ファーミング市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Pharmerging Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のファーミング市場は、2021年に1.0ビリオン米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR12.6%を示し、2027年までに20億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実... もっと見る
サマリー世界のファーミング市場は、2021年に1.0ビリオン米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR12.6%を示し、2027年までに20億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。医薬品新興国とは、医薬品市場における地位は低いものの、急速に成長している国のグループを指します。主なファーマージング市場には、中国、インド、ブラジル、ロシア、南アフリカ、メキシコ、インドネシア、トルコなどがあります。 私立病院の増加とともに医療費が増加していることが、現在、世界の医薬品新興市場の成長を推進しています。さらに、多くの慢性疾患の高い有病率と早期疾患の検出と治療手順に対する消費者の意識の高まりは、さらに市場の成長を増強しています。さらに、認知症や高血圧、心不全などの深刻な病状に陥りやすい老年人口の増加も、医薬品の需要を高めています。さらに、慢性疾患の治療費削減を目的とした各国の政策や償還制度の導入も、市場の成長を後押ししています。さらに、医薬品新興国では、自己負担額を減らすために多くの保険を提供する保険会社が増えていることも、これらの国における医薬品の需要をさらに高めています。さらに、バイオテクノロジー、免疫学、腫瘍学などの分野で、先進的な治療法を導入するための大規模な研究開発への投資が増加していることも、市場の成長に拍車をかけています。 主な市場細分化 IMARCグループは、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに、世界の製薬市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析を行っています。当レポートでは、製品、適応症、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。 製品別の内訳 医薬品 特許取得済み処方薬 ジェネリック医薬品 OTC医薬品 ヘルスケア 医療機器 臨床診断 その他 適応症別構成比 生活習慣病 がん・自己免疫疾患 感染症 その他 販売チャネル別構成比 病院 小売薬局 オンラインストア その他 国別構成比 ティアI 中国 Tier II インド ブラジル ロシア 南アフリカ Tier III アルゼンチン メキシコ ポーランド ウクライナ トルコ サウジアラビア エジプト アルジェリア ナイジェリア タイ インドネシア パキスタン その他 競合状況。 業界の競争環境についても調査しており、主要なプレーヤーとして、Sanofi S.A.、Pfizer Inc、AstraZeneca Plc、GlaxoSmithKline Plc、F. Hoffmann-La Roche AG(Roche AG)、Eli Lilly and Company、Johnson & Johnson、Abbott Laboratories、Novartis AGおよびTeva Pharmaceutical Limitedなどが挙げられています。 本レポートで回答した主な質問 世界の製薬市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? 主要な地域市場は? COVID-19は世界の製薬市場にどのような影響を与えるか? 製品に基づく市場のブレークアップは? 適応症に基づく市場のブレークアップは? 販売チャネルに基づく市場の内訳は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 市場の主要な推進要因と課題は何か? 世界のファーミング市場の構造および主要プレイヤーは? 市場における競争の程度はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Pharmerging Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Pharmaceutical 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Major Types 6.1.2.1 Patented Prescription Drugs 6.1.2.2 Generic Prescription Drugs 6.1.2.3 OTC Drugs 6.1.3 Market Forecast 6.2 Healthcare 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Major Types 6.2.2.1 Medical Devices 6.2.2.2 Clinical Diagnosis 6.2.2.3 Others 6.2.3 Market Forecast 7 Market Breakup by Indication 7.1 Lifestyle Diseases 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Cancer and Autoimmune Diseases 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Infectious Diseases 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Hospitals 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Retail Pharmacies 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Online Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Country 9.1 Tier I 9.1.1 China 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.2 Tier II 9.2.1 India 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Brazil 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 Russia 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Africa 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.3 Tier III 9.3.1 Argentina 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 Mexico 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 Poland 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Ukraine 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Turkey 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Saudi Arabia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Egypt 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.3.8 Algeria 9.3.8.1 Market Trends 9.3.8.2 Market Forecast 9.3.9 Nigeria 9.3.9.1 Market Trends 9.3.9.2 Market Forecast 9.3.10 Thailand 9.3.10.1 Market Trends 9.3.10.2 Market Forecast 9.3.11 Indonesia 9.3.11.1 Market Trends 9.3.11.2 Market Forecast 9.3.12 Pakistan 9.3.12.1 Market Trends 9.3.12.2 Market Forecast 9.3.13 Others 9.3.13.1 Market Trends 9.3.13.2 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Competitive Landscape 13.1 Market Structure 13.2 Key Players 13.3 Profiles of Key Players 13.3.1 Sanofi S.A. 13.3.1.1 Company Overview 13.3.1.2 Product Portfolio 13.3.1.3 Financials 13.3.1.4 SWOT Analysis 13.3.2 Pfizer Inc. 13.3.2.1 Company Overview 13.3.2.2 Product Portfolio 13.3.2.3 Financials 13.3.2.4 SWOT Analysis 13.3.3 AstraZeneca Plc. 13.3.3.1 Company Overview 13.3.3.2 Product Portfolio 13.3.3.3 Financials 13.3.3.4 SWOT Analysis 13.3.4 GlaxoSmithKline Plc. 13.3.4.1 Company Overview 13.3.4.2 Product Portfolio 13.3.4.3 Financials 13.3.4.3 SWOT Analysis 13.3.5 F. Hoffmann-La Roche AG (Roche AG) 13.3.5.1 Company Overview 13.3.5.2 Product Portfolio 13.3.5.3 Financials 13.3.5.4 SWOT Analysis 13.3.6 Eli Lilly and Company 13.3.6.1 Company Overview 13.3.6.2 Product Portfolio 13.3.6.3 Financials 13.3.6.4 SWOT Analysis 13.3.7 Johnson & Johnson 13.3.7.1 Company Overview 13.3.7.2 Product Portfolio 13.3.7.3 Financials 13.3.7.4 SWOT Analysis 13.3.8 Abbott Laboratories 13.3.8.1 Company Overview 13.3.8.2 Product Portfolio 13.3.8.3 Financials 13.3.8.4 SWOT Analysis 13.3.9 Novartis AG 13.3.9.1 Company Overview 13.3.9.2 Product Portfolio 13.3.9.3 Financials 13.3.9.4 SWOT Analysis 13.3.10 Teva Pharmaceutical Limited 13.3.10.1 Company Overview 13.3.10.2 Product Portfolio 13.3.10.3 Financial 13.3.10.4 SWOT Analysis
SummaryThe global pharmerging market reached a value of US$ 1.0 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 2.0 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 12.6% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Pharmerging Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Pharmaceutical 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Major Types 6.1.2.1 Patented Prescription Drugs 6.1.2.2 Generic Prescription Drugs 6.1.2.3 OTC Drugs 6.1.3 Market Forecast 6.2 Healthcare 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Major Types 6.2.2.1 Medical Devices 6.2.2.2 Clinical Diagnosis 6.2.2.3 Others 6.2.3 Market Forecast 7 Market Breakup by Indication 7.1 Lifestyle Diseases 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Cancer and Autoimmune Diseases 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Infectious Diseases 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Hospitals 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Retail Pharmacies 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Online Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Country 9.1 Tier I 9.1.1 China 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.2 Tier II 9.2.1 India 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Brazil 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 Russia 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Africa 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.3 Tier III 9.3.1 Argentina 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 Mexico 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 Poland 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Ukraine 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Turkey 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Saudi Arabia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Egypt 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.3.8 Algeria 9.3.8.1 Market Trends 9.3.8.2 Market Forecast 9.3.9 Nigeria 9.3.9.1 Market Trends 9.3.9.2 Market Forecast 9.3.10 Thailand 9.3.10.1 Market Trends 9.3.10.2 Market Forecast 9.3.11 Indonesia 9.3.11.1 Market Trends 9.3.11.2 Market Forecast 9.3.12 Pakistan 9.3.12.1 Market Trends 9.3.12.2 Market Forecast 9.3.13 Others 9.3.13.1 Market Trends 9.3.13.2 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Competitive Landscape 13.1 Market Structure 13.2 Key Players 13.3 Profiles of Key Players 13.3.1 Sanofi S.A. 13.3.1.1 Company Overview 13.3.1.2 Product Portfolio 13.3.1.3 Financials 13.3.1.4 SWOT Analysis 13.3.2 Pfizer Inc. 13.3.2.1 Company Overview 13.3.2.2 Product Portfolio 13.3.2.3 Financials 13.3.2.4 SWOT Analysis 13.3.3 AstraZeneca Plc. 13.3.3.1 Company Overview 13.3.3.2 Product Portfolio 13.3.3.3 Financials 13.3.3.4 SWOT Analysis 13.3.4 GlaxoSmithKline Plc. 13.3.4.1 Company Overview 13.3.4.2 Product Portfolio 13.3.4.3 Financials 13.3.4.3 SWOT Analysis 13.3.5 F. Hoffmann-La Roche AG (Roche AG) 13.3.5.1 Company Overview 13.3.5.2 Product Portfolio 13.3.5.3 Financials 13.3.5.4 SWOT Analysis 13.3.6 Eli Lilly and Company 13.3.6.1 Company Overview 13.3.6.2 Product Portfolio 13.3.6.3 Financials 13.3.6.4 SWOT Analysis 13.3.7 Johnson & Johnson 13.3.7.1 Company Overview 13.3.7.2 Product Portfolio 13.3.7.3 Financials 13.3.7.4 SWOT Analysis 13.3.8 Abbott Laboratories 13.3.8.1 Company Overview 13.3.8.2 Product Portfolio 13.3.8.3 Financials 13.3.8.4 SWOT Analysis 13.3.9 Novartis AG 13.3.9.1 Company Overview 13.3.9.2 Product Portfolio 13.3.9.3 Financials 13.3.9.4 SWOT Analysis 13.3.10 Teva Pharmaceutical Limited 13.3.10.1 Company Overview 13.3.10.2 Product Portfolio 13.3.10.3 Financial 13.3.10.4 SWOT Analysis
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