マーガリン市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Margarine Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のマーガリン市場は、2021年に33億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR2.8%を示し、2027年までに41億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭... もっと見る
サマリー世界のマーガリン市場は、2021年に33億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR2.8%を示し、2027年までに41億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。マーガリンは、外観、粘性、味、栄養価が類似しているバターの非乳製品代替品です。トウモロコシ、パーム、カノーラ、大豆など、さまざまな精製植物油の合併によって製造されます。マーガリンは、血中コレステロール値を低く保ち、心血管疾患のリスクを軽減するのに役立つ必須脂溶性栄養素の良い供給源として機能します。スティック状、キューブ状、タブ状、液体、スプレー、ブロックなど、さまざまな形態で広く利用されています。マーガリンは、ベーカリー、製菓、家庭用調理に広く使用されています。 飽和脂肪の悪影響に対する消費者の健康への懸念の高まりは、バターからマーガリンへのシフトの増加につながっています。また、乳糖不耐症の有病率の高さと、マーガリンの乳製品を含まないことに対する意識の高まりが、製品需要をさらに押し上げています。また、菜食主義者の増加や消費者の食生活の変化もマーガリン市場を牽引しています。さらに、ベーカリー部門の拡大が、ペストリー、ドーナツ、クッキーなどの調理におけるマーガリンの利用をさらに増大させています。小規模で職人気質のベーカリーでは、ボリューム感や食感を出し、焼き菓子の風味を高めるために、バターからマーガリンに移行しているところもあります。また、クリーンラベルや持続可能な製品に対する消費者の意識の高まりから、非遺伝子組み換え、アレルゲンフリー、自然由来のマーガリンが登場するようになりました。いくつかのメーカーは、オリーブオイル、パームオイル、コーンオイルなど、より健康的な植物油で構成された有機マーガリンや低カロリーマーガリンを発売しています。このことは、予測期間中、マーガリンの世界市場をさらに押し上げると予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupでは、マーガリンの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析を、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに提供しています。当レポートでは、供給元、形態、流通チャネル、用途に基づいて市場を分類しています。 供給元別の内訳 植物性 動物 形態別構成比。 棒状 立方体 チューブ 液体 その他 販売チャネル別構成比 ハイパーマーケット・スーパーマーケット コンビニエンスストア 専門店 オンラインストア その他 アプリケーション別構成比 家庭用 ベーカリー 製菓 スプレッド、ソース、トッピング その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 アジア太平洋地域 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ トルコ サウジアラビア アラブ首長国連邦 その他 競合の状況 業界の競争環境についても調査しており、Bunge Limited、Conagra Brands, Inc、EFKO Group、NMGK Group、PURATOS、Richardson International Limited、Vandemoortele、Wilmar International Ltd.などが主要プレイヤーとして挙げられます。 本レポートで回答した主な質問 世界のマーガリン市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか? COVID-19は世界のマーガリン市場にどのような影響を与えるか? 主要な地域市場とは? 調達先別の市場構成は? 市場の形態別構成比は? 流通チャネル別の市場構成は? 用途別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 市場の主要な推進要因と課題は何か? 世界のマーガリン市場の構造および主要プレイヤーは? 市場における競争の度合いとは? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Margarine Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Source 6.1 Plant 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Animal 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Form 7.1 Sticks 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Cubes 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Tubs 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Liquid 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Hypermarkets and Supermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Convenience Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialty Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Household 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Bakery 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Confectionery 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Spreads, Sauces and Toppings 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Europe 10.2.1 Germany 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 France 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 United Kingdom 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 Italy 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Spain 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Russia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Asia Pacific 10.3.1 China 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 Japan 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 India 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 South Korea 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Australia 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Indonesia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Turkey 10.5.1.1 Market Trends 10.5.1.2 Market Forecast 10.5.2 Saudi Arabia 10.5.2.1 Market Trends 10.5.2.2 Market Forecast 10.5.3 United Arab Emirates 10.5.3.1 Market Trends 10.5.3.2 Market Forecast 10.5.4 Others 10.5.4.1 Market Trends 10.5.4.2 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Bunge Limited 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Conagra Brands, Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 EFKO Group 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 NMGK Group 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 PURATOS 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Richardson International Limited 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Vandemoortele 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Wilmar International Ltd. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis
SummaryThe global margarine market reached a value of US$ 3.3 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 4.1 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 2.8% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Margarine Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Source 6.1 Plant 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Animal 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Form 7.1 Sticks 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Cubes 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Tubs 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Liquid 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Hypermarkets and Supermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Convenience Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialty Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Household 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Bakery 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Confectionery 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Spreads, Sauces and Toppings 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Europe 10.2.1 Germany 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 France 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 United Kingdom 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 Italy 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Spain 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Russia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Asia Pacific 10.3.1 China 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 Japan 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 India 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 South Korea 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Australia 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Indonesia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Turkey 10.5.1.1 Market Trends 10.5.1.2 Market Forecast 10.5.2 Saudi Arabia 10.5.2.1 Market Trends 10.5.2.2 Market Forecast 10.5.3 United Arab Emirates 10.5.3.1 Market Trends 10.5.3.2 Market Forecast 10.5.4 Others 10.5.4.1 Market Trends 10.5.4.2 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Bunge Limited 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Conagra Brands, Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 EFKO Group 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 NMGK Group 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 PURATOS 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Richardson International Limited 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Vandemoortele 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Wilmar International Ltd. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |