レポートで回答した主な質問
放射性皮膚炎の世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか?
COVID-19は世界の放射線皮膚炎市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域市場は?
製品に基づく市場の内訳は?
流通チャネルに基づく市場の内訳は?
業界のバリューチェーンにおける様々な段階とは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
放射性皮膚炎の世界市場の構造と主要プレイヤーは?
業界における競争の程度は?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Radiodermatitis Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product
6.1 Topical
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Key Segments
6.1.2.1 Corticosteroids
6.1.2.2 Hydrophilic Creams
6.1.2.3 Antibiotics
6.1.2.4 Others
6.1.3 Market Forecast
6.2 Oral
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Dressings
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Key Segments
6.3.2.1 Hydrogel and Hydrocolloid Dressings
6.3.2.2 No Sting Barrier Film
6.3.2.3 Honey Impregnated Gauze
6.3.2.4 Silicone Coated Dressings
6.3.2.5 Others
6.3.3 Market Forecast
7 Market Breakup by Distribution Channel
7.1 Hospital Pharmacy
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Retail Pharmacy
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Online Pharmacy
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Region
8.1 North America
8.1.1 United States
8.1.1.1 Market Trends
8.1.1.2 Market Forecast
8.1.2 Canada
8.1.2.1 Market Trends
8.1.2.2 Market Forecast
8.2 Asia-Pacific
8.2.1 China
8.2.1.1 Market Trends
8.2.1.2 Market Forecast
8.2.2 Japan
8.2.2.1 Market Trends
8.2.2.2 Market Forecast
8.2.3 India
8.2.3.1 Market Trends
8.2.3.2 Market Forecast
8.2.4 South Korea
8.2.4.1 Market Trends
8.2.4.2 Market Forecast
8.2.5 Australia
8.2.5.1 Market Trends
8.2.5.2 Market Forecast
8.2.6 Indonesia
8.2.6.1 Market Trends
8.2.6.2 Market Forecast
8.2.7 Others
8.2.7.1 Market Trends
8.2.7.2 Market Forecast
8.3 Europe
8.3.1 Germany
8.3.1.1 Market Trends
8.3.1.2 Market Forecast
8.3.2 France
8.3.2.1 Market Trends
8.3.2.2 Market Forecast
8.3.3 United Kingdom
8.3.3.1 Market Trends
8.3.3.2 Market Forecast
8.3.4 Italy
8.3.4.1 Market Trends
8.3.4.2 Market Forecast
8.3.5 Spain
8.3.5.1 Market Trends
8.3.5.2 Market Forecast
8.3.6 Russia
8.3.6.1 Market Trends
8.3.6.2 Market Forecast
8.3.7 Others
8.3.7.1 Market Trends
8.3.7.2 Market Forecast
8.4 Latin America
8.4.1 Brazil
8.4.1.1 Market Trends
8.4.1.2 Market Forecast
8.4.2 Mexico
8.4.2.1 Market Trends
8.4.2.2 Market Forecast
8.4.3 Others
8.4.3.1 Market Trends
8.4.3.2 Market Forecast
8.5 Middle East and Africa
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Breakup by Country
8.5.3 Market Forecast
9 SWOT Analysis
9.1 Overview
9.2 Strengths
9.3 Weaknesses
9.4 Opportunities
9.5 Threats
10 Value Chain Analysis
11 Porters Five Forces Analysis
11.1 Overview
11.2 Bargaining Power of Buyers
11.3 Bargaining Power of Suppliers
11.4 Degree of Competition
11.5 Threat of New Entrants
11.6 Threat of Substitutes
12 Price Analysis
13 Competitive Landscape
13.1 Market Structure
13.2 Key Players
13.3 Profiles of Key Players
13.3.1 3M Company
13.3.1.1 Company Overview
13.3.1.2 Product Portfolio
13.3.1.3 Financials
13.3.1.4 SWOT Analysis
13.3.2 Bausch Health Companies Inc.
13.3.2.1 Company Overview
13.3.2.2 Product Portfolio
13.3.2.3 Financials
13.3.2.4 SWOT Analysis
13.3.3 Bayer AG
13.3.3.1 Company Overview
13.3.3.2 Product Portfolio
13.3.3.3 Financials
13.3.3.4 SWOT Analysis
13.3.4 BMG PHARMA S.p.A.
13.3.4.1 Company Overview
13.3.4.2 Product Portfolio
13.3.5 Charles River Laboratories International Inc.
13.3.5.1 Company Overview
13.3.5.2 Product Portfolio
13.3.5.3 Financials
13.3.5.4 SWOT Analysis
13.3.6 ConvaTec Group plc
13.3.6.1 Company Overview
13.3.6.2 Product Portfolio
13.3.6.3 Financials
13.3.7 Helsinn Healthcare SA
13.3.7.1 Company Overview
13.3.7.2 Product Portfolio
13.3.8 ICON plc
13.3.8.1 Company Overview
13.3.8.2 Product Portfolio
13.3.8.3 Financials
13.3.8.4 SWOT Analysis
13.3.9 Integra LifeSciences
13.3.9.1 Company Overview
13.3.9.2 Product Portfolio
13.3.9.3 Financials
13.3.9.4 SWOT Analysis
13.3.10 Mölnlycke Health Care AB
13.3.10.1 Company Overview
13.3.10.2 Product Portfolio
13.3.10.3 SWOT Analysis
13.3.11 Stratpharma AG
13.3.11.1 Company Overview
13.3.11.2 Product Portfolio

 

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Summary

The global radiodermatitis market reached a value of US$ 464.4 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 579.5 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 3.60% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Radiodermatitis, or radiation dermatitis, refers to a skin condition caused due to radiation therapy used for the treatment of cancer. It generally occurs as a side effect during cancer treatment or after interventional radiology in patients with cancers of the breast, lungs, skin, neck, head or perineum region where the skin is part of the target field. Some of the commonly used products to treat radiodermatitis include topical antibiotics, corticosteroids, hydrophilic creams, hydrogel and hydrocolloid dressings, silicone-coated dressings, silver-leaf dressings, oral analgesics, and anti-inflammatory agents. In recent years, radiodermatitis treatment has gained traction as it helps reduce discomfort, minimize pain and prevent interruption in ongoing therapy while improving the overall quality of the patient’s life.

Radiodermatitis Market Trends:
The widespread prevalence of cancer and the rising adoption of radiation therapy as a treatment option represent the primary factors driving the market growth. Besides this, the increasing geriatric population across the globe and the growing need to counter the adverse side effects of radiation therapy are augmenting the demand for radiodermatitis treatment. Additionally, numerous governing and non-governing agencies are taking favorable initiatives to spread awareness regarding the available radiodermatitis treatment and management products. This, in confluence with the rising public and private investments in the ongoing research and development (R&D) activities in the field of life sciences, is catalyzing the market growth. Furthermore, the leading players are focusing on developing innovative product variants to expand their product portfolio and gain a competitive edge. Moreover, the rising number of clinical trials, favorable government policies, increasing consumer expenditure capacities, improving healthcare infrastructure and easy availability of generic drugs are some of the other factors creating a positive market outlook.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global radiodermatitis market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product and distribution channel.

Breakup by Product:

Topical
Corticosteroids
Hydrophilic Creams
Antibiotics
Others
Oral
Dressings
Hydrogel and Hydrocolloid Dressings
No Sting Barrier Film
Honey Impregnated Gauze
Silicone Coated Dressings
Others

Breakup by Distribution Channel:

Hospital Pharmacy
Retail Pharmacy
Online Pharmacy

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being 3M Company, Bausch Health Companies Inc., Bayer AG, BMG PHARMA S.p.A., Charles River Laboratories International Inc., ConvaTec Group plc, Helsinn Healthcare SA, ICON plc, Integra LifeSciences, Mölnlycke Health Care AB and Stratpharma AG.

Key Questions Answered in This Report:
How has the global radiodermatitis market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global radiodermatitis market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the product?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global radiodermatitis market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Radiodermatitis Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product
6.1 Topical
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Key Segments
6.1.2.1 Corticosteroids
6.1.2.2 Hydrophilic Creams
6.1.2.3 Antibiotics
6.1.2.4 Others
6.1.3 Market Forecast
6.2 Oral
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Dressings
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Key Segments
6.3.2.1 Hydrogel and Hydrocolloid Dressings
6.3.2.2 No Sting Barrier Film
6.3.2.3 Honey Impregnated Gauze
6.3.2.4 Silicone Coated Dressings
6.3.2.5 Others
6.3.3 Market Forecast
7 Market Breakup by Distribution Channel
7.1 Hospital Pharmacy
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Retail Pharmacy
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Online Pharmacy
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Region
8.1 North America
8.1.1 United States
8.1.1.1 Market Trends
8.1.1.2 Market Forecast
8.1.2 Canada
8.1.2.1 Market Trends
8.1.2.2 Market Forecast
8.2 Asia-Pacific
8.2.1 China
8.2.1.1 Market Trends
8.2.1.2 Market Forecast
8.2.2 Japan
8.2.2.1 Market Trends
8.2.2.2 Market Forecast
8.2.3 India
8.2.3.1 Market Trends
8.2.3.2 Market Forecast
8.2.4 South Korea
8.2.4.1 Market Trends
8.2.4.2 Market Forecast
8.2.5 Australia
8.2.5.1 Market Trends
8.2.5.2 Market Forecast
8.2.6 Indonesia
8.2.6.1 Market Trends
8.2.6.2 Market Forecast
8.2.7 Others
8.2.7.1 Market Trends
8.2.7.2 Market Forecast
8.3 Europe
8.3.1 Germany
8.3.1.1 Market Trends
8.3.1.2 Market Forecast
8.3.2 France
8.3.2.1 Market Trends
8.3.2.2 Market Forecast
8.3.3 United Kingdom
8.3.3.1 Market Trends
8.3.3.2 Market Forecast
8.3.4 Italy
8.3.4.1 Market Trends
8.3.4.2 Market Forecast
8.3.5 Spain
8.3.5.1 Market Trends
8.3.5.2 Market Forecast
8.3.6 Russia
8.3.6.1 Market Trends
8.3.6.2 Market Forecast
8.3.7 Others
8.3.7.1 Market Trends
8.3.7.2 Market Forecast
8.4 Latin America
8.4.1 Brazil
8.4.1.1 Market Trends
8.4.1.2 Market Forecast
8.4.2 Mexico
8.4.2.1 Market Trends
8.4.2.2 Market Forecast
8.4.3 Others
8.4.3.1 Market Trends
8.4.3.2 Market Forecast
8.5 Middle East and Africa
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Breakup by Country
8.5.3 Market Forecast
9 SWOT Analysis
9.1 Overview
9.2 Strengths
9.3 Weaknesses
9.4 Opportunities
9.5 Threats
10 Value Chain Analysis
11 Porters Five Forces Analysis
11.1 Overview
11.2 Bargaining Power of Buyers
11.3 Bargaining Power of Suppliers
11.4 Degree of Competition
11.5 Threat of New Entrants
11.6 Threat of Substitutes
12 Price Analysis
13 Competitive Landscape
13.1 Market Structure
13.2 Key Players
13.3 Profiles of Key Players
13.3.1 3M Company
13.3.1.1 Company Overview
13.3.1.2 Product Portfolio
13.3.1.3 Financials
13.3.1.4 SWOT Analysis
13.3.2 Bausch Health Companies Inc.
13.3.2.1 Company Overview
13.3.2.2 Product Portfolio
13.3.2.3 Financials
13.3.2.4 SWOT Analysis
13.3.3 Bayer AG
13.3.3.1 Company Overview
13.3.3.2 Product Portfolio
13.3.3.3 Financials
13.3.3.4 SWOT Analysis
13.3.4 BMG PHARMA S.p.A.
13.3.4.1 Company Overview
13.3.4.2 Product Portfolio
13.3.5 Charles River Laboratories International Inc.
13.3.5.1 Company Overview
13.3.5.2 Product Portfolio
13.3.5.3 Financials
13.3.5.4 SWOT Analysis
13.3.6 ConvaTec Group plc
13.3.6.1 Company Overview
13.3.6.2 Product Portfolio
13.3.6.3 Financials
13.3.7 Helsinn Healthcare SA
13.3.7.1 Company Overview
13.3.7.2 Product Portfolio
13.3.8 ICON plc
13.3.8.1 Company Overview
13.3.8.2 Product Portfolio
13.3.8.3 Financials
13.3.8.4 SWOT Analysis
13.3.9 Integra LifeSciences
13.3.9.1 Company Overview
13.3.9.2 Product Portfolio
13.3.9.3 Financials
13.3.9.4 SWOT Analysis
13.3.10 Mölnlycke Health Care AB
13.3.10.1 Company Overview
13.3.10.2 Product Portfolio
13.3.10.3 SWOT Analysis
13.3.11 Stratpharma AG
13.3.11.1 Company Overview
13.3.11.2 Product Portfolio

 

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