世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

赤ちゃん用おしゃぶり市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Baby Pacifier Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

赤ちゃん用おしゃぶりの世界市場は、2021年に3億7230万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には530.5百万米ドルに達し、2022年から2027年の間に6.12%のCAGRを示すと予測しています。COVID-1... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年6月13日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
145 英語

 

サマリー

赤ちゃん用おしゃぶりの世界市場は、2021年に3億7230万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には530.5百万米ドルに達し、2022年から2027年の間に6.12%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

赤ちゃんのおしゃぶりは、ダミー、歯固め、soothersとしても知られ、赤ちゃんを慰め楽しませ、泣き止ませるために使用されるゴムまたはプラスチック製のオブジェクトです。ゴム、ラテックス、シリコーンなど、柔らかく、天然で、柔軟性のある素材で作られています。しかし、シリコーンおしゃぶりは、ラテックスで作られたものよりも耐久性があると考えられている。彼らは騒ぐ、疝痛、または吸引の癖を持っているときに、出生後の最初の数ヶ月の間に赤ちゃんを落ち着かせるための効果的な手段として使用されています。また、乳幼児突然死症候群(SIDS)予防のために医師が推奨している。また、子供がストレスを解消し、新しい状況に適応するための移行用具としても考えられている。

ベビー用おしゃぶりの市場動向。
赤ちゃん用おしゃぶりの世界市場は、主に世界的な出生率の上昇に牽引されています。その結果、一時的な気晴らしを提供し、赤ちゃんの睡眠を助け、飛行中の不快感を和らげるベビーおしゃぶりなど、さまざまなベビーアクセサリーへの需要が高まっています。また、ライフスタイルの急速な変化や個人の可処分所得の増加も、市場の成長を後押ししています。さらに、メーカーはターゲットとする顧客に対応した革新的な製品を投入しています。例えば、米国のSmilo社(Momma Goose Inc.)は、赤ちゃんの月齢に合わせてサイズを調整し、口の中で膨らんで最適なサポートをするベビー用おしゃぶりの新ラインを発売しています。また、幼児が空気を吸い込むのを抑えてお腹を壊さないようにするおしゃぶりも開発している。

主要市場のセグメンテーション
IMARC Groupは、世界のベビー用おしゃぶり市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、サイズ、流通チャネルに基づき分類しています。

タイプ別の内訳

シングルピース型ベビーおしゃぶり
マルチピースベビーおしゃぶり

サイズ別の内訳。





販売チャネル別構成比

オンライン
オフライン

地域別構成比。

北米
アメリカ
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競争環境。
また、Angelcare USA LLC、Baby Shusher LLC、Doddle & Co、Handi-Craft Company、Koninklijke Philips N.V、Mam Babyartikel Gmbh、Mayborn Group Limited (Shanghai Fuxin Fine Chemical Co.) 、Natursutten ApS、Newell Brands Inc、Pigeon CorporationおよびThe Natural Baby Company LLCの主要企業のプロファイルと共に業界の競争状況も検証されています。

本レポートで回答した主な質問

赤ちゃん用おしゃぶりの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のおしゃぶり市場にどのような影響を与えているか?
主要な地域別市場とは?
タイプ別の市場構成は?
市場の規模別内訳は?
流通チャネルに基づく市場のブレークアップは?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
ベビー用おしゃぶりの世界市場の構造、主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Baby Pacifier Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Single-piece Baby Pacifier
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Multiple-piece Baby Pacifier
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Size
7.1 Small
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Medium
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Large
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Online
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Offline
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Angelcare USA LLC
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 Baby Shusher LLC
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Doddle & Co
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 Handi-Craft Company
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 Koninklijke Philips N.V
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Mam Babyartikel Gmbh
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 Mayborn Group Limited (Shanghai Fuxin Fine Chemical Co. Ltd.)
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.8 Natursutten ApS
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Newell Brands Inc.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 Pigeon Corporation
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.11 The Natural Baby Company LLC
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global baby pacifier market reached a value of US$ 372.3 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 530.5 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 6.12% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Baby pacifiers, also known as dummies, teethers and soothers, are rubber or plastic objects that are used to comfort and entertain babies and stop them from crying. They are made of soft, natural, and flexible materials like rubber, latex and silicone. However, silicone pacifiers are considered more durable than the ones made of latex. They are used as an effective means to calm babies during the first few months after birth when they are fussy, colic, or have a habit of suckling. Baby pacifiers are also recommended by doctors to prevent sudden infant death syndrome (SIDS). They are also considered as a transitional object that helps children relieve stress and adjust to new situations.

Baby Pacifier Market Trends:
The global baby pacifier market is primarily driven by the increasing global birth rate. This has resulted in the growing demand for various baby accessories such as baby pacifiers that offer temporary distraction, help babies fall asleep and ease discomfort during flights. The rapidly changing lifestyle and rising disposable income of individuals are also propelling the market growth. Furthermore, manufacturers are introducing innovative products that cater to the target customer. For instance, Smilo (Momma Goose Inc.), a US-based company, has launched a new line of baby pacifiers that are sized according to the baby's age and expand in the mouth for optimum support. They are also developing pacifiers that reduce the intake of air by toddlers to prevent a gassy stomach.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global baby pacifier market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, size and distribution channel.

Breakup by Type:

Single-piece Baby Pacifier
Multiple-piece Baby Pacifier

Breakup by Size:

Small
Medium
Large

Breakup by Distribution Channel:

Online
Offline

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Angelcare USA LLC, Baby Shusher LLC, Doddle & Co, Handi-Craft Company, Koninklijke Philips N.V, Mam Babyartikel Gmbh, Mayborn Group Limited (Shanghai Fuxin Fine Chemical Co. Ltd.), Natursutten ApS, Newell Brands Inc., Pigeon Corporation and The Natural Baby Company LLC.

Key Questions Answered in This Report:

How has the global baby pacifier market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global baby pacifier market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the size?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global baby pacifier market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Baby Pacifier Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Single-piece Baby Pacifier
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Multiple-piece Baby Pacifier
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Size
7.1 Small
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Medium
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Large
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Online
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Offline
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Angelcare USA LLC
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 Baby Shusher LLC
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Doddle & Co
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 Handi-Craft Company
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 Koninklijke Philips N.V
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Mam Babyartikel Gmbh
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 Mayborn Group Limited (Shanghai Fuxin Fine Chemical Co. Ltd.)
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.8 Natursutten ApS
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Newell Brands Inc.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.9.3 Financials
14.3.9.4 SWOT Analysis
14.3.10 Pigeon Corporation
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.11 The Natural Baby Company LLC
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/25 10:26

155.25 円

163.23 円

198.36 円

ページTOPに戻る