赤ちゃん用おしゃぶり市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Baby Pacifier Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 赤ちゃん用おしゃぶりの世界市場は、2021年に3億7230万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には530.5百万米ドルに達し、2022年から2027年の間に6.12%のCAGRを示すと予測しています。COVID-1... もっと見る
サマリー赤ちゃん用おしゃぶりの世界市場は、2021年に3億7230万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には530.5百万米ドルに達し、2022年から2027年の間に6.12%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。赤ちゃんのおしゃぶりは、ダミー、歯固め、soothersとしても知られ、赤ちゃんを慰め楽しませ、泣き止ませるために使用されるゴムまたはプラスチック製のオブジェクトです。ゴム、ラテックス、シリコーンなど、柔らかく、天然で、柔軟性のある素材で作られています。しかし、シリコーンおしゃぶりは、ラテックスで作られたものよりも耐久性があると考えられている。彼らは騒ぐ、疝痛、または吸引の癖を持っているときに、出生後の最初の数ヶ月の間に赤ちゃんを落ち着かせるための効果的な手段として使用されています。また、乳幼児突然死症候群(SIDS)予防のために医師が推奨している。また、子供がストレスを解消し、新しい状況に適応するための移行用具としても考えられている。 ベビー用おしゃぶりの市場動向。 赤ちゃん用おしゃぶりの世界市場は、主に世界的な出生率の上昇に牽引されています。その結果、一時的な気晴らしを提供し、赤ちゃんの睡眠を助け、飛行中の不快感を和らげるベビーおしゃぶりなど、さまざまなベビーアクセサリーへの需要が高まっています。また、ライフスタイルの急速な変化や個人の可処分所得の増加も、市場の成長を後押ししています。さらに、メーカーはターゲットとする顧客に対応した革新的な製品を投入しています。例えば、米国のSmilo社(Momma Goose Inc.)は、赤ちゃんの月齢に合わせてサイズを調整し、口の中で膨らんで最適なサポートをするベビー用おしゃぶりの新ラインを発売しています。また、幼児が空気を吸い込むのを抑えてお腹を壊さないようにするおしゃぶりも開発している。 主要市場のセグメンテーション IMARC Groupは、世界のベビー用おしゃぶり市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、サイズ、流通チャネルに基づき分類しています。 タイプ別の内訳 シングルピース型ベビーおしゃぶり マルチピースベビーおしゃぶり サイズ別の内訳。 小 中 大 販売チャネル別構成比 オンライン オフライン 地域別構成比。 北米 アメリカ カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争環境。 また、Angelcare USA LLC、Baby Shusher LLC、Doddle & Co、Handi-Craft Company、Koninklijke Philips N.V、Mam Babyartikel Gmbh、Mayborn Group Limited (Shanghai Fuxin Fine Chemical Co.) 、Natursutten ApS、Newell Brands Inc、Pigeon CorporationおよびThe Natural Baby Company LLCの主要企業のプロファイルと共に業界の競争状況も検証されています。 本レポートで回答した主な質問 赤ちゃん用おしゃぶりの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のおしゃぶり市場にどのような影響を与えているか? 主要な地域別市場とは? タイプ別の市場構成は? 市場の規模別内訳は? 流通チャネルに基づく市場のブレークアップは? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? ベビー用おしゃぶりの世界市場の構造、主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Baby Pacifier Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Single-piece Baby Pacifier 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Multiple-piece Baby Pacifier 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Size 7.1 Small 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Medium 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Large 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Online 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Offline 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Angelcare USA LLC 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Baby Shusher LLC 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Doddle & Co 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Handi-Craft Company 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Koninklijke Philips N.V 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Mam Babyartikel Gmbh 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Mayborn Group Limited (Shanghai Fuxin Fine Chemical Co. Ltd.) 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Natursutten ApS 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Newell Brands Inc. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Pigeon Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.11 The Natural Baby Company LLC 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
SummaryThe global baby pacifier market reached a value of US$ 372.3 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 530.5 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 6.12% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Baby Pacifier Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Single-piece Baby Pacifier 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Multiple-piece Baby Pacifier 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Size 7.1 Small 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Medium 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Large 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Online 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Offline 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Angelcare USA LLC 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Baby Shusher LLC 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Doddle & Co 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Handi-Craft Company 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Koninklijke Philips N.V 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Mam Babyartikel Gmbh 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Mayborn Group Limited (Shanghai Fuxin Fine Chemical Co. Ltd.) 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Natursutten ApS 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Newell Brands Inc. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Pigeon Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.11 The Natural Baby Company LLC 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |