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ファーミング市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Pharmerging Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のファーミング市場は、2021年に1.0ビリオン米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR12.6%を示し、2027年までに20億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
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143 英語

 

サマリー

世界のファーミング市場は、2021年に1.0ビリオン米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR12.6%を示し、2027年までに20億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

医薬品新興国とは、医薬品市場における地位は低いものの、急速に成長している国のグループを指します。主なファーマージング市場には、中国、インド、ブラジル、ロシア、南アフリカ、メキシコ、インドネシア、トルコなどがあります。

私立病院の増加とともに医療費が増加していることが、現在、世界の医薬品新興市場の成長を推進しています。さらに、多くの慢性疾患の高い有病率と早期疾患の検出と治療手順に対する消費者の意識の高まりは、さらに市場の成長を増強しています。さらに、認知症や高血圧、心不全などの深刻な病状に陥りやすい老年人口の増加も、医薬品の需要を高めています。さらに、慢性疾患の治療費削減を目的とした各国の政策や償還制度の導入も、市場の成長を後押ししています。さらに、医薬品新興国では、自己負担額を減らすために多くの保険を提供する保険会社が増えていることも、これらの国における医薬品の需要をさらに高めています。さらに、バイオテクノロジー、免疫学、腫瘍学などの分野で、先進的な治療法を導入するための大規模な研究開発への投資が増加していることも、市場の成長に拍車をかけています。

主な市場細分化
IMARCグループは、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに、世界の製薬市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析を行っています。当レポートでは、製品、適応症、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。

製品別の内訳

医薬品
特許取得済み処方薬
ジェネリック医薬品
OTC医薬品
ヘルスケア
医療機器
臨床診断
その他

適応症別構成比

生活習慣病
がん・自己免疫疾患
感染症
その他

販売チャネル別構成比

病院
小売薬局
オンラインストア
その他

国別構成比

ティアI
中国
Tier II
インド
ブラジル
ロシア
南アフリカ
Tier III
アルゼンチン
メキシコ
ポーランド
ウクライナ
トルコ
サウジアラビア
エジプト
アルジェリア
ナイジェリア
タイ
インドネシア
パキスタン
その他

競合状況。
業界の競争環境についても調査しており、主要なプレーヤーとして、Sanofi S.A.、Pfizer Inc、AstraZeneca Plc、GlaxoSmithKline Plc、F. Hoffmann-La Roche AG(Roche AG)、Eli Lilly and Company、Johnson & Johnson、Abbott Laboratories、Novartis AGおよびTeva Pharmaceutical Limitedなどが挙げられています。

本レポートで回答した主な質問
世界の製薬市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
主要な地域市場は?
COVID-19は世界の製薬市場にどのような影響を与えるか?
製品に基づく市場のブレークアップは?
適応症に基づく市場のブレークアップは?
販売チャネルに基づく市場の内訳は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
市場の主要な推進要因と課題は何か?
世界のファーミング市場の構造および主要プレイヤーは?
市場における競争の程度はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Pharmerging Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product
6.1 Pharmaceutical
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Major Types
6.1.2.1 Patented Prescription Drugs
6.1.2.2 Generic Prescription Drugs
6.1.2.3 OTC Drugs
6.1.3 Market Forecast
6.2 Healthcare
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Major Types
6.2.2.1 Medical Devices
6.2.2.2 Clinical Diagnosis
6.2.2.3 Others
6.2.3 Market Forecast
7 Market Breakup by Indication
7.1 Lifestyle Diseases
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Cancer and Autoimmune Diseases
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Infectious Diseases
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Others
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Hospitals
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Retail Pharmacies
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Online Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Country
9.1 Tier I
9.1.1 China
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.2 Tier II
9.2.1 India
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Brazil
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 Russia
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Africa
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.3 Tier III
9.3.1 Argentina
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 Mexico
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 Poland
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Ukraine
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Turkey
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Saudi Arabia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Egypt
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.3.8 Algeria
9.3.8.1 Market Trends
9.3.8.2 Market Forecast
9.3.9 Nigeria
9.3.9.1 Market Trends
9.3.9.2 Market Forecast
9.3.10 Thailand
9.3.10.1 Market Trends
9.3.10.2 Market Forecast
9.3.11 Indonesia
9.3.11.1 Market Trends
9.3.11.2 Market Forecast
9.3.12 Pakistan
9.3.12.1 Market Trends
9.3.12.2 Market Forecast
9.3.13 Others
9.3.13.1 Market Trends
9.3.13.2 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Competitive Landscape
13.1 Market Structure
13.2 Key Players
13.3 Profiles of Key Players
13.3.1 Sanofi S.A.
13.3.1.1 Company Overview
13.3.1.2 Product Portfolio
13.3.1.3 Financials
13.3.1.4 SWOT Analysis
13.3.2 Pfizer Inc.
13.3.2.1 Company Overview
13.3.2.2 Product Portfolio
13.3.2.3 Financials
13.3.2.4 SWOT Analysis
13.3.3 AstraZeneca Plc.
13.3.3.1 Company Overview
13.3.3.2 Product Portfolio
13.3.3.3 Financials
13.3.3.4 SWOT Analysis
13.3.4 GlaxoSmithKline Plc.
13.3.4.1 Company Overview
13.3.4.2 Product Portfolio
13.3.4.3 Financials
13.3.4.3 SWOT Analysis
13.3.5 F. Hoffmann-La Roche AG (Roche AG)
13.3.5.1 Company Overview
13.3.5.2 Product Portfolio
13.3.5.3 Financials
13.3.5.4 SWOT Analysis
13.3.6 Eli Lilly and Company
13.3.6.1 Company Overview
13.3.6.2 Product Portfolio
13.3.6.3 Financials
13.3.6.4 SWOT Analysis
13.3.7 Johnson & Johnson
13.3.7.1 Company Overview
13.3.7.2 Product Portfolio
13.3.7.3 Financials
13.3.7.4 SWOT Analysis
13.3.8 Abbott Laboratories
13.3.8.1 Company Overview
13.3.8.2 Product Portfolio
13.3.8.3 Financials
13.3.8.4 SWOT Analysis
13.3.9 Novartis AG
13.3.9.1 Company Overview
13.3.9.2 Product Portfolio
13.3.9.3 Financials
13.3.9.4 SWOT Analysis
13.3.10 Teva Pharmaceutical Limited
13.3.10.1 Company Overview
13.3.10.2 Product Portfolio
13.3.10.3 Financial
13.3.10.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global pharmerging market reached a value of US$ 1.0 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 2.0 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 12.6% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Pharmerging refers to a group of countries that hold low positioning in the pharmaceutical market but have a speedy growth. Some of the key pharmerging markets include China, India, Brazil, Russia, South Africa, Mexico, Indonesia, Turkey, etc.

The increasing healthcare expenditures along with the rising number of private hospitals are currently propelling the global pharmerging market growth. Additionally, the high prevalence of numerous chronic diseases and growing consumer awareness towards early disease detection and treatment procedures are further augmenting the market growth. Moreover, the increasing geriatric population, who are more prone to serious medical conditions, such as dementia, hypertension, cardiac failure, etc., is also bolstering the demand for pharmaceuticals. Additionally, the introduction of government policies and reimbursement schemes across various countries for reducing the cost of treatment for chronic diseases is also propelling the market growth. Moreover, the growing number of insurance companies in the pharmerging countries offering numerous insurance policies to decrease the out-of-the-pocket expenditures is further augmenting the demand of pharmaceuticals in these countries. Apart from this, the rising investments in extensive R&D activities in the fields of biotechnology, immunology, oncology, etc., for the introduction of advanced treatments are also catalyzing the market growth.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global pharmerging market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product, indication and distribution channel.

Breakup by Product:

Pharmaceuticals
Patented Prescription Drugs
Generic Prescription Drugs
OTC Drugs
Healthcare
Medical Devices
Clinical Diagnosis
Others

Breakup by Indication:

Lifestyle Diseases
Cancer and Autoimmune Diseases
Infectious Diseases
Others

Breakup by Distribution Channel:

Hospitals
Retail Pharmacies
Online Stores
Others

Breakup by Country:

Tier I
China
Tier II
India
Brazil
Russia
South Africa
Tier III
Argentina
Mexico
Poland
Ukraine
Turkey
Saudi Arabia
Egypt
Algeria
Nigeria
Thailand
Indonesia
Pakistan
Others

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined with some of the key players being Sanofi S.A., Pfizer Inc., AstraZeneca Plc, GlaxoSmithKline Plc, F. Hoffmann-La Roche AG (Roche AG), Eli Lilly and Company, Johnson & Johnson, Abbott Laboratories, Novartis AG and Teva Pharmaceutical Limited.

Key Questions Answered in This Report:
How has the global pharmerging market performed so far and how will it perform in the coming years?
What are the key regional markets?
What is the impact of COVID-19 on the global pharmerging market?
What is the breakup of the market based on the product?
What is the breakup of the market based on the indication?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the market?
What is the structure of the global pharmerging market and who are the key players?
What is the degree of competition in the market?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Pharmerging Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product
6.1 Pharmaceutical
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Major Types
6.1.2.1 Patented Prescription Drugs
6.1.2.2 Generic Prescription Drugs
6.1.2.3 OTC Drugs
6.1.3 Market Forecast
6.2 Healthcare
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Major Types
6.2.2.1 Medical Devices
6.2.2.2 Clinical Diagnosis
6.2.2.3 Others
6.2.3 Market Forecast
7 Market Breakup by Indication
7.1 Lifestyle Diseases
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Cancer and Autoimmune Diseases
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Infectious Diseases
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Others
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Hospitals
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Retail Pharmacies
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Online Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Country
9.1 Tier I
9.1.1 China
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.2 Tier II
9.2.1 India
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Brazil
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 Russia
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Africa
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.3 Tier III
9.3.1 Argentina
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 Mexico
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 Poland
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Ukraine
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Turkey
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Saudi Arabia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Egypt
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.3.8 Algeria
9.3.8.1 Market Trends
9.3.8.2 Market Forecast
9.3.9 Nigeria
9.3.9.1 Market Trends
9.3.9.2 Market Forecast
9.3.10 Thailand
9.3.10.1 Market Trends
9.3.10.2 Market Forecast
9.3.11 Indonesia
9.3.11.1 Market Trends
9.3.11.2 Market Forecast
9.3.12 Pakistan
9.3.12.1 Market Trends
9.3.12.2 Market Forecast
9.3.13 Others
9.3.13.1 Market Trends
9.3.13.2 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Competitive Landscape
13.1 Market Structure
13.2 Key Players
13.3 Profiles of Key Players
13.3.1 Sanofi S.A.
13.3.1.1 Company Overview
13.3.1.2 Product Portfolio
13.3.1.3 Financials
13.3.1.4 SWOT Analysis
13.3.2 Pfizer Inc.
13.3.2.1 Company Overview
13.3.2.2 Product Portfolio
13.3.2.3 Financials
13.3.2.4 SWOT Analysis
13.3.3 AstraZeneca Plc.
13.3.3.1 Company Overview
13.3.3.2 Product Portfolio
13.3.3.3 Financials
13.3.3.4 SWOT Analysis
13.3.4 GlaxoSmithKline Plc.
13.3.4.1 Company Overview
13.3.4.2 Product Portfolio
13.3.4.3 Financials
13.3.4.3 SWOT Analysis
13.3.5 F. Hoffmann-La Roche AG (Roche AG)
13.3.5.1 Company Overview
13.3.5.2 Product Portfolio
13.3.5.3 Financials
13.3.5.4 SWOT Analysis
13.3.6 Eli Lilly and Company
13.3.6.1 Company Overview
13.3.6.2 Product Portfolio
13.3.6.3 Financials
13.3.6.4 SWOT Analysis
13.3.7 Johnson & Johnson
13.3.7.1 Company Overview
13.3.7.2 Product Portfolio
13.3.7.3 Financials
13.3.7.4 SWOT Analysis
13.3.8 Abbott Laboratories
13.3.8.1 Company Overview
13.3.8.2 Product Portfolio
13.3.8.3 Financials
13.3.8.4 SWOT Analysis
13.3.9 Novartis AG
13.3.9.1 Company Overview
13.3.9.2 Product Portfolio
13.3.9.3 Financials
13.3.9.4 SWOT Analysis
13.3.10 Teva Pharmaceutical Limited
13.3.10.1 Company Overview
13.3.10.2 Product Portfolio
13.3.10.3 Financial
13.3.10.4 SWOT Analysis

 

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