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トマトケチャップ市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Tomato Ketchup Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のトマトケチャップ市場は、2021年に183億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には225億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR3.4%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を... もっと見る

 

 

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2022年6月13日 US$2,499
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145 英語

 

サマリー

世界のトマトケチャップ市場は、2021年に183億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には225億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR3.4%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

トマトケチャップ(テーブルソース)は、柔らかい赤いトマトから製造される冷たい調味料で、温かい食べ物にも冷たい食べ物にも合います。甘くてピリッとした風味があり、料理の味を引き立てるために、スナックや前菜によく使用されます。トマトケチャップは、湯むきした完熟トマトに酢、砂糖、各種調味料、ハーブを加えて調製します。酢は保存料として働き、砂糖はソースの酸味を調整するのに役立つ。ケチャップには、タマネギ、オールスパイス、コリアンダー、クローブ、クミン、ガーリック、マスタード、塩、そして最終製品の風味を高めるために天然甘味料や人工甘味料も含まれています。一般家庭やレストラン、カフェ、クイックサービスレストラン(QSR)などで、サンドイッチやハンバーガー、フライドポテト、肉のグリルやフライなどに添えられているほか、さまざまなカレーやスープのベースソースとしても使用されます。料理全体の風味と粘性を高めるとともに、さまざまな健康効果をもたらす必須抗酸化物質、ビタミン、リコピンを豊富に含んでいます。トマトケチャップは現在、レギュラーとフレーバーのバリエーションがあり、パウチやプラスチック・ガラス瓶で保存・流通しています。

トマトケチャップの世界市場動向。
調理済み食品(RTE)の人気上昇
市場は主に、世界中のミレニアル世代を中心としたRTE(ready-to-eat)ファストフードの需要増によって牽引されています。トマトケチャップは、フリッター、ピザ、サンドイッチ、ハンバーガー、フライドポテトの風味を向上させるために広く使用されています。ライフスタイルの変化、支出能力の向上、消費者の食生活の嗜好の変化が、さらに市場の成長を後押ししています。消費者は、調理に時間がかからず、外出先でも食べられる食べ物や飲み物を好みます。労働人口の増加や多忙なスケジュールにより、手軽に入手できる便利な食品の消費が拡大しており、トマトケチャップなどの調味料の需要にプラスの影響を与えています。また、トマトケチャップの缶詰、瓶詰、パウチ包装は利便性を高めるため、全体的な需要を増加させています。

食品・飲料業界における大きな成長
トマトケチャップの需要の高まりは、世界各地の食品・飲料業界の著しい成長にも支えられています。ホテル、カフェ、クイック・サービング・レストラン(QSR)チェーンでは、トマトケチャップと相性のよいさまざまな料理を提供しています。また、スイート&スパイシー、チリ、バーベキュー、チポトレ、カレー、ガーリック、オリーブ、ハラペーニョなどのフレーバー付きトマトケチャップを使用して、料理の風味を高め、お客様にユニークな食体験を提供することも行われています。

オーガニック製品への嗜好の変化
健康志向の高まりから、天然素材を使用した健康的でオーガニックなトマトケチャップへの需要が高まっています。消費者の嗜好は、殺虫剤や農薬を使用せず、非遺伝子組み換えのトマトを使ってケチャップを製造する国産ブランドへと急速に移行しています。また、有機トマトケチャップは、赤く熟した有機トマト、蒸留酢、自然由来の砂糖、塩、オニオンパウダー、スパイス、調味料をブレンドした濃縮トマトを使って作られています。これらの製品は栄養価が高く、人工的な化学物質や保存料を使用していないため、環境にも優しい製品です。

オンライン小売チャネルの拡大と積極的なプロモーション活動
インターネットを通じた様々なソーシャルメディアプラットフォームでの製品メーカーによる積極的なプロモーション活動が、市場をさらに活性化させています。これに伴い、ミレニアル世代はRTE製品やファストフードの最大消費者の一人であり、ソーシャルメディアのパーソナリティに強く影響されるようになりました。製品メーカーは革新的なマーケティング戦略を駆使し、影響力のある有名人やスポーツ選手を通じてこれらの調味料を宣伝し、より幅広い消費者層にリーチして惹きつけています。また、魅力的なパッケージを使用して消費者の注目を集め、高品質な製品を通じて本物の贅沢な体験を提供しています。オンライン小売プラットフォームを通じて、消費者は自宅にいながら注文できるようになり、製品メーカーやベンダーは遠隔地にいる消費者にもリーチできるようになりました。また、最小限の費用で運営することができ、研究開発活動への投資も増えています。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界のトマトケチャップ市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、パッケージ、流通チャネル、用途に基づいて分類しています。

タイプ別ブレークアップ

フレーバー
レギュラー
その他

パッケージ別構成比

パウチ
ボトル
その他

販売チャネル別構成比

スーパーマーケット、ハイパーマーケット
コンビニエンスストア
オンラインストア
その他

アプリケーション別構成比

家庭用
業務用
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況
本レポートでは、市場の競争環境についても分析しており、主要なプレーヤーとしては、Bolton Group S.r.l.、Campbell Soup Company、Conagra Brands Inc、Del Monte Food Inc、General Mills Inc、Lee Kum Kee Company Limited、Nestlé S.A、Premier Foods plc、Sky Valley & Organicville (Litehouse Inc.), Tate & Lyle plc、The Kraft Heinz Company、Unilever Plcなどがあげられる。

本レポートで回答した主な質問
1.2021年の世界のトマトケチャップ市場規模は?
2.2022年~2027年のトマトケチャップの世界市場の成長率はどのくらいと予想されますか?
3.トマトケチャップの世界市場を牽引する主要因は?
4.COVID-19がトマトケチャップの世界市場に与えた影響とは?
5.トマトケチャップの世界市場のタイプ別内訳は?
6.トマトケチャップの世界市場におけるパッケージ別の内訳は?
7.トマトケチャップの世界市場の流通チャネル別構成は?
8.トマトケチャップの世界市場における主要地域は?
9.トマトケチャップの世界市場における主要なプレイヤー/企業はどこか?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Tomato Ketchup Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Flavored
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Regular
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Others
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Packaging
7.1 Pouch
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Bottle
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Others
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Supermarkets and Hypermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Convenience Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Online Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Application
9.1 Household
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Commercial
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Others
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Bolton Group S.r.l.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.2 Campbell Soup Company
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 Conagra Brands Inc.
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Del Monte Food Inc.
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 General Mills Inc.
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 Lee Kum Kee Company Limited
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 Nestlé S.A.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Premier Foods Plc
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Sky Valley & Organicville (Litehouse Inc.)
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 Tate & Lyle Plc
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 The Kraft Heinz Company
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis
15.3.12 Unilever Plc
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio
15.3.12.3 Financials

 

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Summary

The global tomato ketchup market reached a value of US$ 18.3 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 22.5 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 3.4% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

Tomato ketchup, or table sauce, refers to a cold condiment manufactured from soft red tomatoes that can be consumed with both hot and cold food products. It has a sweet and tangy flavor and is often used with snacks and appetizers to enhance the flavor of the dish. Tomato ketchup is prepared by blending ripe blanched tomatoes with vinegar, sugar and various seasonings and herbs. The vinegar acts as a preserving agent and the sugar aids in managing the tanginess of the sauce. Ketchup also includes onion, allspice, coriander, clove, cumin, garlic, mustard, salt and additional natural and artificial sweeteners to enhance the flavor of the final product. It is commonly served on the side with sandwiches, burgers, fries and grilled or fried meat in homes, restaurants, cafés and quick serving restaurants (QSRs) and is also used as a base sauce for various curries and soups. It improves the overall flavor and consistency of the dish and is also a rich source of essential antioxidants, vitamins and lycopene that have various health benefits. Tomato ketchup is currently available in regular and flavored variants, which are stored and distributed in pouches and plastic and glass bottles.

Global Tomato Ketchup Market Trends:
Rising Popularity of Ready-to-Eat (RTE) Food Products
The market is primarily being driven by the increasing demand for ready-to-eat (RTE) fast foods, especially among millennials, across the globe. Tomato ketchup is widely used to improve the flavor of fritters, pizzas, sandwiches, burgers and French fries. The changing lifestyles, increasing expenditure capacities and shifting dietary preferences of the consumers are further providing a thrust to the market growth. Consumers prefer food and beverages that require minimal time to prepare and can be consumed on-the-go. Due to the increasing working population and hectic schedules, the consumption of readily available and convenience food products has escalated, thereby positively impacting the demand for condiments, such as tomato ketchup. The canned, bottled and pouch packaging of tomato ketchup also adds to the convenience, thereby increasing its overall demand.

Significant Growth in the Food and Beverage Industry
The increasing demand for tomato ketchup is further supported by significant growth in the food and beverage industry across the globe. Hotels, cafes and quick serving restaurant (QSR) chains are offering a wide variety of multi-cuisine foods that pair well with tomato ketchup. They are also using flavored tomato ketchup, including sweet and spicy, chili, barbeque, chipotle, curry, garlic, olive and jalapeno, to improve the flavor profile of the dish and offer unique culinary experiences to the diners.

Shifting Preference Toward Organic Product Variants
The rising health consciousness among the masses has led to the increasing demand for healthier and organic variants of tomato ketchup manufactured using natural ingredients. Consumer preference is rapidly shifting towards homegrown brands that produce ketchup using insecticide-free, pesticide-free and non-genetically modified organism (non-GMO)-based tomatoes. Organic tomato ketchup is also made using tomato concentrate consisting of a blend of red ripe organic tomatoes, distilled vinegar and naturally-sourced sugar, salt, onion powder, spices and flavorings. These variants have higher nutritional content and are also sustainable for the environment as they do not contain any artificial chemicals and preservatives.

Proliferating Online Retail Channels and Aggressive Promotional Activities
The market is further driven by aggressive promotional activities by product manufacturers on various social media platforms through the Internet. In line with this, millennials are among the largest consumers of RTE and fast-food products and are highly influenced by social media personalities. Product vendors are using innovative marketing strategies to promote these condiments through influential celebrities and sports personalities to reach and attract a broader consumer base. They are also using attractive packaging to grab the consumer’s attention and provide them with an authentic and luxurious experience through their high-quality products. Through online retail platforms, consumers are now able to place orders from the convenience of their homes and the product manufacturers and vendors are able to reach the audiences present in remote locations. They can also operate with minimal expenses and are increasingly investing in research and development (R&D) activities.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global tomato ketchup market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, packaging, distribution channel and application.

Breakup by Type:

Flavored
Regular
Others

Breakup by Packaging:

Pouch
Bottle
Others

Breakup by Distribution Channel:

Supermarkets and Hypermarkets
Convenience Stores
Online Stores
Others

Breakup by Application:

Household
Commercial
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The report has also analyzed the competitive landscape of the market, with some of the key players being Bolton Group S.r.l., Campbell Soup Company, Conagra Brands Inc, Del Monte Food Inc., General Mills Inc., Lee Kum Kee Company Limited, Nestlé S.A., Premier Foods plc, Sky Valley & Organicville (Litehouse Inc.), Tate & Lyle plc, The Kraft Heinz Company and Unilever Plc.

Key Questions Answered in This Report
1. What was the size of the global tomato ketchup market in 2021?
2. What is the expected growth rate of the global tomato ketchup market during 2022-2027?
3. What are the key factors driving the global tomato ketchup market?
4. What has been the impact of COVID-19 on the global tomato ketchup market?
5. What is the breakup of the global tomato ketchup market based on the type?
6. What is the breakup of the global tomato ketchup market based on the packaging?
7. What is the breakup of the global tomato ketchup market based on the distribution channel?
8. What are the key regions in the global tomato ketchup market?
9. Who are the key players/companies in the global tomato ketchup market?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Tomato Ketchup Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Flavored
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Regular
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Others
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Packaging
7.1 Pouch
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Bottle
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Others
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Supermarkets and Hypermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Convenience Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Online Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Application
9.1 Household
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Commercial
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Others
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Bolton Group S.r.l.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.2 Campbell Soup Company
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 Conagra Brands Inc.
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Del Monte Food Inc.
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 General Mills Inc.
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 Lee Kum Kee Company Limited
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 Nestlé S.A.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Premier Foods Plc
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Sky Valley & Organicville (Litehouse Inc.)
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 Tate & Lyle Plc
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 The Kraft Heinz Company
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis
15.3.12 Unilever Plc
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio
15.3.12.3 Financials

 

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2024/11/25 10:26

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