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インダクタ市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Inductors Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のインダクタ市場は、2021年に40億1千万米ドルの値に達しました。今後、IMARC Group は、2022 年から 2027 年の間に CAGR 4.60% を示し、2027 年までに 53 億 1000 万米ドルの市場に到達すると予測しています... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
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143 英語

 

サマリー

世界のインダクタ市場は、2021年に40億1千万米ドルの値に達しました。今後、IMARC Group は、2022 年から 2027 年の間に CAGR 4.60% を示し、2027 年までに 53 億 1000 万米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

コイルとしても知られるインダクタは、パワーエレクトロニクス回路で使用される受動2端子部品で、電流を流したときに電磁界にエネルギーを蓄積するためのものです。コイル状の構造で、プラスチックや強磁性体でできた中心コアに、絶縁銅線などの導電材料を巻き付けたものが一般的です。磁界に一時的にエネルギーを蓄え、それを回路に戻すことで、電気的スパイクやサージを低減または制御するために主に使用される。また、電力変換器におけるエネルギーの蓄積や伝達、電気回路における高周波ノイズのチョーク、ブロック、フィルター、同調発振器などにも利用されています。そのため、インダクターは家電、自動車、通信、防衛、航空宇宙、医療など、さまざまな産業で幅広く使われている。

インダクタの市場動向。
インダクタは、望ましくない周波数をカットし、効率的に電源を管理するために、いくつかの複雑な電子回路でフィルタとして採用されています。ノートパソコンやスマートフォン、タブレット端末、携帯ゲーム機など、民生用電子機器の需要が高まっていることが、市場成長の主な要因となっています。また、高速インターネットの普及、生活水準の向上、消費者の可処分所得の増加により、スマートデバイスのニーズが高まっており、インダクタの需要も拡大しています。さらに、自動車における電子部品の使用量の増加や、電気自動車(EV)への消費者の嗜好の変化が、インダクタの採用を加速させています。さらに、大手メーカーは、競争力を高め、製品ポートフォリオを拡大するために、製品イノベーションに多額の投資を行っています。さらに、5G技術の浸透、デジタル化の進展、医療・産業用途の出現、研究開発(R&D)活動の進行なども、市場の見通しを明るくしている要因の一つとなっています。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界のインダクタ市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析を、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、コア、エンドユーザーに基づいて分類しています。

タイプ別の内訳

巻線
多層
フィルム
成型品

コアによるブレークアップ

エアーコア
強磁性・フェライトコア
その他

エンドユーザー別構成比

自動車
コンシューマーエレクトロニクス
航空宇宙・防衛
通信
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合状況。
ABC Taiwan Electronics Corp.、Coilcraft Inc.、Delta Electronics Inc.、KYOCERA AVX Components Corporation (京セラ株式会社)、Murata Manufacturing Co.Ltd.、パナソニック株式会社、Samsung Electro-Mechanics、スミダコーポレーション、太陽誘電株式会社、Toyo Yuden Co.Ltd.、TDK株式会社、TT Electronics Plc、Vishay Intertechnology Inc.、ヤゲオコーポレーション。

本レポートで回答した主な質問
インダクタの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19はインダクタの世界市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
タイプ別の市場構成は?
コアに基づく市場のブレークアップは?
エンドユーザー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
インダクタの世界市場構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Inductors Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Wire Wound
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Multilayered
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Film
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Molded
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Core
7.1 Air Core
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Ferromagnetic/Ferrite Core
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Others
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 Automotive
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Consumer Electronics
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Aerospace and Defense
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Communications
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Others
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 ABC Taiwan Electronics Corp.
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.2 Coilcraft Inc.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Delta Electronics Inc.
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 KYOCERA AVX Components Corporation (KYOCERA Corporation)
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 SWOT Analysis
14.3.5 Murata Manufacturing Co. Ltd.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Panasonic Corporation
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Samsung Electro-Mechanics
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Sumida Corporation
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.9 Taiyo Yuden Co. Ltd.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.10 TDK Corporation
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 TT Electronics Plc
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.12 Vishay Intertechnology Inc.
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials
14.3.12.4 SWOT Analysis
14.3.13 Yageo Corporation
14.3.13.1 Company Overview
14.3.13.2 Product Portfolio
14.3.13.3 Financials

 

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Summary

The global inductors market reached a value of US$ 4.01 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 5.31 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4.60% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Inductors, also known as coils, refer to passive two-terminal components used in power electronic circuits to store energy in an electromagnetic field when the electric current is applied. These coil-like structures typically comprise conducting material like insulated copper wires looped around the central core made of either plastic or ferromagnetic material. They are primarily employed to reduce or control electric spikes or surges by temporarily storing energy in a magnetic field and releasing it back into the circuit. They are also utilized to store or transfer energy in power converters, choke, block or filter high-frequency noise in electrical circuits and create tuned oscillators. As a result, inductors find extensive applications across various industries, including consumer electronics, automotive, telecom, defense, aerospace, and medical.

Inductors Market Trends:
Inductors are employed as filters in several complex electronic circuits to cut off undesirable frequencies and efficiently manage the power supply. The escalating demand for consumer electronics, such as laptops, smartphones, tablets and portable gaming consoles, represents the primary factor driving the market growth. Besides this, the growing penetration of high-speed internet, improving living standards, and inflating consumer disposable incomes have strengthened the need for smart devices, which in turn, is augmenting the demand for inductors. Additionally, the rising usage of electronic components in automobiles and the shifting consumer preferences toward electric vehicles (EVs) are accelerating the adoption of inductors. Furthermore, the leading manufacturers are heavily investing in product innovations to gain a competitive edge and expand their product portfolio. Moreover, the increasing penetration of 5G technology, rising digitalization, emerging medical and industrial applications, and ongoing research and development (R&D) activities are some of the other factors providing a positive market outlook.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global inductors market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, core and end user.

Breakup by Type:

Wire Wound
Multilayered
Film
Molded

Breakup by Core:

Air Core
Ferromagnetic/Ferrite Core
Others

Breakup by End User:

Automotive
Consumer Electronics
Aerospace and Defense
Communications
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being ABC Taiwan Electronics Corp., Coilcraft Inc., Delta Electronics Inc., KYOCERA AVX Components Corporation (KYOCERA Corporation), Murata Manufacturing Co. Ltd., Panasonic Corporation, Samsung Electro-Mechanics, Sumida Corporation, Taiyo Yuden Co. Ltd., TDK Corporation, TT Electronics Plc, Vishay Intertechnology Inc. and Yageo Corporation.

Key Questions Answered in This Report:
How has the global inductors market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global inductors market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the core?
What is the breakup of the market based on the end user?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global inductors market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Inductors Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Wire Wound
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Multilayered
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Film
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Molded
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Core
7.1 Air Core
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Ferromagnetic/Ferrite Core
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Others
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 Automotive
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Consumer Electronics
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Aerospace and Defense
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Communications
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Others
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 ABC Taiwan Electronics Corp.
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.2 Coilcraft Inc.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Delta Electronics Inc.
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 KYOCERA AVX Components Corporation (KYOCERA Corporation)
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 SWOT Analysis
14.3.5 Murata Manufacturing Co. Ltd.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Panasonic Corporation
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Samsung Electro-Mechanics
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Sumida Corporation
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.9 Taiyo Yuden Co. Ltd.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.10 TDK Corporation
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 TT Electronics Plc
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.12 Vishay Intertechnology Inc.
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials
14.3.12.4 SWOT Analysis
14.3.13 Yageo Corporation
14.3.13.1 Company Overview
14.3.13.2 Product Portfolio
14.3.13.3 Financials

 

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