世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

除草剤市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Herbicides Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の除草剤市場は、2021年に303億2千万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.20%を示し、2027年までに393億4000万米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年6月13日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
143 英語

 

サマリー

世界の除草剤市場は、2021年に303億2千万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.20%を示し、2027年までに393億4000万米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。

除草剤は、目的の作物の成長と収穫を妨げる可能性のある不要な植物を破壊するために利用される物質です。手作業や機械による除草に比べ、多年生雑草や寄生性雑草、密植された作物に対して高い効果を発揮します。また、耕起によって土壌や水分の侵食が進むような、侵食しやすい土地や傾斜地でも安全です。さらに、高効率、簡単な散布、費用対効果、作物の早期定植、土壌からの養分や水分の損失が少ないなどの利点があります。

除草剤の市場動向
現在、世界中で食糧需要を満たすために、植え付け中に不要な雑草やハーブを枯らして農業生産性を向上させる除草剤の利用が増加しています。これは、市場を牽引する重要な要因の一つとなっています。また、世界的に工業用地や建設用地、鉄道の尾根などを除去するための非選択性除草剤の使用も増えています。これは、既存の散布技術を使用してグリホサート耐性作物を制御するバイオベースの除草剤に対する需要の高まりと相まって、市場の成長を促進しています。また、主要な市場参加者は、新しい除草剤を開発するために研究開発(R&D)活動に大規模な投資を行っています。さらに、農家は労働力不足により、少ない耕作可能な土地で作物の収穫量を増やすために、従来とは異なる農法を採用するようになってきています。これに伴い、世界中で拡大する農薬業界は、業界の投資家に有利な成長機会を提供しています。これとは別に、いくつかの国の政府は、土壌に使用される除草剤の濃度について農家を教育するための取り組みを行っています。このことは、予測期間中の市場の成長を後押しすると予想されます。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、除草剤の世界市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、作用機序、用途に基づき分類しています。

タイプ別の内訳

合成
グリホサート
アトラジン
2,4-ジクロロフェノキシ酢酸
アセトクロール
パラコート
その他
バイオ除草剤

作用機序別構成比。

選択性除草剤
非選択性除草剤

アプリケーション別構成比。

穀物・穀類
豆類・油糧種子
商業作物
果実および野菜
芝および観賞用植物

地域別内訳

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競争環境。
業界の競争環境は、BASF SE、Bayer AG、Corteva Inc.、Drexel Chemical Company、FMC Corporation、Heranba Industries Ltd.、日産化学工業株式会社、Nufarm、Sumitomo Chemical Co.Ltd.、Syngenta Group (China National Chemical Corporation)、UPL Limited、Wilbur-Ellis Company LLCなどです。

本レポートで回答した主な質問
除草剤の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
コビド19は世界の除草剤市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域市場は?
タイプ別の市場構成は?
作用機序に基づく市場の内訳は?
用途別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
除草剤の世界市場の構造および主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Herbicides Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Synthetic
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Key Segments
6.1.2.1 Glyphosate
6.1.2.2 Atrazine
6.1.2.3 2,4-Dichlorophenoxyacetic Acid
6.1.2.4 Acetochlor
6.1.2.5 Paraquat
6.1.2.6 Others
6.1.3 Market Forecast
6.2 Bio-Herbicides
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Mode of Action
7.1 Selective Herbicides
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Non-Selective Herbicides
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Grains and Cereals
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Pulses and Oilseeds
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Commercial Crops
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Fruits and Vegetables
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Turf and Ornamentals
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 BASF SE
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 Bayer AG
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Corteva Inc.
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.4 Drexel Chemical Company
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 FMC Corporation
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Heranba Industries Ltd.
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.7 Nissan Chemical Corporation
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Nufarm
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Sumitomo Chemical Co. Ltd.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 Syngenta Group (China National Chemical Corporation)
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 SWOT Analysis
14.3.11 UPL Limited
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis
14.3.12 Wilbur-Ellis Company LLC
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global herbicides market reached a value of US$ 30.32 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 39.34 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4.20% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Herbicides are substances utilized for destroying unwanted vegetation that may interfere with the growth and yield of desired crops. They are highly effective on perennial and parasitic weeds and closely planted crops compared to manual and mechanical weeding. They are safe on erodible and sloppy lands where tillage may promote soil and water erosions. Apart from this, they offer several benefits, such as high efficiency, easy application, cost-effectiveness, early and timely planting of crops, and lesser loss of nutrients and moisture from the soil.

Herbicides Market Trends:
At present, there is a rise in the utilization of herbicides for improving agricultural productivity by killing unwanted weeds and herbs during the plantation to meet food requirements across the globe. This represents one of the key factors driving the market. Moreover, there is an increase in the employment of non-selective herbicides to clear industrial and construction sites and railway ridges worldwide. This, coupled with the escalating demand for bio-based herbicides, which control the glyphosate-tolerant crops by using the existing spraying technology, is propelling the growth of the market. In addition, key market players are extensively investing in research and development (R&D) activities to develop new herbicides. Besides this, farmers are adopting unconventional farming practices to increase the crop yield in less crop cultivable land due to a shortage of labor. In line with this, the expanding agrochemical industry around the world is offering lucrative growth opportunities to industry investors. Apart from this, governments of several countries are undertaking initiatives to educate farmers about the concentration of herbicides used in the soil. This is projected to bolster the growth of the market in the forecasted period.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global herbicides market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, mode of action and application.

Breakup by Type:

Synthetic
Glyphosate
Atrazine
2,4-Dichlorophenoxyacetic Acid
Acetochlor
Paraquat
Others
Bio-Herbicides

Breakup by Mode of Action:

Selective Herbicides
Non-Selective Herbicides

Breakup by Application:

Grains and Cereals
Pulses and Oilseeds
Commercial Crops
Fruits and Vegetables
Turf and Ornamentals

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being BASF SE, Bayer AG, Corteva Inc., Drexel Chemical Company, FMC Corporation, Heranba Industries Ltd., Nissan Chemical Corporation, Nufarm, Sumitomo Chemical Co. Ltd., Syngenta Group (China National Chemical Corporation), UPL Limited and Wilbur-Ellis Company LLC.

Key Questions Answered in This Report:
How has the global herbicides market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global herbicides market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the mode of action?
What is the breakup of the market based on the application?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global herbicides market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Herbicides Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Synthetic
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Key Segments
6.1.2.1 Glyphosate
6.1.2.2 Atrazine
6.1.2.3 2,4-Dichlorophenoxyacetic Acid
6.1.2.4 Acetochlor
6.1.2.5 Paraquat
6.1.2.6 Others
6.1.3 Market Forecast
6.2 Bio-Herbicides
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Mode of Action
7.1 Selective Herbicides
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Non-Selective Herbicides
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Grains and Cereals
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Pulses and Oilseeds
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Commercial Crops
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Fruits and Vegetables
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Turf and Ornamentals
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 BASF SE
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 Bayer AG
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 Corteva Inc.
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.4 Drexel Chemical Company
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 FMC Corporation
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Heranba Industries Ltd.
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.7 Nissan Chemical Corporation
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Nufarm
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Sumitomo Chemical Co. Ltd.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 Syngenta Group (China National Chemical Corporation)
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 SWOT Analysis
14.3.11 UPL Limited
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.11.3 Financials
14.3.11.4 SWOT Analysis
14.3.12 Wilbur-Ellis Company LLC
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.12.3 Financials

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/26 10:26

155.24 円

162.59 円

197.14 円

ページTOPに戻る