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マーガリン市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Margarine Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のマーガリン市場は、2021年に33億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR2.8%を示し、2027年までに41億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
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145 英語

 

サマリー

世界のマーガリン市場は、2021年に33億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR2.8%を示し、2027年までに41億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

マーガリンは、外観、粘性、味、栄養価が類似しているバターの非乳製品代替品です。トウモロコシ、パーム、カノーラ、大豆など、さまざまな精製植物油の合併によって製造されます。マーガリンは、血中コレステロール値を低く保ち、心血管疾患のリスクを軽減するのに役立つ必須脂溶性栄養素の良い供給源として機能します。スティック状、キューブ状、タブ状、液体、スプレー、ブロックなど、さまざまな形態で広く利用されています。マーガリンは、ベーカリー、製菓、家庭用調理に広く使用されています。

飽和脂肪の悪影響に対する消費者の健康への懸念の高まりは、バターからマーガリンへのシフトの増加につながっています。また、乳糖不耐症の有病率の高さと、マーガリンの乳製品を含まないことに対する意識の高まりが、製品需要をさらに押し上げています。また、菜食主義者の増加や消費者の食生活の変化もマーガリン市場を牽引しています。さらに、ベーカリー部門の拡大が、ペストリー、ドーナツ、クッキーなどの調理におけるマーガリンの利用をさらに増大させています。小規模で職人気質のベーカリーでは、ボリューム感や食感を出し、焼き菓子の風味を高めるために、バターからマーガリンに移行しているところもあります。また、クリーンラベルや持続可能な製品に対する消費者の意識の高まりから、非遺伝子組み換え、アレルゲンフリー、自然由来のマーガリンが登場するようになりました。いくつかのメーカーは、オリーブオイル、パームオイル、コーンオイルなど、より健康的な植物油で構成された有機マーガリンや低カロリーマーガリンを発売しています。このことは、予測期間中、マーガリンの世界市場をさらに押し上げると予想されます。

主な市場細分化
IMARC Groupでは、マーガリンの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析を、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに提供しています。当レポートでは、供給元、形態、流通チャネル、用途に基づいて市場を分類しています。

供給元別の内訳

植物性
動物

形態別構成比。

棒状
立方体
チューブ
液体
その他

販売チャネル別構成比

ハイパーマーケット・スーパーマーケット
コンビニエンスストア
専門店
オンラインストア
その他

アプリケーション別構成比

家庭用
ベーカリー
製菓
スプレッド、ソース、トッピング
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
アジア太平洋地域
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ
トルコ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
その他

競合の状況
業界の競争環境についても調査しており、Bunge Limited、Conagra Brands, Inc、EFKO Group、NMGK Group、PURATOS、Richardson International Limited、Vandemoortele、Wilmar International Ltd.などが主要プレイヤーとして挙げられます。

本レポートで回答した主な質問
世界のマーガリン市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか?
COVID-19は世界のマーガリン市場にどのような影響を与えるか?
主要な地域市場とは?
調達先別の市場構成は?
市場の形態別構成比は?
流通チャネル別の市場構成は?
用途別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
市場の主要な推進要因と課題は何か?
世界のマーガリン市場の構造および主要プレイヤーは?
市場における競争の度合いとは?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Margarine Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Source
6.1 Plant
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Animal
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Form
7.1 Sticks
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Cubes
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Tubs
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Liquid
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Hypermarkets and Supermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Convenience Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Specialty Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Online Stores
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Others
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Application
9.1 Household
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Bakery
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Confectionery
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Spreads, Sauces and Toppings
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Europe
10.2.1 Germany
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 France
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 United Kingdom
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 Italy
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Spain
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Russia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Asia Pacific
10.3.1 China
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 Japan
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 India
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 South Korea
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Australia
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Indonesia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Turkey
10.5.1.1 Market Trends
10.5.1.2 Market Forecast
10.5.2 Saudi Arabia
10.5.2.1 Market Trends
10.5.2.2 Market Forecast
10.5.3 United Arab Emirates
10.5.3.1 Market Trends
10.5.3.2 Market Forecast
10.5.4 Others
10.5.4.1 Market Trends
10.5.4.2 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Bunge Limited
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 Conagra Brands, Inc.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 EFKO Group
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 NMGK Group
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 PURATOS
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Richardson International Limited
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Vandemoortele
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Wilmar International Ltd.
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global margarine market reached a value of US$ 3.3 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 4.1 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 2.8% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Margarine is a non-dairy alternative for butter having a similar appearance, consistency, taste, and nutritional value. It is produced by the amalgamation of various refined vegetable oils, including corn, palm, canola, soybean, etc. Margarine acts as a good source of essential fat-soluble nutrients that aid in maintaining lower blood cholesterol levels and reducing the risk of cardiovascular diseases. It is widely available in different forms such as sticks, cubes, tubs, liquid, spray, blocks, etc. Margarine is extensively used across bakeries, confectioneries, and household cooking.

The rising consumer health concerns towards the negative impact of saturated fats have led to an increasing shift from butter towards margarine. Additionally, the high prevalence of lactose-intolerance disorders coupled with the growing awareness towards the dairy-free content of margarine is further propelling the product demand. In line with this, the increasing adoption of vegan trends and changing consumer dietary habits are also driving the market for margarine. Moreover, the expanding bakery sector is further augmenting the utilization of margarine in preparing pastries, doughnuts, cookies, etc. Several small-scale and artisanal bakeries are shifting from butter towards margarine as an essential ingredient for adding volume, texture, and maintaining its neutral taste to enhance flavors in the baked goods. Apart from this, the growing consumer consciousness towards clean-label and sustainable products has led to the emergence of non-GMO, allergen-free, and naturally-sourced margarine. Several manufactures are introducing organic and low-calorie variants of margarine that are made up of healthier vegetable oils, such as olive oil, palm oil, corn oil, etc. This is further expected to drive the global market for margarine over the forecasted period.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global margarine market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on source, form, distribution channel and application.

Breakup by Source:

Plant
Animal

Breakup by Form:

Sticks
Cubes
Tubs
Liquid
Others

Breakup by Distribution Channel:

Hypermarkets and Supermarkets
Convenience Stores
Specialty Stores
Online Stores
Others

Breakup by Application:

Household
Bakery
Confectionery
Spreads, Sauces and Toppings
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
Turkey
Saudi Arabia
United Arab Emirates
Others

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined with some of the key players being Bunge Limited, Conagra Brands, Inc., EFKO Group, NMGK Group, PURATOS, Richardson International Limited, Vandemoortele and Wilmar International Ltd.

Key Questions Answered in This Report:
How has the global margarine market performed so far and how will it perform in the coming years?
What is the impact of COVID-19 on the global margarine market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the source?
What is the breakup of the market based on the form?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What is the breakup of the market based on the application?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the market?
What is the structure of the global margarine market and who are the key players?
What is the degree of competition in the market?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Margarine Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Source
6.1 Plant
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Animal
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Form
7.1 Sticks
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Cubes
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Tubs
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Liquid
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Hypermarkets and Supermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Convenience Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Specialty Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Online Stores
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Others
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Application
9.1 Household
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Bakery
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Confectionery
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Spreads, Sauces and Toppings
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Europe
10.2.1 Germany
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 France
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 United Kingdom
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 Italy
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Spain
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Russia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Asia Pacific
10.3.1 China
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 Japan
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 India
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 South Korea
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Australia
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Indonesia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Turkey
10.5.1.1 Market Trends
10.5.1.2 Market Forecast
10.5.2 Saudi Arabia
10.5.2.1 Market Trends
10.5.2.2 Market Forecast
10.5.3 United Arab Emirates
10.5.3.1 Market Trends
10.5.3.2 Market Forecast
10.5.4 Others
10.5.4.1 Market Trends
10.5.4.2 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Bunge Limited
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 Financials
14.3.1.4 SWOT Analysis
14.3.2 Conagra Brands, Inc.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.2.3 Financials
14.3.2.4 SWOT Analysis
14.3.3 EFKO Group
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.3.3 Financials
14.3.3.4 SWOT Analysis
14.3.4 NMGK Group
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 PURATOS
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Richardson International Limited
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 Vandemoortele
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Wilmar International Ltd.
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis

 

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