世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ナイトクリーム市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Night Creams Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のナイトクリーム市場は、2021年に76億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には113億7000万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間に6.50%のCAGRを示すと予測しています。CO... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年6月13日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
145 英語

 

サマリー

世界のナイトクリーム市場は、2021年に76億5,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には113億7000万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間に6.50%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。

ナイトクリームは、細胞のターンオーバーを促進し、肌の修復のために水分を供給するために就寝中に使用されるオーバーナイト型のスキンケア製品です。一般的に濃厚で、コラーゲンの生成を促進し、小じわなどの老化の初期症状を予防し、たるみを最小限に抑える作用のある成分を高濃度に含んでいます。また、毛穴の中の汚れや粒子を取り除き、肌全体を健康な状態に整えます。さらに、これらのクリームを塗ることで血行を促進し、毒素を排出し、肌の自然治癒力と浄化作用を促進するため、ナイトクリームの需要は世界中で高まっています。

ナイトクリームの市場動向
外見や身だしなみへの関心が高まっていることは、市場の成長を後押しする重要な要因の一つです。紫外線や大気汚染物質への長時間の暴露は、皮膚に酸化ストレスを与えます。その結果、環境要因による肌のダメージを軽減するナイトクリームの使用が大幅に増加しています。さらに、これらのクリームは、肌に潤いを与え、落ち着かせ、肌の弾力を回復させ、顔の筋肉を整え、ニキビや吹き出物、くすみ、シミを改善する効果があります。このように、肌のトラブルに対する懸念の高まりと、ナイトクリームの効果に関する大衆の意識の高まりが相まって、市場の成長が強化されています。また、ビタミンA誘導体であるレチノールを配合したナイトクリームも数多く販売されており、色素沈着や肌のキメの乱れを改善する効果があります。これに加えて、パーソナルケア製品の売上拡大、大手企業による積極的なプロモーションキャンペーン、ソーシャルメディアプラットフォームの強い影響力が、市場の成長を後押ししているのです。

主な市場細分化
IMARC Groupでは、ナイトクリームの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、製品タイプ、流通チャネル、価格、用途に基づき市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

保湿クリーム
アンチエイジングクリーム
美白クリーム

販売チャネル別構成比

スーパーマーケット、ハイパーマーケット
小売薬局
コンビニエンスストア
オンラインストア

価格別構成比

プレミアム
質量

アプリケーション別ブレークアップ。

男性
女性
ユニセックス

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競争環境。
業界の競争環境についても、Avon Products Inc.、Beiersdorf AG、Derma E (Topix Pharmaceuticals Inc.)、Guerlain (LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton)、Himalaya Global Holdings Ltd. 、Johnson & Johnson, L'Oréal S.A., Procter & Gamble Company, Shiseido Company Limited、The Estée Lauder Companies Inc.、Unilever PLCおよびVLCC Health Care Limitedといった主要メーカーのプロファイルと共に検証されています。

本レポートで回答した主な質問
ナイトクリームの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19はナイトクリームの世界市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
流通チャネル別の市場構成は?
価格別の市場構成は?
アプリケーション別の市場ブレークアップは?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
ナイトクリームの世界市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Night Creams Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Moisturizing Cream
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Anti-aging Cream
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Skin Whitening Cream
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Distribution Channel
7.1 Supermarkets and Hypermarkets
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Retail Pharmacies
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Convenience Stores
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Online Stores
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Price
8.1 Premium
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Mass
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Application
9.1 Male
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Female
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Unisex
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Avon Products Inc.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.2 Beiersdorf AG
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 Derma E (Topix Pharmaceuticals Inc.)
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 Guerlain (LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton)
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Himalaya Global Holdings Ltd.
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Johnson & Johnson
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 L'Oréal S.A.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Procter & Gamble Company
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Shiseido Company Limited
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 The Estée Lauder Companies Inc.
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Unilever PLC
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.12 VLCC Health Care Limited
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global night creams market reached a value of US$ 7.65 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 11.37 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 6.50% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Night creams are overnight skincare products used during bedtime to boost cell turnover and provide hydration for skin repair. They are generally thicker in consistency and have a higher concentration of actives to improve collagen production, prevent early signs of aging like fine lines and wrinkles, and minimize sagging. They also help remove dirt and grime particles from the pores to improve the overall health of the skin. Besides this, as the application of these creams assists in stimulating blood circulation and eliminating toxins and promoting the natural healing and cleansing process of the skin, the demand for night creams is rising across the globe.

Night Creams Market Trends:
The increasing focus on physical appearance and personal grooming among individuals represents one of the key factors bolstering the growth of the market. Prolonged exposure of the skin to ultraviolet (UV) radiation and air pollutants causes oxidative stress to the skin. As a result, there is a considerable rise in the use of night creams, which reduce skin damage caused by environmental factors. Moreover, these creams help hydrate and soothe the skin, restore skin elasticity, tone facial muscles, fight acne, pimples and zits, and reduce dullness and dark spots. This, coupled with rising concerns about skin problems and the increasing awareness among the masses about the benefits of night creams, is strengthening the growth of the market. Apart from this, numerous night creams are presently available in the market that contains retinol, a vitamin A-derivative, which helps decrease hyperpigmentation and refine skin texture and tone. This, along with the growing sales of personal care products, aggressive promotional campaigns by leading players and the strong influence of social media platforms, is impelling the growth of the market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global night creams market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, distribution channel, price and application.

Breakup by Product Type:

Moisturizing Cream
Anti-aging Cream
Skin Whitening Cream

Breakup by Distribution Channel:

Supermarkets and Hypermarkets
Retail Pharmacies
Convenience Stores
Online Stores

Breakup by Price:

Premium
Mass

Breakup by Application:

Male
Female
Unisex

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Avon Products Inc., Beiersdorf AG, Derma E (Topix Pharmaceuticals Inc.), Guerlain (LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton), Himalaya Global Holdings Ltd., Johnson & Johnson, L'Oréal S.A., Procter & Gamble Company, Shiseido Company Limited, The Estée Lauder Companies Inc., Unilever PLC and VLCC Health Care Limited.

Key Questions Answered in This Report:
How has the global night creams market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global night creams market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What is the breakup of the market based on the price?
What is the breakup of the market based on the application?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global night creams market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Night Creams Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Moisturizing Cream
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Anti-aging Cream
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Skin Whitening Cream
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Distribution Channel
7.1 Supermarkets and Hypermarkets
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Retail Pharmacies
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Convenience Stores
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Online Stores
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Price
8.1 Premium
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Mass
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Application
9.1 Male
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Female
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Unisex
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Avon Products Inc.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.2 Beiersdorf AG
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 Derma E (Topix Pharmaceuticals Inc.)
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 Guerlain (LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton)
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Himalaya Global Holdings Ltd.
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Johnson & Johnson
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 L'Oréal S.A.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Procter & Gamble Company
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Shiseido Company Limited
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 The Estée Lauder Companies Inc.
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Unilever PLC
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.12 VLCC Health Care Limited
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/26 10:26

155.24 円

162.59 円

197.14 円

ページTOPに戻る