天然酸化防止剤市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Natural Antioxidants Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の天然抗酸化剤市場は、2021年に13億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.81%を示し、2027年までに19億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念... もっと見る
サマリー世界の天然抗酸化剤市場は、2021年に13億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.81%を示し、2027年までに19億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。天然抗酸化物質とは、主に生物学的製品の酸化腐敗を遅延させるために使用される天然由来の添加物を指します。天然抗酸化物質の種類には、ビタミンC、ビタミンE、ポリフェノール、カロテノイドなどがあります。天然抗酸化物質は、体細胞からのフリーラジカルの産生を緩和し、酸化による損傷を防止するために広く採用されています。その結果、癌、心停止、肺気腫、パーキンソン病など、体内の酸化ストレスが原因で引き起こされる可能性のある多くの医療疾患のリスクを軽減するのに役立っています。そのため、食品、飲料、医薬品、飼料、栄養補助食品、化粧品など、さまざまな産業分野で広く使用されている。 天然抗酸化物質の世界市場動向。 精製加工食品、トランス脂肪酸、人工甘味料、化学添加物などの消費増加による生活習慣病の蔓延が、天然抗酸化物質の必要性を促進しています。さらに、工業用溶剤、有害ガス、粉塵などの大気汚染物質への曝露が多いことから、慢性呼吸器疾患の発生率が上昇していることも、市場の成長を後押ししています。これとは別に、化学療法による酸化ダメージを軽減する天然抗酸化物質の多くの利点に対する消費者の意識の高まりは、さらに癌治療手順における製品需要を増大させています。さらに、BHA、BHT、没食子酸プロピル、EDTAなどの合成抗酸化物質から、よりクリーンで安全な代替物質への消費者の志向の高まりも、世界市場を活性化させています。さらに、化粧品分野の著しい成長により、シワ、色素沈着、クマ、肌のくすみなどを軽減するための天然抗酸化物質の利用がさらに加速しています。 主要市場のセグメンテーション IMARCグループは、天然抗酸化物質の世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品の種類と形態に基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 ビタミンC 用途別市場構成 医薬品 食品・飲料 動物用飼料 その他 ビタミンE アプリケーション別構成比 動物用飼料 食品・飲料 医薬品 その他 ポリフェノール アプリケーション別構成比 機能性飲料 機能性食品 健康補助食品 その他 カロテノイド アプリケーション別構成比 食品・飲料 動物飼料 医薬品 その他 形状別内訳 乾式 液状 地域別構成比。 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争環境。 業界の競争環境についても調査しており、主なプレイヤーは、味の素株式会社、AkzoNobel NV、Ashland Global Specialty Chemicals Inc,Archer Daniels Midland Company、BASF SE、Dupont Nutrition Biosciences ApS(Dupont De Nemours, Inc)、Indena S.P.A.(Idb Holding S.p.A)、Koninklijke DSM N.V.、Prinova Group LLC(長瀬産業)およびNaturex AG(Givaudan SA)です。 本レポートで回答した主な質問 世界の天然酸化防止剤市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の天然抗酸化剤市場にどのような影響を与えるか? 主要な地域別市場とは? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 形状に基づく市場の内訳は? 業界のバリューチェーンにおける様々な段階とは? 市場の主要な推進要因と課題は何か? 天然酸化防止剤の世界市場の構造と主要プレイヤーは? 市場での競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Natural Antioxidants Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Vitamin C 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Breakup by Application 6.1.2.1 Pharmaceuticals 6.1.2.2 Food and Beverages 6.1.2.3 Animal Feed 6.1.2.4 Others 6.1.3 Market Forecast 6.2 Vitamin E 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Breakup by Application 6.2.2.1 Animal Feed 6.2.2.2 Food and Beverages 6.2.2.3 Pharmaceuticals 6.2.2.4 Others 6.2.3 Market Forecast 6.3 Polyphenol 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Breakup by Application 6.3.2.1 Functional Beverages 6.3.2.2 Functional Food 6.3.2.3 Dietary Supplements 6.3.2.4 Others 6.3.3 Market Forecast 6.4 Carotenoids 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Breakup by Application 6.4.2.1 Food and Beverages 6.4.2.2 Animal Feed 6.4.2.3 Pharmaceuticals 6.4.2.4 Others 6.4.3 Market Forecast 7 Market Breakup by Form 7.1 Dry 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Liquid 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Region 8.1 North America 8.1.1 United States 8.1.1.1 Market Trends 8.1.1.2 Market Forecast 8.1.2 Canada 8.1.2.1 Market Trends 8.1.2.2 Market Forecast 8.2 Asia Pacific 8.2.1 China 8.2.1.1 Market Trends 8.2.1.2 Market Forecast 8.2.2 Japan 8.2.2.1 Market Trends 8.2.2.2 Market Forecast 8.2.3 India 8.2.3.1 Market Trends 8.2.3.2 Market Forecast 8.2.4 South Korea 8.2.4.1 Market Trends 8.2.4.2 Market Forecast 8.2.5 Australia 8.2.5.1 Market Trends 8.2.5.2 Market Forecast 8.2.6 Indonesia 8.2.6.1 Market Trends 8.2.6.2 Market Forecast 8.2.7 Others 8.2.7.1 Market Trends 8.2.7.2 Market Forecast 8.3 Europe 8.3.1 Germany 8.3.1.1 Market Trends 8.3.1.2 Market Forecast 8.3.2 France 8.3.2.1 Market Trends 8.3.2.2 Market Forecast 8.3.3 United Kingdom 8.3.3.1 Market Trends 8.3.3.2 Market Forecast 8.3.4 Italy 8.3.4.1 Market Trends 8.3.4.2 Market Forecast 8.3.5 Spain 8.3.5.1 Market Trends 8.3.5.2 Market Forecast 8.3.6 Russia 8.3.6.1 Market Trends 8.3.6.2 Market Forecast 8.3.7 Others 8.3.7.1 Market Trends 8.3.7.2 Market Forecast 8.4 Latin America 8.4.1 Brazil 8.4.1.1 Market Trends 8.4.1.2 Market Forecast 8.4.2 Mexico 8.4.2.1 Market Trends 8.4.2.2 Market Forecast 8.4.3 Others 8.4.3.1 Market Trends 8.4.3.2 Market Forecast 8.5 Middle East and Africa 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Breakup by Country 8.5.3 Market Forecast 9 SWOT Analysis 9.1 Overview 9.2 Strengths 9.3 Weaknesses 9.4 Opportunities 9.5 Threats 10 Value Chain Analysis 11 Porters Five Forces Analysis 11.1 Overview 11.2 Bargaining Power of Buyers 11.3 Bargaining Power of Suppliers 11.4 Degree of Competition 11.5 Threat of New Entrants 11.6 Threat of Substitutes 12 Competitive Landscape 12.1 Market Structure 12.2 Key Players 12.3 Profiles of Key Players 12.3.1 Ajinomoto Co. Inc. 12.3.1.1 Company Overview 12.3.1.2 Product Portfolio 12.3.1.3 Financial 12.3.1.4 SOWT Analysis 12.3.2 AkzoNobel NV 12.3.2.1 Company Overview 12.3.2.2 Product Portfolio 12.3.2.3 Financials 12.3.2.4 SWOT Analysis 12.3.3 Ashland Global Specialty Chemicals Inc. 12.3.3.1 Company Overview 12.3.3.2 Product Portfolio 12.3.3.3 Financials 12.3.3.4 SWOT Analysis 12.3.4 Archer Daniels Midland Company 12.3.4.1 Company Overview 12.3.4.2 Product Portfolio 12.3.4.3 Financials 12.3.4.4 SWOT Analysis 12.3.5 BASF SE 12.3.5.1 Company Overview 12.3.5.2 Product Portfolio 12.3.5.3 Financials 12.3.5.4 SWOT Analysis 12.3.6 Dupont Nutrition Biosciences ApS (Dupont De Nemours Inc.) 12.3.6.1 Company Overview 12.3.6.2 Product Portfolio 12.3.6.3 Financials 12.3.7 Indena S.P.A. (Idb Holding S.p.A.) 12.3.7.1 Company Overview 12.3.7.2 Product Portfolio 12.3.7.3 SWOT Analysis 12.3.8 Koninklijke DSM N.V. 12.3.8.1 Company Overview 12.3.8.2 Product Portfolio 12.3.8.3 Financials 12.3.8.4 SWOT Analysis 12.3.9 Prinova Group LLC (Nagase & Co. Ltd.) 12.3.9.1 Company Overview 12.3.9.2 Product Portfolio 12.3.9.3 Financials 12.3.9.4 SOWT Analysis 12.3.10 Naturex AG (Givaudan SA) 12.3.10.1 Company Overview 12.3.10.2 Product Portfolio
SummaryThe global natural antioxidants market reached a value of US$ 1.3 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 1.9 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.81% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Natural Antioxidants Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Vitamin C 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Breakup by Application 6.1.2.1 Pharmaceuticals 6.1.2.2 Food and Beverages 6.1.2.3 Animal Feed 6.1.2.4 Others 6.1.3 Market Forecast 6.2 Vitamin E 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Breakup by Application 6.2.2.1 Animal Feed 6.2.2.2 Food and Beverages 6.2.2.3 Pharmaceuticals 6.2.2.4 Others 6.2.3 Market Forecast 6.3 Polyphenol 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Breakup by Application 6.3.2.1 Functional Beverages 6.3.2.2 Functional Food 6.3.2.3 Dietary Supplements 6.3.2.4 Others 6.3.3 Market Forecast 6.4 Carotenoids 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Breakup by Application 6.4.2.1 Food and Beverages 6.4.2.2 Animal Feed 6.4.2.3 Pharmaceuticals 6.4.2.4 Others 6.4.3 Market Forecast 7 Market Breakup by Form 7.1 Dry 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Liquid 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Region 8.1 North America 8.1.1 United States 8.1.1.1 Market Trends 8.1.1.2 Market Forecast 8.1.2 Canada 8.1.2.1 Market Trends 8.1.2.2 Market Forecast 8.2 Asia Pacific 8.2.1 China 8.2.1.1 Market Trends 8.2.1.2 Market Forecast 8.2.2 Japan 8.2.2.1 Market Trends 8.2.2.2 Market Forecast 8.2.3 India 8.2.3.1 Market Trends 8.2.3.2 Market Forecast 8.2.4 South Korea 8.2.4.1 Market Trends 8.2.4.2 Market Forecast 8.2.5 Australia 8.2.5.1 Market Trends 8.2.5.2 Market Forecast 8.2.6 Indonesia 8.2.6.1 Market Trends 8.2.6.2 Market Forecast 8.2.7 Others 8.2.7.1 Market Trends 8.2.7.2 Market Forecast 8.3 Europe 8.3.1 Germany 8.3.1.1 Market Trends 8.3.1.2 Market Forecast 8.3.2 France 8.3.2.1 Market Trends 8.3.2.2 Market Forecast 8.3.3 United Kingdom 8.3.3.1 Market Trends 8.3.3.2 Market Forecast 8.3.4 Italy 8.3.4.1 Market Trends 8.3.4.2 Market Forecast 8.3.5 Spain 8.3.5.1 Market Trends 8.3.5.2 Market Forecast 8.3.6 Russia 8.3.6.1 Market Trends 8.3.6.2 Market Forecast 8.3.7 Others 8.3.7.1 Market Trends 8.3.7.2 Market Forecast 8.4 Latin America 8.4.1 Brazil 8.4.1.1 Market Trends 8.4.1.2 Market Forecast 8.4.2 Mexico 8.4.2.1 Market Trends 8.4.2.2 Market Forecast 8.4.3 Others 8.4.3.1 Market Trends 8.4.3.2 Market Forecast 8.5 Middle East and Africa 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Breakup by Country 8.5.3 Market Forecast 9 SWOT Analysis 9.1 Overview 9.2 Strengths 9.3 Weaknesses 9.4 Opportunities 9.5 Threats 10 Value Chain Analysis 11 Porters Five Forces Analysis 11.1 Overview 11.2 Bargaining Power of Buyers 11.3 Bargaining Power of Suppliers 11.4 Degree of Competition 11.5 Threat of New Entrants 11.6 Threat of Substitutes 12 Competitive Landscape 12.1 Market Structure 12.2 Key Players 12.3 Profiles of Key Players 12.3.1 Ajinomoto Co. Inc. 12.3.1.1 Company Overview 12.3.1.2 Product Portfolio 12.3.1.3 Financial 12.3.1.4 SOWT Analysis 12.3.2 AkzoNobel NV 12.3.2.1 Company Overview 12.3.2.2 Product Portfolio 12.3.2.3 Financials 12.3.2.4 SWOT Analysis 12.3.3 Ashland Global Specialty Chemicals Inc. 12.3.3.1 Company Overview 12.3.3.2 Product Portfolio 12.3.3.3 Financials 12.3.3.4 SWOT Analysis 12.3.4 Archer Daniels Midland Company 12.3.4.1 Company Overview 12.3.4.2 Product Portfolio 12.3.4.3 Financials 12.3.4.4 SWOT Analysis 12.3.5 BASF SE 12.3.5.1 Company Overview 12.3.5.2 Product Portfolio 12.3.5.3 Financials 12.3.5.4 SWOT Analysis 12.3.6 Dupont Nutrition Biosciences ApS (Dupont De Nemours Inc.) 12.3.6.1 Company Overview 12.3.6.2 Product Portfolio 12.3.6.3 Financials 12.3.7 Indena S.P.A. (Idb Holding S.p.A.) 12.3.7.1 Company Overview 12.3.7.2 Product Portfolio 12.3.7.3 SWOT Analysis 12.3.8 Koninklijke DSM N.V. 12.3.8.1 Company Overview 12.3.8.2 Product Portfolio 12.3.8.3 Financials 12.3.8.4 SWOT Analysis 12.3.9 Prinova Group LLC (Nagase & Co. Ltd.) 12.3.9.1 Company Overview 12.3.9.2 Product Portfolio 12.3.9.3 Financials 12.3.9.4 SOWT Analysis 12.3.10 Naturex AG (Givaudan SA) 12.3.10.1 Company Overview 12.3.10.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |