メンズウェア市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Menswear Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のメンズウェア市場は、2021年に5,333億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には7469億米ドルに達し、2022年から2027年の間に5.92%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を... もっと見る
サマリー世界のメンズウェア市場は、2021年に5,333億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には7469億米ドルに達し、2022年から2027年の間に5.92%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。紳士服は一般的に、構造化された丈夫な生地で作られており、婦人服に比べて中間色や控えめな装飾が施されているのが特徴です。スポーツウェア、ウィンターウェア、ナイトウェアから、カジュアル、フォーマル、エスニックまで幅広く展開されています。最近の業界動向として、カスタマイズやテーラードウェアの需要が高まっていることが挙げられます。 男性のファッション意識の高まりや身だしなみの重要性の高まりにより、紳士服の需要は世界中で高まっています。このほか、eコマース業界の著しい成長と購買力の向上により、男性層は衣料品により多く支出するようになっています。また、利便性が高く、時間の節約になり、選択肢が多いことから、オンライン・ショッピング・プラットフォームを通じて衣料品を購入する傾向があります。さらに、環境意識の高まりから、いくつかの大手ブランドは、皮膚アレルギーを引き起こす可能性のある合成繊維とは対照的に、オーガニック素材を使用したエコロジーな衣服を発表しています。さらに、Ralph Lauren、Burberry、Armaniなどの多くのプレミアムブランドは、メンズウェアの専門セクションを立ち上げ、製品ポートフォリオの拡充に注力しています。その他、ソーシャルメディアの影響力の高まりや、メーカー各社が採用している有名人の起用、お祝いセール、プロモーション用割引などの積極的なマーケティング戦略も、市場成長の原動力となっています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界のメンズウェア市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析を、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに提供しています。当レポートでは、製品タイプ、シーズン、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 トラウザー デニム シャツ・T-シャツ エスニックウェア その他 季節別構成比 夏物 冬 オールシーズン 販売チャネル別構成比 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 専売店 複数ブランド販売店 オンラインストア その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合環境。 本レポートでは、市場の競争環境についても分析しており、主要なプレイヤーとして、Adidas AG、Burberry Group Plc、Gap Inc、Giorgio Armani S.p.A、H&M Hennes & Mauritz AB、Kering S.A、Levi Strauss & Co.、Nike Inc、Prada S.p.A., PVH Corp、Ralph Lauren Corporation、Zara S.A. (Industria de Diseño Textil, S.A.) などの企業があげられています。 本レポートで回答した主な質問 メンズウェアの世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか? 主要な地域市場はどこか? COVID-19は世界のメンズウェア市場にどのような影響を与えたか? 製品タイプに基づく市場の内訳は? シーズン別の市場構成は? 流通チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? メンズウェアの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Menswear Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Trousers 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Denims 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Shirts and T-Shirts 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Ethnic Wear 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Season 7.1 Summer Wear 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Winter Wear 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 All-Season Wear 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Exclusive Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Multi-Brand Retail Outlets 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Indicators 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Adidas AG 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Burberry Group Plc 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Gap Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Giorgio Armani S.p.A 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.5 H&M Hennes & Mauritz AB 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Kering S.A. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Levi Strauss & Co. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Nike Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Prada S.p.A. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.10 PVH Corp. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Ralph Lauren Corporation 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.3 SWOT Analysis 14.3.12 Zara S.A. (Industria de Diseño Textil, S.A.) 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global menswear market reached a value of US$ 533.3 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 746.9 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.92% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Menswear Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Trousers 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Denims 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Shirts and T-Shirts 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Ethnic Wear 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Season 7.1 Summer Wear 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Winter Wear 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 All-Season Wear 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Exclusive Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Multi-Brand Retail Outlets 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Indicators 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Adidas AG 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Burberry Group Plc 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Gap Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Giorgio Armani S.p.A 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.5 H&M Hennes & Mauritz AB 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Kering S.A. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Levi Strauss & Co. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Nike Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Prada S.p.A. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.10 PVH Corp. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Ralph Lauren Corporation 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.3 SWOT Analysis 14.3.12 Zara S.A. (Industria de Diseño Textil, S.A.) 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio
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